SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bandje kijken deed ik ook altijd, maar zoals gezegd met een scootmobiel kom je er straks niet meer doorquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:01 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa rommelmarkt enzo. ook nog wel eens als kind gedaan.
Maar zeg ik dat is wel leuk mss als je kinderen hebt ofzo voor hun dan met name.
En ik als puber "we gaan de hele dag zuipen. LOLLLLLLLL en bandje kijken". nu denk ik, naja te oud voor om dat te doen en zou er echt geen zin in hebben ook tussen al dat gelal enzo.
Mss met kinderen is het wel leuk, maarja heb ik nie heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koningsdag had ik een mooie TT gevonden
Ik ga vanmiddag even de markt op, moet nog munten opmaken, is het laatste jaar met deze munten en heb door de jaren wat beetjes overgehoudenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
tis altijd wel grappig want ik ben er dan altijd allang al klaar mee en krijg je nog een hele rits aan DM enzo en quote mentions
Echt af en toe heb ik lijsten gewoon en met verwijzingen van je zij dit en die toen dat en etc etc.
Voor wie sturen, doe geen moeite want klik ze zo weg
kijk liever vooruit en laat staan in die reeksen topics terugzoeken wie of wat weer wat dan zei.Do what you love, love what you do!![]()
Munten voor de kermis, die kan je bewaren. Dacht dat ze ieder jaar duurder worden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je je tuin al weer onkruidvrij gemaaktquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:04 schreef kree het volgende:
tis altijd wel grappig want ik ben er dan altijd allang al klaar mee en krijg je nog een hele rits aan DM enzo en quote mentions
Echt af en toe heb ik lijsten gewoon en met verwijzingen van je zij dit en die toen dat en etc etc.
Voor wie sturen, doe geen moeite want klik ze zo weg
kijk liever vooruit en laat staan in die reeksen topics terugzoeken wie of wat weer wat dan zei.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee volksfeestmunten voor consumptiesquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
Munten voor de kermis, die kan je bewaren. Dacht dat ze ieder jaar duurder worden?
Kermis vind ik te duur gewordenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
haha jaja de japanse duizendknoop. hij ontspruit alweer in volle gloriequote:Op zaterdag 26 april 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je je tuin al weer onkruidvrij gemaaktDo what you love, love what you do!![]()
Kree die weer een discussie en gezeik heeft. Je verwacht het niet he.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Maar het volksfeest is toch pas eind augustus?quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee volksfeestmunten voor consumpties
Kermis vind ik te duur gewordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou op tijd weghalen dan maarquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:05 schreef kree het volgende:
[..]
haha jaja de japanse duizendknoop. hij ontspruit alweer in volle glorieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk die GG maar weerquote:
echt een plant uit de hel is dat. weet niet in winter. helemaal weg. en krijg je dit weer en beetje regen. naja niet normaal gewoon. Ik had potje van dat zwaar illegale gif enzo wat nu verboden is. zeg maar genoeg voor 50m2 en heb ik er bovenop gegooid, maar ding gaat niet dood.
rest tuin overweeg om ff die hovenier te vragen, het is niet zo erg nu nl als vorige keer. mss kan het voor beetje minder. ff voorjaar snoei beurtje ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Dus de hele dag bier zuipen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee volksfeestmunten voor consumpties
Kermis vind ik te duur geworden
How can I make this topic about me?![]()
Met koningsdag is er ook kermis en staat er ook een tent op de markt, georganieerd door de volksfeestcommissiequote:Op zaterdag 26 april 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het volksfeest is toch pas eind augustus?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik vind Kree niet zeiken hoor, mensen kunnen het ook negerenquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:06 schreef aeque het volgende:
Kree die weer een discussie en gezeik heeft. Je verwacht het niet he.
Hij gaf mij antwoord en andere vinden het dan niet fijn. Kan, mag prima, maar laat het dan gaan dan krijg je ook geen discussie
Ga jij nog wat doen met KD?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, bier drink ik niet meer, af en toe een wijntje en ga vanmiddag kijken voor wat voedsel want heb de kleine nu dus ka niet teveel drinken hequote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
niet te doen gewoon, ding groeit sneller alsdan je hem weg kunt halen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik ken hem niet zal google eens vragenquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:07 schreef kree het volgende:
echt een plant uit de hel is dat. weet niet in winter. helemaal weg. en krijg je dit weer en beetje regen. naja niet normaal gewoon. Ik had potje van dat zwaar illegale gif enzo wat nu verboden is. zeg maar genoeg voor 50m2 en heb ik er bovenop gegooid, maar ding gaat niet dood.
rest tuin overweeg om ff die hovenier te vragen, het is niet zo erg nu nl als vorige keer. mss kan het voor beetje minder. ff voorjaar snoei beurtje ofzo.
wees blij dat je die niet kent..quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zal google eens vragen
varkens schijnen te helpen. hahahahaquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zal google eens vragen
ik heb hier ook over gezocht nlDo what you love, love what you do!![]()
Ja ik weet het heb er zelf gewoond. Alleen ik ging voor de kermis en bij het volksfeest voor de b loemencorsoquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Met koningsdag is er ook kermis en staat er ook een tent op de markt, georganieerd door de volksfeestcommissie
Nooit voor het gezuip dus nooit munten gekocht
Hoe heet die plant ook weer?quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
varkens schijnen te helpen. hahahaha
ik heb hier ook over gezocht nlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vaak wel met die dagen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie gaat zeker ook met muntjes?
Alles met muntjes en dan moet je je een wegbanen door al die lui die al het nodige aan alcohol ophebben
Ik heb daarom zo de pest aan die dagen.
Heb de pest aan dronken mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Morguh Sodequote:
Ik ga straks wel even de vrijmarkt over, maar meer voor de sfeer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak wel met die dagen.
Alles met muntjes en dan moet je je een wegbanen door al die lui die al het nodige aan alcohol ophebben
Ik heb daarom zo de pest aan die dagen.
Heb de pest aan dronken mensen
Al die rommel van een ander.... Ik heb zelf al teveel rommel
dan zou je er juist tussen moeten zitten, kun je het verkopenquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga straks wel even de vrijmarkt over, maar meer voor de sfeer.
Al die rommel van een ander.... Ik heb zelf al teveel rommel
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik had het niet over net hoor. Maar dat hij zelf zegt dat er weer gezeik was vannacht. Zoals elke keer. Ja negeren kan, maar ook al ben je bezig in een normaal gesprek dan neemt het weer een bepaalde wending omdat meneer denkt dat hij elke keutel en hersenspinsel maar moet posten. Dat weet jij net zo als iedereen. En uiteraard heeft iedereen het weer gedaan behalve hij, want zelfreflectie bestaat niet in zijn woordenboek.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Kree niet zeiken hoor, mensen kunnen het ook negeren
Hij gaf mij antwoord en andere vinden het dan niet fijn. Kan, mag prima, maar laat het dan gaan dan krijg je ook geen discussie
Ga jij nog wat doen met KD?
Net als met mijn buurman is het negeren en tot tien tellen een keer klaar. Zeker als ik weer lees dat hij weer de vermoorde onschuld uithangt. Misschien goed dat we een alcoholslot op zijn internet laten plaatsen.
Maar goed. Nee waarschijnlijk ga ik niks doen. Misschien even kleedjes kijken ofzo. Maar heb dit altijd alleen belachelijk feestdag gevonden. Gaat tegenwoordig alleen nog maar om zuipen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb er vaak voor de kinderen wel leuk spul gekocht en ik heb er ooit voor 2.50 een gitaar gekocht die ik voor 300 weer verkocht heb. Maar die tijd is geweestquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga straks wel even de vrijmarkt over, maar meer voor de sfeer.
Al die rommel van een ander.... Ik heb zelf al teveel rommelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het wordt weer tijd voor een abo.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat is al jaren en jaren zo, vind dat zo jammer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het niet over net hoor. Maar dat hij zelf zegt dat er weer gezeik was vannacht. Zoals elke keer. Ja negeren kan, maar ook al ben je bezig in een normaal gesprek dan neemt het weer een bepaalde wending omdat meneer denkt dat hij elke keutel en hersenspinsel maar moet posten. Dat weet jij net zo als iedereen. En uiteraard heeft iedereen het weer gedaan behalve hij, want zelfreflectie bestaat niet in zijn woordenboek.
Net als met mijn buurman is het negeren en tot tien tellen een keer klaar. Zeker als ik weer lees dat hij weer de vermoorde onschuld uithangt. Misschien goed dat we een alcoholslot op zijn internet laten plaatsen.
Maar goed. Nee waarschijnlijk ga ik niks doen. Misschien even kleedjes kijken ofzo. Maar heb dit altijd alleen belachelijk feestdag gevonden. Gaat tegenwoordig alleen nog maar om zuipen.
En de rest, tja ik ben daar zelf heel makkelijk in, als iets mij niet aanstaat reageer ik er niet op.
Of ik ga even weg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bakkie thnxquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:15 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
@DJMO er staat koffie genoeg klaar hier
hebben ze bij jullie nog trouwens? ik kan me van heel vroeger herinneren dat we met blikjes achter de fiets door het dorp reden op koninginnendag.Do what you love, love what you do!![]()
* DJMO moppertquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie thnx
@:DJMO er staat koffie genoeg klaar hier
Aan digitale koffie heb ik niks
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Eens maar het is een beetje vermoeiend als je dat elke keer moet doen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al jaren en jaren zo, vind dat zo jammer.
En de rest, tja ik ben daar zelf heel makkelijk in, als iets mij niet aanstaat reageer ik er niet op.
Of ik ga even weg.
Ga je nu zeggen dat ik al die jaren voor jan met de korte achternaam jou koffie heb gegevenquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO moppert
Junk!quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die aan koffie verslaafd zijn.![]()
Oh wacht.![]()
Met een abo heb je van die mooie blokkeerknopjes.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Eens maar het is een beetje vermoeiend als je dat elke keer moet doen.
Ik maak er wel eens gebruik van.How can I make this topic about me?![]()
Is net weer heel snel geregeld idd.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een abo heb je van die mooie blokkeerknopjes.
Ik maak er wel eens gebruik van.
Ach het went, iedere dag aangeven dat je gaat poepen of sporten is ook een terug kerend ietsquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Eens maar het is een beetje vermoeiend als je dat elke keer moet doen.![]()
Of koffie geven ook.
niks gaat boven een door kinderslaafjes opgeraapte koffieboon en die eerder uitgescheten was door een zeldzame kat achtige. En daarna met veel zorg gebrand en gemalen. Heerlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO moppert
Ik gooi ook de Senseo ff aan.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat ik al die jaren voor jan met de korte achternaam jou koffie heb gegeven
* gebrokenglas schenkt Dotteke een lekker bakkie koffie inquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach het went, iedere dag aangeven dat je gaat poepen of sporten is ook een terug kerend iets![]()
Of koffie geven ook.How can I make this topic about me?![]()
Ja maar dat is leuk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach het went, iedere dag aangeven dat je gaat poepen of sporten is ook een terug kerend iets![]()
Of koffie geven ook.
Over poepen gesproken. Brb.
Niet mobiel? Een echte FOK!ker fokt gewoon door tijdens het poepen...quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat is leuk.
Over poepen gesproken. Brb.How can I make this topic about me?![]()
Ik ga vanmiddag misschien even sporten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of koffie geven ook.
So you know
Ik moest naar de troon lopen en gaan zitten. Voor je het weet ga je ernaast zitten en heb je de wc-borstel in je reet. Vraag maar aan @Moeraskatquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet mobiel? Een echte FOK!ker fokt gewoon door tijdens het poepen...
Kijk, die neem ik graag aan omdat ik weet dat die met liefde voor mij getypt isquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt Dotteke een lekker bakkie koffie in
EN daar vind ik dan weer niets aan. En zo is er voor elk wat wilsquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat is leuk.
Over poepen gesproken. Brb.
Ja, dat lijkt me heel pijnlijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moest naar de troon lopen en gaan zitten. Voor je het weet ga je ernaast zitten en heb je de wc-borstel in je reet. Vraag maar aan @:moeraskat
Deze mededeling had ik dan weer voor geen goud willen missenquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag misschien even sporten.
So you know
Dat is waar...quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, die neem ik graag aan omdat ik weet dat die met liefde voor mij getypt is
Maar die was moequote:Op zaterdag 26 april 2025 07:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moest naar de troon lopen en gaan zitten. Voor je het weet ga je ernaast zitten en heb je de wc-borstel in je reet. Vraag maar aan @:moeraskat
Morguh Mutske
We kunnen het wel weer over je kanonskogels hebben?quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN daar vind ik dan weer niets aan. En zo is er voor elk wat wilsOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Weet je al wanneer je nieuwe ramen krijgt?quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze mededeling had ik dan weer voor geen goud willen missenHow can I make this topic about me?![]()
Nee, het was een stille hint voor @Rob, die hij gelukkig meteen snaptequote:Op zaterdag 26 april 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat ik al die jaren voor jan met de korte achternaam jou koffie heb gegeven
De kanonskogels van Dotteke?quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:28 schreef aeque het volgende:
[..]
We kunnen het wel weer over je kanonskogels hebben?![]()
Ik heb weer wat gemist....How can I make this topic about me?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4293 / +83 / +0 / 9645 / 10697
2. Moeraskat / 1218 / +59 / +0 / 4144 / 4775
3. KillemWieft / 1026 / +160 / +0 / 470 / 723
4. Dr.Mikey / 875 / +23 / +3 / 576 / 825
5. _UserName_ / 865 / +35 / +86 / 537 / 730
6. Bally-b / 613 / +0 / +23 / 186 / 284
7. loveislikeakiss / 588 / +23 / +0 / 2478 / 2899
8. hemarookworst / 581 / +3 / +1 / 1315 / 1640
9. HappyCharly / 532 / +7 / +7 / 1544 / 1799
10. gebrokenglas / 515 / +22 / +0 / 1993 / 2384
11. devzero / 499 / +44 / +12 / 602 / 766
12. Lovely / 445 / +17 / +0 / 2604 / 3024
13. aeque / 353 / +22 / +3 / 1650 / 1922
14. StevenHyde / 346 / +11 / +0 / 1603 / 1929
15. Pinnenmutske / 304 / +6 / +1 / 346 / 474
16. Fogel / 304 / +4 / +0 / 877 / 1121
17. kree / 302 / +43 / +15 / 998 / 1188
18. Soury / 286 / +16 / +8 / 430 / 562
19. mario390 / 267 / +0 / +1 / 57 / 105
20. Moonlight / 251 / +15 / +0 / 774 / 928SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dan krijg ik weer op mijn klungels van jou en @JustinKquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:28 schreef aeque het volgende:
[..]
We kunnen het wel weer over je kanonskogels hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf![]()
Nee, geen idee. Die man is geweest en zei dat het 6 weken zou duren. Maar ik weet al niet meer wanneer hij hieer wasquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je nieuwe ramen krijgt?
Kijk, die man moet je dicht bij je houden. Iemand die een half woord begrijpt en gelijk aktie onderneemtquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, het was een stille hint voor @:Rob, die hij gelukkig meteen snapte
quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijg ik weer op mijn klungels van jou en @:JustinKAlleen van Justin hoor.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vertel, wat is er voor leuks in jou bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tis wat met die manquote:
Dat was afgelopen dinsdag, of de dinsdag daarvoor...quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Die man is geweest en zei dat het 6 weken zou duren. Maar ik weet al niet meer wanneer hij hieer wasHow can I make this topic about me?![]()
Ik doe meer een beroep op de zelfredzaamheid van iemandquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, die man moet je dicht bij je houden. Iemand die een half woord begrijpt en gelijk aktie onderneemt
Wat onthou je dat goed.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was afgelopen dinsdag, of de dinsdag daarvoor...
Ik hoor het vanzelf wel wanneer ze komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja want ze wast BH's niet in een waszak. Omdat om even met haar woorden te spreken, die bungalowtenten toch niet in een waszak passen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kanonskogels van Dotteke?![]()
Ik heb weer wat gemist....
Jullie postsquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel, wat is er voor leuks in jou bed?Werewolf![]()
Ik heb een vrij goed geheugen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat onthou je dat goed.
Ik hoor het vanzelf wel wanneer ze komen.
Maar of dit klopt weet ik weer niet zeker.
* gebrokenglas verschiet van kleurquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want ze wast BH's niet in een waszak. Omdat om even met haar woorden te spreken, die bungalowtenten toch niet in een waszak passen.
Omdat je aan Dots kanonskogels dacht he.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verschiet van kleur
De kleine maar naar beneden gehaald.. wil echt niks lijkt het wel, al slaapt ze nu wel bij me op de borst na de voedingTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Daar gaat je koffiequote:Op zaterdag 26 april 2025 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verschiet van kleur
Werewolf![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat je aan Dots kanonskogels dacht he.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat ging goed, ik had net de mok koffie neergezet.
Werewolf![]()
mogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat je aan Dots kanonskogels dacht he.
Morguhquote:
he dotquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want ze wast BH's niet in een waszak. Omdat om even met haar woorden te spreken, die bungalowtenten toch niet in een waszak passen.
O ik ben mij van geen kwaad bewustquote:
8 april zag ik in mijn agendaquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een vrij goed geheugen.
Maar of dit klopt weet ik weer niet zeker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja gaat heel snelquote:Op zaterdag 26 april 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zat ik er nog een week naast.
De tijd vliegt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op dinsdag 8 april had ik raamdecoratie gemaild.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zat ik er nog een week naast.
De tijd vliegt.
Op woensdag 9 april kwamen ze kijken van een glasschade bedrijf en van raamdecoratie waren ze wel op een dinsdag en wel op 15 april, maar dat werd alleen een telefonische afspraakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig niet, al die onzinquote:Op zaterdag 26 april 2025 08:12 schreef Paul het volgende:
hey sgats waarom zijn onze namen niet oranej heeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oranje tompoucen in de supermarkt....quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 26-04-2025 08:22:43 ]How can I make this topic about me?![]()
Een telefoon nemen met geïntegreerde AI was een slecht idee. Ik ben hem nu suggesties voor avondeten aan het vragen.
Straks kan ik niks meer zelf.
Ook onzin gisteren bij de bakker wilde een moorkop halen, ook al oranjequote:Op zaterdag 26 april 2025 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oranje tompoucen in de supermarkt....
Dus ik zeg laat maar lekker zitten danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig kom je er op tijd achterquote:Op zaterdag 26 april 2025 08:24 schreef aeque het volgende:
Een telefoon nemen met geïntegreerde AI was een slecht idee. Ik ben hem nu suggesties voor avondeten aan het vragen.
Straks kan ik niks meer zelf.![]()
en wat geeft hij aan wat je moet eten vanavond
Ik vroeg om gerechten met gehakt en spinazie. Natuurlijk ben ik gehoorzaam en heb ik meteen alles op mijn boodschappenlijstje gezet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig kom je er op tijd achter![]()
Morguh KWquote:
Toch geen pizza met ananasquote:Op zaterdag 26 april 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig kom je er op tijd achter![]()
Laat kree dit maar niet lezen....quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:24 schreef aeque het volgende:
@kree
Is een Japanse duizendknoop gevaarlijk?
Alles over de Japanse duizendknoop | Wat doe je ertegen?
De Japanse duizendknoop is niet giftig en zelfs eetbaar. De stengels zijn vergelijkbaar met rabarber en ook op dezelfde manier te bereiden. Het gevaar van de Japanse duizendknoop zit hem dus niet in de stoffen die hij bevat, maar in de woekering.
Kan ik Japanse duizendknoop bestrijden met Roundup?
Om de plant effectief terug te dringen kunt u de plant het beste stengel voor stengel inspuiten met glysofaat, ook bekend als Roundup. Dit geeft namelijk het beste (en het snelste) resultaat. Het is daarbij ook de minst kostbare optie van de bestrijdingsmiddelen. Indien gewenst kan Allgroen bv u hiermee helpen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs ik al een pizza eet is het een pizza met ananasquote:
Ik vraag Copilot even.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
@:Kree
De Japanse duizendknoop is niet giftig en zelfs eetbaar. De stengels zijn vergelijkbaar met rabarber en ook op dezelfde manier te bereiden. Het gevaar van de Japanse duizendknoop zit hem dus niet in de stoffen die hij bevat, maar in de woekering.How can I make this topic about me?![]()
Hardop gelachen. Bij kree en eten moet ik altijd aan sushi uit leiden denkenquote:Op zaterdag 26 april 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat kree dit maar niet lezen....
Is een Japanse duizendknoop een gevaarlijke plant?
Ja, de Japanse duizendknoop is een gevaarlijke plant. Het is een invasieve soort die snel groeit en andere planten verdringt. De plant kan schade veroorzaken aan funderingen, rioleringen en infrastructuur door zijn sterke wortels die zelfs door beton kunnen groeien. Bovendien vormt hij een bedreiging voor de biodiversiteit, omdat hij een dichte begroeiing creëert die de leefomgeving van inheemse soorten verkleint.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Dotteke, neequote:Op zaterdag 26 april 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik al een pizza eet is het een pizza met ananas
Zou het zo heten omdat de bevolkingsdichtheid in Japan zo hoog is?quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Is een Japanse duizendknoop een gevaarlijke plant?
Ja, de Japanse duizendknoop is een gevaarlijke plant. Het is een invasieve soort die snel groeit en andere planten verdringt. De plant kan schade veroorzaken aan funderingen, rioleringen en infrastructuur door zijn sterke wortels die zelfs door beton kunnen groeien. Bovendien vormt hij een bedreiging voor de biodiversiteit, omdat hij een dichte begroeiing creëert die de leefomgeving van inheemse soorten verkleint.
Bron: Copilot AI
Ja echt wel, ik hou verder helemaal niet van Pizza's alleen als er ananas op zitquote:
Dus jij neemt dan altijd een pizza Hawaii ?quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt wel, ik hou verder helemaal niet van Pizza's alleen als er ananas op zitHow can I make this topic about me?![]()
Dan zie ik zijn reactie toch niet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat kree dit maar niet lezen....
En gelijk nog iemand op foe gezet. Kan echt niet dit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik had dit ook niet verwacht, Dotteke met ananas op de pizza. Maar tsja.
Ik vind het ook lekkerquote:Op zaterdag 26 april 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt wel, ik hou verder helemaal niet van Pizza's alleen als er ananas op zitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zet mij ook maar op je foe danquote:Op zaterdag 26 april 2025 08:52 schreef aeque het volgende:
[..]
En gelijk nog iemand op foe gezet. Kan echt niet dit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja weet het ik had er eerder naar gezocht.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
@:Kree
De Japanse duizendknoop is niet giftig en zelfs eetbaar. De stengels zijn vergelijkbaar met rabarber en ook op dezelfde manier te bereiden. Het gevaar van de Japanse duizendknoop zit hem dus niet in de stoffen die hij bevat, maar in de woekering.
Kan ik Japanse duizendknoop bestrijden met Roundup?
Om de plant effectief terug te dringen kunt u de plant het beste stengel voor stengel inspuiten met glysofaat, ook bekend als Roundup. Dit geeft namelijk het beste (en het snelste) resultaat. Het is daarbij ook de minst kostbare optie van de bestrijdingsmiddelen. Indien gewenst kan Allgroen bv u hiermee helpen.
nu blijkt dat ding lastig uitroeibaar en komt met name hij komt niet uit mijn eigen tuin van oorsprong, maar dat ding verspreid zich zeg maar heel makkelijk ondergronds.
Dus voor nu krijg ik het niet weg. aan de andere kant als jullie trek hebben in gratis rabarber duizendknoop, dan mag je hem gratis oogsten hier
Do what you love, love what you do!![]()
Dat gaat sowieso niet snel lukkenquote:Op zaterdag 26 april 2025 04:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar zo ga ik niet 100 punten pakken he. Dan kan ik weer even over @:lovely heen.![]()
Volgende maand misschien sneller kans om over mij heen te gaan, of ik over jou
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lieeeevvvvvquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet snel lukken![]()
Volgende maand misschien sneller kans om over mij heen te gaan, of ik over jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk geslapen, alleen vroeg wakkerquote:
Jij ook lekker geslapen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh dat is balen dat je vroeg wakker werd..quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, alleen vroeg wakker
Jij ook lekker geslapen?
Ja ik heb ook heerlijk geslapen![]()
![]()
Achja niks aan te doenquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is balen dat je vroeg wakker werd..
Ja ik heb ook heerlijk geslapen
Durf ik bij jou niet.quote:
(Haaai moerasje![]()
)
quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet snel lukken![]()
Volgende maand misschien sneller kans om over mij heen te gaan, of ik over jouBoh niet van die gekke dingen zeggen hoor.
(Haaaaai Lovie![]()
)
quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Durf ik bij jou niet.
(Haaai moerasje![]()
)
[..]Boh niet van die gekke dingen zeggen hoor.
(Haaaaai Lovie![]()
)
![]()
![]()
Hallo Aikiequote:Op zaterdag 26 april 2025 09:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Durf ik bij jou niet.
(Haaai moerasje![]()
)
[..]Boh niet van die gekke dingen zeggen hoor.
(Haaaaai Lovie![]()
)
![]()
Nee helaasquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe je mee om volgende maand over @:lovely heen te gaan?![]()
Justie doet niet meer mee of gaat ie weer voor de nummer 1
Dan doe ik het wel alleen.quote:
Weet je wat pas echt spannend is?
BOLKEN natuurlijk
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik zal jou eens bolkenquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:55 schreef DerRabbit het volgende:
Weet je wat pas echt spannend is?
BOLKEN natuurlijk![]()
![]()
Het woord makker... Brr...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Daar zie ik Justin wel voor aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nog 10 daagjes en ik woon niet meer alleen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wel goed dat je het gewoon toegeeft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
straks even mij fatbike uit de schuur halen en dan ga ik zo op pad, je weet wel beetje filmpjes maken in het park enzo
owh wacht.Do what you love, love what you do!![]()
Oeh, een kusje van aeque, precies wat ik nodig had deze ochtend.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lief hequote:Op zaterdag 26 april 2025 10:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, een kusje van aeque, precies wat ik nodig had deze ochtend.![]()
![]()
Met tong zelfs.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, een kusje van aeque, precies wat ik nodig had deze ochtend.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Even kijken of mijn koffie al koud genoeg is.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja, meteen goed wakkerquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat als Ambar mij helemaal niet leuk vindt
Trotste mama van Ambar
Er zit vast een Chinees restaurant in de buurt wat hem graag van je overneemt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
hihahoquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moest naar de troon lopen en gaan zitten. Voor je het weet ga je ernaast zitten en heb je de wc-borstel in je reet. Vraag maar aan @:moeraskatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan heb je een probleem.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat als Ambar mij helemaal niet leuk vindtI'm surrounded by morons!
Geforceerde liefde is mij bij een andere hond ook geluktTrotste mama van Ambar
Jij kunt dit!quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Geforceerde liefde is mij bij een andere hond ook gelukt![]()
![]()
We hadden een hond overgenomen van een gezin dat ging scheiden. Die hond heeft weken bijna alleen lopen blaffen of wilde alleen spelen. Dan ging hij weer sneu liggen in een hoekje. We gokken dat hij eigenlijk alleen met de kinderen speelde en dat hij wel uitgelaten en gevoerd, maar dat hij voor de rest genegeerd werd.
We hebben op een gegeven moment dus verplicht op de bank gezet tussen ons in enzo. Daar moest hij dan verplicht een half uurtje zitten, mocht ook niet eerder weg. Langzaam begon hij veel meer te relaxen als hij dichtbij mensen in de buurt was. Hij wilde knuffelen en ook gewoon bij je in de buurt zijn zonder gelijk zijn mand in te kruipen.
Wat ook vaak gebeurde is dat hij zelf in de mand ging liggen en daarna ging piepen dat hij er niet uit mocht.
Na een jaar ofzo hadden we echt een ontzettende knuffelbeerTrotste mama van Ambar
ik kan de vlag niet vindenvoor aan de gevel. Vet kut
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh nee! Nu moet je naar het strafkamp hoorquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
Trotste mama van Ambar
Bij je fietsbroek denk ik.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee! Nu moet je naar het strafkamp hoor![]()
![]()
vanavond weer stokslagenquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee! Nu moet je naar het strafkamp hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
denk ik ookquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
eh ik bedoel ja![]()
Naai Nâh, Naai Nâh noh naaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Awwquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:49 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga nu naar een verjaardag met een kinderpleister bij mijn slaap 😊
Trust nobody![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
Gelukkig geen hoofdpijn over gehouden aan het koppen van randje keukenkastje dus lekker aan het gebak zo 😃Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hebben ze die niet bij de verjaardag dan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:51 schreef StevenHyde het volgende:
Plus op de terugweg ff normale grote mensen pleister kopen 🥸![]()
Goede! Ga ik vragenquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hebben ze die niet bij de verjaardag dan?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niks lekkerder dan keukenkastjes koppen op de vroege morgen
Nicequote:Op zaterdag 26 april 2025 10:49 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga nu naar een verjaardag met een kinderpleister bij mijn slaap 😊![]()
![]()
![]()
Had @StevenHyde dat gisteren maar gewetenquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
Niks lekkerder dan keukenkastjes koppen op de vroege morgen![]()
![]()
Achja, beter laat geleerd dan nooitquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:54 schreef maily het volgende:
[..]
Had @:StevenHyde dat gisteren maar geweten
Blijkbaar wist ie het alquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:54 schreef maily het volgende:
[..]
Had @:StevenHyde dat gisteren maar geweten![]()
![]()
Kitten heeft haar hele hoofd onder zitten verven met make -up. ze heeft nu blauwe wenkies.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: