BBB like thisquote:
Rene van de Gijp heeft haarquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:49 schreef spapaars het volgende:
Heb veel mooie huisjes gezien.
[ afbeelding ]
Klok, klepelquote:
https://www.rtl.nl/boulev(...)aardag-bedrag-cadeauquote:Naar verluidt zou elk kleinkind van prinses Beatrix een bedrag krijgen van maar liefst één miljoen euro.
Ik denk dat dat gewoon Bertus en Tinus waren. Op, respectievelijk, hun Norton en hun BSA.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waarom komt nu voor de tigste keer de motorbrigade voor mijn deur langs? Ik begrijp dat het zenuwcentrum van deze bijna militaire operatie in het Vijverbergstadion zit, maar die luu moet no toch ik de stad zijn?
Ik heb wel een kan sap gezienquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:54 schreef Janneke141 het volgende:
Staat er nou een pitcher bier op die tafel?
Het is al 12:00 geweest he.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:54 schreef Janneke141 het volgende:
Staat er nou een pitcher bier op die tafel?
Ze is wel opeens 103quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:56 schreef H_T het volgende:
Mevrouw van 105 heeft het niet getroffenHoop je op Alexia, komt Marilene naast je zitten
Je moet maar zo denken, het had ook Bernhard jr. kunnen zijn die een bod op je huis kwam doen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:56 schreef H_T het volgende:
Mevrouw van 105 heeft het niet getroffenHoop je op Alexia, komt Marilene naast je zitten
Hopelijk zo een halve liter in de keetquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:00 schreef H_T het volgende:
Eén uur en de koning heeft nog steeds geen neut gekregen
Hij gaat er vandoor, misschien nu welquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:00 schreef H_T het volgende:
Eén uur en de koning heeft nog steeds geen neut gekregen
Blik Schültenbrau.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:01 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hopelijk zo een halve liter in de keet
Beugel Grolsch mag ookquote:
Ik vind alleen de jurk niet zo heel mooi staan bij haar.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:03 schreef Jojoke het volgende:
Volgens mij de eerste Koningsdag zonder negatieve opmerkingen over het uiterlijk van Amalia. Heeft die ook een keer een leuke Koningsdag!
Mooie benen heeft ze.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:03 schreef Jojoke het volgende:
Volgens mij de eerste Koningsdag zonder negatieve opmerkingen over het uiterlijk van Amalia. Heeft die ook een keer een leuke Koningsdag!
Ik vind de kleur wel mooi.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind alleen de jurk niet zo heel mooi staan bij haar.
Vergeleken bij Normaal is dat hele recente muziek!quote:
Omdat dat wat de meeste mensen doen, namelijk een beetje op kantoor hangen, macaroni op de bank eten en netflixen, niet zo'n hele boeiende uitzending geeft.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom wordt altijd gedaan dat de hobbies van de dorpsidioten is hoe men leeft in zo'n stad.
Skippybal werpen dan?quote:
In die langwerpige zitten schilden geloof ik, maar er zullen ook wel een paar zijn met vuurwapensquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:10 schreef spapaars het volgende:
Al de beveiligers dragen een koffertje, zal wel een knaller in zitten.
Stukje al Bundy zou ik wel kunnen waarderenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat dat wat de meeste mensen doen, namelijk een beetje op kantoor hangen, macaroni op de bank eten en netflixen, niet zo'n hele boeiende uitzending geeft.
KerstCrewQuizWinner????quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:12 schreef H_T het volgende:
[..]
In die langwerpige zitten schilden geloof ik, maar er zullen ook wel een paar zijn met vuurwapens
Scherpschutters op de daken of op bovenverdiepingen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:12 schreef H_T het volgende:
[..]
In die langwerpige zitten schilden geloof ik, maar er zullen ook wel een paar zijn met vuurwapens
Jazekerquote:
Ik zie ze niet in de drone beeldenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Scherpschutters op de daken of op bovenverdiepingen.
Vol regiofeitjes die werkelijk niemand iets interesserenquote:
Hoe vaak heeft De Graafschap de Eredivisie gewonnen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Vol regiofeitjes die werkelijk niemand iets interesseren
Gewoon doen alsof je een high 5 wil geven en dan je hand wegtrekken. Heel flauw.quote:
Ik zou zeggen nul keer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:20 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft De Graafschap de Eredivisie gewonnen?
Ah! Bedankt voor de vertalingquote:
Ze hebben er qua decor en aankleding en zo een stuk meer uit de kast gehaald dan gebruikelijk voor dit onderdeelquote:
okquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:29 schreef kree het volgende:
die Ariane zag er ook leuker uit vroeger trouwens, beetje teveel make-up. jammer weer
Die is er niet eens bij?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:29 schreef kree het volgende:
die Ariane zag er ook leuker uit vroeger trouwens, beetje teveel make-up. jammer weer
Vorig jaar was het ook best leuk en niet in een grote stadquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:31 schreef spapaars het volgende:
Leuke koningsdag, vanaf nu geen grote steden meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |