We hebben de kinderen toen meteen bij de ingang gelabeld. Maar het festivalterrein voor de kinderen heet idd het Blagenparadijs.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het Blagenparadijs? Zo heet dat daar toch?
Wel slim.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We hebben de kinderen toen meteen bij de ingang gelabeld. Maar het festivalterrein voor de kinderen heet idd het Blagenparadijs.
“Normale” namen…ja graag. Alhoewel: op de lagere school zat ik met 4 Anneke’s in de klas. En mijn achternaam is kort. Drie x raden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel slim.![]()
Dit waren 2 gratis evenementen met uh weet niet, tussen de 2000 en 4000 kinderen denk ik.
Ik stem er wel voor dat kinderen weer een beetje normale namen krijgen hoor.
Een aparte vermelding voor Kaatquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Op m'n eigen tempo "Nederland in Beweging" helemaal meegedaanzonder pauze of voortijdig stoppen
Wat goeoeoeoeoeodquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Op m'n eigen tempo "Nederland in Beweging" helemaal meegedaanzonder pauze of voortijdig stoppen
Ik heb gemerkt wanneer ik het iedere dag doe, het niet zo lekker gaat, maar om de andere dag wel. Vaak moet ik het even stop zetten (brand in de benen maar iets anders dan verzuring) maar dat hoefde vandaag niet, zelfs niet met een zere rug. Gebruik dan geen gewichtjes (heb ik niet) en soms wel een stoel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat goeoeoeoeoeod
Moet ik ook weer eens oppakken!
Sommige oefeningen landen bij mij ook laatquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt wanneer ik het iedere dag doe, het niet zo lekker gaat, maar om de andere dag wel. Vaak moet ik het even stop zetten (brand in de benen maar iets anders dan verzuring) maar dat hoefde vandaag niet, zelfs niet met een zere rug. Gebruik dan geen gewichtjes (heb ik niet) en soms wel een stoel.
Maar echt, ik ben zo'n klungel, moet eerst even hun de oefening zien doen en wat ik echt niet kan is tegengestelde bewegingen met benen en armen maken. Dan raak ik in de knoop.Dus doe ik of de benen en hangen de armen er bij of ik blijf staan en doe de arm oefening
Gelukkig, ben ik niet alleen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Sommige oefeningen landen bij mij ook laat
Mocht het nog een keer voorkomen dat de adapter niet goed werkt na een storing.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
“Normale” namen…ja graag. Alhoewel: op de lagere school zat ik met 4 Anneke’s in de klas. En mijn achternaam is kort. Drie x raden.
In het gebouw hier wonen ook twee kinderen met absurde namen. En dan een letter hier of daar missing of extra. De buren verwachten hun eerste begin augustus.
En! er is weer internet: de muziekinstallatie werkt ook!
De ‘opruimcoach’, die ongevraagd een Nieuwe adapter kreeg opgestuurd, heeft zijn ouwe - die niet stuk was - uit de prullenbak gevist en die werkt nu hier!
De stoelen hebben nieuwe doppen met vilt na al die jaren.
Over de Hele Breedte van bijna 3 meter staan de balkondeuren opengeklapt. ( en de kozijnen gesopt).
Maandje bijgeboekt in de b&b hier.![]()
Nu in het magazijn gaan ruimen.
Leuk @:Sarabi de bierproeverij. De (voorheen) buurman/ brouwer doet het jaarlijks met een kaasboerderij voor de relaties.
Ik heb 2 afrikaanse beeldjes die ik altijd gebruikte bij die oefeningenquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:56 schreef AnneX het volgende:
Tip voor Kaat: kleine flesjes water heb je vast wel: die vullen met water tot het gewicht dat je kunt hebben…en dan ietsjes minder…
Zijn ook makkelijk vast te houden: “alsof je eieren vasthebt” !
Ik las over "beeldjes" heen en dacht aan die gele plantjesquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb 2 afrikaanse beeldjes die ik altijd gebruikte bij die oefeneningen
Ik zou ze niet durven gebruiken, ken m'n (on)handigheid, die vliegen in no-time door m'n huis. Ik laat best vaak wat vallen (laatst nog een gevulde gieter) en met die dingen durf ik dat echt niet aan (kon ze van mijn zus lenen, ook niet gedaan)quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
Bij de Action of Lidl is een setje dumbbells ook maar een tientje of iets meer (afhankelijk van het gewicht)
Ik fietste afgelopen maandag nog over 2 waterinlaten en de instroom vanuit het IJsselmeer in de Friese polders was echt extreem; alles stond open, en de beide spui-kanalen leken een wildwaterbaan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:37 schreef z80 het volgende:
Grote koppen in de krant. Droogte zorgt nu al voor problemen. In Nederland.
Als dat waar is moet het waterschap eens goed doorgelicht worden. Het grondwaterpijl zou nog hoog moeten staan. De grond zou nu helemaal niet droog mogen zijn, hooguit de toplaag.
Hier in Duitsland kunnen de boeren nu net het land op zonder in de blub vast te komen zitten.
Een grote,grote supermarkt hebben we niet in Kleve. De grootste is kaufland. En in Rees ook niet meer.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:45 schreef fietsie het volgende:
Ik ging naar een eenmalige particulierenverkoop van motorkleding 'wat ja meneer we hebben ook in uw maat...".
Terplekke: nee, onze maten gaan maar tot...
Dus toen maar voor de lol nog een uurtje doorgereden en even op een nieuwe Goldwing gezeten, En daarna 2 uur naar huis gereden.
En toen kwam er een Plan.
Termaat motoren, Nijmegen. Expliciete benoeming van het soort broek wat ik zoek op de site.
Maar shit, we zouden naar Duitsland. Nu is Nijmegen bijna Duitsland.
Maar, dan rijst de vraag, en ik denk dat @:z80 (of misschien @:tele6) dat misschien weten, is er echt een kick-ass grote supermarkt waar je lekker kan zwerven daar in de Duitse regio ?
Wellicht rijd ik ook even langs Rees, waar mijn oudste niet-Nederlandse voorouder is geboren.
Dus dan moet ik even verder Duitsland in tokkelen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Een grote,grote supermarkt hebben we niet in Kleve. De grootste is kaufland. En in Rees ook niet meer.
Maar alle bekende supers zitten hier in de stad. En een Poolse supermarkt. (Mega Food) Materborner Allee 20
En Termaat motoren is een bekende in Nijmegen en omstreken. Ruime keuze en goede service.
Komen mijn motorhelmen en winterbroek ook vandaan.
Even bellen morgen. Weet je het zeker.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dus dan moet ik even verder Duitsland in tokkelen?
Ja ben er ooit ook wel geweest, hoop dat ze die broek die ze online zeggen te hebben ook echt hebben.
En niet zoals de zaak waar ik vandaag was die wist te vertellen "dat de site het wel vaker fout heeft"
We gaan normaal naar Mult-Center Leer tegenwoordig; dan heb je 15 winkels + leuke keuze in warme lunch onder 1 dak. En Emden bleek ook zoiets te hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Even bellen morgen. Weet je het zeker.
Maar een allesineen supermarkt zou ik hier in de omgeving niet weten.
quote:
In Kleve heb je EOC. Hoffmannallee 53. Dit is een groot plein met een heleboel winkels. Kleding, schoenen, sport, DM, Aldi en E Center. En natuurlijk een drankenhal. Voor verschillende eettentjes even de Hoffmannallee oplopen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
We gaan normaal naar Mult-Center Leer tegenwoordig; dan heb je 15 winkels + leuke keuze in warme lunch onder 1 dak. En Emden bleek ook zoiets te hebben.
Maar eerst Nijmegen, en dan Leer is wat... contraproductief
Ah thnx. En da's ook vlakbij Rees, waar mn roots liggen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:58 schreef z80 het volgende:
[..]
In Kleve heb je EOC. Hoffmannallee 53. Dit is een groot plein met een heleboel winkels. Kleding, schoenen, sport, DM, Aldi en E Center. En natuurlijk een drankenhal. Voor verschillende eettentjes even de Hoffmannallee oplopen.
Vanuit daar kun je ook Kleve centrum in lopen. Een oude vestingstad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |