SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
En met al dat zweet zie je het ook niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je het niet merkt, heb je er ook geen last van.
quote:
Memo niet gehad?quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:37 schreef essnhills het volgende:
Hier wordt het donderdag ook ineens 26 graden
Dit was niet afgesproken
En dan zondag weer 13quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:37 schreef essnhills het volgende:
Hier wordt het donderdag ook ineens 26 graden
Dit was niet afgesproken
Alleen niet morgen, ik wil verder met m'n vermaledijde schutting.quote:
Dat kan je nog rijmend krijgen ook.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je het niet merkt, heb je er ook geen last van.
Zeg dat maar tegen iedereen die zich niet aan de maximumsnelheid kunnen houden.quote:
Wel goed voor de conditie.quote:
RIPquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
En m'n monstera ziet geel van de trips dus die gaat straks de kliko in. Sorry, lang genoeg mee aangemodderd.
Gewoon zķ hard lopen dat je dat voor blijft?quote:
Zeg dat tegen die werklui in hun busjes.quote:
Neequote:
*Stopt met winterkleding opruimenquote:
waarom zou je kleding ook opruimen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:12 schreef essnhills het volgende:
Of nou ja eigenlijk
*Begint nog niet met winterkleding opruimen
Sommige mensen dragen meer dan alleen t-shirtjes.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou je kleding ook opruimen?
ja, maar verplaats je dan je winterkleren van je kledingkast naar een andere kledingkast?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige mensen dragen meer dan alleen t-shirtjes.
Die schuif ik gewoon naar achter.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar verplaats je dan je winterkleren van je kledingkast naar een andere kledingkast?
Mijn aanpak zou naar zolder of naar een vliering gooien zijn. Liefst in van die vacuümzakken.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar verplaats je dan je winterkleren van je kledingkast naar een andere kledingkast?
Winterjassen en gewatteerde panty's kunnen zomers best achterin de kastquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou je kleding ook opruimen?
Handigekatquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd: ik heb een hor geīnstalleerd.
Zit vast met ducttape omdat de afstandhouder van het raam iets uitsteekt, waardoor de hor niet in het kozijn kan, maar het doet wat het moet doen
Dus als het even wat gaat waaien, hebben we straks weer een klaagkat?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd: ik heb een hor geīnstalleerd.
Zit vast met ducttape omdat de afstandhouder van het raam iets uitsteekt, waardoor de hor niet in het kozijn kan, maar het doet wat het moet doen
Ducttape flapperend in de wind.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus als het even wat gaat waaien, hebben we straks weer een klaagkat?
doet ie expressquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Slaat 'ie binnenkort eindelijk een date aan de haak, knapt ze op 'm af omdat zijn huis bijeen wordt gehouden met duct tape.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee tochquote:
Of hij slaat helemaal om en verandert in een soort Ettoquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slaat 'ie binnenkort eindelijk een date aan de haak, knapt ze op 'm af omdat zijn huis bijeen wordt gehouden met duct tape.
Zo zie ik bitterbal wel voor mequote:
Ik snap deze niet. Waarom zou frisse lucht slecht zijn?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Eten ze muggen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ze verwachten meer processierupsen dit jaar
krijgt hij dan een denkbeeldige marmot?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of hij slaat helemaal om en verandert in een soort Etto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |