Die ken ik niet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:47 schreef Chiappucci het volgende:
Inmiddels heeft Jan Christen opgegeven.
Ja wat zijn doel nu precies is? Schiet mij maar lekquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:50 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
En terecht. Vreemde tactiek van QuickStep
Ik denk dat hij vlak voor de top los wilde komen om met zijn aero voordeel iedereen weg te bromneren. Maar ja dat is alleen een goed idee als je los komt en niet zoals nu 1 tegen 20 moet rijden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja wat zijn doel nu precies is? Schiet mij maar lek
Bij Soudal denken ze kennelijk echt dat Lecerf dat klusje wel even gaat klaren tegen deze vier.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:10 schreef Faraday01 het volgende:
We kunnen wel eens een vreemde eindwinnaar krijgen deze week.
Ik denk vooral dat ze wel terug waaien na 20k tegen 7,7% in de voorlaatste rit en anders is er nog de tijdrit.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:15 schreef Kloit het volgende:
[..]
Bij Soudal denken ze kennelijk echt dat Lecerf dat klusje wel even gaat klaren tegen deze vier.
Barguil vandaag ook wat punten dus per saldo -20 vandaag. Onley moet de heren van Astana zaterdag wel wegrijden want in Turkije heeft Astana voorlopig de overhandquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:39 schreef Halcon het volgende:
Astana gaat deze maand Picnic wel voorbij.
Velasco pakt daar ook wat punten. Mulubrhan ook nog 5. Picnic 55 en dus 30 meer daar. Hier pakt Astana er 70 en Picnic niks.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Barguil vandaag ook wat punten dus per saldo -20 vandaag. Onley moet de heren van Astana zaterdag wel wegrijden want in Turkije heeft Astana voorlopig de overhand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |