Ja "we willen niemand op zondag aan het werk zetten om een herdenking te organiseren" waarom is een kerkdienst dan wel ok, die dominee is dan hartstikke hard aan het werkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:29 schreef AnneX het volgende:
Hóe wereldvreemd: https://archive.ph/J98tS
Quote…” Maar het is gelukt, daar in het Groene Hart, al zijn er compromissen gesloten: de herdenking is soberder en de tweede kerkdienst is vervroegd, zodat mensen die gaan herdenken en kerkgangers elkaar niet tegenkomen.…”
Daar kom ik niet zo vaak, alleen voor de kapper en de slagerquote:Op vrijdag 2 mei 2025 06:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal dan ook eens door Sa-Zuid lopen. Was nu alleen de Deka.
Was nu zigzaggen rond de hockeyvelden (en voetbal en cricket). Maar het is ook leuk om direct de Duinen in te gaan. Want Kennemerduinen.
Ik noem het altijd mn achtertuin
Gelachen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Daar ben ik afgelopen zomer geweest idd. Indrukwekkend. Wel heel vol met toeristen in de zomer.
Limoges is een leuke stad met een mooie botanische tuin. Ga alleen niet naar die botanische tuin als je hooikoorts hebt, een deel van de tuin is een specifieke verzameling van planten waar mensen hooikoorts van krijgen, met uitleg over wat het allemaal is. B heeft drie dagen last gehad
Dat argument heb ik ook eens gebruikt. Kreeg als reactie "de dienst is al eerder geschreven en hij is voorganger en mede kerkganger"quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja "we willen niemand op zondag aan het werk zetten om een herdenking te organiseren" waarom is een kerkdienst dan wel ok, die dominee is dan hartstikke hard aan het werk
Bekijk deze YouTube-videoquote:
quote:Verdeling in religies wordt altijd haat en woede,
en haat en woede oorlog, en oorlog armoede,
het arme volk wordt dan uitgebuit en gebruikt
waardoor het fanatiek in een religie duikt
Zie je de cyclus? Of zie je het niet?
Als je het niet ziet, voorspel ik diep verdriet
Ik zeg het nu simpel in een enkele zin
En toch trapt de mens hier al millennia in
Toen het Christendom op aarde kwamquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Altijd fijn als er weer een reden is om dit te kunnen delen…
[..]
Ik ben wel eens door een (weliswaar dunne) sneeuwlaag gefietst naar een vriendin die op 28 april jarig is. maar da's wel langer geleden dan 27 jaarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:01 schreef AnneX het volgende:
Wow wat een rake teksten![]()
@:LHO vind je leuk toch? Broodbakken! Het is je vak.
Word je niet rijk van ws. en kun je wel sparen voor een renovatie van het dak.
Laatste loodjes na een peptalk gistermiddag.
Gister vertelde iemand - puffend in de zon op het balkon - dat het sneeuwde toen zijn zoon op deze dag werd geboren 27 (?) jaar geleden.
Stedin liet weten dat bij toeval in twee verschilllende trafo huisjes storing was gisteren.
46 jaar geleden sneeuwde het op 2 mei.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:01 schreef AnneX het volgende:
Wow wat een rake teksten![]()
@:LHO vind je leuk toch? Broodbakken! Het is je vak.
Word je niet rijk van ws. en kun je wel sparen voor een renovatie van het dak.
Laatste loodjes na een peptalk gistermiddag.
Gister vertelde iemand - puffend in de zon op het balkon - dat het sneeuwde toen zijn zoon op deze dag werd geboren 27 (?) jaar geleden.
Stedin liet weten dat bij toeval in twee verschilllende trafo huisjes storing was gisteren.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Serieus, dan woon je op 28 kilometer (een klim van een kilometer) van de dichtstbijzijnde plaats van betekenis, een dorpje op 5 kilometer afstand, binnen drie kilometer iets van vijftien buren.
Jehova's aan de deur.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Serieus, dan woon je op 28 kilometer (een klim van een kilometer) van de dichtstbijzijnde plaats van betekenis, een dorpje op 5 kilometer afstand, binnen drie kilometer iets van vijftien buren.
Jehova's aan de deur.
Wel bonuspunten voor hun doorzettingsvermogenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jehova's aan de deur.
Nogalquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wel bonuspunten voor hun doorzettingsvermogen.
Oh jee.. dat wordt nog meer brood bakken!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nogalmaar met het einde der tijden verzamelen alle jehova's zich op een berg toch? Misschien zijn ze al onderweg
Nah. LHO heeft lang haar en een baard. Hij zou t toch moeten kunnen redden met 5 broden (en 2 vissen)quote:
Een waterval van wijn door mijn tuinquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nah. LHO heeft lang haar en een baard. Hij zou t toch moeten kunnen redden met 5 broden (en 2 vissen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potverdrie.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk om te zien, zou het ook eten, maar ga het echt niet doen. Lijkt me een rotwerkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |