Zij wilma tegen mij tijdens de sexquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:
Dit duurt me te lang, ik ben er reeds klaar mee
Ja, Doetinchem is aan het eind van de oorlog 3 x platgebombardeerd. Door de geallieerden, een keer omdat ze Isselburg moesten hebben, een vergisbombardement. Maar ook als de bommenwerpers in de zoeklichten kwamen en hun bommen losten om meer vaart te kunnen maken om te ontsnappen. Maar vooral dat vergisbombardement, Tot dan was Doetinchem tamelijk onbeschadigd uit de oorlog gekomen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:23 schreef spapaars het volgende:
Ook daar de oude binnenstad verknalt met nieuwbouw.
ze mot niet zeiken hee, ze krijgt 1 miljoentje per maand overgeboektquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het te doen met Alexia. Ze wil het duidelijk niet maar ze moet.
Eén dag per jaar werken voor je geld is toch niet te veel gevraagd?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, Doetinchem is aan het eind van de oorlog 3 x platgebombardeerd. Door de geallieerden, een keer omdat ze Isselburg moesten hebben, een vergisbombardement. Maar ook als de bommenwerpers in de zoeklichten kwamen en hun bommen lostieten om meer vaart te kunnen maken om te ontsnappen. Maar vooral dat vergisbombardement, Tot dan was Doetinchem tamelijk onbeschadigd uit de oorlog gekomen.
En het is inderdaad te snel en lelijk herbouwd.
Reken maarquote:
Paar uurtjes je best doen mag wel voor dat geldquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef NailQueen het volgende:
Ze krijgt niets, want ze is de 2de. Constantijn krijgt bijvoorbeeld ook niets. Amalia krijgt wel, maar die moet daarvoor wel staatsbezoeken bijwonen en later koningin worden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:30 schreef Paul het volgende:
[..]
ze mot niet zeiken hee, ze krijgt 1 miljoentje per maand overgeboekt
niets? geloof ik nietquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:36 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze krijgt niets, want ze is de 2de. Constantijn krijgt bijvoorbeeld ook niets. Amalia krijgt wel, maar die moet daarvoor wel staatsbezoeken bijwonen en later koningin worden.
Als kind gingen we op vakantie naar Rijssen. Het centrum hebben ze vreselijk gesloopt en gerenoveerd. Op het prachtige plein staat nu het lelijke stadhuis en de hele wijk eromheen is nieuwbouw.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, Doetinchem is aan het eind van de oorlog 3 x platgebombardeerd. Door de geallieerden, een keer omdat ze Isselburg moesten hebben, een vergisbombardement. Maar ook als de bommenwerpers in de zoeklichten kwamen en hun bommen losten om meer vaart te kunnen maken om te ontsnappen. Maar vooral dat vergisbombardement, Tot dan was Doetinchem tamelijk onbeschadigd uit de oorlog gekomen.
En het is inderdaad te snel en lelijk herbouwd.
Nee, echt. Het is wettelijk vastgelegd. Alleen Willem, Máxima, Amalia en Beatrix worden betaald. Als Amalia of Beatrix trouwen, dan krijgen hun ega's ook een toelage. De rest van de koninklijke familie wordt niet betaald.quote:
Ja, maar ik heb geen introductie gehoord over wie deze hapsnurkers zijnquote:
Die mondharmonica 🥲quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:44 schreef Janneke141 het volgende:
Kan iemand even wat purschuim in die blokfluit stoppen?
Er blijft ons niets bespaard vandaagquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
En straks ook nog Suzan en Freek...
oh my gotquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
En straks ook nog Suzan en Freek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |