Omdat het een slotklim is van 2,2km aan 6%? Hoe gaat Brennan daar ooit klimmers en puncheurs verslaan?quote:
Gewoon iets te lang aan de knalpijp laten lurken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
UAE moet een heel pijnlijke dood sterven.
Visma heeft letterlijk 0 belangen te verdedigen in deze ronde, dan kun je het net zo goed proberen. Niet geschoten, altijd mis.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat het een slotklim is van 2,2km aan 6%? Hoe gaat Brennan daar ooit klimmers en puncheurs verslaan?
Dan hadden Nordhagen of zelfs een Huising nog meer kans gemaakt.
Mijn punt is dat de kans op een ritzege groter was als ze voor Nordhagen of Huising waren gegaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Visma heeft letterlijk 0 belangen te verdedigen in deze ronde, dan kun je het net zo goed proberen. Niet geschoten, altijd mis.
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mijn punt is dat de kans op een ritzege groter was als ze voor Nordhagen of Huising waren gegaan.
Mijn punt zou zijn dat het oneindig veel waardevoller is om juist op dit soort aankomsten te kijken waar Brennan zijn limieten liggen, dat is (voor nu) duidelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mijn punt is dat de kans op een ritzege groter was als ze voor Nordhagen of Huising waren gegaan.
Getuige zijn proloog en gisteren lijkt hij me hier ook niet zo goed als in maart.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn punt zou zijn dat het oneindig veel waardevoller is om juist op dit soort aankomsten te kijken waar Brennan zijn limieten liggen, dat is (voor nu) duidelijk.
Je kan op zich kijken of je kan winnen, en als dat niet lukt rustig uitbollen en het later weer proberen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Remco laat zijn ploeg werken.
Faalt.
“I tried to save my legs.”
In 2021 zagen we daar voor het eerst een glimp van de klasse van de piepjonge Arensman!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Johan van de Velde heeft daar in de prehistorie nog eens gewonnen.![]()
Ik moet toch ergens anders aan denken bij die aankomst.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In 2021 zagen we daar voor het eerst een glimp van de klasse van de piepjonge Arensman!
Zelden zo'n scherp gifje gezien.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens anders aan denken bij die aankomst.
[ afbeelding ]
Oh ja, dat was ook toen idd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens anders aan denken bij die aankomst.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |