Ik moet zeggen dat ik het wel geloofwaardig vind dat excuus. Het was toch ook al duidelijk dat hij in de WaPo geen kritische stukken over het regime wil. Als dat al publiek is lijkt het me best logisch dat hij al helemaal bij Amazon niks wil doen om zijn relatie met het regime onder druk te zetten. 'Hij is natuurlijk wel een van de mensen die het meeste kunnen verdienen met dit Trump presidentsschap.quote:Op dinsdag 29 april 2025 23:56 schreef Kijkertje het volgende:
Bezos is alweer overstag gegaan
[ afbeelding ]
En jonge, wat heeft ie het nodig...quote:Op woensdag 30 april 2025 01:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel geloofwaardig vind dat excuus. Het was toch ook al duidelijk dat hij in de WaPo geen kritische stukken over het regime wil. Als dat al publiek is lijkt het me best logisch dat hij al helemaal bij Amazon niks wil doen om zijn relatie met het regime onder druk te zetten. 'Hij is natuurlijk wel een van de mensen die het meeste kunnen verdienen met dit Trump presidentsschap.
Niet dat ik het met dat soort beslissingen eens ben maar zo gaat dat. Ook Bezos kunnen we het beste op een eindeloze ruimtemissie sturen.
LHBTQ+. De gender-ideologie waar wordt bepleit voor het natuurlijk bestaan van 65 of meer verschillende genders en waar heteroseksualiteit abnormaal is, is natuurlijk van een krankzinnige cultuuruiting die om een tegenreactie vroeg. Trump cs. gaat veel te ver met die reactie maar dat er een reactie kwam op deze gekheid is volkomen logisch.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Welke groepen worden volgens jou op dit moment dwarsgezeten dan?
Waar is dat?quote:Op woensdag 30 april 2025 04:08 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
LHBTQ+. De gender-ideologie waar wordt bepleit voor het natuurlijk bestaan van 65 of meer verschillende genders en waar heteroseksualiteit abnormaal is, is natuurlijk van een krankzinnige cultuuruiting die om een tegenreactie vroeg. Trump cs. gaat veel te ver met die reactie maar dat er een reactie kwam op deze gekheid is volkomen logisch.
Iedereen die de miniscule marges van woke tot in de diepte heeft bestreden is voor het karretje gespannen van radicaal rechts. Die het als containerbegrip voor vrouwenrechten, sociale zekerheden, consumentenrechten en nu trias politica zagen.quote:Op woensdag 30 april 2025 01:19 schreef Vis1980 het volgende:
Trump houdt een rally, waarvoor? Probeert ie zijn rating omhoog te krijgen? Tijdens de rally zegt ie:
[..]
Trias politica is waarschijnlijk ook woke en staat 'onze cultuur' in de weg....
Man, man, wat mensen allemaal toelaten omdat ze buitenlanders zo haten.
Lindsey Grahamquote:Op woensdag 30 april 2025 02:03 schreef Vis1980 het volgende:
Had iemand deze al gepost? Ben benieuwd hoe het afloopt.
Bekijk deze YouTube-video
En oja, dit mogen we ook niet vergeten.
[ x ]
Graham is 28 dagen te laat.quote:Op woensdag 30 april 2025 02:03 schreef Vis1980 het volgende:
Had iemand deze al gepost? Ben benieuwd hoe het afloopt.
En oja, dit mogen we ook niet vergeten.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |