wss ofzo, het is een beetje matig dit nr.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien vindt ze Susan en Freek ook gewoon helemaal niks
Waarom? Als ik met wind mee spuug, raak ik Duitsland. Je bent hopelijk niet bezig een oorlog van 80 jaar geleden uit te vechten?quote:
niet voor mij persoonlijk dit. maargoed Euhm het is beetje twijfelgevalletje. Ik ben er wel voor trouwens die samenwerking enzo. maar kan me best voorstellen zeker ook met bevrijdingsdag dicht bij dat sommige denken van euhhhhh wat is dat.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Waarom? Als ik met wind mee spuug, raak ik Duitsland. Je bent hopelijk niet bezig een oorlog van 80 jaar geleden uit te vechten?
Bij de dodenherdenkingen worden ook al jaren veel Duitsers bij betrokken, niets mis mee.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
niet voor mij persoonlijk dit. maargoed Euhm het is beetje twijfelgevalletje. Ik ben er wel voor trouwens die samenwerking enzo. maar kan me best voorstellen zeker ook met bevrijdingsdag dicht bij dat sommige denken van euhhhhh wat is dat.
wat ook goed is idd.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:34 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Bij de dodenherdenkingen worden ook al jaren veel Duitsers bij betrokken, niets mis mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |