Ik denk en verwacht het laatstequote:Op zaterdag 26 april 2025 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
Ben benieuwd of we dit nu over een aantal jaar in december gaan doen, of dat Amalia het voorbeeld van oma volgt.
Volgend jaar is ze waarschijnlijk wel weer presentquote:
zou leuk zijn welquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgend jaar is ze waarschijnlijk wel weer present
Naar Amsterdam zal niet snel gebeuren, voor je het weet wordt je op de bek gekust.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:51 schreef kree het volgende:
als ze naar katwijk komen gegarandeerd haring happen ofzo.
Maar oke zijn ze al eens geweest dus zal niet meer snel gebeuren, mooie was dat wel
quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:01 schreef Jojoke het volgende:
Volgens mij hebben ze nu 11 provincies gehad. Dus de volgende bestemming zal wel in Zeeland of Friesland zijn.
quote:Sinds 2014 wordt Koningsdag gevierd op 27 april, de verjaardag van Koning Willem-Alexander.
2025 - Doetinchem
2024 - Emmen
2023 - Rotterdam
2022 - Maastricht
2021 - Eindhoven
2020 - Paleis Huis ten Bosch
2019 - Amersfoort
2018 - Groningen
2017 - Tilburg
2016 - Zwolle
2015 - Dordrecht
2014 - De Rijp en Amstelveen
Denken sommigen dat of denk jij dat? Ik kan er echt niet tegen dat mensen een mening poneren en dan zelf niet zo denken of dat vinden maar dat ze zich kunnen voorstellen dat euuuh velen euuuh sommigen dat denken. Jij vindt dat en dan vind je dat, maar wees niet zo laf je achter anderen te verschuilen. Ik denk dat de koning bij alle gesprekjes met het publiek zelf heeft gemerkt dat er de nodige Duitse aanwezigen waren. Want Kleef en Emmerich weten onze stad tijdens marktdagen ook altijd wel te vinden. (Net zo goed als wij weten waar de dichtstbijzijnde Duitse benzinepompen staan en verstokte Achterhoekse rokers weten dat je daar ook alle merken tabak kan kopen).quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
niet voor mij persoonlijk dit. maargoed Euhm het is beetje twijfelgevalletje. Ik ben er wel voor trouwens die samenwerking enzo. maar kan me best voorstellen zeker ook met bevrijdingsdag dicht bij dat sommige denken van euhhhhh wat is dat.
euh ik vind dat zelf ook beetje. niet zo keihard want snap onderhand de nuance wel weer. maar hjeeeeej NL feest NL taal.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Denken sommigen dat of denk jij dat? Ik kan er echt niet tegen dat mensen een mening poneren en dan zelf niet zo denken of dat vinden maar dat ze zich kunnen voorstellen dat euuuh velen euuuh sommigen dat denken. Jij vindt dat en dan vind je dat, maar wees niet zo laf je achter anderen te verschuilen. Ik denk dat de koning bij alle gesprekjes met het publiek zelf heeft gemerkt dat er de nodige Duitse aanwezigen waren. Want Kleef en Emmerich weten onze stad tijdens marktdagen ook altijd wel te vinden. (Net zo goed als wij weten waar de dichtstbijzijnde Duitse benzinepompen staan en verstokte Achterhoekse rokers weten dat je daar ook alle merken tabak kan kopen).
wel eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
De functie van de koning is ook ons land vertegenwoordigen in het buitenland, een koning opent deuren. Denk aan al die handelsdelegaties die altijd in zijn kielzog meereizen. In de menigte stonden ook veel Duitsers, logisch, want zij zijn stikjaloers, zij hebben geen koning, maar hun bladen, niet alleen de roddelpers, staan van oudsher vol met koningen, koninginnen, prinsen en prinsessen. En nu komt een echte koning op een kilometertje of 10 buurten.
De koning, diplomatie hoort ook al tot de met de paplepel ingegoten taken, hoort dat én heeft achter de schermen ook vernomen dat onze Duitse buren een steentje hebben bijgedragen, dus doet een twintigtal woorden in de taal van onze belangrijkste handelspartner.
Reken maar dat dit stukje vanavond in alle Duitse Tageschaus zu sehen ist. Promotie van het land Nederland, ook al een van zijn taken.
Heeft de koning toch maar mooi in nog geen anderhalve minuut 3 grondtaken over het voetlicht gebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |