Ligt aan je verzekering denk ik. Ik moet ook deels zelf betalen van eigen risico.quote:
Mijn tandarts staat daar los van.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt aan je verzekering denk ik. Ik moet ook deels zelf betalen van eigen risico.
Niet leuk, maar te overzien.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee-en-een-halve vulling.
Niet geheel onverwacht overigens. Maar nu is het gedonder achterin wel afgelopen denk ik.
Krijg ik dan dit?quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:dud0r kan dat wel uitleggen.
De laatste verstandskies was minder leuk. Hij is toen echt een uur bezig geweest in m'n onderkaak.quote:
quote:In Alzira, in de regio Valencia, overleed een 46-jarige vrouw die afhankelijk was van een zuurstofapparaat. Dankzij de stroomstoring stopte het apparaat met werken, meldt de politie. Een poging haar te reanimeren bleek tevergeefs.
Eh...quote:
Ik heb dat hele verstandskiezen hebben gewoon maar overgeslagenquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De laatste verstandskies was minder leuk. Hij is toen echt een uur bezig geweest in m'n onderkaak.
Jaloersquote:
Ja ik klikte niet snel genoeg op de popup tijdens het opstarten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dat hele verstandskiezen hebben gewoon maar overgeslagen
KILL IT WITH FIRE!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:36 schreef kwiwi het volgende:
Kutwespen. Heb nu al weer zin in de herfst
Bij mij zijn er 2 uit. Braken eerst af en toen ontstoken. Huilen van de pijn. Dan is je angst voor de tandarts snel weg.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dat hele verstandskiezen hebben gewoon maar overgeslagen
Lekker al dat gerammel en gekraak.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De laatste verstandskies was minder leuk. Hij is toen echt een uur bezig geweest in m'n onderkaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |