Klein maar fijnquote:
Feestje dat je weer terug bent.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:06 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier naast een feest met live muziek. Denk dat het een latertje wordt
Rip bankrekening.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net 2de helft van de gemeentelijke belastingen betaalt, komen de waterschapsbelastingen in de bus.
Kutje.
Ah yes. Zo kreeg ik afgelopen week een paar dagen van elkaar verwijderd zowel de rekening van de tandarts, en patsboem of ik even m'n volledige eigen risico wilde betalen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net 2de helft van de gemeentelijke belastingen betaalt, komen de waterschapsbelastingen in de bus.
Kutje.
wil ik nietquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Feestje dat je weer terug bent.
To the moooon!quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik wel maar ja die ging natuurlijk andere kant op
Over Rusland heen gevlogenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik wel maar ja die ging natuurlijk andere kant op
Helemaal overprikkeld.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, ik wilde even kijken op de website van de Plus of ze iets verkochten, maar ik krijg zes meldingen over dingen met waarschuwingen, of ik m'n mening wil geven en iets over boodschappen bezorgen. Kolere.
*Opent website voor het eerstquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, ik wilde even kijken op de website van de Plus of ze iets verkochten, maar ik krijg zes meldingen over dingen met waarschuwingen, of ik m'n mening wil geven en iets over boodschappen bezorgen. Kolere.
quote:wat vind je van onze website?
quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
"Kunnen we je helpen?"quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Opent website voor het eerst
1 milliseconde later:
[..]
Ik postte net nog!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |