SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij moet helemaal niemand beschimpfen. Zeker omdat hij zelf een smeerlap isquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet je die Männer Beschimpfen. De paypiggy's.
Die houden het in stand.
Lees eens over het verschil in Pro-domme en FinDom.
Niet de vrouwen gaan uitschelden om de fetish van de man.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
@kree stel je voor dat we New York nooit voor Suriname hadden geruild.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee new york hebben we het nu over nieuw Amsterdam.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
we hadden beide moeten houden. maarja dat zagen ze toen niet in natuurlijk in een land van indianen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:kree stel je voor dat we New York nooit voor Suriname hadden geruild.
en eindeloze vlakte.
Verder niet dat dat inheemse volk boeide voor de amerikanen. Damn. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Het zijn NIET de dames die de schuld hebben hierin.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heb nur gelezen wat zij doen, en dann word ik booswoestOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat was altijd al zo hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee new york hebben we het nu over nieuw Amsterdam.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hadden ze nu Nederlands gesproken in Amerika.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
we hadden beide moeten houden. maarja dat zagen ze toen niet in natuurlijk in een land van indianen.
en eindeloze vlakte.
Verder niet dat dat inheemse volk boeide voor de amerikanen. Damn. hahahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat Nederland dat vrijwillig geruild heeft, is een leuke myth.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:kree stel je voor dat we New York nooit voor Suriname hadden geruild.![]()
oke maar somige zijn zeer jong 18-20 heb je toch gezien wanneer dat nog vele meer doen is het zeer ergquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Het zijn NIET de dames die de schuld hebben hierin.![]()
Kree, heb je weer iets te diep in het glaasje gekeken? Vrouwen mogen zich kleden zoals ze willen. Mannen moeten zich niet gedragen als complete mongolen als er vrouwen zijn die zich zo kleden.
Sure, ik kijk echt wel als ik een leuke vrouw zie in een uitgesneden shirtje of korte rok. Maar that's it.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nee was onder dwangquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat Nederland dat vrijwillig geruild heeft, is een leuke myth.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tja NL had wel meer als nu, maargoed we hebben teruggegeven en mss ook goed.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hadden ze nu Nederlands gesproken in Amerika.
Beetje nadeel nu want denkt de rest van de wereld toch wel. Dat NL loopt wel mee.
Maarja ander onderwerp is dat eigenlijk weer.Do what you love, love what you do!![]()
Jesus serieusquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Het zijn de mannen die hierin de schuldigen zijn
EN KAPPEN MET VICTIM BLAMING, kut kree.
TR gezet.
Ach jongen toch, grow up.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gek gedrag een fancy naampje geven en er vervolgens mee wegkomen.
Het bestaat al heel lang.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik snap ook wel dat het een geintje is maar soms zijn je grapjes net even niet zo grappig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha heerlijk, je snapt ik typ dat met opzet he om je uit de tent te lokken
Ben het met je eens hoorIedereen is een kutlultrut
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja, maar somsquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Het zijn de mannen die hierin de schuldigen zijn
EN KAPPEN MET VICTIM BLAMING, kut kree.
TR gezet.![]()
Nee het is nooit ok!Lach met een schone bips![]()
nouja vond het weinig kwetsend wat ik zei eigenlijk, zeker na alle andere wat ik zei en hoe ik het er al niet mee eens was. dan had je dit wel kunnen snappen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat het een geintje is maar soms zijn je grapjes net even niet zo grappig.Do what you love, love what you do!![]()
Je houdt er wel van om wat drama te veroorzakenquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja vond het weinig kwetsend wat ik zei eigenlijk, zeker na alle andere wat ik zei en hoe ik het er al niet mee eens was. dan had je dit wel kunnen snappen.![]()
Ja het woord hoeren mag blijkbaar ook niet meerquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach jongen toch, grow up.
Het bestaat al heel lang.
Weinig kwetsend....quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja vond het weinig kwetsend wat ik zei eigenlijk, zeker na alle andere wat ik zei en hoe ik het er al niet mee eens was. dan had je dit wel kunnen snappen.Well, life can be a riot
Victim Blaming is NOOIT oke.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja vond het weinig kwetsend wat ik zei eigenlijk, zeker na alle andere wat ik zei en hoe ik het er al niet mee eens was. dan had je dit wel kunnen snappen.
@yvonne - kom er maar in.
Er was niet zo lang geleden een topic... ergens. Ten tijde van de rechtszaken met meneer Ali B.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb meer hoeren geneukt dan sekswerkers, mag ik dat wel zeggen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het woord hoeren mag blijkbaar ook niet meerLach met een schone bips![]()
Johoe ik zeg juist dat ik het snapquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja vond het weinig kwetsend wat ik zei eigenlijk, zeker na alle andere wat ik zei en hoe ik het er al niet mee eens was. dan had je dit wel kunnen snappen.Maar Sally moest weer op die TR knop drukken
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dag kree - dm is geblockt nuOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ah fuck op zeg met je mention, je kan het ook overdrijven. Koekoekquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Victim Blaming is NOOIT oke.
@:yvonne - kom er maar in.
Er was niet zo lang geleden een topic... ergens. Ten tijde van de rechtszaken met meneer Ali B.Iedereen is een kutlultrut
dat is waar, maargoed zo onwijs erg was dit nou ook weer niet hoor, dam'n zeg. schrok beetje van reactiequote:Op zaterdag 26 april 2025 02:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Je houdt er wel van om wat drama te veroorzakenDo what you love, love what you do!![]()
Godverdomme ik wilde vroeg naar bed.Iedereen is een kutlultrut
prima en praten we er even over, ik heb erger persoonlijk naar mijn hoofd gekregen hier namelijk en in verleden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Victim Blaming is NOOIT oke.
@:yvonne - kom er maar in.
Er was niet zo lang geleden een topic... ergens. Ten tijde van de rechtszaken met meneer Ali B.Do what you love, love what you do!![]()
nouja mss krijg ik wel ban erdoor.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Johoe ik zeg juist dat ik het snapMaar Sally moest weer op die TR knop drukken
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4293 / +83 / +0 / 9645 / 10697
2. Moeraskat / 1218 / +59 / +0 / 4144 / 4775
3. KillemWieft / 1026 / +160 / +0 / 470 / 723
4. Dr.Mikey / 873 / +23 / +1 / 566 / 814
5. _UserName_ / 779 / +35 / +0 / 513 / 694
6. Bally-b / 590 / +0 / +0 / 180 / 272
7. loveislikeakiss / 588 / +23 / +0 / 2478 / 2899
8. hemarookworst / 580 / +3 / +0 / 1311 / 1633
9. HappyCharly / 525 / +7 / +0 / 1532 / 1784
10. gebrokenglas / 515 / +22 / +0 / 1979 / 2368
11. devzero / 487 / +44 / +0 / 596 / 755
12. Lovely / 445 / +17 / +0 / 2604 / 3024
13. aeque / 350 / +22 / +0 / 1641 / 1908
14. StevenHyde / 346 / +11 / +0 / 1603 / 1929
15. Fogel / 304 / +4 / +0 / 877 / 1121
16. Pinnenmutske / 303 / +6 / +0 / 344 / 470
17. kree / 289 / +43 / +2 / 952 / 1132
18. Soury / 279 / +16 / +1 / 399 / 527
19. mario390 / 266 / +0 / +0 / 53 / 100
20. Moonlight / 251 / +15 / +0 / 774 / 928SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik zit ondertussen maar aan de crackers met kaas.quote:Well, life can be a riot
Welnee ik zou eerder de drama queen even aanspreken over overdreven gedoequote:
Ik boterham pindakaas en hagelslagquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen maar aan de crackers met kaas.Trust nobody![]()
Ik vloek wel vooral op fokquote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
R.I.P DTS.![]()
nouja Sally ook haar eigen mening, maar vond het wel iet wat overdreven eigenlijk wat ze nou weer zei.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee ik zou eerder de drama queen even aanspreken over overdreven gedoe
weet je wat grappig is? ik zeg niks persoonlijks naar iemand, nu naar mij weer wel eigenlijk he. en dat is wel raar.Do what you love, love what you do!![]()
Jij moet HUN dienen he, zij jou niet.quote:
Een vriendin van mij zit ook in die scene, die krijgt regelmatig "gewoon" iDeal betalingen binnen omdat zij aan haar "subjes" vraagt of ze kunnen helpen met bepaalde dingen.
Hele bijzondere wereld, die ik niet ga/kan/wil snappen, maar heb er wel respect voor als iemand dat kiest.Well, life can be a riot
Ik heb geld zat. Maar dank jequote:Op zaterdag 26 april 2025 02:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik wat geld overmaak, blijf je dan nog even online?
Deze vrouw hequote:Op zaterdag 26 april 2025 02:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik boterham pindakaas en hagelslag
Top combinatie
Well, life can be a riot
Ik ben meer van de tuinbroeken en lange rokkenquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kut! geen jurkjes in huis om je uit te dagen mij die doekoe te geven![]()
![]()
En heb je yvonne ook nog in je dm morgenquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja Sally ook haar eigen mening, maar vond het wel iet wat overdreven eigenlijk wat ze nou weer zei.
LYLT start AlieExpress op.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben meer van de tuinbroeken en lange rokkenLach met een schone bips![]()
Ken er nog zo een.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee ik zou eerder de drama queen even aanspreken over overdreven gedoe
Als ik niet had gezegd dat ik een TR had gedaan, had je van niks geweten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nouja dat zal ook niet eerste keer zijn, niet zo zorgen om.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:34 schreef Soury het volgende:
[..]
En heb je yvonne ook nog in je dm morgenDo what you love, love what you do!![]()
Die heeft liever een hondquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben meer van de tuinbroeken en lange rokkenIedereen is een kutlultrut
Ik ken je niet anders dat je met elke scheet op die knop drukt. En dat ook nog even voor het gemak yvonne metionen. Meh... niet mijn stijl.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ken er nog zo een.
Als ik niet had gezegd dat ik een TR had gedaan, had je van niks geweten.Iedereen is een kutlultrut
er is een verschil he tussen wat zeggen in het algemeen. en mensen persoonlijk aanvallen?
Ok noem maar de keren op wanneer ik dat deed?
Oké en dat het naar mij gericht was echt persoonlijk, dat is slecht nl. En eigenlijk zou je daar ban voor moeten krijgen.
Maar oke ik ken Sally ook wel beetje. dus ik maak er geen drama van, maarja als ze TR wil maken en Yvonnen erbij. mijn zegen heb je hoor.Do what you love, love what you do!![]()
P.S.
Ik heb begrepen dat er niet aan victim blaming meer gedaan mag worden op FOK!
Precedent geschapen ten tijde van de nieuwstopics van Ali B's rechtszaken.
Praten óver victim blaming kan. Maar niet de opmerking zoals net gemaakt werd: 'ze vragen er ook om'vind ik dat namelijk.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kan doorsturen, labeltje made in Holland erinquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Doe maar ruig. Door al die tarieven is dat veel te prijzig geworden voor mij
Lach met een schone bips![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En denk dat (gebaseerd op hoe ze op FOK! overkomt) je het ook niet makkelijk hebt met diegene als partner
Well, life can be a riot
Ede staalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vroegah zou ik zeggen toen ik blauw was, een soort van mod break en 'LAAT HET GAAN'![]()
Nu denk ik, zoek het uit.Lach met een schone bips![]()
ja.... vind het ook niet leuk meer enzo onderhand, ik bedoelde er niks kwaads mee. maarja krijg je weer hele discussie he.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik druk te weinig op die knop, dat zei ik laatst óók al.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken je niet anders dat je met elke scheet op die knop drukt. En dat ook nog even voor het gemak yvonne metionen. Meh... niet mijn stijl.
Ik vecht mijn battles open op het forum.
Maar moest van moderatoren dan maar TR's zetten, want mijn notes rijgen zich aaneen inmiddels.
De brave user van vroegâh.
Maar ja, ik laat me ook lekker uit de tent lokken, en nu ook door jou.
Ga je er lekker op, madam?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Want iedereen is precies zoals die overkomt op FOK!?quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En denk dat (gebaseerd op hoe ze op FOK! overkomt) je het ook niet makkelijk hebt met diegene als partner
Ok, ik ben irl ook een beetje gek![]()
![]()
Niks verkeerds gewoon gezeur op hem om niks.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:39 schreef mario390 het volgende:
snap niet wat kree gedaan heeft ,maar..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vroegah zou ik zeggen toen ik blauw was, een soort van mod break en 'LAAT HET GAAN'![]()
Nu denk ik, zoek het uit.
Trust nobody![]()
Ik vind het onbegrijpelijk dat je kree niet kent ondertussen, dat je niet snapt dat dat een domme grap was. Op z'n kree's. Met je Ali B.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:37 schreef Sally het volgende:
P.S.
Ik heb begrepen dat er niet aan victim blaming meer gedaan mag worden op FOK!
Precedent geschapen ten tijde van de nieuwstopics van Ali B's rechtszaken.
Praten óver victim blaming kan. Maar niet de opmerking zoals net gemaakt werd: 'ze vragen er ook om'vind ik dat namelijk.
Nee, als iedereen zou zijn IRL zoals op FOK! is't niet bestquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Want iedereen is precies zoals die overkomt op FOK!?
Ok, ik ben irl ook een beetje gek
Daarom staat er ook "gebaseerd op" want geen idee hoe diegene in 't echt is.
Mensen vonden mij vroeger een idioot en weet ik veel wat allemaal gebaseerd op hoe ik postte en boos deed, maar een aantal users vonden mij dusdanig chill dat er regelmatig mee gemeet/gechillt is.Well, life can be a riot
Lijpe mocro flavourThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik laat me ook uit de tent lokken. maarja al met al. heb ik er dan uiteindelijk geen moeite meer mee?quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik druk te weinig op die knop, dat zei ik laatst óók al.
Ik vecht mijn battles open op het forum.
Maar moest van moderatoren dan maar TR's zetten, want mijn notes rijgen zich aaneen inmiddels.
De brave user van vroegâh.
Maar ja, ik laat me ook lekker uit de tent lokken, en nu ook door jou.
Ga je er lekker op, madam?
zijn we het toch niet eens, ik. geloof ook echt neit dat je ruzie zoekt met mij. en ik niet met jou. maarja we botsen soms dan wel in die dingen.Do what you love, love what you do!![]()
Pro tip voor je Nederlands schrijven. een V eindigt bijna of eigenlijk nooit in een woord. Dat is dan de letter F in plaats van de letter V. Het is dus bijvoorbeeld verliefd en niet verlievd. Kleine tip weer. Maar je typt echt wel goed Nederlands hoor. Iedereen begrijpt je.quote:Lach met een schone bips![]()
Oulehquote:Well, life can be a riot
Wat ben je toch een boevjequote:Op zaterdag 26 april 2025 02:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pro tip voor je Nederlands schrijven. een V eindigt bijna of eigenlijk nooit in een woord. Dat is dan de letter F in plaats van de letter V. Het is dus bijvoorbeeld verliefd en niet verlievd. Kleine tip weer. Maar je typt echt wel goed Nederlands hoor. Iedereen begrijpt je.![]()
Bouvierquote:Well, life can be a riot
Denk ná voor je wat plaatst.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja.... vind het ook niet leuk meer enzo onderhand, ik bedoelde er niks kwaads mee. maarja krijg je weer hele discussie he.
Net als de opmerking over dat je dan ook maar ff op de billen gaat tikken.
Ja, dát kon ik nog wel inzien als grapje, maar niet grappig, zeker niet voor slachtoffers van dergelijke *aanranding*.
Strafbaar, dus.
En dan nu de terloopse opmerking van dat de vrouwen er om vragen...
Verkeerde keelgat, héle verkeerde keelgat.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Vertaling: Ik lees van de findom Soraya is de halve woning afgebrand.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:44 schreef mario390 het volgende:
ik lez grad van en findom soraya is de wohning half afgebranntLach met een schone bips![]()
Nah dat keeltje kan wel wat hebben tochquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk ná voor je wat plaatst.
Ja, dát kon ik nog wel inzien als grapje, maar niet grappig, zeker niet voor slachtoffers van dergelijke *aanranding*.
Strafbaar, dus.
Verkeerde keelgat, héle verkeerde keelgat.
ja maar dat is heel ander onderwerp wat niet eens ter sprake was? ik kan geen gedachten lezen he?quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk ná voor je wat plaatst.
Strafbaar, dus.
Verkeerde keelgat, héle verkeerde keelgat.
En tegelijk moet ik zeggen wat jij dan zegt naar mij.... naja wat denk je daar zelf van nu?Do what you love, love what you do!![]()
Voor ali b hadden we nog Rymtster ofzo die is men vergeten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeker.quote:Op zaterdag 26 april 2025 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dat keeltje kan wel wat hebben toch
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Laat gaan joh. Niks aan de handquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is heel ander onderwerp wat niet eens ter sprake was? ik kan geen gedachten lezen he?
En tegelijk moet ik zeggen wat jij dan zegt naar mij.... naja wat denk je daar zelf van nu?Iedereen is een kutlultrut
Klopt ja, terwijl dat best een lekker nummer wasquote:Op zaterdag 26 april 2025 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor ali b hadden we nog Rymtster ofzo die is men vergeten.Well, life can be a riot
is ook niet. maar dan praten we het ff publiek zo uit ook wmb.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dankjequote:Op zaterdag 26 april 2025 02:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vertaling: Ik lees van de findom Soraya is de halve woning afgebrand.Trust nobody![]()
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: