Ik zou echt niets meer doen en het hem uit laten zoeken. Wat een irritant gedoequote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:03 schreef The_Undertone het volgende:
Almeida, eikel. Eerst een snok er aan geven en dan het elleboogje.
Gelukkig is daar Lecerf!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lenny![]()
Dit kan echt niet meer. Einde tijdperk België.
Lenny, Remco, Arnaud, Cian, Wout.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lenny![]()
Dit kan echt niet meer. Einde tijdperk België.
Hij is OK in de heuvels en nog steeds top op het vlakke, maar hoe steiler en langer klimmen, des te amechtiger.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:10 schreef Marcoss het volgende:
Uiteindelijk was Evenepoel top bij de 1e koersen na z’n rentree en daarna enkel bergafwaarts.. die curve verwacht je toch andersom
Alles op Widar.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lenny, Remco, Arnaud, Cian, Wout.
Het zijn zware tijden in België.
Als je zo'n terugval krijgt komen je sterke punten als eerste terug, vooral dat onsmakelijk harde vlammen op lopende stukken in dit geval. De lange klimmen is iets waar hij het hardste aan heeft moeten werken, dat zal nu weer de meeste tijd kosten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:14 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hij is OK in de heuvels en nog steeds top op het vlakke, maar hoe steiler en langer klimmen, des te amechtiger.
Ik hoop het, als Vlaming blijft hij onze grootste ronde hoop. Maar hij moet dringend weg bij Quick-Step, die doen echt maar wat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je zo'n terugval krijgt komen je sterke punten als eerste terug, vooral dat onsmakelijk harde vlammen op lopende stukken in dit geval. De lange klimmen is iets waar hij het hardste aan heeft moeten werken, dat zal nu weer de meeste tijd kosten.
Zou me niets verbazen als hij morgen dicht komt in de tijdrit.
Bij Bora zit je niet veel beter. Ineos, tja.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:20 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik hoop het, als Vlaming blijft hij onze grootste ronde hoop. Maar hij moet dringend weg bij Quick-Step, die doen echt maar wat.
Wat stroomde er in godsnaam door zijn aderen, die ene dag in l'Avenir?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Pablo Torres is het ook nog niet echt.
Zonneveld was in zijn podcast vrij zeker dat hij volgend jaar of het jaar daarna bij Bora rijdt. Geen idee waar dat op gebaseerd is, maar goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:20 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik hoop het, als Vlaming blijft hij onze grootste ronde hoop. Maar hij moet dringend weg bij Quick-Step, die doen echt maar wat.
Die is ook pas 19quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Pablo Torres is het ook nog niet echt.
Snap ik wel, je zoekt toch een boegbeeld met meer charisma dan Roglic.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:22 schreef Kloit het volgende:
[..]
Zonneveld was in zijn podcast vrij zeker dat hij volgend jaar of het jaar daarna bij Bora rijdt. Geen idee waar dat op gebaseerd is, maar goed.
Bora is enkel financieel een verbetering natuurlijk, en qua ploegmaten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:22 schreef Kloit het volgende:
[..]
Zonneveld was in zijn podcast vrij zeker dat hij volgend jaar of het jaar daarna bij Bora rijdt. Geen idee waar dat op gebaseerd is, maar goed.
Die hebben in ieder geval vaker interesse getoond (en ze hebben het budget en de ondersteuning)quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:22 schreef Kloit het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een goed moment om bij QuickStep te vertrekken. De huidige ploeg krijgt dan een mooi bedrag mee, en QuickStep kan op zijn beurt beginnen met het opbouwen van een nieuw team. Dat is wel nodig.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:22 schreef Kloit het volgende:
[..]
Dat lijken mij nochtans twee zeer overtuigende argumenten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:23 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Bora is enkel financieel een verbetering natuurlijk, en qua ploegmaten.
Zeker voor geldwolf Pat Evenepoelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijken mij nochtans twee zeer overtuigende argumenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |