Dit kan niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb flatbread. Maar niks om erop te doen.
Dacht die bandenmaker vast ook.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die chips maken ze dus gewoon in NL. Doei berg banen hier in de regio.
"Die bandenmaker"quote:
Geen idee wie daar achter zitten eigenlijk.quote:
Oh hij zegt nu dat het al bijna anderhalf maand is alleen is een oplossing moeilijk te vinden.quote:Dit is al bij ons bekend en er is een storing met de app waarbij de afbeeldingen niet zichtbaar zijn.
Heeft ze ook een nieuwe bankrekening en rekeningen die ze nú moet betalen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn dochter is overgestapt naar een nieuwe provider. Haar oude nummer mag weg. Ze heeft nu een +39 nummer. Italië.
Lidl.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee wie daar achter zitten eigenlijk.
Vast wel. Heb maar vast mijn creditcardgegevens teruggeapptquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft ze ook een nieuwe bankrekening en rekeningen die ze nú moet betalen?
Ik zie nu voor me hoe ze zo'n bordje over de schutting yeet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
Lol
Mijn (Surinaamse) buurvrouw is vandaag jarig. Ik was net even een koppie thee daar doen, bloemetje mee en alles.
Daar eieren zitten pellen voor de roti vanavond
2 zoons kwamen ook al langs.
Nu lig ik weer in mijn eigen tuin te rusten
Ze vroeg net of ik later weer langs kom voor het eten. En als dat niet lukt dan krijg ik een bordje eten over de schutting![]()
Lieve papa ben je ook.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Heb maar vast mijn creditcardgegevens teruggeappt
Ik heb al overal zeil neergelegd om het makkelijk mee op te vangenquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe ze zo'n bordje over de schutting yeet.
Ahja heel goedquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Heb maar vast mijn creditcardgegevens teruggeappt
Misschien kun je een netje hangen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al overal zeil neergelegd om het makkelijk mee op te vangen
Heeft Lidl zelf chipsfabrieken ja?quote:
oke, vanavond eten we bij jouquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
Maar ik heb wel vaker eten gehad van haar. Altijd als ze een feestje ofzo heeft.
Als mijn vader hier is dan krijg ik 2 porties
Meestal gaat dat zo:
* Doet schuifpui open, zet 1 stap buiten
"Ess! Ess! Ben je daar? Ik heb eten voor je"
*Staat al klaar met eten bij de lagere schutting achterin de tuin
"Hier eet maar lekker op schat"
Ik heb geen idee. Ik kan daar niks over vinden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft Lidl zelf chipsfabrieken ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |