Het was ook nooit het plan om hier met Cian te starten na zijn opgave in de Tirreno. Alleen snapt Sporza het concept van voorlopige startlijsten niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:57 schreef Halcon het volgende:
Geen Cian bij Visma. Die heeft weer dat rare gevoel in z'n benen
Wel Matthew Brennan, Jørgen Nordhagen, Tijmen Graat, Menno Huising en Loe van Belle, Julien Vermote en Daniel McLay.
Doe er dan minstens één van 50 bij.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:00 schreef VoMy het volgende:
Trek het gewoon door een maak een rittenkoers met alleen maar tijdritten.
Proloog, 1km.
Klimtijdrit, 10km.
Biljartlaken, 25km.
Technische heuvelrit, 20km.
Unipuerto __/, 15km (12 vlak, 3 omhoog).
Zou dit serieus wel eens willen zien. Zonder Pogacar die 5/5 scoort natuurlijk.
Tinus wint dit spelquote:Op dinsdag 29 april 2025 08:50 schreef Pistolero het volgende:
Gaat proloogfenomeen Zijlaard dit klusje klaren vandaag?
Ook erg benieuwd naar Brennan in de proloog, die zou dit ook moeten kunnen.
Prima, maken we de biljartlaken 50.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe er dan minstens één van 50 bij.
Maar het was wel de bedoeling dat hij zou starten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het was ook nooit het plan om hier met Cian te starten na zijn opgave in de Tirreno. Alleen snapt Sporza het concept van voorlopige startlijsten niet.
quote:Geen Cian Uijtdebroeks vandaag in de proloog van de Ronde van Romandië. De jonge Belg werd door zijn team Visma-Lease a Bike in laatste instantie van de startlijst gehaald. "Er is nog werk aan de winkel", zegt ploegleider Maarten Wynants.
Cian Uijtdebroeks keerde vorige week na een moeilijke periode terug in het peloton, maar kon daar geen potten breken. Het noopte Visma-Lease a Bike tot een vervelende beslissing: geen Ronde van Romandië voor de 22-jarige Belg.
"In Frankrijk is gebleken dat Cian zijn conditie nog niet is zoals het zou moeten zijn", legt Maarten Wynants uit voor de start van de proloog in Romandië.
"Daarom hebben we besloten hem van Romandië af te halen en hem iets meer tijd te geven om op te bouwen. Hij moet opnieuw op niveau zijn om weer op WorldTour-niveau te kunnen meestrijden."
Die beslissing werd genomen in overleg met Uijtdebroeks, benadrukt Wynants. "Hij is realistisch in hoe het ervoor staat. Hij was teruggekeerd in competitie en daar bleek dat we toch meer tijd nodig hebben om op te bouwen."
"Er is nog werk aan de winkel voor Cian, zo is gebleken. En dat zullen we de komende weken doen."
Niks mis mee. Vond het vroeger in de Tour altijd een fijne start van de ronde. Vaak spannend en de klassementsmannen moeten al meteen met de billen bloot.quote:
Gaan zo nog drie tellen vanaf, geen zorgen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:12 schreef Mani89 het volgende:
Maikel Zijlaard is op weg naar het smijten met deuren.
Zie je.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaan zo nog drie tellen vanaf, geen zorgen.
Gemiste kans voor Boguslawski ook.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven van Jimmy Engoulvent?
Kan me niet heugen dat hij ooit een proloogje van dergelijke afstand heeft gereden, geen enkele referentie.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:50 schreef Faraday01 het volgende:
Wat verwachten we van God? Dikke overwinning?
Die komt er bij Ineos wel aardig doorheen.quote:
Dit is wel een te korte tijdrit voor hem denk ik. Maar Rune heeft de UAE-bonus nog niet echt neequote:Op dinsdag 29 april 2025 17:19 schreef The_Undertone het volgende:
Rune Herregodts was ooit ook beter in tijdrijden.
*Achter een ontsnapte eenling, omdat Visma hier met een prutsploeg rijdt.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:51 schreef Mani89 het volgende:
In grote spanning wachten we af met hoeveel lengtes Brennan gaat winnen.
Ja.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:32 schreef Dagoduck het volgende:
Staken er nou mensen het parcours over toen ze die laatste bocht uitkwamen?
Zijn positionering en koersinzicht zijn fenomenaal goed voor een 19-jarige.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:30 schreef H.Vviv het volgende:
Brennan kiest zo makkelijk positie en wint overtuigend
Ben benieuwd of Visma deze keer wel zijn best gaat doen om hem te behouden i.t.t. Kooij, al zullen ze deze zomer ook wel tot de conclusie gaan komen dat Vingegaard de Tour niet meer gaat winnen als Pogacar meedoet.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zijn positionering en koersinzicht zijn fenomenaal goed voor een 19-jarige.
Het is ook wel de ideale sprinter voor Visma. Een fatsoenlijk treintje opzetten lukt ze al sinds de Groenewegen-dagen niet, maar een sprinter van voren afzetten in de laatste km kunnen ze nog wel.
Brennan maakt alles goed natuurlijk, maar hoe de ploeg vandaag reed was een ongekende disasterclass.quote:
Ze is mega aerodynamisch.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:58 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Zelfs een beetje plukkerig haar. Helmpje erop en dan heeft Pogi geduchte concurrentie.
Bij Brennan zie je nu wel al dat hij in potentie nóg veel veelzijdiger is dan Kooij, dus daar mogen ze wel echt hun best voor doen inderdaad.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:45 schreef Kloit het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Visma deze keer wel zijn best gaat doen om hem te behouden i.t.t. Kooij, al zullen ze deze zomer ook wel tot de conclusie gaan komen dat Vingegaard de Tour niet meer gaat winnen als Pogacar meedoet.
Omdat hij in mijn FPCL team zit en die mogen niet het beste uit hun kunnen halen. (prayers voor Pelayo)quote:Op woensdag 30 april 2025 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Interessante keuze van de renner van Arkea om niet aan te gaan zodra Brennan aangaat.
Niet dat het veel verschil had gemaakt, maar toch, waarom laat je überhaupt iemand de sprint voor je aantrekken als je geen zin hebt om te sprinten?
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:47 schreef Chiappucci het volgende:
Inmiddels heeft Jan Christen opgegeven.
Ja wat zijn doel nu precies is? Schiet mij maar lekquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:50 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
En terecht. Vreemde tactiek van QuickStep
Ik denk dat hij vlak voor de top los wilde komen om met zijn aero voordeel iedereen weg te bromneren. Maar ja dat is alleen een goed idee als je los komt en niet zoals nu 1 tegen 20 moet rijden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja wat zijn doel nu precies is? Schiet mij maar lek
Bij Soudal denken ze kennelijk echt dat Lecerf dat klusje wel even gaat klaren tegen deze vier.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:10 schreef Faraday01 het volgende:
We kunnen wel eens een vreemde eindwinnaar krijgen deze week.
Ik denk vooral dat ze wel terug waaien na 20k tegen 7,7% in de voorlaatste rit en anders is er nog de tijdrit.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:15 schreef Kloit het volgende:
[..]
Bij Soudal denken ze kennelijk echt dat Lecerf dat klusje wel even gaat klaren tegen deze vier.
Barguil vandaag ook wat punten dus per saldo -20 vandaag. Onley moet de heren van Astana zaterdag wel wegrijden want in Turkije heeft Astana voorlopig de overhandquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:39 schreef Halcon het volgende:
Astana gaat deze maand Picnic wel voorbij.
Velasco pakt daar ook wat punten. Mulubrhan ook nog 5. Picnic 55 en dus 30 meer daar. Hier pakt Astana er 70 en Picnic niks.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Barguil vandaag ook wat punten dus per saldo -20 vandaag. Onley moet de heren van Astana zaterdag wel wegrijden want in Turkije heeft Astana voorlopig de overhand
Down Underquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor telling hanteert Steef hier?
Lijkt mij juist dat hij Parijs tegen Nice en de Tirreno meerekent en die eerste twee flopkoersen nietquote:
Waarschijnlijk inderdaad alleen WT.1 rondjes en de WT.2 en WT.3 rondjes nietquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt mij juist dat hij Parijs tegen Nice en de Tirreno meerekent en die eerste twee flopkoersen niet
Vorig jaar bij de beloften wel hele mooie dingen laten zien, dus zeker talent. Hard gevallen in het voorjaar maar hij rijdt hier wel sterk rond inderdaad.quote:
Kung die het verstand op nul zet en zich gaat smijten in een afdaling. Dit gaat helemaal mis.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:20 schreef Mykonos het volgende:
Riders pulling in peloton
van der Meulen Max (Bahrain - Victorious)
Leemreize Gijs (Team Picnic PostNL)
Graat Tijmen (Team Visma | Lease a Bike)
Dit is wel binnen voor King Kung dus
Reed net al bijna tegen een toeschouwerquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kung die het verstand op nul zet en zich gaat smijten in een afdaling. Dit gaat helemaal mis.
Waarom zou je het niet proberen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:07 schreef Pistolero het volgende:
Waarom dacht Visma precies dat Brennan hier kans maakte?
Omdat het een slotklim is van 2,2km aan 6%? Hoe gaat Brennan daar ooit klimmers en puncheurs verslaan?quote:
Gewoon iets te lang aan de knalpijp laten lurken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
UAE moet een heel pijnlijke dood sterven.
Visma heeft letterlijk 0 belangen te verdedigen in deze ronde, dan kun je het net zo goed proberen. Niet geschoten, altijd mis.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat het een slotklim is van 2,2km aan 6%? Hoe gaat Brennan daar ooit klimmers en puncheurs verslaan?
Dan hadden Nordhagen of zelfs een Huising nog meer kans gemaakt.
Mijn punt is dat de kans op een ritzege groter was als ze voor Nordhagen of Huising waren gegaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Visma heeft letterlijk 0 belangen te verdedigen in deze ronde, dan kun je het net zo goed proberen. Niet geschoten, altijd mis.
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mijn punt is dat de kans op een ritzege groter was als ze voor Nordhagen of Huising waren gegaan.
Mijn punt zou zijn dat het oneindig veel waardevoller is om juist op dit soort aankomsten te kijken waar Brennan zijn limieten liggen, dat is (voor nu) duidelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mijn punt is dat de kans op een ritzege groter was als ze voor Nordhagen of Huising waren gegaan.
Getuige zijn proloog en gisteren lijkt hij me hier ook niet zo goed als in maart.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn punt zou zijn dat het oneindig veel waardevoller is om juist op dit soort aankomsten te kijken waar Brennan zijn limieten liggen, dat is (voor nu) duidelijk.
Je kan op zich kijken of je kan winnen, en als dat niet lukt rustig uitbollen en het later weer proberen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Remco laat zijn ploeg werken.
Faalt.
“I tried to save my legs.”
In 2021 zagen we daar voor het eerst een glimp van de klasse van de piepjonge Arensman!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Johan van de Velde heeft daar in de prehistorie nog eens gewonnen.![]()
Ik moet toch ergens anders aan denken bij die aankomst.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In 2021 zagen we daar voor het eerst een glimp van de klasse van de piepjonge Arensman!
Zelden zo'n scherp gifje gezien.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens anders aan denken bij die aankomst.
[ afbeelding ]
Oh ja, dat was ook toen idd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens anders aan denken bij die aankomst.
[ afbeelding ]
Ik heb absoluut geen zin in een nieuw showtje van UAE, en eigenlijk ook niet in een overwinning van R.EV.quote:
Misschien kunnen mannen als Romo en Onley ons een beetje vermakenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen zin in een nieuw showtje van UAE, en eigenlijk ook niet in een overwinning van R.EV.
Dan maar juichen voor Lenny dus.
Lenny van Eetvelt?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen zin in een nieuw showtje van UAE, en eigenlijk ook niet in een overwinning van R.EV.
Dan maar juichen voor Lenny dus.
Is zijn tijd niet gewoon voorbij?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:33 schreef Szura het volgende:
Vlasov heeft nog heel wat werk voor de boeg richting grote ronde
Was hier vorig jaar nog tweede, maar hij presteert het hele seizoen al ver onder zijn niveau.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is zijn tijd niet gewoon voorbij?
Maar moet toch als subtopper kunnen slaven voor de schansspringer, als je dit ziet wordt het helemaal niksquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is zijn tijd niet gewoon voorbij?
Kan de druk niet aanquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Knechten voor Zjunior.
Wat is dit?
Ik heb haar nog nooit op een interessante observatie kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:38 schreef Kloit het volgende:
[..]
Je ziet haar liever op televisie wil je zeggen?
Voelt dat het voor hem niks wordt, dan maar voor het wit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Knechten voor Zjunior.
Wat is dit?
Ze denkt de rol van Jeroen na te moeten doen. Straks 8% klimmen, die en die staat op lossen, etcetera. Weinig context of achtergrond vanuit het koerswezen, geen echte beschouwing zoals een Kroon of Boogie wel doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit op een interessante observatie kunnen betrappen.
Herstelt zich daar meestal wel sneller van dan Karl of Renaatquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen zit midden in een existentiële crisis. Je krijgt altijd het idee dat zijn leven geen zin meer heeft zodra Evenepoel lost.
Wat eigenlijk de rol van een co-commentator ook wel zou moeten zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze denkt de rol van Jeroen na te moeten doen. Straks 8% klimmen, die en die staat op lossen, etcetera. Weinig context of achtergrond vanuit het koerswezen, geen echte beschouwing zoals een Kroon of Boogie wel doen.
Je kreeg net wel het idee dat hij ieder moment van zijn fiets kon vallen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:48 schreef wimderon het volgende:
Cr. Rodriguez gaat zo fameus ontploffen toch?
Fortunato is toch ook wel een betere klimmer op de langere klimmen dan Onley.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:48 schreef Faraday01 het volgende:
Ook hier moet Onley kansloos lossen terwijl Fortunato er nog bij is en al een flinke bonus heeft. Wie moet het dan nog gaan doen voor Picnic in de strijd met Astana?
Toen dachten ze dat hij even een klassementje ging rijden in de Giro, viel toch tegen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:48 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Heeft soms van die weken, vorig jaar in de Tour of the Alps.
Bardet die z’n carrière afsluit met flitsende prestaties in de Giro en Dauphine?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:48 schreef Faraday01 het volgende:
Ook hier moet Onley kansloos lossen terwijl Fortunato er nog bij is en al een flinke bonus heeft. Wie moet het dan nog gaan doen voor Picnic in de strijd met Astana?
Denk dat de kans groot is dat die zijn carriere nog wat zal verlengen, bij Picnic willen ze dat alvast.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bardet die z’n carrière afsluit met flitsende prestaties in de Giro en Dauphine?
Wat niet heel gek is aangezien Vine de Giro rijdt en Almeida niet.quote:
Carlos Rodriguez is de kleur grijs.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:52 schreef Mani89 het volgende:
Carlos Rodriguez is weer op weg om een prachtig anoniem Carlos Rodriguez klassement te rijden.
Dan zou je toch zeggen dat Vine opbouwt richting topvorm en Almeida dit als doel heeft en die vorm moet hebben nu?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat niet heel gek is aangezien Vine de Giro rijdt en Almeida niet.
En bij Almeida oogt het sowieso altijd moeizaam.
Einde tijdperk zeg jij?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:53 schreef The_Undertone het volgende:
Zorgwekkend toch hoor, hoe Evenepoel hier voor de dag komt
Iedereen kan een tijdrit winnenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Einde tijdperk zeg jij?
Morgen wint ie de tijdrit en dan is het weer hosanna.
Die is in dit soort rondjes toch nooit heel constant geweest? Denk dat vorig jaar Tour de 1e keer wasquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:53 schreef The_Undertone het volgende:
Zorgwekkend toch hoor, hoe Evenepoel hier voor de dag komt
Ik heb bedenkingen bij zijn mentale weerbaarheid. De echte toppers zijn altijd op de afspraak bij hun comeback. Evenepoel , zeker qua klimwerk is nog nergensquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Einde tijdperk zeg jij?
Morgen wint ie de tijdrit en dan is het weer hosanna.
Zeer benieuwd naar zijn tijdrit morgen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Nordhagen zonder de Visma sabotage rijdt gewoon in G1.
Als je nu nog niet goed bent wordt dat in de Giro ook niks. De tijd dat ze zonder de bloedzakken nog in de vriezer hadden liggen is niet meer. Almeida zou hier ook gewoon in orde moeten zijn, maar die is wel al sinds februari kopman aan het spelen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan zou je toch zeggen dat Vine opbouwt richting topvorm en Almeida dit als doel heeft en die vorm moet hebben nu?
Weer een slachtoffer van de Belgische pers.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:55 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik heb bedenkingen bij zijn mentale weerbaarheid. De echte toppers zijn altijd op de afspraak bij hun comeback. Evenepoel , zeker qua klimwerk is nog nergens
Ik zou echt niets meer doen en het hem uit laten zoeken. Wat een irritant gedoequote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:03 schreef The_Undertone het volgende:
Almeida, eikel. Eerst een snok er aan geven en dan het elleboogje.
Gelukkig is daar Lecerf!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lenny![]()
Dit kan echt niet meer. Einde tijdperk België.
Lenny, Remco, Arnaud, Cian, Wout.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lenny![]()
Dit kan echt niet meer. Einde tijdperk België.
Hij is OK in de heuvels en nog steeds top op het vlakke, maar hoe steiler en langer klimmen, des te amechtiger.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:10 schreef Marcoss het volgende:
Uiteindelijk was Evenepoel top bij de 1e koersen na z’n rentree en daarna enkel bergafwaarts.. die curve verwacht je toch andersom
Alles op Widar.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lenny, Remco, Arnaud, Cian, Wout.
Het zijn zware tijden in België.
Als je zo'n terugval krijgt komen je sterke punten als eerste terug, vooral dat onsmakelijk harde vlammen op lopende stukken in dit geval. De lange klimmen is iets waar hij het hardste aan heeft moeten werken, dat zal nu weer de meeste tijd kosten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:14 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hij is OK in de heuvels en nog steeds top op het vlakke, maar hoe steiler en langer klimmen, des te amechtiger.
Ik hoop het, als Vlaming blijft hij onze grootste ronde hoop. Maar hij moet dringend weg bij Quick-Step, die doen echt maar wat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je zo'n terugval krijgt komen je sterke punten als eerste terug, vooral dat onsmakelijk harde vlammen op lopende stukken in dit geval. De lange klimmen is iets waar hij het hardste aan heeft moeten werken, dat zal nu weer de meeste tijd kosten.
Zou me niets verbazen als hij morgen dicht komt in de tijdrit.
Bij Bora zit je niet veel beter. Ineos, tja.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:20 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik hoop het, als Vlaming blijft hij onze grootste ronde hoop. Maar hij moet dringend weg bij Quick-Step, die doen echt maar wat.
Wat stroomde er in godsnaam door zijn aderen, die ene dag in l'Avenir?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Pablo Torres is het ook nog niet echt.
Zonneveld was in zijn podcast vrij zeker dat hij volgend jaar of het jaar daarna bij Bora rijdt. Geen idee waar dat op gebaseerd is, maar goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:20 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik hoop het, als Vlaming blijft hij onze grootste ronde hoop. Maar hij moet dringend weg bij Quick-Step, die doen echt maar wat.
Die is ook pas 19quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Pablo Torres is het ook nog niet echt.
Snap ik wel, je zoekt toch een boegbeeld met meer charisma dan Roglic.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:22 schreef Kloit het volgende:
[..]
Zonneveld was in zijn podcast vrij zeker dat hij volgend jaar of het jaar daarna bij Bora rijdt. Geen idee waar dat op gebaseerd is, maar goed.
Bora is enkel financieel een verbetering natuurlijk, en qua ploegmaten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:22 schreef Kloit het volgende:
[..]
Zonneveld was in zijn podcast vrij zeker dat hij volgend jaar of het jaar daarna bij Bora rijdt. Geen idee waar dat op gebaseerd is, maar goed.
Die hebben in ieder geval vaker interesse getoond (en ze hebben het budget en de ondersteuning)quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:22 schreef Kloit het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een goed moment om bij QuickStep te vertrekken. De huidige ploeg krijgt dan een mooi bedrag mee, en QuickStep kan op zijn beurt beginnen met het opbouwen van een nieuw team. Dat is wel nodig.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:22 schreef Kloit het volgende:
[..]
Dat lijken mij nochtans twee zeer overtuigende argumenten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:23 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Bora is enkel financieel een verbetering natuurlijk, en qua ploegmaten.
Zeker voor geldwolf Pat Evenepoelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijken mij nochtans twee zeer overtuigende argumenten.
+ Specializedquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijken mij nochtans twee zeer overtuigende argumenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |