Staat ook geen productielocatie op de verpakking?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik kan daar niks over vinden.
Heb ik niet echt een emotie bij eerlijk gezegd.quote:
Dan moet ik zo'n zak zoeken en ben lui om dat te doenquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat ook geen productielocatie op de verpakking?
quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik zo'n zak zoeken en ben lui om dat te doen
Ik vind het wel jammer want ik vond hem wel een van de leukste bandleden. Hij had altijd wel een goede vibe.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik niet echt een emotie bij eerlijk gezegd.
Wie weet komt er wel wat beters voor terug. Ik vond het ook jammer toen Tarja wegging bij Nightwish, maar na drie dagen Floor had niemand het meer over Tarja.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer want ik vond hem wel een van de leukste bandleden. Hij had altijd wel een goede vibe.
Ach gelukkig is het niet Nico of Kevin (de zangers).quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet komt er wel wat beters voor terug. Ik vond het ook jammer toen Tarja wegging bij Nightwish, maar na drie dagen Floor had niemand het meer over Tarja.
En die er tussen zat weet niemand nog.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet komt er wel wat beters voor terug. Ik vond het ook jammer toen Tarja wegging bij Nightwish, maar na drie dagen Floor had niemand het meer over Tarja.
Annet Olzonquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En die er tussen zat weet niemand nog.
Die is de verpleging in gegaan zie ik net.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft ook nog wat gedaan met de uit Sonata Arctica ontslagen gitarist Jani lithamahimen oidquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is de verpleging in gegaan zie ik net.
Al tijdje niet naar Sonata Arctica geluisterd.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeft ook nog wat gedaan met de uit Sonata Arctica ontslagen gitarist Jani lithamahimen oid
Ik ben zo ook een beetje kwijt aan het raken qua gevoel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al tijdje niet naar Sonata Arctica geluisterd.
geen vergiet voor het vliegend spaghettimonster?quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis zet een pan op haar kop, dan is ze ook een metalhead
Die bestaat nietquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen vergiet voor het vliegend spaghettimonster?
ja, dat weet iedereen, maar toch..quote:
tussen zatquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
@bitterbalquote:
Something something iron maiden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis zet een pan op haar kop, dan is ze ook een metalhead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |