Oh toevallig naar Emmen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zaterdag wel proefritten gepland.
Het is op een motor, al zit ik in Echt. Moet ik hard rijdenquote:
Twee-en-een-halve vulling.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik woon onder het NAP, dus ik wil wel betalen voor goed waterbeheer.
Vraag me af hoeveel bewoners van het dorp kwijtschelding krijgen. Is wel echt een rijk dorp. Ben een van de paupers, maar moet gewoon betalen.
[..]
Wat had de tandarts gedaan?
Gaat dat van je eigen risico af?quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee-en-een-halve vulling.
Niet geheel onverwacht overigens. Maar nu is het gedonder achterin wel afgelopen denk ik.
Ligt aan je verzekering denk ik. Ik moet ook deels zelf betalen van eigen risico.quote:
Mijn tandarts staat daar los van.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt aan je verzekering denk ik. Ik moet ook deels zelf betalen van eigen risico.
Niet leuk, maar te overzien.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee-en-een-halve vulling.
Niet geheel onverwacht overigens. Maar nu is het gedonder achterin wel afgelopen denk ik.
Krijg ik dan dit?quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:dud0r kan dat wel uitleggen.
De laatste verstandskies was minder leuk. Hij is toen echt een uur bezig geweest in m'n onderkaak.quote:
quote:In Alzira, in de regio Valencia, overleed een 46-jarige vrouw die afhankelijk was van een zuurstofapparaat. Dankzij de stroomstoring stopte het apparaat met werken, meldt de politie. Een poging haar te reanimeren bleek tevergeefs.
Eh...quote:
Ik heb dat hele verstandskiezen hebben gewoon maar overgeslagenquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De laatste verstandskies was minder leuk. Hij is toen echt een uur bezig geweest in m'n onderkaak.
Jaloersquote:
Ja ik klikte niet snel genoeg op de popup tijdens het opstarten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dat hele verstandskiezen hebben gewoon maar overgeslagen
KILL IT WITH FIRE!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:36 schreef kwiwi het volgende:
Kutwespen. Heb nu al weer zin in de herfst
Bij mij zijn er 2 uit. Braken eerst af en toen ontstoken. Huilen van de pijn. Dan is je angst voor de tandarts snel weg.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dat hele verstandskiezen hebben gewoon maar overgeslagen
Lekker al dat gerammel en gekraak.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De laatste verstandskies was minder leuk. Hij is toen echt een uur bezig geweest in m'n onderkaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |