SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
En met al dat zweet zie je het ook niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je het niet merkt, heb je er ook geen last van.
quote:
Memo niet gehad?quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:37 schreef essnhills het volgende:
Hier wordt het donderdag ook ineens 26 graden
Dit was niet afgesproken
En dan zondag weer 13quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:37 schreef essnhills het volgende:
Hier wordt het donderdag ook ineens 26 graden
Dit was niet afgesproken
Alleen niet morgen, ik wil verder met m'n vermaledijde schutting.quote:
Dat kan je nog rijmend krijgen ook.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je het niet merkt, heb je er ook geen last van.
Zeg dat maar tegen iedereen die zich niet aan de maximumsnelheid kunnen houden.quote:
Wel goed voor de conditie.quote:
RIPquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
En m'n monstera ziet geel van de trips dus die gaat straks de kliko in. Sorry, lang genoeg mee aangemodderd.
Gewoon zķ hard lopen dat je dat voor blijft?quote:
Zeg dat tegen die werklui in hun busjes.quote:
Neequote:
*Stopt met winterkleding opruimenquote:
waarom zou je kleding ook opruimen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:12 schreef essnhills het volgende:
Of nou ja eigenlijk
*Begint nog niet met winterkleding opruimen
Sommige mensen dragen meer dan alleen t-shirtjes.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou je kleding ook opruimen?
ja, maar verplaats je dan je winterkleren van je kledingkast naar een andere kledingkast?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige mensen dragen meer dan alleen t-shirtjes.
Die schuif ik gewoon naar achter.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar verplaats je dan je winterkleren van je kledingkast naar een andere kledingkast?
Mijn aanpak zou naar zolder of naar een vliering gooien zijn. Liefst in van die vacuümzakken.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar verplaats je dan je winterkleren van je kledingkast naar een andere kledingkast?
Winterjassen en gewatteerde panty's kunnen zomers best achterin de kastquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou je kleding ook opruimen?
Handigekatquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd: ik heb een hor geīnstalleerd.
Zit vast met ducttape omdat de afstandhouder van het raam iets uitsteekt, waardoor de hor niet in het kozijn kan, maar het doet wat het moet doen
Dus als het even wat gaat waaien, hebben we straks weer een klaagkat?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd: ik heb een hor geīnstalleerd.
Zit vast met ducttape omdat de afstandhouder van het raam iets uitsteekt, waardoor de hor niet in het kozijn kan, maar het doet wat het moet doen
Ducttape flapperend in de wind.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus als het even wat gaat waaien, hebben we straks weer een klaagkat?
doet ie expressquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Slaat 'ie binnenkort eindelijk een date aan de haak, knapt ze op 'm af omdat zijn huis bijeen wordt gehouden met duct tape.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee tochquote:
Of hij slaat helemaal om en verandert in een soort Ettoquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slaat 'ie binnenkort eindelijk een date aan de haak, knapt ze op 'm af omdat zijn huis bijeen wordt gehouden met duct tape.
Zo zie ik bitterbal wel voor mequote:
Ik snap deze niet. Waarom zou frisse lucht slecht zijn?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Eten ze muggen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ze verwachten meer processierupsen dit jaar
krijgt hij dan een denkbeeldige marmot?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of hij slaat helemaal om en verandert in een soort Etto
Ze hebben haartjes waar mensen last van krijgen.quote:
Met al mijn snacks onder de dekensquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo zie ik bitterbal wel voor me
Neequote:Op dinsdag 29 april 2025 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga eens aan het werk stelletje poephoofden
Daarom heb ik geen drop meer gekocht de laatste tijd.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:54 schreef gianni61 het volgende:
als je eenmaal 1 hapje hebt gegeten is het moeilijk om weer te stoppen
Heb ik met chips.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:54 schreef gianni61 het volgende:
als je eenmaal 1 hapje hebt gegeten is het moeilijk om weer te stoppen
Kom vechten danquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga eens aan het werk stelletje poephoofden
Dan heb ik even mijn frustratie weggewerktquote:
Gewoon alles nog een keer doenquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet 4 uur voor deze klant werken, maar na 2 uur was het wel al klaar voor deze week.
quote:
Ja met pijn gaat het wel goed maar ik ben momenteel even erg verdrietig.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja met pijn gaat het wel goed maar ik ben momenteel even erg verdrietig.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:
* TheStigsDutchCousin knuffelt Amaquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze het dan idd vandaag bezorgenquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
Thuis zorgt net al aan de telefoon maar PostNL bezorgd pas vanaf 15:15 mijn wondspullen.
Bij een Amerikaans bedrijf had ik hun definitie van kleine zakjes vergeleken met de normale zakken hier.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik ze nu aan het boycotten omdat Amerikaans bedrijf.
De chips maken ze in Nederland hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar ze gemaakt worden, maar om waar de winst naartoe gaatquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De chips maken ze in Nederland hoor.
Nobel streven, maar sterkte.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar ze gemaakt worden, maar om waar de winst naartoe gaat
Heb je een aftelkalender?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar ze gemaakt worden, maar om waar de winst naartoe gaat
Welk Amerikaans bedrijf?quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem aan Pepsico.quote:
Met zo'n boycot tref je niet Trump of Bezos of weet ik veel wie allemaal, maar de mensen in de fabrieken en de winkels en de kantoren.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat er ook tig banen elders mee gemoeid zijn, tsja.
Het is makkelijker om het zwart-wit te zien.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met zo'n boycot tref je niet Trump of Bezos of weet ik veel wie allemaal, maar de mensen in de fabrieken en de winkels en de kantoren.
Maar fuck hen.
Croky dan maar.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had ik sowieso al niet.
Called it.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lay's. Zeg maar 80% van het chipsschap.
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb flatbread. Maar niks om erop te doen.
Dacht die bandenmaker vast ook.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die chips maken ze dus gewoon in NL. Doei berg banen hier in de regio.
"Die bandenmaker"quote:
Geen idee wie daar achter zitten eigenlijk.quote:
Oh hij zegt nu dat het al bijna anderhalf maand is alleen is een oplossing moeilijk te vinden.quote:Dit is al bij ons bekend en er is een storing met de app waarbij de afbeeldingen niet zichtbaar zijn.
Heeft ze ook een nieuwe bankrekening en rekeningen die ze nú moet betalen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn dochter is overgestapt naar een nieuwe provider. Haar oude nummer mag weg. Ze heeft nu een +39 nummer. Italië.
Lidl.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee wie daar achter zitten eigenlijk.
Vast wel. Heb maar vast mijn creditcardgegevens teruggeapptquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft ze ook een nieuwe bankrekening en rekeningen die ze nú moet betalen?
Ik zie nu voor me hoe ze zo'n bordje over de schutting yeet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
Lol
Mijn (Surinaamse) buurvrouw is vandaag jarig. Ik was net even een koppie thee daar doen, bloemetje mee en alles.
Daar eieren zitten pellen voor de roti vanavond
2 zoons kwamen ook al langs.
Nu lig ik weer in mijn eigen tuin te rusten
Ze vroeg net of ik later weer langs kom voor het eten. En als dat niet lukt dan krijg ik een bordje eten over de schutting![]()
Lieve papa ben je ook.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Heb maar vast mijn creditcardgegevens teruggeappt
Ik heb al overal zeil neergelegd om het makkelijk mee op te vangenquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe ze zo'n bordje over de schutting yeet.
Ahja heel goedquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Heb maar vast mijn creditcardgegevens teruggeappt
Misschien kun je een netje hangen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al overal zeil neergelegd om het makkelijk mee op te vangen
Heeft Lidl zelf chipsfabrieken ja?quote:
oke, vanavond eten we bij jouquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
Maar ik heb wel vaker eten gehad van haar. Altijd als ze een feestje ofzo heeft.
Als mijn vader hier is dan krijg ik 2 porties
Meestal gaat dat zo:
* Doet schuifpui open, zet 1 stap buiten
"Ess! Ess! Ben je daar? Ik heb eten voor je"
*Staat al klaar met eten bij de lagere schutting achterin de tuin
"Hier eet maar lekker op schat"
Ik heb geen idee. Ik kan daar niks over vinden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft Lidl zelf chipsfabrieken ja?
Staat ook geen productielocatie op de verpakking?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik kan daar niks over vinden.
Heb ik niet echt een emotie bij eerlijk gezegd.quote:
Dan moet ik zo'n zak zoeken en ben lui om dat te doenquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat ook geen productielocatie op de verpakking?
quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik zo'n zak zoeken en ben lui om dat te doen
Ik vind het wel jammer want ik vond hem wel een van de leukste bandleden. Hij had altijd wel een goede vibe.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik niet echt een emotie bij eerlijk gezegd.
Wie weet komt er wel wat beters voor terug. Ik vond het ook jammer toen Tarja wegging bij Nightwish, maar na drie dagen Floor had niemand het meer over Tarja.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer want ik vond hem wel een van de leukste bandleden. Hij had altijd wel een goede vibe.
Ach gelukkig is het niet Nico of Kevin (de zangers).quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet komt er wel wat beters voor terug. Ik vond het ook jammer toen Tarja wegging bij Nightwish, maar na drie dagen Floor had niemand het meer over Tarja.
En die er tussen zat weet niemand nog.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet komt er wel wat beters voor terug. Ik vond het ook jammer toen Tarja wegging bij Nightwish, maar na drie dagen Floor had niemand het meer over Tarja.
Annet Olzonquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En die er tussen zat weet niemand nog.
Die is de verpleging in gegaan zie ik net.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft ook nog wat gedaan met de uit Sonata Arctica ontslagen gitarist Jani lithamahimen oidquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is de verpleging in gegaan zie ik net.
Al tijdje niet naar Sonata Arctica geluisterd.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeft ook nog wat gedaan met de uit Sonata Arctica ontslagen gitarist Jani lithamahimen oid
Ik ben zo ook een beetje kwijt aan het raken qua gevoel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al tijdje niet naar Sonata Arctica geluisterd.
geen vergiet voor het vliegend spaghettimonster?quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis zet een pan op haar kop, dan is ze ook een metalhead
Die bestaat nietquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen vergiet voor het vliegend spaghettimonster?
ja, dat weet iedereen, maar toch..quote:
tussen zatquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
@bitterbalquote:
Something something iron maiden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis zet een pan op haar kop, dan is ze ook een metalhead
quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
neem niet te veel hooi op je vorkquote:
Exact m'n punt.quote:
Ik vind deze in een vingercontext best grappig.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:23 schreef Ama het volgende:
Dus iedereen heel hard duimen voor mij dat het mee lijkt te vallen.
Nee die komt in een ander dingetjequote:
Die valt ook niet onder de boerderijdieren.quote:
Met dit niet zo heel langquote:
Jij snaptquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die valt ook niet onder de boerderijdieren.
quote:
quote:
Klein maar fijnquote:
Feestje dat je weer terug bent.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:06 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier naast een feest met live muziek. Denk dat het een latertje wordt
Rip bankrekening.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net 2de helft van de gemeentelijke belastingen betaalt, komen de waterschapsbelastingen in de bus.
Kutje.
Ah yes. Zo kreeg ik afgelopen week een paar dagen van elkaar verwijderd zowel de rekening van de tandarts, en patsboem of ik even m'n volledige eigen risico wilde betalen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net 2de helft van de gemeentelijke belastingen betaalt, komen de waterschapsbelastingen in de bus.
Kutje.
wil ik nietquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Feestje dat je weer terug bent.
To the moooon!quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik wel maar ja die ging natuurlijk andere kant op
Over Rusland heen gevlogenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik wel maar ja die ging natuurlijk andere kant op
Helemaal overprikkeld.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, ik wilde even kijken op de website van de Plus of ze iets verkochten, maar ik krijg zes meldingen over dingen met waarschuwingen, of ik m'n mening wil geven en iets over boodschappen bezorgen. Kolere.
*Opent website voor het eerstquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, ik wilde even kijken op de website van de Plus of ze iets verkochten, maar ik krijg zes meldingen over dingen met waarschuwingen, of ik m'n mening wil geven en iets over boodschappen bezorgen. Kolere.
quote:wat vind je van onze website?
quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
"Kunnen we je helpen?"quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Opent website voor het eerst
1 milliseconde later:
[..]
Ik postte net nog!quote:
Oh. Ok.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat het een prive feest is van israeli's
Zijn die vervelend daar?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb hier naast een soort van event center zitten. Was een spirituele plek waar ze dingen organiseerde maar het is al een aantal maanden dicht. Maar denk dat het vandaag is afgehuurd voor een prive feestquote:
Die op dat feest? Dat weet ik niet maar over het algemeen hebben ze geen goede reputatie in thailand neequote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die website heeft je wel goed ingeschat; je hebt overal een mening over en bent liever lui dan moe dus bezorgen is top.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Politie bellen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die op dat feest? Dat weet ik niet maar over het algemeen hebben ze geen goede reputatie in thailand nee
quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee tis pas 9 uurik ga mij zo onder de dekens verstoppen
Eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
ga strakjes naar de sjinees, uit eten met de fam
Lekker aan de bapa en kike met nagoquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
Chineesquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
dat klinkt als fruitquote:
Sjineesquote:
Er zijn mensen die een hotel boeken of het full moon party strand en idd gaan klagen tijdens de fullmoon party over het geluidquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:14 schreef UitStraling het volgende:
Op het legendarische Full Moon eiland gaan klagen bij de politie over feestgeluidjes![]()
Voor sommige mensen draait de wereld precies andersom.
Gezondheid.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zijn mensen die een hotel boeken of het full moon party strand en idd gaan klagen tijdens de fullmoon party over het geluid
En bij het eerste huisje wat ik hier op het eiland huurde vertelde de verhuurder dat er ook mensen zijn die klagen over het geluid wat de kikkers maken en of hij daar wat aan kon doen
quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zijn mensen die een hotel boeken of het full moon party strand en idd gaan klagen tijdens de fullmoon party over het geluid
En bij het eerste huisje wat ik hier op het eiland huurde vertelde de verhuurder dat er ook mensen zijn die klagen over het geluid wat de kikkers maken en of hij daar wat aan kon doen
Nu snap ik waarom van der Valk de Toekan als logo gebruiktquote:
dieren stinken ook echt en ja ze maken echt geluid. Is vervelend.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Net als Randstadters die naar het platteland verhuizen en dan klagen dat dieren geluid maken en stinken
Maar de herrie van de stad, daar hadden ze nooit last van.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Net als Randstadters die naar het platteland verhuizen en dan klagen dat dieren geluid maken en stinken
door al die boerenpummels die daar heen gaan moeten nu die stinkende lawaaimakers de binnenstad uitquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de herrie van de stad, daar hadden ze nooit last van.
quote:
Komt goed Amaquote:
Jeetje, ik dacht dat ze juist weer met die prijzen aan het zakken waren omdat het niet meer verkocht omdat het te duur was geworden. Reed laatst langs een KFC, daar hadden ze zo'n heel menu voor 4,99quote:
Moet je nu ook al voor het menu betalen daar!?quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jeetje, ik dacht dat ze juist weer met die prijzen aan het zakken waren omdat het niet meer verkocht omdat het te duur was geworden. Reed laatst langs een KFC, daar hadden ze zo'n heel menu voor 4,99
Ben daar nog nooit geweest, ziet er altijd zo smoezelig uit.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jeetje, ik dacht dat ze juist weer met die prijzen aan het zakken waren omdat het niet meer verkocht omdat het te duur was geworden. Reed laatst langs een KFC, daar hadden ze zo'n heel menu voor 4,99
quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je nu ook al voor het menu betalen daar!?
Ik ook nog nooit, volgens mij alleen in de VS een keertje omdat er niks beters in de buurt zat en hongerquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben daar nog nooit geweest, ziet er altijd zo smoezelig uit.
Mijn eten werd ook Thuisbezorgdquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:50 schreef Ama het volgende:
Pff kijk zo op tegen het weekend. Gaat een eenzaam weekendje worden.
Goede reden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit, volgens mij alleen in de VS een keertje omdat er niks beters in de buurt zat en honger
Doordeweeks heb ik wel allemaal lieve mensen die me afleiding komen geven enz. Maar ja dit weekend kan niemand.quote:
Nouja, ik woon onder het NAP, dus ik wil wel betalen voor goed waterbeheer.quote:
Nouja, ik woon onder het NAP, dus ik wil wel betalen voor goed waterbeheer.quote:
Wat had de tandarts gedaan?quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah yes. Zo kreeg ik afgelopen week een paar dagen van elkaar verwijderd zowel de rekening van de tandarts, en patsboem of ik even m'n volledige eigen risico wilde betalen.
#AllemaalNaarAmaquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Doordeweeks heb ik wel allemaal lieve mensen die me afleiding komen geven enz. Maar ja dit weekend kan niemand.
Ik heb zondag al andere afspraken staan.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb zondag al andere afspraken staan.
Populair.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb zondag al andere afspraken staan.
Oh toevallig naar Emmen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zaterdag wel proefritten gepland.
Het is op een motor, al zit ik in Echt. Moet ik hard rijdenquote:
Twee-en-een-halve vulling.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik woon onder het NAP, dus ik wil wel betalen voor goed waterbeheer.
Vraag me af hoeveel bewoners van het dorp kwijtschelding krijgen. Is wel echt een rijk dorp. Ben een van de paupers, maar moet gewoon betalen.
[..]
Wat had de tandarts gedaan?
Gaat dat van je eigen risico af?quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee-en-een-halve vulling.
Niet geheel onverwacht overigens. Maar nu is het gedonder achterin wel afgelopen denk ik.
Ligt aan je verzekering denk ik. Ik moet ook deels zelf betalen van eigen risico.quote:
Mijn tandarts staat daar los van.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt aan je verzekering denk ik. Ik moet ook deels zelf betalen van eigen risico.
Niet leuk, maar te overzien.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee-en-een-halve vulling.
Niet geheel onverwacht overigens. Maar nu is het gedonder achterin wel afgelopen denk ik.
Krijg ik dan dit?quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:dud0r kan dat wel uitleggen.
De laatste verstandskies was minder leuk. Hij is toen echt een uur bezig geweest in m'n onderkaak.quote:
quote:In Alzira, in de regio Valencia, overleed een 46-jarige vrouw die afhankelijk was van een zuurstofapparaat. Dankzij de stroomstoring stopte het apparaat met werken, meldt de politie. Een poging haar te reanimeren bleek tevergeefs.
Eh...quote:
Ik heb dat hele verstandskiezen hebben gewoon maar overgeslagenquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De laatste verstandskies was minder leuk. Hij is toen echt een uur bezig geweest in m'n onderkaak.
Jaloersquote:
Ja ik klikte niet snel genoeg op de popup tijdens het opstarten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dat hele verstandskiezen hebben gewoon maar overgeslagen
KILL IT WITH FIRE!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:36 schreef kwiwi het volgende:
Kutwespen. Heb nu al weer zin in de herfst
Bij mij zijn er 2 uit. Braken eerst af en toen ontstoken. Huilen van de pijn. Dan is je angst voor de tandarts snel weg.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker al dat gerammel en gekraak.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De laatste verstandskies was minder leuk. Hij is toen echt een uur bezig geweest in m'n onderkaak.
Denk dat ik die van jou had. Ze vonden een 2e kleine verstandskies onder de normale bij een aantal tandenquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |