Susan & Freekquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Welke artiesten treden er allemaal op? Na Jannes vorig jaar ligt de lat natuurlijk hoog
quote:Het is half zes
De geur van aardappelen
Je loopt op blote voeten de keuken in
Je hebt zin om aan tafel even niets tegen elkaar te zeggen
Je vindt kansen in je jus in de vorm van Barbapapa
Je bent alles tegelijk
Je bent Emmenaar
Veenarbeider, pantydrager
Je wordt gedragen zoals onze voorouders stenen droegen voor een hunebed
Je wortels ingebed in het land van de boer
Je bent een zonnebloem als trots van Van Gogh
Want wat zijn we een trots volk van weinig woorden en onnoemelijk grote gevoelens
Gevonden in de aardappelen om half zes op tafel
Een 'moi' en niet veel meer
Je voelt zon op huid maar die zonnebloem groeit daar waar je huid omheen zit
Want het ontastbare erfgoed komt van binnenuit
Je valt met je neus in de boter. Je krijgt vandaag namelijk Suzan én Freek!quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Welke artiesten treden er allemaal op? Na Jannes vorig jaar ligt de lat natuurlijk hoog
Je vindt kansen in je jus in de vorm van Barbapapaquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:23 schreef H_T het volgende:
Toch even opgezocht. Dit was de spoken word ellende van vorig jaar
[..]
Natuurlijk, daar heeft Normaal ook een nummer voor Bekijk deze YouTube-videoquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:
Dit duurt me te lang, ik ben er reeds klaar mee
Alexia krijgt sowieso een droge worst.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:25 schreef H_T het volgende:
Wat krijgen we op de Achterhoekse keukentafel? Nagelholt, droge worst, een of ander traditioneel brood?
Dat was het niet! Stond iemand heel interessant mee te doenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je vindt kansen in je jus in de vorm van Barbapapa
Dit klinkt als chatgpt
En natuurlijk naar het afschieten van vogelsquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wimlex kijkt vooral uit naar de zuipkeet langs het parcours
Die mogen de voeten van Jannes nog niet eens kussenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Je valt met je neus in de boter. Je krijgt vandaag namelijk Suzan én Freek!
TikTok generatiequote:Op zaterdag 26 april 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:
Dit duurt me te lang, ik ben er reeds klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |