abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217505545
Wat waardeloos Kaat! rugpijn.
Hoe is het na de vaccinatie?

Internet blijft stuk.
Delta zegt dat het een bekend euvel is na een stroomstoring. 8)7 Wordt aan gewerkt.
N.B. een bekende kreeg ongevraagd en zonder directe aanleiding een andere.
Die van ons is 2 maanden oud.
Er wordt een nieuwe adapter opgestuurd.

Verder een zonnige dag. De bruggen in het dorp worden versierd vanwege 80 jaar vrijheid. w/
pi_217505560
@sigme Kun je al wonen / slapen in deze casa of gaan jullie op de berg?
Goeie reis!
  donderdag 1 mei 2025 @ 09:08:11 #203
217702 Lonaa
Honger!
pi_217505563
Ja hallo. Nu is het wel echt op.

Was wel weer een gave productie maar veel. Gisteren om kwart voor 8 in het park om 4 dikke geluidstacks te bouwen en iedereen van stroom te voorzien waar we de dag ervoor al de basis voor hadden gelegd.

De enorme stroomstoring binnen Enschede bleef ons bespaard, godzijdank. Evenement liep als een trein. Geen uitval, iedereen tevreden. Ik ben de hele middag standby geweest als vermiste-kinderen-omroeper want wij hadden natuurlijk een microfoon mee. Nieuwe ervaring, zet ik op CV.

Om 5 uur snel breken met 3 man, volle bus en aanhanger naar huis brengen, leegstampen, terug naar park, nog keer bus en aanhanger volmaken + mijn auto en op weg naar huis nog even via De Baas om de techniek van de uitvaart op te halen (was ook gisteren). Die stond met de techniek, een krat pils en een Hele Grote Tapasplank op me te wachten. "Jullie hebben vast nog niet gegeten en dorst". 20:30 thuis, borrel gedaan met de derde man van de breek + baas. Soort vrijdagmiddagborrel want vandaag en morgen geen buiten-de-deur-werk. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_217505592
Lonaa omroep _O-
Mens, wat werk je hard! en veel!
pi_217505611
Van vaccinatie geen last @AnneX alleen gevoelig op de prikplek. Maar door de pijn in de rug kan het ook zijn dat andere dingetjes niet merk en da's dan meegenomen. Maar in ieder geval geen grieperig gevoel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_217505624
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 08:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tof Sarabi!

Hier begon de dag met de 17 jarige bejaarde artrose man die opeens in de gordijnen hing want VOGELLLL! :') _O-
Het is weer echt voorjaar :D

quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 09:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Wat leuk @:Sarabi ben benieuwd naar het verslag.

Oeh de oude heer kreeg jeugdkriebels

Rug is nog niet fijn, maar waar de pijn gisteren een 10 was is het nu ca 8. Ga de goede kant uit.
Verslag komt er zeker :)
Hopelijk zakt de pijn nog verder :*
  donderdag 1 mei 2025 @ 09:20:23 #207
217702 Lonaa
Honger!
pi_217505668
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 09:10 schreef AnneX het volgende:
Lonaa omroep _O-
Mens, wat werk je hard! en veel!
Ik klokte 60 uur actieve werktijd van donderdag tot woensdag. Vrij op maandag en dinsdag was maar 5 uur. Zondag ook.

Het "voordeel" is dat je dit weet, zeg maar. Het is gewoon een week lang pokkelen.

Zaterdagavond/nacht doe ik nog een bardienstje op een feestje met W en ik sta stand-by voor de keuken.

Vandaag maar even alles wat is blijven liggen doen. Op m'n dooie gemak. :7
pi_217505750
Mogge!

Ik ben aan het struggelen met herschrijven van een inleiding en methode. Het lukt nog niet helemaal zoals ik wil en meh. Dus ik ben nu maar een beetje 'de makkelijke stukjes' aan het doen in de hoop dat de rest dan ook lukt. Het afgelopen uur heeft dat nog niet echt gewerkt }:|

Sterkte @Kaatje1, wat vervelend van de pijn. Hopelijk snel nog een stuk minder!

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 01-05-2025 10:08:05 ]
pi_217505810
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2025 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo. Nu is het wel echt op.

Was wel weer een gave productie maar veel. Gisteren om kwart voor 8 in het park om 4 dikke geluidstacks te bouwen en iedereen van stroom te voorzien waar we de dag ervoor al de basis voor hadden gelegd.

De enorme stroomstoring binnen Enschede bleef ons bespaard, godzijdank. Evenement liep als een trein. Geen uitval, iedereen tevreden. Ik ben de hele middag standby geweest als vermiste-kinderen-omroeper want wij hadden natuurlijk een microfoon mee. Nieuwe ervaring, zet ik op CV.

Om 5 uur snel breken met 3 man, volle bus en aanhanger naar huis brengen, leegstampen, terug naar park, nog keer bus en aanhanger volmaken + mijn auto en op weg naar huis nog even via De Baas om de techniek van de uitvaart op te halen (was ook gisteren). Die stond met de techniek, een krat pils en een Hele Grote Tapasplank op me te wachten. "Jullie hebben vast nog niet gegeten en dorst". 20:30 thuis, borrel gedaan met de derde man van de breek + baas. Soort vrijdagmiddagborrel want vandaag en morgen geen buiten-de-deur-werk. *O*
Goedemorgen kanjer _O_

Qua vermiste kinderen heb ik een keer een dag op de Zwarte Cross kinderen bandjes omgedaan met het telefoonnummer van de ouders. Werkte als een trein 8-)
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 09:52:34 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217505925
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 09:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Goedemorgen kanjer _O_

Qua vermiste kinderen heb ik een keer een dag op de Zwarte Cross kinderen bandjes omgedaan met het telefoonnummer van de ouders. Werkte als een trein 8-)
In het Blagenparadijs? Zo heet dat daar toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217506145
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 09:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]
In het Blagenparadijs? Zo heet dat daar toch?
We hebben de kinderen toen meteen bij de ingang gelabeld. Maar het festivalterrein voor de kinderen heet idd het Blagenparadijs.
  donderdag 1 mei 2025 @ 10:36:14 #212
217702 Lonaa
Honger!
pi_217506316
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 10:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]
We hebben de kinderen toen meteen bij de ingang gelabeld. Maar het festivalterrein voor de kinderen heet idd het Blagenparadijs.
Wel slim. :Y

Dit waren 2 gratis evenementen met uh weet niet, tussen de 2000 en 4000 kinderen denk ik.

Ik stem er wel voor dat kinderen weer een beetje normale namen krijgen hoor.
pi_217506348
Op m'n eigen tempo "Nederland in Beweging" helemaal meegedaan *O* zonder pauze of voortijdig stoppen
pi_217507082
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2025 10:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Wel slim. :Y

Dit waren 2 gratis evenementen met uh weet niet, tussen de 2000 en 4000 kinderen denk ik.

Ik stem er wel voor dat kinderen weer een beetje normale namen krijgen hoor.
“Normale” namen…ja graag. Alhoewel: op de lagere school zat ik met 4 Anneke’s in de klas. En mijn achternaam is kort. Drie x raden.
In het gebouw hier wonen ook twee kinderen met absurde namen. En dan een letter hier of daar missing of extra. De buren verwachten hun eerste begin augustus.

En! er is weer internet: de muziekinstallatie werkt ook!
De ‘opruimcoach’, die ongevraagd een Nieuwe adapter kreeg opgestuurd, heeft zijn ouwe - die niet stuk was - uit de prullenbak gevist en die werkt nu hier!

De stoelen hebben nieuwe doppen met vilt na al die jaren.
Over de Hele Breedte van bijna 3 meter staan de balkondeuren opengeklapt. ( en de kozijnen gesopt).
Maandje bijgeboekt in de b&b hier. w/
Nu in het magazijn gaan ruimen.

Leuk @Sarabi de bierproeverij. De (voorheen) buurman/ brouwer doet het jaarlijks met een kaasboerderij voor de relaties.
pi_217507088
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Op m'n eigen tempo "Nederland in Beweging" helemaal meegedaan *O* zonder pauze of voortijdig stoppen
Een aparte vermelding voor Kaat _O_
pi_217508441
Mmm Zie net dat één van onze leukste bewoners woonruimte heeft gekregen. Helaas in een andere stad. Zal 'm missen, het is zo'n ontzettend leuke vrolijke knul.
pi_217508808
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat goeoeoeoeoeod *G*
Moet ik ook weer eens oppakken!
pi_217508885
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 15:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat goeoeoeoeoeod *G*
Moet ik ook weer eens oppakken!
Ik heb gemerkt wanneer ik het iedere dag doe, het niet zo lekker gaat, maar om de andere dag wel. Vaak moet ik het even stop zetten (brand in de benen maar iets anders dan verzuring) maar dat hoefde vandaag niet, zelfs niet met een zere rug. Gebruik dan geen gewichtjes (heb ik niet) en soms wel een stoel.
Maar echt, ik ben zo'n klungel, moet eerst even hun de oefening zien doen en wat ik echt niet kan is tegengestelde bewegingen met benen en armen maken. Dan raak ik in de knoop. _O- Dus doe ik of de benen en hangen de armen er bij of ik blijf staan en doe de arm oefening
pi_217508918
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb gemerkt wanneer ik het iedere dag doe, het niet zo lekker gaat, maar om de andere dag wel. Vaak moet ik het even stop zetten (brand in de benen maar iets anders dan verzuring) maar dat hoefde vandaag niet, zelfs niet met een zere rug. Gebruik dan geen gewichtjes (heb ik niet) en soms wel een stoel.
Maar echt, ik ben zo'n klungel, moet eerst even hun de oefening zien doen en wat ik echt niet kan is tegengestelde bewegingen met benen en armen maken. Dan raak ik in de knoop. _O- Dus doe ik of de benen en hangen de armen er bij of ik blijf staan en doe de arm oefening
Sommige oefeningen landen bij mij ook laat :D
pi_217508966
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 15:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Sommige oefeningen landen bij mij ook laat :D
Gelukkig, ben ik niet alleen. :D Ik vind mezelf dat zo'n dom dat ik 'm niet snap. Ik moet dan altijd denken aan een pasgeboren giraffe die ook niet weet wat die met al die lichaamsdelen aan moet, het zwabbert alle kanten op.
pi_217508992
Tip voor Kaat: kleine flesjes water heb je vast wel: die vullen met water tot het gewicht dat je kunt hebben…en dan ietsjes minder…
Zijn ook makkelijk vast te houden: “alsof je eieren vasthebt” !

De asymmetrische “Spaanse” armzwaai heb ik zwaar op geoefend. Kon een tentamen opdracht zijn. Werkelijk! 😂

Weer vier dozen glaswerk en vazen INgepakt 😳 totdat er werkelijk ruimte voor is in een vitrinekast of zo . Grrr om allerlei reden.
Twee vazen in gebruik en blijven beschikbaar.
pi_217509148
Die flesjes had ik wel, maar zonder gaat ook prima hoor :P
  donderdag 1 mei 2025 @ 17:28:45 #223
63722 z80
I fink you freaky
pi_217509785
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 12:16 schreef AnneX het volgende:

[..]
“Normale” namen…ja graag. Alhoewel: op de lagere school zat ik met 4 Anneke’s in de klas. En mijn achternaam is kort. Drie x raden.
In het gebouw hier wonen ook twee kinderen met absurde namen. En dan een letter hier of daar missing of extra. De buren verwachten hun eerste begin augustus.

En! er is weer internet: de muziekinstallatie werkt ook!
De ‘opruimcoach’, die ongevraagd een Nieuwe adapter kreeg opgestuurd, heeft zijn ouwe - die niet stuk was - uit de prullenbak gevist en die werkt nu hier!

De stoelen hebben nieuwe doppen met vilt na al die jaren.
Over de Hele Breedte van bijna 3 meter staan de balkondeuren opengeklapt. ( en de kozijnen gesopt).
Maandje bijgeboekt in de b&b hier. w/
Nu in het magazijn gaan ruimen.

Leuk @:Sarabi de bierproeverij. De (voorheen) buurman/ brouwer doet het jaarlijks met een kaasboerderij voor de relaties.
Mocht het nog een keer voorkomen dat de adapter niet goed werkt na een storing.
Stekkertje uit de modem. Dan de adapter in de wcd (stopcontackt). Dan stekkertje weer terug in de modem.

Probleem met de adapter is dat deze niet direct genoeg vermogen kan leveren. En daardoor start de modem niet op.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 1 mei 2025 @ 17:37:16 #224
63722 z80
I fink you freaky
pi_217509855
Grote koppen in de krant. Droogte zorgt nu al voor problemen. In Nederland.
Als dat waar is moet het waterschap eens goed doorgelicht worden. Het grondwaterpijl zou nog hoog moeten staan. De grond zou nu helemaal niet droog mogen zijn, hooguit de toplaag.
Hier in Duitsland kunnen de boeren nu net het land op zonder in de blub vast te komen zitten.
pi_217510006
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 15:56 schreef AnneX het volgende:
Tip voor Kaat: kleine flesjes water heb je vast wel: die vullen met water tot het gewicht dat je kunt hebben…en dan ietsjes minder…
Zijn ook makkelijk vast te houden: “alsof je eieren vasthebt” !

Ik heb 2 afrikaanse beeldjes die ik altijd gebruikte bij die oefeningen :D
pi_217510041
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb 2 afrikaanse beeldjes die ik altijd gebruikte bij die oefeneningen :D
Ik las over "beeldjes" heen en dacht aan die gele plantjes _O-
pi_217510078
:D
pi_217510384
Bij de Action of Lidl is een setje dumbbells ook maar een tientje of iets meer (afhankelijk van het gewicht) :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_217510504
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
Bij de Action of Lidl is een setje dumbbells ook maar een tientje of iets meer (afhankelijk van het gewicht) :Y
Ik zou ze niet durven gebruiken, ken m'n (on)handigheid, die vliegen in no-time door m'n huis. Ik laat best vaak wat vallen (laatst nog een gevulde gieter) en met die dingen durf ik dat echt niet aan (kon ze van mijn zus lenen, ook niet gedaan)
  donderdag 1 mei 2025 @ 19:45:26 #230
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217510659
Ik ging naar een eenmalige particulierenverkoop van motorkleding 'wat ja meneer we hebben ook in uw maat...".
Terplekke: nee, onze maten gaan maar tot...

Dus toen maar voor de lol nog een uurtje doorgereden en even op een nieuwe Goldwing gezeten, En daarna 2 uur naar huis gereden.

En toen kwam er een Plan.

Termaat motoren, Nijmegen. Expliciete benoeming van het soort broek wat ik zoek op de site.

Maar shit, we zouden naar Duitsland. Nu is Nijmegen bijna Duitsland.

Maar, dan rijst de vraag, en ik denk dat @z80 (of misschien @Tele6) dat misschien weten, is er echt een kick-ass grote supermarkt waar je lekker kan zwerven daar in de Duitse regio ?

Wellicht rijd ik ook even langs Rees, waar mijn oudste niet-Nederlandse voorouder is geboren.

[ Bericht 0% gewijzigd door fietsie op 01-05-2025 19:57:38 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 1 mei 2025 @ 19:51:50 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217510737
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:37 schreef z80 het volgende:
Grote koppen in de krant. Droogte zorgt nu al voor problemen. In Nederland.
Als dat waar is moet het waterschap eens goed doorgelicht worden. Het grondwaterpijl zou nog hoog moeten staan. De grond zou nu helemaal niet droog mogen zijn, hooguit de toplaag.
Hier in Duitsland kunnen de boeren nu net het land op zonder in de blub vast te komen zitten.
Ik fietste afgelopen maandag nog over 2 waterinlaten en de instroom vanuit het IJsselmeer in de Friese polders was echt extreem; alles stond open, en de beide spui-kanalen leken een wildwaterbaan.

Waar dankbaar gebruik van werd gemaakt door vissers
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:40:47 #232
63722 z80
I fink you freaky
pi_217511271
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 19:45 schreef fietsie het volgende:
Ik ging naar een eenmalige particulierenverkoop van motorkleding 'wat ja meneer we hebben ook in uw maat...".
Terplekke: nee, onze maten gaan maar tot...

Dus toen maar voor de lol nog een uurtje doorgereden en even op een nieuwe Goldwing gezeten, En daarna 2 uur naar huis gereden.

En toen kwam er een Plan.

Termaat motoren, Nijmegen. Expliciete benoeming van het soort broek wat ik zoek op de site.

Maar shit, we zouden naar Duitsland. Nu is Nijmegen bijna Duitsland.

Maar, dan rijst de vraag, en ik denk dat @:z80 (of misschien @:tele6) dat misschien weten, is er echt een kick-ass grote supermarkt waar je lekker kan zwerven daar in de Duitse regio ?

Wellicht rijd ik ook even langs Rees, waar mijn oudste niet-Nederlandse voorouder is geboren.
Een grote,grote supermarkt hebben we niet in Kleve. De grootste is kaufland. En in Rees ook niet meer.
Maar alle bekende supers zitten hier in de stad. En een Poolse supermarkt. (Mega Food) Materborner Allee 20

En Termaat motoren is een bekende in Nijmegen en omstreken. Ruime keuze en goede service.
Komen mijn motorhelmen en winterbroek ook vandaan.
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:45:02 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217511311
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:40 schreef z80 het volgende:

[..]
Een grote,grote supermarkt hebben we niet in Kleve. De grootste is kaufland. En in Rees ook niet meer.
Maar alle bekende supers zitten hier in de stad. En een Poolse supermarkt. (Mega Food) Materborner Allee 20

En Termaat motoren is een bekende in Nijmegen en omstreken. Ruime keuze en goede service.
Komen mijn motorhelmen en winterbroek ook vandaan.
Dus dan moet ik even verder Duitsland in tokkelen?

Ja ben er ooit ook wel geweest, hoop dat ze die broek die ze online zeggen te hebben ook echt hebben.
En niet zoals de zaak waar ik vandaag was die wist te vertellen "dat de site het wel vaker fout heeft"
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:47:20 #234
63722 z80
I fink you freaky
pi_217511329
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:45 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dus dan moet ik even verder Duitsland in tokkelen?

Ja ben er ooit ook wel geweest, hoop dat ze die broek die ze online zeggen te hebben ook echt hebben.
En niet zoals de zaak waar ik vandaag was die wist te vertellen "dat de site het wel vaker fout heeft"
Even bellen morgen. Weet je het zeker.

Maar een allesineen supermarkt zou ik hier in de omgeving niet weten.
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:48:51 #235
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217511350
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:47 schreef z80 het volgende:

[..]
Even bellen morgen. Weet je het zeker.

Maar een allesineen supermarkt zou ik hier in de omgeving niet weten.
We gaan normaal naar Mult-Center Leer tegenwoordig; dan heb je 15 winkels + leuke keuze in warme lunch onder 1 dak. En Emden bleek ook zoiets te hebben.

Maar eerst Nijmegen, en dan Leer is wat... contraproductief ;)
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:53:24 #236
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217511401
We overwegen een vakantie in Noord Frankrijk, Picardië. Is er hier iemand die daar wel eens is geweest en tips heeft?

We willen niet wandelen, niet zonder doel een stadje bekijken en geen kunst bekijken. Wel naar Parc Asterix, toffe musea bekijken, leuke routes rijden, marktje bekijken, hypermarché bezoeken, dingen over de oorlog zien en lekker eten.
Spoilers!
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:54:01 #237
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217511405
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
hypermarché bezoeken
*O*
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:58:00 #238
63722 z80
I fink you freaky
pi_217511441
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:48 schreef fietsie het volgende:

[..]
We gaan normaal naar Mult-Center Leer tegenwoordig; dan heb je 15 winkels + leuke keuze in warme lunch onder 1 dak. En Emden bleek ook zoiets te hebben.

In Kleve heb je EOC. Hoffmannallee 53. Dit is een groot plein met een heleboel winkels. Kleding, schoenen, sport, DM, Aldi en E Center. En natuurlijk een drankenhal. Voor verschillende eettentjes even de Hoffmannallee oplopen.
Vanuit daar kun je ook Kleve centrum in lopen. Een oude vestingstad.
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:58:48 #239
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217511450
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:58 schreef z80 het volgende:

[..]
In Kleve heb je EOC. Hoffmannallee 53. Dit is een groot plein met een heleboel winkels. Kleding, schoenen, sport, DM, Aldi en E Center. En natuurlijk een drankenhal. Voor verschillende eettentjes even de Hoffmannallee oplopen.
Vanuit daar kun je ook Kleve centrum in lopen. Een oude vestingstad.
Ah thnx. En da's ook vlakbij Rees, waar mn roots liggen.
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:59:42 #240
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217511459
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:54 schreef fietsie het volgende:
Ja *O*
[..]
*O*
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
*O*
Spoilers!
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:59:57 #241
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217511461
Whut.
Spoilers!
  donderdag 1 mei 2025 @ 21:03:26 #242
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217511502
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Whut.
*O*
  donderdag 1 mei 2025 @ 21:05:35 #243
63722 z80
I fink you freaky
pi_217511521
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:58 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ah thnx. En da's ook vlakbij Rees, waar mn roots liggen.
Kilometer of 30 rijden. Snelste en kortste is 26KM en 30 minuten. Wat ook wel een aardige rit is om te maken.
Terug naar huis kan dan via de A3->A12. Dat is gewoon planken.
  donderdag 1 mei 2025 @ 21:07:13 #244
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217511540
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:03 schreef fietsie het volgende:

[..]
*O*
quote:

[..]
*O*
quote:

[..]
*O*
*O*
Spoilers!
  donderdag 1 mei 2025 @ 21:07:35 #245
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217511545
Fml
Spoilers!
  donderdag 1 mei 2025 @ 21:09:23 #246
63722 z80
I fink you freaky
pi_217511559
Ik zie morgen wel of fiets hier de buurt onveilig komt maken.
Ik ga naar bed, en hoop dat de putter dat ook gaat doen. Een klein vogeltje met een behoorlijk volume.
  donderdag 1 mei 2025 @ 21:13:34 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217511613
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fml
_O-
  donderdag 1 mei 2025 @ 21:14:24 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217511625
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:05 schreef z80 het volgende:

[..]
Kilometer of 30 rijden. Snelste en kortste is 26KM en 30 minuten. Wat ook wel een aardige rit is om te maken.
Terug naar huis kan dan via de A3->A12. Dat is gewoon planken.
Ik rijd in een 3-cylinder he; als je die plankt is de motorolie na 40km op.
pi_217511776
DNA-testuitslag is binnen. Het bleek een echte wolf. Nog niet bekend welke wolf.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 mei 2025 @ 21:31:05 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217511836
Morgen voor de verandering wel eens werken op vrijdag. Heb niet veel te doen. Wel kennis maken met nieuwe rvt-lid tevens nieuwe chef auditcommissie.

Met dit weer nog wel een avondrondje gedaan. Gezwaaid naar B&G :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217511957
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:31 schreef borisz het volgende:
Morgen voor de verandering wel eens werken op vrijdag. Heb niet veel te doen. Wel kennis maken met nieuwe rvt-lid tevens nieuwe chef auditcommissie.

Met dit weer nog wel een avondrondje gedaan. Gezwaaid naar B&G :+
:W mijn bank (die stenen) O+
Echt in m'n habitat ben je geweest, leuk rondje.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 mei 2025 @ 21:51:02 #252
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217512112
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:39 schreef Blues het volgende:

[..]
:W mijn bank (die stenen) O+
Echt in m'n habitat ben je geweest, leuk rondje.
En ik ben voor het eerst in tig jaar in de Deka van Santpoort-Zuid geweest. Sinds die grote verbouwing was ik nog nooit binnen geweest. en ook die nieuwe wijk er achter kende ik alleen van naam. Stond altijd nog eens op het lijstje om eens langs en doorheen te lopen. :+ Staat er inmiddels toch ook al een jaar of 6-7 oid. :')

En nu helemaal een boomeropmerking. Ik ken de Bloemendaalsestraatweg nog als een echte winkelstraat. Nu zitten er alleen nog een paar kapperszaken. Vroegah (tot eind vorige eeuw) was het een winkelstraat met van alles. Div banken. Kledingzaken. Groenteboer, Slager enz enz enz. Nu is het een woonstraat. Maar op een één of andere reden komt dat oude beeld altijd terug bij mij. :')
pi_217512121
Weer onderweg naar huis.
Een leuke proeverij gegeven in Amersfoort aan 17 bierliefhebbers.
Ook 3 voor mij nieuwe Fok!kers ontmoet :D
pi_217512135
quote:
We overwegen een vakantie in Noord Frankrijk, Picardië. Is er hier iemand die daar wel eens is geweest en tips heeft?

We willen niet wandelen, niet zonder doel een stadje bekijken en geen kunst bekijken. Wel naar Parc Asterix, toffe musea bekijken, leuke routes rijden, marktje bekijken, hypermarché bezoeken, dingen over de oorlog zien en lekker eten.
Wat zuidelijker, maar qua oorlog is Oradour sur Glane, Limoges, wel een aanrader. In een notendop, het verzet had een ss'er had omgelegd, en uit represaille heeft de SS een heel dorp omsingeld, inclusief een toevallig aanwezige postbode. Vrouwen in de kerk, mannen in de schuur. Schuur op kniehoogte doorzeefd met kogels, kerk in de fik, schuur in de fik. Éen overlevende. Dorp zo gelaten as is.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_217512365
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Kranenburg heeft een Rewe, getränkemarkt van Rewe, Aldi, DM, Penny, Deichmann, Tedi, Takko en Müller.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 1 mei 2025 @ 22:10:00 #256
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217512401
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 22:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Kranenburg heeft een Rewe, getränkemarkt van Rewe, Aldi, Dm.
Thnx, zet m in mn navi lijstje naast de suggestie van z; de dames kunnen morgen aangeven hoeveel puf ze hebben (geen idee of het dan in Nijmegen net zo warm is als dat het vandaag in Bodegraven was)
  donderdag 1 mei 2025 @ 22:14:47 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217512457
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Wat zuidelijker, maar qua oorlog is Oradour sur Glane, Limoges, wel een aanrader. In een notendop, het verzet had een ss'er had omgelegd, en uit represaille heeft de SS een heel dorp omsingeld, inclusief een toevallig aanwezige postbode. Vrouwen in de kerk, mannen in de schuur. Schuur op kniehoogte doorzeefd met kogels, kerk in de fik, schuur in de fik. Éen overlevende. Dorp zo gelaten as is.
Brian, bekende Youtuber, heeft er onlangs nog een korte impressie gefilmd en die gedeeld. Brian die samenwerkt met Dan the Gardener, voor intimi.
pi_217512507
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:51 schreef Sarabi het volgende:
Weer onderweg naar huis.
Een leuke proeverij gegeven in Amersfoort aan 17 bierliefhebbers.
Ook 3 voor mij nieuwe Fok!kers ontmoet :D
En hoe was het? Wat hebben jullie gegeten?
pi_217512517
quote:

O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_217512693
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En hoe was het? Wat hebben jullie gegeten?
Het was erg gezellig.
Wij hadden gorgonzola bij onze tropical weizen, zure matten bij onze lime IPA en een brownie bij de porter bedacht.
Verder was er ook nog een erg goed verzorgd buffet waar we ook gebruik van mochten maken.
pi_217512755
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:51 schreef borisz het volgende:

En ik ben voor het eerst in tig jaar in de Deka van Santpoort-Zuid geweest. Sinds die grote verbouwing was ik nog nooit binnen geweest. en ook die nieuwe wijk er achter kende ik alleen van naam. Stond altijd nog eens op het lijstje om eens langs en doorheen te lopen. :+ Staat er inmiddels toch ook al een jaar of 6-7 oid. :')

En nu helemaal een boomeropmerking. Ik ken de Bloemendaalsestraatweg nog als een echte winkelstraat. Nu zitten er alleen nog een paar kapperszaken. Vroegah (tot eind vorige eeuw) was het een winkelstraat met van alles. Div banken. Kledingzaken. Groenteboer, Slager enz enz enz. Nu is het een woonstraat. Maar op een één of andere reden komt dat oude beeld altijd terug bij mij. :')
Deka is fijn op die plek voor ons.
Er was gedoe over te weinig groen. Dus paar boompjes en wat plantjes op een stenen plein :D

Qua winkelstraat heb je niet goed gekeken ;)
ff denken...
Er zit een snackbar, kaasboer, speelgoedzaak, Italiaans eethuis, paar restaurants, slager, 2 bakkers en oscars, visboer, groenteboer, apotheek, stomerij/kledingverstelzaak, schoenmaker, Leek :9 , paar kledingzaken, 1 of 2 kappers, 2 (kinder) schoenwinkel, parfumerie, hema O+, kadozaken, paar kledingzaken, woninginrichting, bloemenzaken, wijnhandel, juwelier, appie, boekhandel, fietsenzaak, ijszaak :9 toko, dierenzaak, kunsthandel,poelier

Enzzz :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 01-05-2025 22:47:01 ]
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 22:43:21 #262
45833 crew  Fogel
pi_217512775
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 22:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het was erg gezellig.
Wij hadden gorgonzola bij onze tropical weizen, zure matten bij onze lime IPA en een brownie bij de porter bedacht.
Verder was er ook nog een erg goed verzorgd buffet waar we ook gebruik van mochten maken.
Mijn aanbeveling is; boek dit! *G*

Het eten (kopie van wat ik vannhet restaurant kreeg) was:

Rundercarpaccio, Parmezaan, croutons (side plate)

Poke bowl met kip, avocado, wakame salad, sesam dressing

Bao bun met redang, taugé en koriander

Beef Tataki met ponzu saus

Korean Fried chicken

Patatje stoof vlees
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_217512819
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 22:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Er was gedoe over te weinig groen. Dus paar boompjes en wat plantjes op een stenen plein :D

ff denken...
Er zit een snackbar, kaasboer, speelgoedzaak, Italiaans eethuis, paar restaurants, slager, 2 bakkers en oscars, visboer, groenteboer, apotheek, stomerij/kledingverstelzaak, schoenmaker, Leek :9 , paar kledingzaken, 1 of 2 kappers, 2 (kinder) schoenwinkel, parfumerie, hema O+, kadozaken, paar kledingzaken, woninginrichting, bloemenzaken, wijnhandel, juwelier, appie, boekhandel, fietsenzaak, ijszaak :9 toko, dierenzaak, kunsthandel,poelier

Zit La Cappanina er nog? En Dodewaard?

Foto's van de hockeyvelden O+ @borisz
pi_217512881
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 22:47 schreef vlindertje89 het volgende:

Zit La Cappanina er nog? En Dodewaard?

Foto's van de hockeyvelden O+ @:borisz
Yup!

Ik zit vaak daar op dat stenen bankje. Lekker kijken naar de beesten/meertje v Caprera en leuk als er getraind wordt of wedstrrijden zijn. O+
pi_217512882
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Daar ben ik afgelopen zomer geweest idd. Indrukwekkend. Wel heel vol met toeristen in de zomer.

Limoges is een leuke stad met een mooie botanische tuin. Ga alleen niet naar die botanische tuin als je hooikoorts hebt, een deel van de tuin is een specifieke verzameling van planten waar mensen hooikoorts van krijgen, met uitleg over wat het allemaal is. B heeft drie dagen last gehad :')
pi_217512911
Bingo…weer alles op zwart.
Straatlantaarns Alles. In Hele dorp.
In het dorp aan de andere kant van het kanaal zie ik wel licht..,
Gelukkig is er nog een adapter voor het modem onderweg 😎

P.S. truc van Zet werkte niet vlg de technicus in huis.
pi_217513220
Wat een gedoe @AnneX
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 06:21:45 #268
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217513766
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 22:41 schreef Blues het volgende:

[..]

ff denken...

Zal dan ook eens door Sa-Zuid lopen :P. Was nu alleen de Deka.

Was nu zigzaggen rond de hockeyvelden (en voetbal en cricket). Maar het is ook leuk om direct de Duinen in te gaan :Y. Want Kennemerduinen. O+ Ik noem het altijd mn achtertuin :P
pi_217513852
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een gedoe @:annex
Twee uur eerder opgelost dan verwacht door Stedin.
En internet deed het ook (weer) w/

Schrikbarend toch als “levensbehoefte” :')
pi_217513890
Hóe wereldvreemd: https://archive.ph/J98tS

Quote…” Maar het is gelukt, daar in het Groene Hart, al zijn er compromissen gesloten: de herdenking is soberder en de tweede kerkdienst is vervroegd, zodat mensen die gaan herdenken en kerkgangers elkaar niet tegenkomen.…”
pi_217514009
Collega heeft gistermiddag verdedigd en is dus nu Doctor. Ik had vorige week oefenvragen bedacht om haar te helpen en nu ben ik zeer trots want een van die vragen werd daadwerkelijk gesteld 8-)

Ik kan me echt niet voorstellen dat ik daar over een kleine 4 jaar zelf sta. :o

Na de plechtigheid ging ze met haar familie en de meest direct betrokkenen avondeten, en daarna was een feest waar we als collega's ook uitgenodigd waren. Dus we zijn met de collega's ergens anders gaan eten en hebben nog een ijsje gehad en in een park gezeten. Wel heel fijn dat dat zo makkelijk gaat met de collega's, in tegenstelling tot het gedoe met uit eten met mijn vorige werk ;)

Nadeel is wel, ik was pas 23:30 thuis. Vandaag wordt een lange dag :O
pi_217514024
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 07:29 schreef AnneX het volgende:
Hóe wereldvreemd: https://archive.ph/J98tS

Quote…” Maar het is gelukt, daar in het Groene Hart, al zijn er compromissen gesloten: de herdenking is soberder en de tweede kerkdienst is vervroegd, zodat mensen die gaan herdenken en kerkgangers elkaar niet tegenkomen.…”
Ja "we willen niemand op zondag aan het werk zetten om een herdenking te organiseren" waarom is een kerkdienst dan wel ok, die dominee is dan hartstikke hard aan het werk :P
pi_217514186
2 dagen achter elkaar werken, tis ff wennen *) :D
Maar dan weer 3 vrij, dat went nooit O+
pi_217514190
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 06:21 schreef borisz het volgende:

[..]
Zal dan ook eens door Sa-Zuid lopen :P. Was nu alleen de Deka.

Was nu zigzaggen rond de hockeyvelden (en voetbal en cricket). Maar het is ook leuk om direct de Duinen in te gaan :Y. Want Kennemerduinen. O+ Ik noem het altijd mn achtertuin :P
Daar kom ik niet zo vaak, alleen voor de kapper en de slager :D

Onze gezamenlijke achtertuin :P
  vrijdag 2 mei 2025 @ 08:27:49 #275
217702 Lonaa
Honger!
pi_217514355
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 22:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Daar ben ik afgelopen zomer geweest idd. Indrukwekkend. Wel heel vol met toeristen in de zomer.

Limoges is een leuke stad met een mooie botanische tuin. Ga alleen niet naar die botanische tuin als je hooikoorts hebt, een deel van de tuin is een specifieke verzameling van planten waar mensen hooikoorts van krijgen, met uitleg over wat het allemaal is. B heeft drie dagen last gehad :')
Gelachen. :D

Goede tip wel. * Lonaa niest nog een keer
  vrijdag 2 mei 2025 @ 08:28:38 #276
217702 Lonaa
Honger!
pi_217514358
Ik sliep van 22:00 tot 08:00. Denk dat ik het nodig had. :')
W. ook trouwens, die ligt nu ook nog van zn "alleen-tijd" te genieten in bed geloof ik.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:10:39 #278
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_217514703
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 07:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja "we willen niemand op zondag aan het werk zetten om een herdenking te organiseren" waarom is een kerkdienst dan wel ok, die dominee is dan hartstikke hard aan het werk :P
Dat argument heb ik ook eens gebruikt. Kreeg als reactie "de dienst is al eerder geschreven en hij is voorganger en mede kerkganger"
Had een schoolvriendinnetje uit zo'n omgeving. Op een bloedhete dag mochten we geen ijsje kopen want op zondag mocht je niets kopen. Weken later kwam pa zonder sigaretten te zitten en werden wij op pad gestuurd om sigaretten te kopen. Op mijn vraag "wat is het verschil tussen sigaretten en ijsjes KOPEN op een zondag" kreeg ik een boze blik van pa en de volgende dag werd mij verteld dat zij niet meer met mij mocht omgaan.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:11:42 #279
217702 Lonaa
Honger!
pi_217514714
Religie *O*
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:41:07 #280
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217515112
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:11 schreef Lonaa het volgende:
Religie *O*
Bekijk deze YouTube-video
Altijd fijn als er weer een reden is om dit te kunnen delen…
quote:
Verdeling in religies wordt altijd haat en woede,
en haat en woede oorlog, en oorlog armoede,
het arme volk wordt dan uitgebuit en gebruikt
waardoor het fanatiek in een religie duikt
Zie je de cyclus? Of zie je het niet?
Als je het niet ziet, voorspel ik diep verdriet
Ik zeg het nu simpel in een enkele zin
En toch trapt de mens hier al millennia in
pi_217515343
21 broden en 18 pistoletjes vandaag. Het niet hebben van een bakkerij lukt niet zo goed :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 10:21:06 #282
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217515572
In IJC/HC/NHD een artikel over de stamkroeg waar ik al 2/3 van mijn leven kom O+.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:22:34 #283
63722 z80
I fink you freaky
pi_217515592
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Altijd fijn als er weer een reden is om dit te kunnen delen…
[..]

Toen het Christendom op aarde kwam
En ieder mens het recht ontnam
Om zo te leven als hij dacht dat het goed was
En heel de aardkorst dik bevlekt met bloed was
Werd het meteen de hoogste tijd
Dat heidenen na zware strijd
Door legers door de kerk geleidt
Van hun cultuur werden bevrijdt

pi_217515977
Wow wat een rake teksten _O_

@LHO vind je leuk toch? Broodbakken! Het is je vak.
Word je niet rijk van ws. en kun je wel sparen voor een renovatie van het dak.

Laatste loodjes na een peptalk gistermiddag. 8)7

Gister vertelde iemand - puffend in de zon op het balkon - dat het sneeuwde toen zijn zoon op deze dag werd geboren 27 (?) jaar geleden.

Stedin liet weten dat bij toeval in twee verschilllende trafo huisjes storing was gisteren.

[ Bericht 11% gewijzigd door AnneX op 02-05-2025 11:07:09 ]
  vrijdag 2 mei 2025 @ 11:23:52 #285
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_217516195
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:01 schreef AnneX het volgende:

@:LHO vind je leuk toch? Broodbakken! Het is je vak.

Gister vertelde iemand - puffend in de zon op het balkon - dat het sneeuwde toen zijn zoon op deze dag werd geboren 27 (?) jaar geleden.

Stedin liet weten dat bij toeval in twee verschilllende trafo huisjes storing was gisteren.
Ik ben wel eens door een (weliswaar dunne) sneeuwlaag gefietst naar een vriendin die op 28 april jarig is. maar da's wel langer geleden dan 27 jaar
  vrijdag 2 mei 2025 @ 11:29:20 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217516256
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:01 schreef AnneX het volgende:

@:LHO vind je leuk toch? Broodbakken! Het is je vak.

46 jaar geleden sneeuwde het op 2 mei.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217516690

Zo'n paardenschedel gaat wel fors langer mee dan een bot uit de winkel :D
pi_217516762
Sneeuw klinkt op dit moment wel goed O+ Ik ben echt niet gemaakt voor dit weer.
pi_217516969
Serieus, dan woon je op 28 kilometer (een klim van een kilometer) van de dichtstbijzijnde plaats van betekenis, een dorpje op 5 kilometer afstand, binnen drie kilometer iets van vijftien buren.

Jehova's aan de deur. :{
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:51:23 #290
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_217517002
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Serieus, dan woon je op 28 kilometer (een klim van een kilometer) van de dichtstbijzijnde plaats van betekenis, een dorpje op 5 kilometer afstand, binnen drie kilometer iets van vijftien buren.

_O-
pi_217517353
quote:

_O-
pi_217517393
quote:

Wel bonuspunten voor hun doorzettingsvermogen _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217518090
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:30 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wel bonuspunten voor hun doorzettingsvermogen _O-.
Nogal :') maar met het einde der tijden verzamelen alle jehova's zich op een berg toch? Misschien zijn ze al onderweg *)
pi_217518095
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 14:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Nogal :') maar met het einde der tijden verzamelen alle jehova's zich op een berg toch? Misschien zijn ze al onderweg *)
Oh jee.. dat wordt nog meer brood bakken! :+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217518169
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 14:41 schreef Phaidra het volgende:
Oh jee.. dat wordt nog meer brood bakken! :+
Nah. LHO heeft lang haar en een baard. Hij zou t toch moeten kunnen redden met 5 broden (en 2 vissen) :+
pi_217518382
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 14:53 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Nah. LHO heeft lang haar en een baard. Hij zou t toch moeten kunnen redden met 5 broden (en 2 vissen) :+
Een waterval van wijn door mijn tuin :+
pi_217518423
Hier één van de weinigen zonder airfryer…nu zag ik dit recept voorbijkomen en zou het zo eens toepassen: als variatie op hasselback: accordeon aardappels.
Kaat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 15:43:08 #298
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_217518449
Leuk om te zien, zou het ook eten, maar ga het echt niet doen. Lijkt me een rotwerkje
pi_217518511
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk om te zien, zou het ook eten, maar ga het echt niet doen. Lijkt me een rotwerkje
Potverdrie.
Iemand anders dan? :Y)
pi_217518513
En de volgende?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')