Huh?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat het een prive feest is van israeli's
Zijn die vervelend daar?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb hier naast een soort van event center zitten. Was een spirituele plek waar ze dingen organiseerde maar het is al een aantal maanden dicht. Maar denk dat het vandaag is afgehuurd voor een prive feestquote:
Die op dat feest? Dat weet ik niet maar over het algemeen hebben ze geen goede reputatie in thailand neequote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die website heeft je wel goed ingeschat; je hebt overal een mening over en bent liever lui dan moe dus bezorgen is top.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, ik wilde even kijken op de website van de Plus of ze iets verkochten, maar ik krijg zes meldingen over dingen met waarschuwingen, of ik m'n mening wil geven en iets over boodschappen bezorgen. Kolere.
Politie bellen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die op dat feest? Dat weet ik niet maar over het algemeen hebben ze geen goede reputatie in thailand nee
quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee tis pas 9 uurik ga mij zo onder de dekens verstoppen
Eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
ga strakjes naar de sjinees, uit eten met de fam
Lekker aan de bapa en kike met nagoquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
Chineesquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
dat klinkt als fruitquote:
Sjineesquote:
Er zijn mensen die een hotel boeken of het full moon party strand en idd gaan klagen tijdens de fullmoon party over het geluidquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:14 schreef UitStraling het volgende:
Op het legendarische Full Moon eiland gaan klagen bij de politie over feestgeluidjes![]()
Voor sommige mensen draait de wereld precies andersom.
Gezondheid.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zijn mensen die een hotel boeken of het full moon party strand en idd gaan klagen tijdens de fullmoon party over het geluid
En bij het eerste huisje wat ik hier op het eiland huurde vertelde de verhuurder dat er ook mensen zijn die klagen over het geluid wat de kikkers maken en of hij daar wat aan kon doen
quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zijn mensen die een hotel boeken of het full moon party strand en idd gaan klagen tijdens de fullmoon party over het geluid
En bij het eerste huisje wat ik hier op het eiland huurde vertelde de verhuurder dat er ook mensen zijn die klagen over het geluid wat de kikkers maken en of hij daar wat aan kon doen
Nu snap ik waarom van der Valk de Toekan als logo gebruiktquote:
dieren stinken ook echt en ja ze maken echt geluid. Is vervelend.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Net als Randstadters die naar het platteland verhuizen en dan klagen dat dieren geluid maken en stinken
Maar de herrie van de stad, daar hadden ze nooit last van.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Net als Randstadters die naar het platteland verhuizen en dan klagen dat dieren geluid maken en stinken
door al die boerenpummels die daar heen gaan moeten nu die stinkende lawaaimakers de binnenstad uitquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de herrie van de stad, daar hadden ze nooit last van.
quote:
Komt goed Amaquote:
Jeetje, ik dacht dat ze juist weer met die prijzen aan het zakken waren omdat het niet meer verkocht omdat het te duur was geworden. Reed laatst langs een KFC, daar hadden ze zo'n heel menu voor 4,99quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |