https://www.tvgids.nl/nie(...)in-maxima-doetinchemquote:Koning Willem-Alexander viert dit jaar Koningsdag in Doetinchem. Hier wacht de koninklijke familie onder meer een optreden van Suzan & Freek en een ontmoeting met Guus Hiddink.
Dit jaar viert koning Willem-Alexander zijn verjaardag een dag eerder - zoals altijd als Koningsdag op zondag valt - en wel in het hart van de Achterhoek: Doetinchem. Hier maakt de koninklijke familie, deze keer zonder prinses Ariane, een wandeling door de stad. Saïda Maggé, Evita Mac-nack en Martijn Bink doen verslag.
Suzan & Freek
Hoogtepunten zijn het onthaal van de Oranjes met crossmotoren en brommers, een optreden van Normaal met de hit 'Oerend hard' en een speciale ontmoeting met Guus Hiddink bij een miniversie van Stadion De Vijverberg. Suzan & Freek zorgen samen met het orkest van Phion voor een muzikale afsluiting.
’s Avonds blikt Dione de Graaff vanuit café Streeckgenoot terug op de festiviteiten, met gasten als Bennie Jolink en burgemeester Mark Boumans.
Wanneer is Koningsdag 2025 op televisie te zien?
Koningsdag 2025 is op zaterdag 26 april 2025 om 12:00 uur te zien op NPO 1.
dankjewel sgatquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:48 schreef H_T het volgende:
Voor de zekerheid alvast maar een reeks van gemaakt
Alexia dan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:52 schreef roos94 het volgende:
Ariane is de leukste. Zit ze er niet bij
Graag gedaan mopquote:
Hoogtepunten en het dan over Suzan & Freek hebben.quote:Suzan & Freek
Hoogtepunten zijn het onthaal van de Oranjes met crossmotoren en brommers, een optreden van Normaal met de hit 'Oerend hard' en een speciale ontmoeting met Guus Hiddink bij een miniversie van Stadion De Vijverberg. Suzan & Freek zorgen samen met het orkest van Phion voor een muzikale afsluiting.
Spruitjeslucht die 2.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:02 schreef roos94 het volgende:
Suzan en freek kan je ook nergens meer omheen he. Festivals tv programmas of de radio. Je komt er niet onderuit.
Die luidruchtige had ook een oranje trechter aan haar halsketting hangenquote:
Zijn fans hem ook al decennia niet…quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:09 schreef H_T het volgende:
Bennie Jolink verstond er duidelijk geen klap van
Top interview inderdaad 😁quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:09 schreef H_T het volgende:
Bennie Jolink verstond er duidelijk geen klap van
Bennie woont om de hoek van Doetinchem, bekender hebben ze ze in die (Achter)hoek niet…quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:09 schreef roos94 het volgende:
Hebben ze deze Bennie ook weer even uit de graftombes opgeduikeld.
Lijkt me leuker dan carnavalquote:
W-A vindt het ook vast leuker dan koekhappen.quote:
Ik hoop nog steeds dat de burgemeester zich een keer in de intocht vergist.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:12 schreef MadMaster het volgende:
De bus!
Wegwijspiet heeft het gevonden…
alexia is een lieverdquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:15 schreef roos94 het volgende:
Alexia zwaait naar het raam maar haar hoofd is de andere kant opgedraaid. Lekker geinteresseerd weer.
Arrogante snol.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:15 schreef roos94 het volgende:
Alexia zwaait naar het raam maar haar hoofd is de andere kant opgedraaid. Lekker geinteresseerd weer.
Ze hebben er vast wel een gevonden. Die spoken word van een paar edities geleden was echt erg, met jus in de vorm van Barbapapa of zoietsquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:17 schreef Mani89 het volgende:
Lekker dominant blank daar, dus ook geen cringe urban dance acts hopelijk. Lekker høken.
De W van Willem jonguhquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben er vast wel een gevonden. Die spoken word van een paar edities geleden was echt erg, met jus in de vorm van Barbapapa of zoiets
Klassieker over twee mannen die met een slok op zich te pletter rijden met een motorquote:
Door iemand die ook te veel op had.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Klassieker over twee mannen die met een slok op zich te pletter rijden met een motor
Susan & Freekquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Welke artiesten treden er allemaal op? Na Jannes vorig jaar ligt de lat natuurlijk hoog
quote:Het is half zes
De geur van aardappelen
Je loopt op blote voeten de keuken in
Je hebt zin om aan tafel even niets tegen elkaar te zeggen
Je vindt kansen in je jus in de vorm van Barbapapa
Je bent alles tegelijk
Je bent Emmenaar
Veenarbeider, pantydrager
Je wordt gedragen zoals onze voorouders stenen droegen voor een hunebed
Je wortels ingebed in het land van de boer
Je bent een zonnebloem als trots van Van Gogh
Want wat zijn we een trots volk van weinig woorden en onnoemelijk grote gevoelens
Gevonden in de aardappelen om half zes op tafel
Een 'moi' en niet veel meer
Je voelt zon op huid maar die zonnebloem groeit daar waar je huid omheen zit
Want het ontastbare erfgoed komt van binnenuit
Je valt met je neus in de boter. Je krijgt vandaag namelijk Suzan én Freek!quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Welke artiesten treden er allemaal op? Na Jannes vorig jaar ligt de lat natuurlijk hoog
Je vindt kansen in je jus in de vorm van Barbapapaquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:23 schreef H_T het volgende:
Toch even opgezocht. Dit was de spoken word ellende van vorig jaar
[..]
Natuurlijk, daar heeft Normaal ook een nummer voor Bekijk deze YouTube-videoquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:
Dit duurt me te lang, ik ben er reeds klaar mee
Alexia krijgt sowieso een droge worst.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:25 schreef H_T het volgende:
Wat krijgen we op de Achterhoekse keukentafel? Nagelholt, droge worst, een of ander traditioneel brood?
Dat was het niet! Stond iemand heel interessant mee te doenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je vindt kansen in je jus in de vorm van Barbapapa
Dit klinkt als chatgpt
En natuurlijk naar het afschieten van vogelsquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wimlex kijkt vooral uit naar de zuipkeet langs het parcours
Die mogen de voeten van Jannes nog niet eens kussenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Je valt met je neus in de boter. Je krijgt vandaag namelijk Suzan én Freek!
TikTok generatiequote:Op zaterdag 26 april 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:
Zij wilma tegen mij tijdens de sexquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:
Ja, Doetinchem is aan het eind van de oorlog 3 x platgebombardeerd. Door de geallieerden, een keer omdat ze Isselburg moesten hebben, een vergisbombardement. Maar ook als de bommenwerpers in de zoeklichten kwamen en hun bommen losten om meer vaart te kunnen maken om te ontsnappen. Maar vooral dat vergisbombardement, Tot dan was Doetinchem tamelijk onbeschadigd uit de oorlog gekomen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:23 schreef spapaars het volgende:
Ook daar de oude binnenstad verknalt met nieuwbouw.
ze mot niet zeiken hee, ze krijgt 1 miljoentje per maand overgeboektquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het te doen met Alexia. Ze wil het duidelijk niet maar ze moet.
Eén dag per jaar werken voor je geld is toch niet te veel gevraagd?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, Doetinchem is aan het eind van de oorlog 3 x platgebombardeerd. Door de geallieerden, een keer omdat ze Isselburg moesten hebben, een vergisbombardement. Maar ook als de bommenwerpers in de zoeklichten kwamen en hun bommen lostieten om meer vaart te kunnen maken om te ontsnappen. Maar vooral dat vergisbombardement, Tot dan was Doetinchem tamelijk onbeschadigd uit de oorlog gekomen.
En het is inderdaad te snel en lelijk herbouwd.
Reken maarquote:
Paar uurtjes je best doen mag wel voor dat geldquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef NailQueen het volgende:
Ze krijgt niets, want ze is de 2de. Constantijn krijgt bijvoorbeeld ook niets. Amalia krijgt wel, maar die moet daarvoor wel staatsbezoeken bijwonen en later koningin worden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:30 schreef Paul het volgende:
[..]
ze mot niet zeiken hee, ze krijgt 1 miljoentje per maand overgeboekt
niets? geloof ik nietquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:36 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze krijgt niets, want ze is de 2de. Constantijn krijgt bijvoorbeeld ook niets. Amalia krijgt wel, maar die moet daarvoor wel staatsbezoeken bijwonen en later koningin worden.
Als kind gingen we op vakantie naar Rijssen. Het centrum hebben ze vreselijk gesloopt en gerenoveerd. Op het prachtige plein staat nu het lelijke stadhuis en de hele wijk eromheen is nieuwbouw.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, Doetinchem is aan het eind van de oorlog 3 x platgebombardeerd. Door de geallieerden, een keer omdat ze Isselburg moesten hebben, een vergisbombardement. Maar ook als de bommenwerpers in de zoeklichten kwamen en hun bommen losten om meer vaart te kunnen maken om te ontsnappen. Maar vooral dat vergisbombardement, Tot dan was Doetinchem tamelijk onbeschadigd uit de oorlog gekomen.
En het is inderdaad te snel en lelijk herbouwd.
Nee, echt. Het is wettelijk vastgelegd. Alleen Willem, Máxima, Amalia en Beatrix worden betaald. Als Amalia of Beatrix trouwen, dan krijgen hun ega's ook een toelage. De rest van de koninklijke familie wordt niet betaald.quote:
Ja, maar ik heb geen introductie gehoord over wie deze hapsnurkers zijnquote:
Die mondharmonica 🥲quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:44 schreef Janneke141 het volgende:
Kan iemand even wat purschuim in die blokfluit stoppen?
Er blijft ons niets bespaard vandaagquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
En straks ook nog Suzan en Freek...
oh my gotquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
En straks ook nog Suzan en Freek...
BBB like thisquote:
Rene van de Gijp heeft haarquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:49 schreef spapaars het volgende:
Heb veel mooie huisjes gezien.
[ afbeelding ]
Klok, klepelquote:
https://www.rtl.nl/boulev(...)aardag-bedrag-cadeauquote:Naar verluidt zou elk kleinkind van prinses Beatrix een bedrag krijgen van maar liefst één miljoen euro.
Ik denk dat dat gewoon Bertus en Tinus waren. Op, respectievelijk, hun Norton en hun BSA.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waarom komt nu voor de tigste keer de motorbrigade voor mijn deur langs? Ik begrijp dat het zenuwcentrum van deze bijna militaire operatie in het Vijverbergstadion zit, maar die luu moet no toch ik de stad zijn?
Ik heb wel een kan sap gezienquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:54 schreef Janneke141 het volgende:
Staat er nou een pitcher bier op die tafel?
Het is al 12:00 geweest he.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:54 schreef Janneke141 het volgende:
Staat er nou een pitcher bier op die tafel?
Ze is wel opeens 103quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:56 schreef H_T het volgende:
Mevrouw van 105 heeft het niet getroffenHoop je op Alexia, komt Marilene naast je zitten
Je moet maar zo denken, het had ook Bernhard jr. kunnen zijn die een bod op je huis kwam doen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:56 schreef H_T het volgende:
Mevrouw van 105 heeft het niet getroffenHoop je op Alexia, komt Marilene naast je zitten
Hopelijk zo een halve liter in de keetquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:00 schreef H_T het volgende:
Eén uur en de koning heeft nog steeds geen neut gekregen
Hij gaat er vandoor, misschien nu welquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:00 schreef H_T het volgende:
Eén uur en de koning heeft nog steeds geen neut gekregen
Blik Schültenbrau.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:01 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hopelijk zo een halve liter in de keet
Beugel Grolsch mag ookquote:
Ik vind alleen de jurk niet zo heel mooi staan bij haar.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:03 schreef Jojoke het volgende:
Volgens mij de eerste Koningsdag zonder negatieve opmerkingen over het uiterlijk van Amalia. Heeft die ook een keer een leuke Koningsdag!
Mooie benen heeft ze.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:03 schreef Jojoke het volgende:
Volgens mij de eerste Koningsdag zonder negatieve opmerkingen over het uiterlijk van Amalia. Heeft die ook een keer een leuke Koningsdag!
Ik vind de kleur wel mooi.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind alleen de jurk niet zo heel mooi staan bij haar.
Vergeleken bij Normaal is dat hele recente muziek!quote:
Omdat dat wat de meeste mensen doen, namelijk een beetje op kantoor hangen, macaroni op de bank eten en netflixen, niet zo'n hele boeiende uitzending geeft.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom wordt altijd gedaan dat de hobbies van de dorpsidioten is hoe men leeft in zo'n stad.
Skippybal werpen dan?quote:
In die langwerpige zitten schilden geloof ik, maar er zullen ook wel een paar zijn met vuurwapensquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:10 schreef spapaars het volgende:
Al de beveiligers dragen een koffertje, zal wel een knaller in zitten.
Stukje al Bundy zou ik wel kunnen waarderenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat dat wat de meeste mensen doen, namelijk een beetje op kantoor hangen, macaroni op de bank eten en netflixen, niet zo'n hele boeiende uitzending geeft.
KerstCrewQuizWinner????quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:12 schreef H_T het volgende:
[..]
In die langwerpige zitten schilden geloof ik, maar er zullen ook wel een paar zijn met vuurwapens
Scherpschutters op de daken of op bovenverdiepingen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:12 schreef H_T het volgende:
[..]
In die langwerpige zitten schilden geloof ik, maar er zullen ook wel een paar zijn met vuurwapens
Jazekerquote:
Ik zie ze niet in de drone beeldenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Scherpschutters op de daken of op bovenverdiepingen.
Vol regiofeitjes die werkelijk niemand iets interesserenquote:
Hoe vaak heeft De Graafschap de Eredivisie gewonnen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Vol regiofeitjes die werkelijk niemand iets interesseren
Gewoon doen alsof je een high 5 wil geven en dan je hand wegtrekken. Heel flauw.quote:
Ik zou zeggen nul keer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:20 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft De Graafschap de Eredivisie gewonnen?
Ah! Bedankt voor de vertalingquote:
Ze hebben er qua decor en aankleding en zo een stuk meer uit de kast gehaald dan gebruikelijk voor dit onderdeelquote:
okquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:29 schreef kree het volgende:
die Ariane zag er ook leuker uit vroeger trouwens, beetje teveel make-up. jammer weer
Die is er niet eens bij?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:29 schreef kree het volgende:
die Ariane zag er ook leuker uit vroeger trouwens, beetje teveel make-up. jammer weer
Vorig jaar was het ook best leuk en niet in een grote stadquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:31 schreef spapaars het volgende:
Leuke koningsdag, vanaf nu geen grote steden meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |