SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij moet helemaal niemand beschimpfen. Zeker omdat hij zelf een smeerlap isquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet je die Männer Beschimpfen. De paypiggy's.
Die houden het in stand.
Lees eens over het verschil in Pro-domme en FinDom.
Niet de vrouwen gaan uitschelden om de fetish van de man.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
@kree stel je voor dat we New York nooit voor Suriname hadden geruild.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee new york hebben we het nu over nieuw Amsterdam.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
we hadden beide moeten houden. maarja dat zagen ze toen niet in natuurlijk in een land van indianen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:kree stel je voor dat we New York nooit voor Suriname hadden geruild.
en eindeloze vlakte.
Verder niet dat dat inheemse volk boeide voor de amerikanen. Damn. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Het zijn NIET de dames die de schuld hebben hierin.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heb nur gelezen wat zij doen, en dann word ik booswoestOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat was altijd al zo hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee new york hebben we het nu over nieuw Amsterdam.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hadden ze nu Nederlands gesproken in Amerika.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
we hadden beide moeten houden. maarja dat zagen ze toen niet in natuurlijk in een land van indianen.
en eindeloze vlakte.
Verder niet dat dat inheemse volk boeide voor de amerikanen. Damn. hahahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat Nederland dat vrijwillig geruild heeft, is een leuke myth.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:kree stel je voor dat we New York nooit voor Suriname hadden geruild.![]()
oke maar somige zijn zeer jong 18-20 heb je toch gezien wanneer dat nog vele meer doen is het zeer ergquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Het zijn NIET de dames die de schuld hebben hierin.![]()
Kree, heb je weer iets te diep in het glaasje gekeken? Vrouwen mogen zich kleden zoals ze willen. Mannen moeten zich niet gedragen als complete mongolen als er vrouwen zijn die zich zo kleden.
Sure, ik kijk echt wel als ik een leuke vrouw zie in een uitgesneden shirtje of korte rok. Maar that's it.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nee was onder dwangquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat Nederland dat vrijwillig geruild heeft, is een leuke myth.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tja NL had wel meer als nu, maargoed we hebben teruggegeven en mss ook goed.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hadden ze nu Nederlands gesproken in Amerika.
Beetje nadeel nu want denkt de rest van de wereld toch wel. Dat NL loopt wel mee.
Maarja ander onderwerp is dat eigenlijk weer.Do what you love, love what you do!![]()
Jesus serieusquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Het zijn de mannen die hierin de schuldigen zijn
EN KAPPEN MET VICTIM BLAMING, kut kree.
TR gezet.
Ach jongen toch, grow up.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gek gedrag een fancy naampje geven en er vervolgens mee wegkomen.
Het bestaat al heel lang.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik snap ook wel dat het een geintje is maar soms zijn je grapjes net even niet zo grappig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha heerlijk, je snapt ik typ dat met opzet he om je uit de tent te lokken
Ben het met je eens hoorIedereen is een kutlultrut
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja, maar somsquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Het zijn de mannen die hierin de schuldigen zijn
EN KAPPEN MET VICTIM BLAMING, kut kree.
TR gezet.![]()
Nee het is nooit ok!Lach met een schone bips![]()
nouja vond het weinig kwetsend wat ik zei eigenlijk, zeker na alle andere wat ik zei en hoe ik het er al niet mee eens was. dan had je dit wel kunnen snappen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat het een geintje is maar soms zijn je grapjes net even niet zo grappig.Do what you love, love what you do!![]()
Je houdt er wel van om wat drama te veroorzakenquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja vond het weinig kwetsend wat ik zei eigenlijk, zeker na alle andere wat ik zei en hoe ik het er al niet mee eens was. dan had je dit wel kunnen snappen.![]()
Ja het woord hoeren mag blijkbaar ook niet meerquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach jongen toch, grow up.
Het bestaat al heel lang.
Weinig kwetsend....quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja vond het weinig kwetsend wat ik zei eigenlijk, zeker na alle andere wat ik zei en hoe ik het er al niet mee eens was. dan had je dit wel kunnen snappen.Well, life can be a riot
Victim Blaming is NOOIT oke.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja vond het weinig kwetsend wat ik zei eigenlijk, zeker na alle andere wat ik zei en hoe ik het er al niet mee eens was. dan had je dit wel kunnen snappen.
@yvonne - kom er maar in.
Er was niet zo lang geleden een topic... ergens. Ten tijde van de rechtszaken met meneer Ali B.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb meer hoeren geneukt dan sekswerkers, mag ik dat wel zeggen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het woord hoeren mag blijkbaar ook niet meerLach met een schone bips![]()
Johoe ik zeg juist dat ik het snapquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja vond het weinig kwetsend wat ik zei eigenlijk, zeker na alle andere wat ik zei en hoe ik het er al niet mee eens was. dan had je dit wel kunnen snappen.Maar Sally moest weer op die TR knop drukken
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dag kree - dm is geblockt nuOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ah fuck op zeg met je mention, je kan het ook overdrijven. Koekoekquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Victim Blaming is NOOIT oke.
@:yvonne - kom er maar in.
Er was niet zo lang geleden een topic... ergens. Ten tijde van de rechtszaken met meneer Ali B.Iedereen is een kutlultrut
dat is waar, maargoed zo onwijs erg was dit nou ook weer niet hoor, dam'n zeg. schrok beetje van reactiequote:Op zaterdag 26 april 2025 02:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Je houdt er wel van om wat drama te veroorzakenDo what you love, love what you do!![]()
Godverdomme ik wilde vroeg naar bed.Iedereen is een kutlultrut
prima en praten we er even over, ik heb erger persoonlijk naar mijn hoofd gekregen hier namelijk en in verleden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Victim Blaming is NOOIT oke.
@:yvonne - kom er maar in.
Er was niet zo lang geleden een topic... ergens. Ten tijde van de rechtszaken met meneer Ali B.Do what you love, love what you do!![]()
nouja mss krijg ik wel ban erdoor.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Johoe ik zeg juist dat ik het snapMaar Sally moest weer op die TR knop drukken
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4293 / +83 / +0 / 9645 / 10697
2. Moeraskat / 1218 / +59 / +0 / 4144 / 4775
3. KillemWieft / 1026 / +160 / +0 / 470 / 723
4. Dr.Mikey / 873 / +23 / +1 / 566 / 814
5. _UserName_ / 779 / +35 / +0 / 513 / 694
6. Bally-b / 590 / +0 / +0 / 180 / 272
7. loveislikeakiss / 588 / +23 / +0 / 2478 / 2899
8. hemarookworst / 580 / +3 / +0 / 1311 / 1633
9. HappyCharly / 525 / +7 / +0 / 1532 / 1784
10. gebrokenglas / 515 / +22 / +0 / 1979 / 2368
11. devzero / 487 / +44 / +0 / 596 / 755
12. Lovely / 445 / +17 / +0 / 2604 / 3024
13. aeque / 350 / +22 / +0 / 1641 / 1908
14. StevenHyde / 346 / +11 / +0 / 1603 / 1929
15. Fogel / 304 / +4 / +0 / 877 / 1121
16. Pinnenmutske / 303 / +6 / +0 / 344 / 470
17. kree / 289 / +43 / +2 / 952 / 1132
18. Soury / 279 / +16 / +1 / 399 / 527
19. mario390 / 266 / +0 / +0 / 53 / 100
20. Moonlight / 251 / +15 / +0 / 774 / 928SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik zit ondertussen maar aan de crackers met kaas.quote:Well, life can be a riot
Welnee ik zou eerder de drama queen even aanspreken over overdreven gedoequote:
Ik boterham pindakaas en hagelslagquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen maar aan de crackers met kaas.Trust nobody![]()
Ik vloek wel vooral op fokquote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
R.I.P DTS.![]()
nouja Sally ook haar eigen mening, maar vond het wel iet wat overdreven eigenlijk wat ze nou weer zei.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee ik zou eerder de drama queen even aanspreken over overdreven gedoe
weet je wat grappig is? ik zeg niks persoonlijks naar iemand, nu naar mij weer wel eigenlijk he. en dat is wel raar.Do what you love, love what you do!![]()
Jij moet HUN dienen he, zij jou niet.quote:
Een vriendin van mij zit ook in die scene, die krijgt regelmatig "gewoon" iDeal betalingen binnen omdat zij aan haar "subjes" vraagt of ze kunnen helpen met bepaalde dingen.
Hele bijzondere wereld, die ik niet ga/kan/wil snappen, maar heb er wel respect voor als iemand dat kiest.Well, life can be a riot
Ik heb geld zat. Maar dank jequote:Op zaterdag 26 april 2025 02:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik wat geld overmaak, blijf je dan nog even online?
Deze vrouw hequote:Op zaterdag 26 april 2025 02:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik boterham pindakaas en hagelslag
Top combinatie
Well, life can be a riot
Ik ben meer van de tuinbroeken en lange rokkenquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kut! geen jurkjes in huis om je uit te dagen mij die doekoe te geven![]()
![]()
En heb je yvonne ook nog in je dm morgenquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja Sally ook haar eigen mening, maar vond het wel iet wat overdreven eigenlijk wat ze nou weer zei.
LYLT start AlieExpress op.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben meer van de tuinbroeken en lange rokkenLach met een schone bips![]()
Ken er nog zo een.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee ik zou eerder de drama queen even aanspreken over overdreven gedoe
Als ik niet had gezegd dat ik een TR had gedaan, had je van niks geweten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nouja dat zal ook niet eerste keer zijn, niet zo zorgen om.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:34 schreef Soury het volgende:
[..]
En heb je yvonne ook nog in je dm morgenDo what you love, love what you do!![]()
Die heeft liever een hondquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben meer van de tuinbroeken en lange rokkenIedereen is een kutlultrut
Ik ken je niet anders dat je met elke scheet op die knop drukt. En dat ook nog even voor het gemak yvonne metionen. Meh... niet mijn stijl.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ken er nog zo een.
Als ik niet had gezegd dat ik een TR had gedaan, had je van niks geweten.Iedereen is een kutlultrut
er is een verschil he tussen wat zeggen in het algemeen. en mensen persoonlijk aanvallen?
Ok noem maar de keren op wanneer ik dat deed?
Oké en dat het naar mij gericht was echt persoonlijk, dat is slecht nl. En eigenlijk zou je daar ban voor moeten krijgen.
Maar oke ik ken Sally ook wel beetje. dus ik maak er geen drama van, maarja als ze TR wil maken en Yvonnen erbij. mijn zegen heb je hoor.Do what you love, love what you do!![]()
P.S.
Ik heb begrepen dat er niet aan victim blaming meer gedaan mag worden op FOK!
Precedent geschapen ten tijde van de nieuwstopics van Ali B's rechtszaken.
Praten ķver victim blaming kan. Maar niet de opmerking zoals net gemaakt werd: 'ze vragen er ook om'vind ik dat namelijk.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kan doorsturen, labeltje made in Holland erinquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Doe maar ruig. Door al die tarieven is dat veel te prijzig geworden voor mij
Lach met een schone bips![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En denk dat (gebaseerd op hoe ze op FOK! overkomt) je het ook niet makkelijk hebt met diegene als partner
Well, life can be a riot
Ede staalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vroegah zou ik zeggen toen ik blauw was, een soort van mod break en 'LAAT HET GAAN'![]()
Nu denk ik, zoek het uit.Lach met een schone bips![]()
ja.... vind het ook niet leuk meer enzo onderhand, ik bedoelde er niks kwaads mee. maarja krijg je weer hele discussie he.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik druk te weinig op die knop, dat zei ik laatst ķķk al.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken je niet anders dat je met elke scheet op die knop drukt. En dat ook nog even voor het gemak yvonne metionen. Meh... niet mijn stijl.
Ik vecht mijn battles open op het forum.
Maar moest van moderatoren dan maar TR's zetten, want mijn notes rijgen zich aaneen inmiddels.
De brave user van vroegâh.
Maar ja, ik laat me ook lekker uit de tent lokken, en nu ook door jou.
Ga je er lekker op, madam?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Want iedereen is precies zoals die overkomt op FOK!?quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En denk dat (gebaseerd op hoe ze op FOK! overkomt) je het ook niet makkelijk hebt met diegene als partner
Ok, ik ben irl ook een beetje gek![]()
![]()
Niks verkeerds gewoon gezeur op hem om niks.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:39 schreef mario390 het volgende:
snap niet wat kree gedaan heeft ,maar..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vroegah zou ik zeggen toen ik blauw was, een soort van mod break en 'LAAT HET GAAN'![]()
Nu denk ik, zoek het uit.
Trust nobody![]()
Ik vind het onbegrijpelijk dat je kree niet kent ondertussen, dat je niet snapt dat dat een domme grap was. Op z'n kree's. Met je Ali B.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:37 schreef Sally het volgende:
P.S.
Ik heb begrepen dat er niet aan victim blaming meer gedaan mag worden op FOK!
Precedent geschapen ten tijde van de nieuwstopics van Ali B's rechtszaken.
Praten ķver victim blaming kan. Maar niet de opmerking zoals net gemaakt werd: 'ze vragen er ook om'vind ik dat namelijk.
Nee, als iedereen zou zijn IRL zoals op FOK! is't niet bestquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Want iedereen is precies zoals die overkomt op FOK!?
Ok, ik ben irl ook een beetje gek
Daarom staat er ook "gebaseerd op" want geen idee hoe diegene in 't echt is.
Mensen vonden mij vroeger een idioot en weet ik veel wat allemaal gebaseerd op hoe ik postte en boos deed, maar een aantal users vonden mij dusdanig chill dat er regelmatig mee gemeet/gechillt is.Well, life can be a riot
Lijpe mocro flavourThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik laat me ook uit de tent lokken. maarja al met al. heb ik er dan uiteindelijk geen moeite meer mee?quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik druk te weinig op die knop, dat zei ik laatst ķķk al.
Ik vecht mijn battles open op het forum.
Maar moest van moderatoren dan maar TR's zetten, want mijn notes rijgen zich aaneen inmiddels.
De brave user van vroegâh.
Maar ja, ik laat me ook lekker uit de tent lokken, en nu ook door jou.
Ga je er lekker op, madam?
zijn we het toch niet eens, ik. geloof ook echt neit dat je ruzie zoekt met mij. en ik niet met jou. maarja we botsen soms dan wel in die dingen.Do what you love, love what you do!![]()
Pro tip voor je Nederlands schrijven. een V eindigt bijna of eigenlijk nooit in een woord. Dat is dan de letter F in plaats van de letter V. Het is dus bijvoorbeeld verliefd en niet verlievd. Kleine tip weer. Maar je typt echt wel goed Nederlands hoor. Iedereen begrijpt je.quote:Lach met een schone bips![]()
Oulehquote:Well, life can be a riot
Wat ben je toch een boevjequote:Op zaterdag 26 april 2025 02:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pro tip voor je Nederlands schrijven. een V eindigt bijna of eigenlijk nooit in een woord. Dat is dan de letter F in plaats van de letter V. Het is dus bijvoorbeeld verliefd en niet verlievd. Kleine tip weer. Maar je typt echt wel goed Nederlands hoor. Iedereen begrijpt je.![]()
Bouvierquote:Well, life can be a riot
Denk ná voor je wat plaatst.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja.... vind het ook niet leuk meer enzo onderhand, ik bedoelde er niks kwaads mee. maarja krijg je weer hele discussie he.
Net als de opmerking over dat je dan ook maar ff op de billen gaat tikken.
Ja, dát kon ik nog wel inzien als grapje, maar niet grappig, zeker niet voor slachtoffers van dergelijke *aanranding*.
Strafbaar, dus.
En dan nu de terloopse opmerking van dat de vrouwen er om vragen...
Verkeerde keelgat, héle verkeerde keelgat.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Vertaling: Ik lees van de findom Soraya is de halve woning afgebrand.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:44 schreef mario390 het volgende:
ik lez grad van en findom soraya is de wohning half afgebranntLach met een schone bips![]()
Nah dat keeltje kan wel wat hebben tochquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk ná voor je wat plaatst.
Ja, dát kon ik nog wel inzien als grapje, maar niet grappig, zeker niet voor slachtoffers van dergelijke *aanranding*.
Strafbaar, dus.
Verkeerde keelgat, héle verkeerde keelgat.
ja maar dat is heel ander onderwerp wat niet eens ter sprake was? ik kan geen gedachten lezen he?quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk ná voor je wat plaatst.
Strafbaar, dus.
Verkeerde keelgat, héle verkeerde keelgat.
En tegelijk moet ik zeggen wat jij dan zegt naar mij.... naja wat denk je daar zelf van nu?Do what you love, love what you do!![]()
Voor ali b hadden we nog Rymtster ofzo die is men vergeten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeker.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dat keeltje kan wel wat hebben toch
![]()
![]()
Laat gaan joh. Niks aan de handquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is heel ander onderwerp wat niet eens ter sprake was? ik kan geen gedachten lezen he?
En tegelijk moet ik zeggen wat jij dan zegt naar mij.... naja wat denk je daar zelf van nu?Iedereen is een kutlultrut
Klopt ja, terwijl dat best een lekker nummer wasquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor ali b hadden we nog Rymtster ofzo die is men vergeten.Well, life can be a riot
is ook niet. maar dan praten we het ff publiek zo uit ook wmb.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dankjequote:Op zaterdag 26 april 2025 02:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vertaling: Ik lees van de findom Soraya is de halve woning afgebrand.Trust nobody![]()
R.I.P DTS.![]()
Bedtijd.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
is ook niet. maar dan praten we het ff publiek zo uit ook wmb.
Morgen vrijwilligerswerk te doen.
Ik heb mijn zegje gezegd: dat ik de woorden over dat je dan ff op andermans billen zou tikken niet leuk vond, stond al in het vorige topic.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jajajajaja nou weten we het wel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Bedtijd.
Ik heb mijn zegje gezegd: dat ik de woorden over dat je dan ff op andermans billen zou tikken niet leuk vond, stond al in het vorige topic.Iedereen is een kutlultrut
weet ik maar in hele context als wat ik er eerder over zei had je kunnen weten dat dat al helemaal als geintje bedoelt was.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Bedtijd.
Ik heb mijn zegje gezegd: dat ik de woorden over dat je dan ff op andermans billen zou tikken niet leuk vond, stond al in het vorige topic.
En denk ik ook voor iedereen?
Maargoed maakt niet uit. ben niet zo boos op jou als jij op mij wss. slaap iig lekker.Do what you love, love what you do!![]()
"Gerade": zojuist.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vertaling: Ik lees van de findom Soraya is de halve woning afgebrand.
Grad zal verbastering zijn vanuit Oostenrijk, of opgeschreven spreektaal
Lekkere tik op de billenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sally geeft wel volgens mij.quote:Iedereen is een kutlultrut
Bemoei jij je dan met je eigen dingen, want dit was mijn antwoord op kree zijn post.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
met vlakke hand erop bij jou, kun je week nog afdruk zien.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Klopt ook, die zag ik past na ik gepost had al. Maar lekker slapen nu saampjes? Zal je niet op de billen tikken maar liefjes huggenquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:50 schreef Sally het volgende:
[..]
"Gerade": zojuist.
Grad zal verbastering zijn vanuit Oostenrijk, of opgeschreven spreektaal
Lach met een schone bips![]()
Ontvangen hou ik niet zo vanquote:
R.I.P DTS.![]()
Ik bemoei me met iedereen die hier post.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Bemoei jij je dan met je eigen dingen, want dit was mijn antwoord op kree zijn post.Iedereen is een kutlultrut
Zorgen dat je pa wordtWell, life can be a riot
Jep.quote:
Ga maar staan.
Lederen zweep, of paracord?
Zonder opwarmen met de flogger, dat hoeft niet, toch?!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zie post 113quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
met vlakke hand erop bij jou, kun je week nog afdruk zien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb jij een fatbikequote:Iedereen is een kutlultrut
Super interessant allemaalquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep.
Ga maar staan.
Lederen zweep, of paracord?
Zonder opwarmen met de flogger, dat hoeft niet, toch?!Iedereen is een kutlultrut
Huggssquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt ook, die zag ik past na ik gepost had al. Maar lekker slapen nu saampjes? Zal je niet op de billen tikken maar liefjes huggen
Trusten!quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zo, misdraag u allenIk ga slapen. Mooi geweest voor vandaag
Trust nobody![]()
Helaasquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
"zou je lachen zou je schelden, zou je zeggen dat ik een klootzak ben"quote:
en ja haat jou ook hoor @Sally
Je was toch weg? of wil je je plasje nog over iets doen.quote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
R.I.P DTS.![]()
niet doorzeuren erover er is genoeg over gezegd denk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je was toch weg? of wil je je plasje nog over iets doen.
Zo ook maar slapenWell, life can be a riot
Waaroverquote:Op zaterdag 26 april 2025 03:01 schreef kree het volgende:
[..]
niet doorzeuren erover er is genoeg over gezegd denk.
ik ben nog niet heel moe, maar slaap dan ook uit morgen en laat dat hele koningsdag lekker aan me voorbij gaan.quote:
Jullie wel plannen dan?>Do what you love, love what you do!![]()
Vanavond lekker gejammed van 8 tot half 1. Daarna naar huis gereden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben nog niet heel moe, maar slaap dan ook uit morgen en laat dat hele koningsdag lekker aan me voorbij gaan.
Jullie wel plannen dan?>
Morgen komt er misschien in de middag ff een vriend langs en dat is het wel. Ga ook niks doen met Koningsdag, mij te druk.Well, life can be a riot
Ik woon in Amsterdam dus ik blijf lekker thuis.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben nog niet heel moe, maar slaap dan ook uit morgen en laat dat hele koningsdag lekker aan me voorbij gaan.
Jullie wel plannen dan?>Iedereen is een kutlultrut
naja het was wmb alweer veel meer drama als nodig was. maargoed.quote:
Uiteindelijk zijn we allemaal mensen. en tja kweet niet of dat zo kwetsend was. mss wel ? weet je niet he. daarom hou ik er ook niet van aanvallen mensen persoonlijk op wat ze zeggen of denken.Do what you love, love what you do!![]()
Het was een retorische vraag kreequote:Op zaterdag 26 april 2025 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
naja het was wmb alweer veel meer drama als nodig was. maargoed.
Uiteindelijk zijn we allemaal mensen. en tja kweet niet of dat zo kwetsend was. mss wel ? weet je niet he. daarom hou ik er ook niet van aanvallen mensen persoonlijk op wat ze zeggen of denken.
Misbruik dat nummer voor wat anders. Het nummer heeft een hele andere betekenis.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:57 schreef kree het volgende:
[..]
"zou je lachen zou je schelden, zou je zeggen dat ik een klootzak ben"
en ja haat jou ook hoor @:sally![]()
@Soury : bedtijd is bij mij niet meteen pleite.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jesus wat ben jij vermoeiend.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Misbruik dat nummer voor wat anders.
@:Soury : bedtijd is bij mij niet meteen pleite.
Likewise.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ja je verwacht toch niet dat ik sorry ga zeggen tegen jou nu he dan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Misbruik dat nummer voor wat anders.
@:Soury : bedtijd is bij mij niet meteen pleite.
Ik bedoel persoonlijk heb ik niks tegen jou gezegd, jij wel tegen mij, verwacht daar dan eerder excuus voor. Maar ok hoeft niet snap en etc.
Maar je maakt er meer drama van als nodig eigenlijk.
Maar ik ga ook niet zeggen dat je gelijk hebt dus geef die strijd maar op of niet, en dan gaan we er gewoon mee door.Do what you love, love what you do!![]()
Oh, en het is en blijft een spel, toch?
Je moet wel posten, wil je ooit punten halen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
je kent me lang genoeg hier dat dat spel me dus geen reet uit maakt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:08 schreef Sally het volgende:
Je moet wel posten, wil je ooit punten halen.Do what you love, love what you do!![]()
Kree, jij zei letterlijk 10 Minuten geleden tegen @Soury dat zij er over moest stoppen. Nu doe je hetzelfde.
Ga alsjeblieft niet meer op FOK! rondhangen als je huidige staat anders is dan broodnuchter of aangeschoten alsjeblieft. Valt geen zinnig woord met je te delen
Well, life can be a riot
Amen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:09 schreef Grotetijd het volgende:
Kree, jij zei letterlijk 10 Minuten geleden tegen @:Soury dat zij er over moest stoppen. Nu doe je hetzelfde.
Ga alsjeblieft niet meer op FOK! rondhangen als je huidige staat anders is dan broodnuchter of aangeschoten alsjeblieft. Valt geen zinnig woord met je te delenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 26 april 2025 03:08 schreef Sally het volgende:
Je moet wel posten, wil je ooit punten halen.
bullshit dit. en niet mee eens.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:09 schreef Grotetijd het volgende:
Kree, jij zei letterlijk 10 Minuten geleden tegen @:Soury dat zij er over moest stoppen. Nu doe je hetzelfde.
Ga alsjeblieft niet meer op FOK! rondhangen als je huidige staat anders is dan broodnuchter of aangeschoten alsjeblieft. Valt geen zinnig woord met je te delenDo what you love, love what you do!![]()
Nah dat valt wel mee toch.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:09 schreef Grotetijd het volgende:
Ga alsjeblieft niet meer op FOK! rondhangen als je huidige staat anders is dan broodnuchter of aangeschoten alsjeblieft. Valt geen zinnig woord met je te delenIedereen is een kutlultrut
Niet alles, toch?quote:
Iets van dat 10 minuten geleden? Klopt dat ook niet?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb meerder keren hele makkelijke out gegeven voor sally en nog blijft ze zelf doorgaan.
En ja dan doe ik dat ook. ze of ik wil gewoon laatste woord hebben, feit is alleen ze schold mij verrot ik haar niet. Enne dat neem ik kwalijk soort van.
Dus goed.Do what you love, love what you do!![]()
Laat me raden, die heb je niet in huis.quote:Iedereen is een kutlultrut
Makkelijke outs?quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:11 schreef kree het volgende:
Ik heb meerder keren hele makkelijke out gegeven voor sally en nog blijft ze zelf doorgaan.
En ja dan doe ik dat ook. ze of ik wil gewoon laatste woord hebben, feit is alleen ze schold mij verrot ik haar niet. Enne dat neem ik kwalijk soort van.
Dus goed.
Jij gaat door.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Goeiequote:Op zaterdag 26 april 2025 03:11 schreef kree het volgende:
Dus goed.
Ja shit. Ik heb die van mij gisteren vakkundig verorberdquote:
Well, life can be a riot
hmmms ben het niet met je eens met wat je nu zegt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:09 schreef Grotetijd het volgende:
Ga alsjeblieft niet meer op FOK! rondhangen als je huidige staat anders is dan broodnuchter of aangeschoten alsjeblieft. Valt geen zinnig woord met je te delenDo what you love, love what you do!![]()
Dat klinkt al heel anders dan net.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ben het niet met je eens met wat je nu zegt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
dat is het ook en dan nog is dat niet erg he, maar ik schold haar niet uit persoonlijk. en ze mij wel en dat vind ik dan niet leuk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
En ik heb ze wel maar geen zin inquote:Op zaterdag 26 april 2025 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ja, ik heb ze niet in huis![]()
Nou nou schelden of heb ik wat gemist.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
dat is het ook en dan nog is dat niet erg he, maar ik schold haar niet uit persoonlijk. en ze mij wel en dat vind ik dan niet leuk.Iedereen is een kutlultrut
NeeNeequote:Op zaterdag 26 april 2025 03:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat me raden, die heb je niet in huis.![]()
Heb ook met ontbetenTrust nobody![]()
Hihiquote:Op zaterdag 26 april 2025 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ja, ik heb ze niet in huisTrust nobody![]()
Zei je net ook al. Ik ben het wel eens met mijn constatering, en hoop dat je vooral wat meer gaat letten op eventueel drankgebruik en deelname binnen DTS. Het word al snel "de grote Kree show" wat bewust/onbewust gebeurt omdat jij door dat er wat biertjes/andere dingen misschien in zitten misschien een filtertje mist?quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ben het niet met je eens met wat je nu zegt.
Daarom zeg ik, lees dit topic (en het vorige) eens terug als je nuchter bent, kijk dan eens goed naar wat je typt en pas eens zelf-reflectie toe.
Zeg dit niet om je te treiteren, maar omdat i.i.g ik het heel vaak heel leuk met je heb hier, alleen als je op een punt zit zoals nu dan ben je gewoon niet zo'n fijne toevoeging vindt ik, omdat je vaak de overhand neemt en dingen véél te persoonlijk dan wel opvat, als dan wel naar iemand typt.
Well, life can be a riot
Ķf het met of zonder drank/alcohol op is, weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zei je net ook al. Ik ben het wel eens met mijn constatering, en hoop dat je vooral wat meer gaat letten op eventueel drankgebruik en deelname binnen DTS. Het word al snel "de grote Kree show" wat bewust/onbewust gebeurt omdat jij door dat er wat biertjes/andere dingen misschien in zitten misschien een filtertje mist?
Daarom zeg ik, lees dit topic (en het vorige) eens terug als je nuchter bent, kijk dan eens goed naar wat je typt en pas eens zelf-reflectie toe.
Zeg dit niet om je te treiteren, maar omdat i.i.g ik het heel vaak heel leuk met je heb hier, alleen als je op een punt zit zoals nu dan ben je gewoon niet zo'n fijne toevoeging vindt ik, omdat je vaak de overhand neemt en dingen véél te persoonlijk dan wel opvat, als dan wel naar iemand typt.
Maar steeds door blijven gaan is wel een feit.
En ja, dan "moet" ik ook weer reageren. Zo zit ik in elkaar.
Kut, maar het is niet anders.
Lang leve de notes, dan maar weer.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hou toch op met je belerend gezeik, kree post zoals hij is en er was/is niks aan de hand. En dan kom jij met dit gelul.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zei je net ook al. Ik ben het wel eens met mijn constatering, en hoop dat je vooral wat meer gaat letten op eventueel drankgebruik en deelname binnen DTS. Het word al snel "de grote Kree show" wat bewust/onbewust gebeurt omdat jij door dat er wat biertjes/andere dingen misschien in zitten misschien een filtertje mist?
Zeg dit niet om je te treiteren, maar omdat i.i.g ik het heel vaak heel leuk met je heb hier, alleen als je op een punt zit zoals nu dan ben je gewoon niet zo'n fijne toevoeging vindt ik, omdat je vaak de overhand neemt en dingen véél te persoonlijk dan wel opvat, als dan wel naar iemand typt.Iedereen is een kutlultrut
nou stond er wel, maar ben niet zo van teruglezen en quotes gaan maken erover. met alles. dus wie het weet weet het en anders best.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou schelden of heb ik wat gemist.Do what you love, love what you do!![]()
het is hier altijd weer feest als het weekend is begonnenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jij ziet dit als belerend gezeik. Ik zie dit als goed bedoeld advies. Ik post niet KREE STOP GODVERDOMME MET DRINKEN EIKEL WAT DENK JIJ WEL NIET WAT JE AAN HET DOEN BENT. JE MAAKT EEN TERINGZOOI VAN DTS. Of wel?! Ik ben hartstikke netjes tegen 'm en hoop vooral dat hij er misschien wat van aanneemt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou toch op met je belerend gezeik, kree post zoals hij is en er was/is niks aan de hand. En dan kom jij met dit gelul.
Wat ben jij in een schijtbui zeg zuury. Jezus nog aan toeWell, life can be a riot
Ik weet niet eens meer waar het over gaatquote:Op zaterdag 26 april 2025 03:20 schreef hemarookworst het volgende:
het is hier altijd weer feest als het weekend is begonnen
Ja doeiquote:Op zaterdag 26 april 2025 03:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij ziet dit als belerend gezeik. Ik zie dit als goed bedoeld advies. Ik post niet KREE STOP GODVERDOMME MET DRINKEN EIKEL WAT DENK JIJ WEL NIET WAT JE AAN HET DOEN BENT. JE MAAKT EEN TERINGZOOI VAN DTS. Of wel?! Ik ben hartstikke netjes tegen 'm en hoop vooral dat hij er misschien wat van aanneemt.
Wat ben jij in een schijtbui zeg zuury. Jezus nog aan toe
Prima johquote:Kijk eens naar je eigen gedrag hier vanavond... koekoek
Well, life can be a riot
Je kwam wel een beetje als een dominee over hoorquote:Op zaterdag 26 april 2025 03:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij ziet dit als belerend gezeik. Ik zie dit als goed bedoeld advies. Ik post niet KREE STOP GODVERDOMME MET DRINKEN EIKEL WAT DENK JIJ WEL NIET WAT JE AAN HET DOEN BENT. JE MAAKT EEN TERINGZOOI VAN DTS. Of wel?! Ik ben hartstikke netjes tegen 'm en hoop vooral dat hij er misschien wat van aanneemt.
Wat ben jij in een schijtbui zeg zuury. Jezus nog aan toe![]()
je viel er pas halverwege in he? en dat jij dat terug wil lezen is best. ik doe het niet, iig niet in dit topic.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
ik zei niks zo heel veel verkeerds. (en btw vind het ook al soort van lullig om mijn verleden erbij telhalen met drank enzo)Do what you love, love what you do!![]()
snap je wel, maar alsnog het hele drama niet waardoor jij je zo aangesproken voelt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ķf het met of zonder drank/alcohol op is, weet ik niet.
Maar steeds door blijven gaan is wel een feit.
En ja, dan "moet" ik ook weer reageren. Zo zit ik in elkaar.
Kut, maar het is niet anders.
Lang leve de notes, dan maar weer.Do what you love, love what you do!![]()
Wat denk je zelf met je zuury. En je goedbedoelde gezijk kritiekquote:Iedereen is een kutlultrut
En opnieuw...quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
snap je wel, maar alsnog het hele drama niet waardoor jij je zo aangesproken voelt.
Ga toch dooooorrrrrrrrr.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
kunnen we niet gewoon vrede sluiten nu ofzo. want anders slaap ik ook niet lekker straks.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:24 schreef Sally het volgende:
[..]
En opnieuw...
Ga toch dooooorrrrrrrrr.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie wel wat klandizie voor je in kreequote:Op zaterdag 26 april 2025 03:24 schreef Sally het volgende:
[..]
En opnieuw...
Ga toch dooooorrrrrrrrr.Iedereen is een kutlultrut
niet zuigen en drama proberen te maken he. zeg maar.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie wel wat klandizie voor je in kreeDo what you love, love what you do!![]()
Oh sorryquote:Op zaterdag 26 april 2025 03:27 schreef kree het volgende:
[..]
niet zuigen en drama proberen te maken he. zeg maar.Geintje moet kunnen toch
kan ik wel tegen echt waar, maarja blijkbaar niet iedereen en wil ook niet dat het dan een drama verhaal gaat worden. En dat is wel serieus. wmb was het allang al klaar nl. maar nu gaat het ff serieus door nog stukje en helpt niet als jullie dat "voeden"quote:Do what you love, love what you do!![]()
Slaaptijd
Well, life can be a riot
Spareribs heb ik wel, maar doen zijn niet binnen 10 minuten klaarquote:Op zaterdag 26 april 2025 03:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ontbijten met bitterballen?
Amateur.![]()
Dat doe je met spareribs![]()
Ik heb weer eens een cd gekocht. Lag vandaag in de brievenbus.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:32 schreef kree het volgende:
ik blijf nog ff wakker. ff muziekje luisteren nog.
linkje naar OST?quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een cd gekocht. Lag vandaag in de brievenbus. [ link | afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Wat is OST?quote:Iedereen is een kutlultrut
ik luister deze maar ff voor mijn gemoedsrust
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Die staat vaak op denk ik als je op fok zit.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:36 schreef kree het volgende:
ik luister deze maar ff voor mijn gemoedsrust
Bekijk deze YouTube-videoIedereen is een kutlultrut
Die hebben wat langer nodig inderdaadquote:Op zaterdag 26 april 2025 03:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Spareribs heb ik wel, maar doen zijn niet binnen 10 minuten klaar![]()
valt wel mee want liever ga ik er tot het eind tegen in namelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die staat vaak op denk ik als je op fok zit.
maarja is beetje valkuil van mezelf weet ik, het is allemaal niet zo drama, ik zeg wel wat ik denk en als iemand me echt aanvalt ga ik terug ook. maarja zoals jullie weten valt het allemaal wel mee.
had nu kunnen doen btw. maarja daar heeft niemand wat aan ook denk ik dan.Do what you love, love what you do!![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Klopt, vond wel grappigquote:Op zaterdag 26 april 2025 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
AI? Muziek komt niet overeen met wat ze spelen![]()
Prrrrima, zo ff liggen en 9u de vrijmarkt Op met vrienden en danquote:en
kijken hoe lang ik het volhou
En hoest daar?
![]()
Mwah, het slapen wil niet meer zo lukken maar ga later nog wel ff plat, ook even de festiviteiten langs vanmiddag, heb nog 16 munten op te maken die ik al jaren heb en volgend jaar zijn ze niet meer geldigquote:Op zaterdag 26 april 2025 04:25 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Prrrrima, zo ff liggen en 9u de vrijmarkt Op met vrienden en danen
kijken hoe lang ik het volhou
En hoest daar?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zeker ff benutten dan, anders zonde idd.quote:Op zaterdag 26 april 2025 04:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mwah, het slapen wil niet meer zo lukken maar ga later nog wel ff plat, ook even de festiviteiten langs vanmiddag, heb nog 16 munten op te maken die ik al jaren heb en volgend jaar zijn ze niet meer geldig![]()
Ja is toch weer 50 euro verspild anders, en een verzetje kan ik wel gebruikenquote:Op zaterdag 26 april 2025 04:29 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zeker ff benutten dan, anders zonde idd.
Bekijk deze YouTube-video
Hoop dat ik ff kan maffen, dit nr gaat door mijn kop nu.. Lekker druk
Trusten![]()
![]()
Veel plzrquote:Op zaterdag 26 april 2025 04:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja is toch weer 50 euro verspild anders, en een verzetje kan ik wel gebruiken![]()
@Dotteke is tot 4:30 ook goed?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Lol, nee idd, slaapwelquote:Op zaterdag 26 april 2025 04:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar zo ga ik niet 100 punten pakken he. Dan kan ik weer even over @:lovely heen.
quote:
Jij bent net zo oud als ik.
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Netjes gedaan toch. Al was 8 uur beter geweestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is 12 uur slaap.quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes gedaan toch. Al was 8 uur beter geweest
Zolang kan ik jou toch niet missen gekkie.
O jee. En dan ben ik er ook nog niet als je hier komt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is 12 uur slaap.
Zolang kan ik jou toch niet missen gekkie.
Maar lekker toch zo lang slapen. Had je het ook wel nodig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh UNquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik droomde vannacht dat ik een apple tablet op kon halen van een weggeefhoek en kreeg instructies om op de slaapkamer van hun zoon te liggen omdat het 5 december was en zij de tablet tegelijk met het cadeau voor hun zoo zouden geven en ik moest mijn ogen dicht doen. Kreeg ik ineens een lippiercing ipv de tablet en ze hadden de advertentie gewijzigd van de originele tablet naar een piercing stuntzetter
En toen je wakker werd gelijk aan je lip voelen natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee, de tablet zoekenquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
En toen je wakker werd gelijk aan je lip voelen natuurlijk
Ja dat kan ook
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat je lang kan zoeken
Het is tegenwoordig rustig hier in de vroege morgen. Je hebt alweer lekker gescoord zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, al had ik liever geslapen maar goed.. dat is het leed wat kinderen hebben heet en ik was de afgelopen dagen minder dus dat compenseert de boel weerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Snap ik, maar waarom ga je niet terug dan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, al had ik liever geslapen maar goed.. dat is het leed wat kinderen hebben heet en ik was de afgelopen dagen minder dus dat compenseert de boel weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
deze maand 12 dagen me minder dan 10 punten waarvan 4 zonder puntenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je liet me wel wachten ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee. En dan ben ik er ook nog niet als je hier komt.
Maar lekker toch zo lang slapen. Had je het ook wel nodig.
ik had de voeding van 3 uur en de kleine wilde niet meer slapen dus heb haar mee naar beneden genomen en toen ze sliep in mn arme terug bed in gedaan maar was zelf te wakker om weer in slaap te vallen dus ben er maar uit geblevenquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, maar waarom ga je niet terug dan?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Sorry, ik dacht die komt pas om 8 uurquote:
Ellende is dat, maar ze heeft dus nog steeds nachtvoedingen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik had de voeding van 3 uur en de kleine wilde niet meer slapen dus heb haar mee naar beneden genomen en toen ze sliep in mn arme terug bed in gedaan maar was zelf te wakker om weer in slaap te vallen dus ben er maar uit gebleven
Vervelend. Hoe oud is ze nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
op de kop af 50 dagenquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is dat, maar ze heeft dus nog steeds nachtvoedingen.
Vervelend. Hoe oud is ze nu?
Wat gaat dat snel he tijd vliegtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ja, ze moet om de 3 uur nog altijd en in de nacht komt ze ook gewoon voor de voedingenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ALs dat maar eens voorbij is die nachtvoedingen. Ik vond het altijd ellendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja nou ja, dat weet je van tevoren, je kan alleen hopen dat ze dan ook weer doorslaapt. De afgelopen nachten ging dat wel goed, nu weer een keer niet.. en dan ben ik hierTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey Kree, lekker bakkie is nooit verkeerdquote:
Het hoort er allemaal bij. Ben blij dat ik het achter de rug heb die tijdquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
ja nou ja, dat weet je van tevoren, je kan alleen hopen dat ze dan ook weer doorslaapt. De afgelopen nachten ging dat wel goed, nu weer een keer niet.. en dan ben ik hier
dat dacht ik ook, ben nog wel weer soort van vroeg op. naja doe wel middagdutjequote:Op zaterdag 26 april 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, lekker bakkie is nooit verkeerdDo what you love, love what you do!![]()
Ben je wel naar bed geweest dan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:46 schreef kree het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, ben nog wel weer soort van vroeg op. naja doe wel middagdutjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja heb nog wel ff geslapen na de heftige discussies zo hier in de nacht.quote:
allemaal storm in glas water weer, maar damn zeg.Do what you love, love what you do!![]()
dat zal ik ook wel zijn als ze niet meer in de nacht hoeft want het zijn steeds stukjes van 2-2.5 uur die ik slaap, met geluk eens wat langer tot max 4-4.5 uurquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hoort er allemaal bij. Ben blij dat ik het achter de rug heb die tijdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O jee was het weer zoverquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja heb nog wel ff geslapen na de heftige discussies zo hier in de nacht.
allemaal storm in glas water weer, maar damn zeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je niet om en om doen? De ene nacht jij de andere nacht je vrouw?quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat zal ik ook wel zijn als ze niet meer in de nacht hoeft want het zijn steeds stukjes van 2-2.5 uur die ik slaap, met geluk eens wat langer tot max 4-4.5 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is toch wat. Geen zin in terug lezen eerlijk gezegd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff denken weet het al niet eens meer en heb geen zin om terug te zoeken.
Jij vuile klootzak hoop dat je voor eeuwig een ban krijgt enzo
iets in die geest kreeg ik naar mij. gewoon terwijl ik niemand echt persoonlijk aanviel ofzo.
en dan krijg ik dat wel rechtstreeks persoonlijks naar mij
en dan mekkeren dat ik dat doe, naja LOL
wmb nu alweer vergeten en vergeven. maar er zitten er paar bij hiernoem geen namen.
Maar dan denk ik ook van tja dat is ook niet helemaal zo eerlijk dan.Do what you love, love what you do!![]()
nee ik ook niet joh, boeit ook niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch wat. Geen zin in terug lezen eerlijk gezegd.
ik lees het zelf niet eens terug.Do what you love, love what you do!![]()
Maar waarom rakel je het weer op bij mensen die er niks mee te maken hebben of er niet waren? Ik wil er iig niks van weten, tis elke keer gezeik. En verder negeer ik het..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heftig kan je beter ook niet op in gaan en gewoon een tr zettenquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:51 schreef kree het volgende:
ff denken weet het al niet eens meer en heb geen zin om terug te zoeken.
Jij vuile klootzak hoop dat je voor eeuwig een ban krijgt enzo
iets in die geest kreeg ik naar mij. gewoon terwijl ik niemand echt persoonlijk aanviel ofzo.
en dan krijg ik dat wel rechtstreeks persoonlijks naar mij
en dan mekkeren dat ik dat doe, naja LOL
wmb nu alweer vergeten en vergeven. maar er zitten er paar bij hiernoem geen namen.
Maar dan denk ik ook van tja dat is ook niet helemaal zo eerlijk dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker laten gaan joh. Als je er niet op reageert stopt het vanzelfquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:52 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik ook niet joh, boeit ook niet zo heel veel.
ik lees het zelf niet eens terug.
Gewoon kletsen met mensen waar je wel leuk mee kan pratenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik rakel niks op en voor wie het wil weten zoekt lekker zelf maar terug, was een vraag ik geef antwoord.quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
Maar waarom rakel je het weer op bij mensen die er niks mee te maken hebben of er niet waren? Ik wil er iig niks van weten, tis elke keer gezeik. En verder negeer ik het..Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik rakel niks op en voor wie het wil weten zoekt lekker zelf maar terug, was een vraag ik geef antwoord.Dat doe je wel. Einde discussie.quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:48 schreef kree het volgende:
[..]
allemaal storm in glas water weer, maar damn zeg.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik vroeg hem toch of hij nog geslapen had?quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Dat doe je wel. Einde discussie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja hoor doe ik ook gewoon, maargoed mag toch wel ff antwoorden op wat er gebeurde lijkt me.quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker laten gaan joh. Als je er niet op reageert stopt het vanzelf
Gewoon kletsen met mensen waar je wel leuk mee kan praten
verder is het idd wmb alweer vergeten hoor, ben niet eens boos ook
Ga je nog Koningsdagvieren?quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor doe ik ook gewoon, maargoed mag toch wel ff antwoorden op wat er gebeurde lijkt me.
verder is het idd wmb alweer vergeten hoor, ben niet eens boos ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, dan was ditquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg hem toch of hij nog geslapen had?genoeg geweestquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:48 schreef kree het volgende:
[..]
allemaal storm in glas water weer, maar damn zeg.
nee joh, gewoon geen zin in, vroeger deed ik wel. hele dag zuipen en balblabla.quote:
Sprak die meid he gister want we hadden zitten bellen. En goed die ken ik ook nog wel van toen en vroeg ga jij dan nog wat doen. Maar had beetje zelfde als mij.
Nee hoor vind het wel best, beetje tijden die voorbij zijn toch wel.
mss kijk ik ff op tv hoe de koning weer door dorpje slented en ga ik lekker middagdutje doen.
Ik laat het beetje aan me voorbij gaan.
En jij dan?Do what you love, love what you do!![]()
Tja, ik heb er niet zo moeite mee hoor. Iedereen verteld hier wat hij of zij vertellen wil.quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, dan was dit
[..]
genoeg geweest
Vind ik het niets ga ik er niet op in of probeer het gesprek om te draaienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga alleen met dochter en kleinkids zo ff over de kleedjes markt, wij gaan vroeg anders kan ik er niet bij met de scoot. Zuipfestijns heb ik nooit iets aan gevonden eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh, gewoon geen zin in, vroeger deed ik wel. hele dag zuipen en balblabla.
Sprak die meid he gister want we hadden zitten bellen. En goed die ken ik ook nog wel van toen en vroeg ga jij dan nog wat doen. Maar had beetje zelfde als mij.
Nee hoor vind het wel best, beetje tijden die voorbij zijn toch wel.
mss kijk ik ff op tv hoe de koning weer door dorpje slented en ga ik lekker middagdutje doen.
Ik laat het beetje aan me voorbij gaan.
En jij dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is vaak genoeg geweest dat mensen geen zin hebben in het oprakelen of er in blijven hangen dus zeg ik wat ik wil eroverquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, ik heb er niet zo moeite mee hoor. Iedereen verteld hier wat hij of zij vertellen wil.
Vind ik het niets ga ik er niet op in of probeer het gesprek om te draaienTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
jaaaa rommelmarkt enzo. ook nog wel eens als kind gedaan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga alleen met dochter en kleinkids zo ff over de kleedjes markt, wij gaan vroeg anders kan ik er niet bij met de scoot. Zuipfestijns heb ik nooit iets aan gevonden eerlijk gezegd
Maar zeg ik dat is wel leuk mss als je kinderen hebt ofzo voor hun dan met name.
En ik als puber "we gaan de hele dag zuipen. LOLLLLLLLL en bandje kijken". nu denk ik, naja te oud voor om dat te doen en zou er echt geen zin in hebben ook tussen al dat gelal enzo.
Mss met kinderen is het wel leuk, maarja heb ik nie he
Dat mag ook, zal je de mond niet snoerenquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is vaak genoeg geweest dat mensen geen zin hebben in het oprakelen of er in blijven hangen dus zeg ik wat ik wil erover![]()
Ik erger mij weer aan anderen dingen. En andere weer aan andere dingen en zo heeft iedereen wel watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: