abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217497159
quote:
83s.gif Op dinsdag 29 april 2025 23:56 schreef Kijkertje het volgende:
Bezos is alweer overstag gegaan

[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik het wel geloofwaardig vind dat excuus. Het was toch ook al duidelijk dat hij in de WaPo geen kritische stukken over het regime wil. Als dat al publiek is lijkt het me best logisch dat hij al helemaal bij Amazon niks wil doen om zijn relatie met het regime onder druk te zetten. 'Hij is natuurlijk wel een van de mensen die het meeste kunnen verdienen met dit Trump presidentsschap.

Niet dat ik het met dat soort beslissingen eens ben maar zo gaat dat. Ook Bezos kunnen we het beste op een eindeloze ruimtemissie sturen.
  woensdag 30 april 2025 @ 01:59:02 #22
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217497161
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 01:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel geloofwaardig vind dat excuus. Het was toch ook al duidelijk dat hij in de WaPo geen kritische stukken over het regime wil. Als dat al publiek is lijkt het me best logisch dat hij al helemaal bij Amazon niks wil doen om zijn relatie met het regime onder druk te zetten. 'Hij is natuurlijk wel een van de mensen die het meeste kunnen verdienen met dit Trump presidentsschap.

Niet dat ik het met dat soort beslissingen eens ben maar zo gaat dat. Ook Bezos kunnen we het beste op een eindeloze ruimtemissie sturen.
En jonge, wat heeft ie het nodig...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 30 april 2025 @ 02:03:15 #23
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217497165
Had iemand deze al gepost? Ben benieuwd hoe het afloopt.

Bekijk deze YouTube-video

En oja, dit mogen we ook niet vergeten.

twitter
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_217497254
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm. Welke groepen worden volgens jou op dit moment dwarsgezeten dan?
LHBTQ+. De gender-ideologie waar wordt bepleit voor het natuurlijk bestaan van 65 of meer verschillende genders en waar heteroseksualiteit abnormaal is, is natuurlijk van een krankzinnige cultuuruiting die om een tegenreactie vroeg. Trump cs. gaat veel te ver met die reactie maar dat er een reactie kwam op deze gekheid is volkomen logisch.
pi_217497290
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 04:08 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
LHBTQ+. De gender-ideologie waar wordt bepleit voor het natuurlijk bestaan van 65 of meer verschillende genders en waar heteroseksualiteit abnormaal is, is natuurlijk van een krankzinnige cultuuruiting die om een tegenreactie vroeg. Trump cs. gaat veel te ver met die reactie maar dat er een reactie kwam op deze gekheid is volkomen logisch.
Waar is dat?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217497391
Ook Kerstmis 2025 zal waarschijnlijk voor de consumenten in de VS kapot gaan als de terugval van chinese import doorzet.

Retailers Fear Toy Shortages at Christmas as Tariffs Freeze Supply Chain

Dit bovenstaand verhaal gaat natuurlijk ook op voor veel andere zaken waarin china dat land voorziet in complete producten maar ook halffabrikaten.
pi_217497399
'100 DAYS of GREATNESS'

:') :') :') :') :') :') :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_217497404
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 01:19 schreef Vis1980 het volgende:
Trump houdt een rally, waarvoor? Probeert ie zijn rating omhoog te krijgen? Tijdens de rally zegt ie:
[..]
Trias politica is waarschijnlijk ook woke en staat 'onze cultuur' in de weg....

Man, man, wat mensen allemaal toelaten omdat ze buitenlanders zo haten.
Iedereen die de miniscule marges van woke tot in de diepte heeft bestreden is voor het karretje gespannen van radicaal rechts. Die het als containerbegrip voor vrouwenrechten, sociale zekerheden, consumentenrechten en nu trias politica zagen.

Alles wat men in de steentijd als woke zag o.i.d. :p

Er is ooit ook een flinke rel om huisnummer-invoering geweest (overheden konden nu makkelijker bewoners bereiken). Ook maar afschaffen.
  woensdag 30 april 2025 @ 07:29:11 #29
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217497415
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 02:03 schreef Vis1980 het volgende:

Bekijk deze YouTube-video

[ x ]
Lindsey Graham :') :') :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217497654
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 02:03 schreef Vis1980 het volgende:

[ x ]
Graham is 28 dagen te laat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')