SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bandje kijken deed ik ook altijd, maar zoals gezegd met een scootmobiel kom je er straks niet meer doorquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:01 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa rommelmarkt enzo. ook nog wel eens als kind gedaan.
Maar zeg ik dat is wel leuk mss als je kinderen hebt ofzo voor hun dan met name.
En ik als puber "we gaan de hele dag zuipen. LOLLLLLLLL en bandje kijken". nu denk ik, naja te oud voor om dat te doen en zou er echt geen zin in hebben ook tussen al dat gelal enzo.
Mss met kinderen is het wel leuk, maarja heb ik nie heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koningsdag had ik een mooie TT gevonden
Ik ga vanmiddag even de markt op, moet nog munten opmaken, is het laatste jaar met deze munten en heb door de jaren wat beetjes overgehoudenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
tis altijd wel grappig want ik ben er dan altijd allang al klaar mee en krijg je nog een hele rits aan DM enzo en quote mentions
Echt af en toe heb ik lijsten gewoon en met verwijzingen van je zij dit en die toen dat en etc etc.
Voor wie sturen, doe geen moeite want klik ze zo weg
kijk liever vooruit en laat staan in die reeksen topics terugzoeken wie of wat weer wat dan zei.Do what you love, love what you do!![]()
Munten voor de kermis, die kan je bewaren. Dacht dat ze ieder jaar duurder worden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je je tuin al weer onkruidvrij gemaaktquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:04 schreef kree het volgende:
tis altijd wel grappig want ik ben er dan altijd allang al klaar mee en krijg je nog een hele rits aan DM enzo en quote mentions
Echt af en toe heb ik lijsten gewoon en met verwijzingen van je zij dit en die toen dat en etc etc.
Voor wie sturen, doe geen moeite want klik ze zo weg
kijk liever vooruit en laat staan in die reeksen topics terugzoeken wie of wat weer wat dan zei.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee volksfeestmunten voor consumptiesquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
Munten voor de kermis, die kan je bewaren. Dacht dat ze ieder jaar duurder worden?
Kermis vind ik te duur gewordenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
haha jaja de japanse duizendknoop. hij ontspruit alweer in volle gloriequote:Op zaterdag 26 april 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je je tuin al weer onkruidvrij gemaaktDo what you love, love what you do!![]()
Kree die weer een discussie en gezeik heeft. Je verwacht het niet he.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Maar het volksfeest is toch pas eind augustus?quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee volksfeestmunten voor consumpties
Kermis vind ik te duur gewordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou op tijd weghalen dan maarquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:05 schreef kree het volgende:
[..]
haha jaja de japanse duizendknoop. hij ontspruit alweer in volle glorieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk die GG maar weerquote:
echt een plant uit de hel is dat. weet niet in winter. helemaal weg. en krijg je dit weer en beetje regen. naja niet normaal gewoon. Ik had potje van dat zwaar illegale gif enzo wat nu verboden is. zeg maar genoeg voor 50m2 en heb ik er bovenop gegooid, maar ding gaat niet dood.
rest tuin overweeg om ff die hovenier te vragen, het is niet zo erg nu nl als vorige keer. mss kan het voor beetje minder. ff voorjaar snoei beurtje ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Dus de hele dag bier zuipen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee volksfeestmunten voor consumpties
Kermis vind ik te duur geworden
How can I make this topic about me?![]()
Met koningsdag is er ook kermis en staat er ook een tent op de markt, georganieerd door de volksfeestcommissiequote:Op zaterdag 26 april 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het volksfeest is toch pas eind augustus?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik vind Kree niet zeiken hoor, mensen kunnen het ook negerenquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:06 schreef aeque het volgende:
Kree die weer een discussie en gezeik heeft. Je verwacht het niet he.
Hij gaf mij antwoord en andere vinden het dan niet fijn. Kan, mag prima, maar laat het dan gaan dan krijg je ook geen discussie
Ga jij nog wat doen met KD?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, bier drink ik niet meer, af en toe een wijntje en ga vanmiddag kijken voor wat voedsel want heb de kleine nu dus ka niet teveel drinken hequote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
niet te doen gewoon, ding groeit sneller alsdan je hem weg kunt halen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik ken hem niet zal google eens vragenquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:07 schreef kree het volgende:
echt een plant uit de hel is dat. weet niet in winter. helemaal weg. en krijg je dit weer en beetje regen. naja niet normaal gewoon. Ik had potje van dat zwaar illegale gif enzo wat nu verboden is. zeg maar genoeg voor 50m2 en heb ik er bovenop gegooid, maar ding gaat niet dood.
rest tuin overweeg om ff die hovenier te vragen, het is niet zo erg nu nl als vorige keer. mss kan het voor beetje minder. ff voorjaar snoei beurtje ofzo.
wees blij dat je die niet kent..quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zal google eens vragen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
varkens schijnen te helpen. hahahahaquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zal google eens vragen
ik heb hier ook over gezocht nlDo what you love, love what you do!![]()
Ja ik weet het heb er zelf gewoond. Alleen ik ging voor de kermis en bij het volksfeest voor de b loemencorsoquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Met koningsdag is er ook kermis en staat er ook een tent op de markt, georganieerd door de volksfeestcommissie
Nooit voor het gezuip dus nooit munten gekocht
Hoe heet die plant ook weer?quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
varkens schijnen te helpen. hahahaha
ik heb hier ook over gezocht nlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vaak wel met die dagen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie gaat zeker ook met muntjes?
Alles met muntjes en dan moet je je een wegbanen door al die lui die al het nodige aan alcohol ophebben
Ik heb daarom zo de pest aan die dagen.
Heb de pest aan dronken mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Morguh Sodequote:
Ik ga straks wel even de vrijmarkt over, maar meer voor de sfeer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak wel met die dagen.
Alles met muntjes en dan moet je je een wegbanen door al die lui die al het nodige aan alcohol ophebben
Ik heb daarom zo de pest aan die dagen.
Heb de pest aan dronken mensen
Al die rommel van een ander.... Ik heb zelf al teveel rommel
How can I make this topic about me?![]()
dan zou je er juist tussen moeten zitten, kun je het verkopenquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga straks wel even de vrijmarkt over, maar meer voor de sfeer.
Al die rommel van een ander.... Ik heb zelf al teveel rommel
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik had het niet over net hoor. Maar dat hij zelf zegt dat er weer gezeik was vannacht. Zoals elke keer. Ja negeren kan, maar ook al ben je bezig in een normaal gesprek dan neemt het weer een bepaalde wending omdat meneer denkt dat hij elke keutel en hersenspinsel maar moet posten. Dat weet jij net zo als iedereen. En uiteraard heeft iedereen het weer gedaan behalve hij, want zelfreflectie bestaat niet in zijn woordenboek.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Kree niet zeiken hoor, mensen kunnen het ook negeren
Hij gaf mij antwoord en andere vinden het dan niet fijn. Kan, mag prima, maar laat het dan gaan dan krijg je ook geen discussie
Ga jij nog wat doen met KD?
Net als met mijn buurman is het negeren en tot tien tellen een keer klaar. Zeker als ik weer lees dat hij weer de vermoorde onschuld uithangt. Misschien goed dat we een alcoholslot op zijn internet laten plaatsen.
Maar goed. Nee waarschijnlijk ga ik niks doen. Misschien even kleedjes kijken ofzo. Maar heb dit altijd alleen belachelijk feestdag gevonden. Gaat tegenwoordig alleen nog maar om zuipen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb er vaak voor de kinderen wel leuk spul gekocht en ik heb er ooit voor 2.50 een gitaar gekocht die ik voor 300 weer verkocht heb. Maar die tijd is geweestquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga straks wel even de vrijmarkt over, maar meer voor de sfeer.
Al die rommel van een ander.... Ik heb zelf al teveel rommelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het wordt weer tijd voor een abo.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat is al jaren en jaren zo, vind dat zo jammer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het niet over net hoor. Maar dat hij zelf zegt dat er weer gezeik was vannacht. Zoals elke keer. Ja negeren kan, maar ook al ben je bezig in een normaal gesprek dan neemt het weer een bepaalde wending omdat meneer denkt dat hij elke keutel en hersenspinsel maar moet posten. Dat weet jij net zo als iedereen. En uiteraard heeft iedereen het weer gedaan behalve hij, want zelfreflectie bestaat niet in zijn woordenboek.
Net als met mijn buurman is het negeren en tot tien tellen een keer klaar. Zeker als ik weer lees dat hij weer de vermoorde onschuld uithangt. Misschien goed dat we een alcoholslot op zijn internet laten plaatsen.
Maar goed. Nee waarschijnlijk ga ik niks doen. Misschien even kleedjes kijken ofzo. Maar heb dit altijd alleen belachelijk feestdag gevonden. Gaat tegenwoordig alleen nog maar om zuipen.
En de rest, tja ik ben daar zelf heel makkelijk in, als iets mij niet aanstaat reageer ik er niet op.
Of ik ga even weg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bakkie thnxquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:15 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
@DJMO er staat koffie genoeg klaar hier
hebben ze bij jullie nog trouwens? ik kan me van heel vroeger herinneren dat we met blikjes achter de fiets door het dorp reden op koninginnendag.Do what you love, love what you do!![]()
* DJMO moppertquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie thnx
@:DJMO er staat koffie genoeg klaar hier
Aan digitale koffie heb ik niks
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Eens maar het is een beetje vermoeiend als je dat elke keer moet doen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al jaren en jaren zo, vind dat zo jammer.
En de rest, tja ik ben daar zelf heel makkelijk in, als iets mij niet aanstaat reageer ik er niet op.
Of ik ga even weg.
Ga je nu zeggen dat ik al die jaren voor jan met de korte achternaam jou koffie heb gegevenquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO moppert
Aan digitale koffie heb ik niks
Junk!quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die aan koffie verslaafd zijn.![]()
Oh wacht.![]()
Met een abo heb je van die mooie blokkeerknopjes.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Eens maar het is een beetje vermoeiend als je dat elke keer moet doen.
Ik maak er wel eens gebruik van.How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: