BBB like thisquote:
Rene van de Gijp heeft haarquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:49 schreef spapaars het volgende:
Heb veel mooie huisjes gezien.
[ afbeelding ]
Klok, klepelquote:
https://www.rtl.nl/boulev(...)aardag-bedrag-cadeauquote:Naar verluidt zou elk kleinkind van prinses Beatrix een bedrag krijgen van maar liefst één miljoen euro.
Ik denk dat dat gewoon Bertus en Tinus waren. Op, respectievelijk, hun Norton en hun BSA.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waarom komt nu voor de tigste keer de motorbrigade voor mijn deur langs? Ik begrijp dat het zenuwcentrum van deze bijna militaire operatie in het Vijverbergstadion zit, maar die luu moet no toch ik de stad zijn?
Ik heb wel een kan sap gezienquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:54 schreef Janneke141 het volgende:
Staat er nou een pitcher bier op die tafel?
Het is al 12:00 geweest he.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:54 schreef Janneke141 het volgende:
Staat er nou een pitcher bier op die tafel?
Ze is wel opeens 103quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:56 schreef H_T het volgende:
Mevrouw van 105 heeft het niet getroffenHoop je op Alexia, komt Marilene naast je zitten
Je moet maar zo denken, het had ook Bernhard jr. kunnen zijn die een bod op je huis kwam doen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:56 schreef H_T het volgende:
Mevrouw van 105 heeft het niet getroffenHoop je op Alexia, komt Marilene naast je zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |