quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]paaseilander zakdoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lavendel?
Die bolletjes boven in beeld, die zie ik niet goed Pruimen?
Nou ik heb bijna alles benoemd en nog keur je af vanwege die bakstenen, flauw hoorDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
paaseilander zakdoeken ✔?
Lavendel ✔ ?
Die bolletjes boven in beeld , die zie ik niet goed Pruimen ✔ Maar niet op deze foto ?
Nou ik heb bijna alles benoemd en nog keur je af vanwege die bakstenen ❌, flauw hoor
Eeuh.. het was alleen het 'Paas' dat kloptequote:Op vrijdag 25 april 2025 22:29 schreef drakin het volgende:
De tissuedoos herkennen maakt zelfs niks goed
paaseilandquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. het was alleen het 'Paas' dat klopte
Die heeft zulke beelden oorspronkelijk niet.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heeft zulke beelden oorspronkelijk niet.
Ik dacht aan dezequote:Op vrijdag 25 april 2025 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt
Maar deze heb ik zelf gemaakt,. dus hij komt uit Hertogdom Gelre.
quote:
Hij is leukquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Die was ook de basis.
Vervolgens heb ik een snee in zijn neus gemaakt, uitgeprint , met zand gevuld en heeft het twee jaar als brillenstandaard dienst gedaan. Nu staat hij buiten... Hij lijkt er blij mee
Ik kan eigenlijk niet gaan voorzeggenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is leuk![]()
Maar was dat de verrassing die je bedoelde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet gaan voorzeggenDaar was niemand opgekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Mag het voor engine hopenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog ff en het wordt gewoon ieder jaar Konings-weekend
Goedemorgen Drakinquote:
Hier ook, kan nog lekker even boek lezenquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:41 schreef pullup het volgende:
Ze zijn streng denk ik met het toestaan van het opbouwen van de standjes hieronder
Het is nog rustig
Klaar voor koningsdagquote:
De kraampjes zelf staan allemaal netjes klaar door de staatquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:45 schreef Domnivoor het volgende:
Bij ons is het de hele nacht doorgegaan.
Gelukkig woon ik niet in de binnenstad
Hullo Dotquote:
quote:
Vanmiddag wel ja, ga eerst nog even naar de bosbaan zoquote:
Wat is de bosbaan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanmiddag wel ja, ga eerst nog even naar de bosbaan zo
Je hoeft tegenwoordig niet meer te vechten om een plekje, behalve op strategische locaties.quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:51 schreef pullup het volgende:
[..]
De kraampjes zelf staan allemaal netjes klaar door de staatDie opbouw hoorde ik nog wel
Geloof dat ze vanaf 8 uur mogen beginnen, eerder zaten ze er naast altijd allang met spullen klaar om alles op straat te doen maar zelfs dat zie ik niet nu
quote:
O ze kan zingen? Leuk jij bent vast haar grootste fanquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Aoibhin gaat optreden met haar koor
Men markeert de boel nog wel met tape alhoewel dat ook inderdaad minder leek te zijn dit jaarquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hoeft tegenwoordig niet meer te vechten om een plekje, behalve op strategische locaties.
Oke, dacht eerst iets in het bos. Wat is er te doen aan die boslaan dan?quote:
Het is in het Amsterdamse bosquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dacht eerst iets in het bos. Wat is er te doen aan die boslaan dan?
O oke, ben daar helemaal niet bekend sorryquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is in het Amsterdamse bos
Meestal roeien we daar
Geeft niks hoorquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ben daar helemaal niet bekend sorry
Het weer ziet er goed uit in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Geeft niks hoorIk ik ben er in de zomer wel elke dag om te coachen, we hadden een rustig weekje maar hervatten het trainen weer
Ikzelf niet hé maar coach, die lui trainen een keer of 11 per weekquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het weer ziet er goed uit in ieder geval.
Hoevaak train je dan?
Ja ik had ook moeten zetten hoevaak train je zequote:Op zaterdag 26 april 2025 07:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ikzelf niet hé maar coach, die lui trainen een keer of 11 per week
Die drukte ook, zag gisteren in Utrecht ook zo zo drukte. Moet er niet aan denken daar tussen te staan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:18 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-waar-is-het-feestje
Nee echt 11 keer per week, niet allemaal roeien maar ook krachttraining en racefietsen danquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik had ook moeten zetten hoevaak train je ze![]()
11 x in de week, dus meerder keren per dag trainen.
Of verschillende groepen?
ZO dan, komt dus veel bij kijken. Heb je zelf ook ooit mee gedaan met de kampioenschappen? Zelf roeien dan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee echt 11 keer per week, niet allemaal roeien maar ook krachttraining en racefietsen dan
Vanavond heb ik het wel weer helemaal gehad met die drukte in de straat hier weet ik nu al, dus vanmiddag zelf maar even op stapquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die drukte ook, zag gisteren in Utrecht ook zo zo drukte. Moet er niet aan denken daar tussen te staan.
Bij lange na niet op het niveau van de mensen die ik nu steeds begeleid maar daar gaan er een stel van ook naar de Olympische spelenquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, komt dus veel bij kijken. Heb je zelf ook ooit mee gedaan met de kampioenschappen? Zelf roeien dan?
Jij woont er midden in. Kan je vanuit je raam genieten van al die mensen die voorbij komenquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanavond heb ik het wel weer helemaal gehad met die drukte in de straat hier weet ik nu al, dus vanmiddag zelf maar even op stap
Ik ben gisteravond de stad in geweest, en straks ga ik weer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die drukte ook, zag gisteren in Utrecht ook zo zo drukte. Moet er niet aan denken daar tussen te staan.
Dat is toch de kers op de taart van je werk dat ze naar de Olympische spelen gaan. Ga je dan zelf ook mee?quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij lange na niet op het niveau van de mensen die ik nu steeds begeleid maar daar gaan er een stel van ook naar de Olympische spelen
Nee dat snap ik, er werd al snel opgeroepen niet meer te komen omdat het vol was.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben gosteravond de stad in geweest, en straks ga ik weer.
Maar de drukste plekken vermijd ik. Daar heb ik ook geen trek in.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij woont er midden in. Kan je vanuit je raam genieten van al die mensen die voorbij komen
Ze komen uit alle hoeken en gaten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, er werd al snel opgeroepen niet meer te komen omdat het vol was.
Waar komen die mensen allemaal vandaan denk ik dan en wat is er zo mooi dat het zo vol raakt allemaal
Ben in Sydney en Peking mee geweest maar tegenwoordig meer opleiderquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch de kers op de taart van je werk dat ze naar de Olympische spelen gaan. Ga je dan zelf ook mee?
Al met al hebben jullie nu twee dagen feestquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze komen uit alle hoeken en gaten.
En wat er zo mooi is? De muziek in elk geval niet. Man, wat een teringherrie!
O leuk, je hebt het allemaal wel meegemaakt. Mooie ervaring tochquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben in Sydney en Peking mee geweest maar tegenwoordig meer opleider
Het is hier in het dorp tegenwoordig allemaal van die Nederlandstalig bagger muziek Jannes en dat soort ongein.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh dat is wel beter jaquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier in het dorp tegenwoordig allemaal van die Nederlandstalig bagger muziek Jannes en dat soort ongein.
In Zutphen zijn vaak wel leuke bandjes.
Nee, dat gaat nog de hele dag doorquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Al met al hebben jullie nu twee dagen feestWant ze zijn nu vast niet gestopt
Specifiek op zoek naar iets? Of gewoon wat voor de lol? Ik ga even de vrijmarkt over voor de sfeer, en om te kijken dat een ander ook heel veel troep op zolder heeft staan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, dat gaat nog de hele dag door
Ik ben niet zo’n feestbeest. Ik snuffel graag rond op de vrijmarkt.
Niet heel specifiek op zoek. Ik zie wel wat ik tegenkom. En de sfeer is ook leuk ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Specifiek op zoek naar iets? Of gewoon wat voor de lol? Ik ga even de vrijmarkt over voor de sfeer, en om te kijken dat een ander ook heel veel troep op zolder heeft staan.
Daar vind ik helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is wel beter jaEn minder gemakzuchtig dan weer een of andere DJ van alles en nog wat achter elkaar te laten plakken met veel 'Beats per minute'
Morguhquote:
Hey Dotquote:
O je bent maar druk met al dat reizen, knoop je daar een vakantie aan vast?quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:10 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot
Weer terug ja. Al ga ik komende week misschien naar turkije
De bosuiltjes gaan goed. Zijn geringd van de week![]()
En vier kuikens bij de slechtvalken is ook leuk om te zien
Soms wel maar ben dan tot half juni daar en dan ga ik sowieso naar huis voor een weekendje weg met vrienden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent maar druk met al dat reizen, knoop je daar een vakantie aan vast?
Ja leuk he heb van de week ook even weer zitten kijken.
Ik heb nu een leuke link op insta over een reptilen zoo ook heel mooi om die filmpjes te zien
O wel mooi om te zien hoor. Geweldig hoe die dieren alles goed vinden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:24 schreef engine het volgende:
[..]
Soms wel maar ben dan tot half juni daar en dan ga ik sowieso naar huis voor een weekendje weg met vrienden.
Reptielen heb ik zelf vaak iets minder mee. Brrr
Wacht maarquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
P.S. Ik bedoel natuurlijk niet het koor van Aoibhin![]()
Toen was Juliana nog koning volgens mij, leuk plaatjequote:
Dankjewel!quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen was Juliana nog koning volgens mij, leuk plaatje![]()
Succes en vooral veel plezier met het optreden
Van mij mag dat artikel achter de premiumwall blijvenquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:06 schreef engine het volgende:
Jammer dat het een premium artikel is maar ik weet nu hoe het gaat mocht de koning tijdens de feestelijkheden ineens moeten poepen
quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:24 schreef engine het volgende:
[..]
Soms wel maar ben dan tot half juni daar en dan ga ik sowieso naar huis voor een weekendje weg met vrienden.
Reptielen heb ik zelf vaak iets minder mee. Brrr
quote:
Pciesquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van mij mag dat artikel achter de premiumwall blijven
Lekker meejankenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:28 schreef pullup het volgende:
Net terug en het is hier voorlopig blijkbaar tijd voor de 'levensliederen' hier in de straat
Is echt leuk om te volgen vind ik dan.quote:
Hier net Hazes, door een slechte zanger op een slechte geluidsinstallatie.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:35 schreef pullup het volgende:
Tering herrie is ook al hier![]()
"Even aan mijn moeder'"vragen door een slechte zanger op volume 10
Je hebt het over hazes zelfquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier net Hazes, door een slechte zanger op een slechte geluidsinstallatie.
Nee, helaas blijkt het nog erger te kunnen.quote:
Maar niet op volume standje 10quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier net Hazes, door een slechte zanger op een slechte geluidsinstallatie.
Dude, echt?quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, helaas blijkt het nog erger te kunnen.
Wat is een Harries?quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:42 schreef pullup het volgende:
Het is ook een kutcafe waar ze voor staan te bleren![]()
Allemaal Harries
Wees blij dat ik hier geen opname van de zanger alhier kan postenquote:
Zoiets maar dan net wat vriendelijkerquote:
Ooit naar Bondi Rescue gekeken? Die serie over de life-guards in Australië?quote:
Zag die er ook zo uit dan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit naar Bondi Rescue gekeken? Die serie over de life-guards in Australië?
Daar zit een Harries in
Lol, dat is eerder een bal gehaktquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)42&bih=1352&dpr=1.25
Wat eten jullie vandaag?quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:48 schreef drakin het volgende:
Ik heb pitabroodjes met knoflookboter, ham en pestosaus.
En paddestoelen, macaroni en een beetje wijnsaus, kijken of die combinatie wel te doen is.
komkommertje erbij en een kopje verse soep
Tomaten soepje met brood en een zigeuner schnitzeltje met wat spruitenquote:
Het is ook altijd dat soort grafmuziek op Koningsdagquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:35 schreef pullup het volgende:
Tering herrie is ook al hier![]()
"Even aan mijn moeder'"vragen door een slechte zanger op volume 10
Wat?quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is gewoon maximale uitdaging he .................
Het was lekkerquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt het minestrone soep met brood
Zit je Godzilla te bekijken?quote:
Nee een of andere vage film op Primequote:
Gaan ze nog spelen straks?quote:
Ja hoor er wordt gewoon gespeeld zoquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan ze nog spelen straks?
Of heeft real weer iets nieuws gevonden om over te janken?
Man is oranje string vergetenquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:11 schreef maily het volgende:
Verzin een leuk onderschrift onder deze foto
[ afbeelding ]
Steeds minder mannen plassen staand.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:11 schreef maily het volgende:
Verzin een leuk onderschrift onder deze foto
[ afbeelding ]
Ik kwam bij het opruimen nog een zak tegen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:08 schreef drakin het volgende:
Paaseitjes zijn geweest
Oranje tompoezen zijn voorbij
Zijn er al pepernoten?
Lekkerquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam bij het opruimen nog een zak tegen.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam bij het opruimen nog een zak tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Dat betwijfel ik, ze zijn iig niet van afgelopen Klaasfeest..quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, ze zijn iig niet van afgelopen Klaasfeest..
[..]
THT 01-05-2023.quote:
Kan zijn dat het nog goed is hoor, droge noten zijn het, geen versproductquote:
Klopt, de zak is ook nog dicht. Alleen de smaak kan wat afgenomen zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan zijn dat het nog goed is hoor, droge noten zijn het, geen versproduct
nou lekker eten danquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, de zak is ook nog dicht. Alleen de smaak kan wat afgenomen zijn.
Dat lijkt mij ook wel logisch.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:58 schreef drakin het volgende:
Ik vond een paar weken geleden een pepernoot onder mijn piano
Was nog van bezoek van Piet die hier afgelopen december heeft gestrooid.
weggegooid natuurlijk
Wat een gezeik! Een hele piano weggooien omdat er een pepernoot onder lagquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:58 schreef drakin het volgende:
Ik vond een paar weken geleden een pepernoot onder mijn piano
Was nog van bezoek van Piet die hier afgelopen december heeft gestrooid.
weggegooid natuurlijk
Marcussss, oude vrind!@quote:Op zondag 27 april 2025 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
Altijd leuk koningsdag,
ME ingezet, diverse steekpartijen. Zelfs in mijn oude dorpje
Dudequote:Op zondag 27 april 2025 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Marcussss, oude vrind!@![]()
Hoe is het? Nog leuke uitstapjes vandaag in Nedermaasch?
quote:Op zondag 27 april 2025 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude
HIer alles relaxt zo
En met u?
Vandaag niet al teveel gedaan. De drommen die hier het centrum in gingen was al genoeg om te zien.
Jij wel los gegaan?
En is het hier geen Supra mosa (oid)?
Maar daar kan je toch ook lekker mee hossen op foute muziek?quote:Op zondag 27 april 2025 00:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Nee, ook niet de drukte opgezocht, niks an:). Een beetje rustig met een deerne op pad geweest.
Mosa is de Maas, right? Ik dacht dat Nedermaas iets met Limburg had te maken, maar nie zekert..
Wel weer beter met de duim/hand en de andere fysiek?
Mooi!quote:Op zondag 27 april 2025 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar daar kan je toch ook lekker mee hossen op foute muziek?
Mosa is maas ja, heet hier een hoop mosa ook
Nedermaas is meer naar het noorden vanaf hier gezien.
Yep, alles redelijk oke.
U ook geen gekke dingen?
En zoveel meer Mosa hierquote:Op zondag 27 april 2025 00:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Koninklijke Mosa ook, tegelboer waar ik wel 'ns was in Maastricht.
Echt verschrikkelijk haha, die Nederlands-talige meuk met een beat en dan van bekende Engelstalige nummerts, is een hele business kennelijk wtf. Hoorde gisternacht bij een winkel in de straat (waar ze vaker feestjes houden) o.a. sex on fire v Kings of Leon, maar dan Nederlandstalig en met een gabber beat of zo wtf![]()
en zo ging het maar door. Met allerlei nummers van over de grens Er was geen ontkomen aan..
Wist ook niet dat dit bestond..Walchuhluck
![]()
Vandaag de stad ontvlucht
Goedemorgenquote:
Morguh Pullupquote:
Morguh Chanelquote:
Het was de schuld van Pietquote:Op zondag 27 april 2025 00:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat een gezeik! Een hele piano weggooien omdat er een pepernoot onder lag![]()
Schaam je
Nu zijn een keer alle branden uit, de naalden weg en de junks nog in de opvang?quote:Op zondag 27 april 2025 06:19 schreef pullup het volgende:
Zo te zien is na dit nachtje rondkarrende schoonmaakvehikels het weer tiptop netjes in de straat,
Het is zowaar schoner dan normaal
Toen ik eenmaal onderweg was bleek het toch wat tegen te vallenquote:Op zondag 27 april 2025 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu zijn een keer alle branden uit, de naalden weg en de junks nog in de opvang?
Je hebt het wel overleefd weerquote:Op zondag 27 april 2025 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Toen ik eenmaal onderweg was bleek het toch wat tegen te vallen![]()
Veel glas en zooi op de weg, hopen afvalzakken en bergen troep, ondertussen net wat beter
Was lekker weer gelukkig en iedereen is weer foetsiequote:
Tot komend weekend dan?quote:Op zondag 27 april 2025 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Was lekker weer gelukkig en iedereen is weer foetsie
Op zich is het laatste half uur nog wel te doen.quote:Op zondag 27 april 2025 18:12 schreef pullup het volgende:
Uitslag gezien en dat hoef ik zo niet terug te kijken
Dan moet ik ook mijn adem inhouden.quote:
Alleen mag je niet stikken hequote:Op maandag 28 april 2025 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet ik ook mijn adem inhouden.
En je handen?quote:
Holaquote:
Ik keek Flamengo - Corinthians in het Maracana ook een sfeertje en zeker omdat de club uit Rio met 4-0 won van de Memphisquote:Op maandag 28 april 2025 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Hola![]()
Gisteravond River Plate - Boca Juniors zitten kijken. Echt geweldigdat stadion en die sfeer. River vierde de winst alsof ze kampioen geworden waren
Oh dat zal ook wel mooi zijn jaquote:Op maandag 28 april 2025 09:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik keek Flamengo - Corinthians in het Maracana ook een sfeertje en zeker omdat de club uit Rio met 4-0 won van de Memphis
de 1e helft daarna mocht ie zn haarband af doen ... speelde matig of eigenlijk nauwelijks aan de bal en wanneer ie de bal had ging ie lopen kutten en ingewikkelde trucjes etc proberen om daarna de bal weer terug te spelen of te hebben verlorenquote:Op maandag 28 april 2025 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat zal ook wel mooi zijn jadeed Memphis mee?
Klinkt als Memphis jaquote:Op maandag 28 april 2025 11:58 schreef chufi het volgende:
[..]
de 1e helft daarna mocht ie zn haarband af doen ... speelde matig of eigenlijk nauwelijks aan de bal en wanneer ie de bal had ging ie lopen kutten en ingewikkelde trucjes etc proberen om daarna de bal weer terug te spelen of te hebben verloren
Ditquote:
misschien maar beter ook, maar jouwtoepfilmpjes doen het hier vaak nietquote:
Noodvoorraad stroom welquote:
Genoeg boeken om jaren vooruit te kunnenquote:
We hebben flink wat pakken water en proberen nu ook blikken te hamsteren. En ook kattenvoer is handig om extra in te slaanquote:
Is dat lekker? Het is ook handig om contant geld te hebbenquote:Op maandag 28 april 2025 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben flink wat pakken water en proberen nu ook blikken te hamsteren. En ook kattenvoer is handig om extra in te slaan
Mijn katten vinden het lekkerquote:Op maandag 28 april 2025 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat lekker? Het is ook handig om contant geld te hebben
Ah tis alleen voor de kattenquote:Op maandag 28 april 2025 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn katten vinden het lekkerEn in het geval als er voorraden opraken of we moeten persé in ons huis blijven is het wel fijn om hen ook in leven te kunnen houden
Ook dit soort blikken?quote:Op maandag 28 april 2025 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben flink wat pakken water en proberen nu ook blikken te hamsteren. En ook kattenvoer is handig om extra in te slaan
Frankrijk ook?quote:Op maandag 28 april 2025 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En uiteraard krijgt het klimaat de schuld..![]()
[ afbeelding ]
Ik was werken, maar een paar uur al geloof ik .quote:Op maandag 28 april 2025 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Frankrijk ook?
Het valt daar regelmatig uit, maar niet op zo'n grote schaal in 1 keer.
Hoelang duurt dit nu al?
om 12:30 begonnenquote:Op maandag 28 april 2025 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Frankrijk ook?
Het valt daar regelmatig uit, maar niet op zo'n grote schaal in 1 keer.
Hoelang duurt dit nu al?
O valt nog meequote:Op maandag 28 april 2025 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was werken, maar een paar uur al geloof ik .
Nou.. 7 uur is toch trouble hoor. Die reizigers nog het minst, dat is ongemak.quote:
Zijn er kerncentrales die nu geen stroom hebben of dammen die kunnen doorbreken?quote:Op maandag 28 april 2025 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. 7 uur is toch trouble hoor. Die reizigers nog het minst, dat is ongemak.
Maar koelhuizen, en centraal geregelde systemen dat betekend ook voedselvoorziening en aanvoer..
En nog veel meer ..
Die zitten goed.. Die maken juist stroomquote:Op maandag 28 april 2025 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn er kerncentrales die nu geen stroom hebben of dammen die kunnen doorbreken?
Weet je hoe fijn al die beademingsapparatuur op een IC isquote:Op maandag 28 april 2025 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. 7 uur is toch trouble hoor. Die reizigers nog het minst, dat is ongemak.
Maar koelhuizen, en centraal geregelde systemen dat betekend ook voedselvoorziening en aanvoer..
En nog veel meer ..
Zolang er diesel is... en die dingen ook werken..quote:Op maandag 28 april 2025 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je hoe fijn al die beademingsapparatuur op een IC is
En hoe lang dat nog werkt op noodgeneratoren
Niet genoeg op dit moment dusquote:Op maandag 28 april 2025 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zitten goed.. Die maken juist stroom
Dat was ook klote voor hun.. Maar in het westen, zeg maar bij "ons" is het nog veel erger, omdat in die landen nog veel meer analoog gaat en buiten dat, gewend zijn aan kleine storingen...quote:Op maandag 28 april 2025 19:13 schreef drakin het volgende:
Ik was op zoek naar een filmpje over wat er zou gebeuren als echt overal geen stroom meer zou zijn, niet uren, maar dagen etc..
Kom ik dit tegen, Venezuela heeft het 5 dagen lang moeten meemaken in 2019
https://www.bbc.com/futur(...)apocalyptic-blackout
FF gelezen, heftig stukje wel.quote:Op maandag 28 april 2025 19:13 schreef drakin het volgende:
Ik was op zoek naar een filmpje over wat er zou gebeuren als echt overal geen stroom meer zou zijn, niet uren, maar dagen etc..
Kom ik dit tegen, Venezuela heeft het 5 dagen lang moeten meemaken in 2019
https://www.bbc.com/futur(...)apocalyptic-blackout
Tank vol is dus ook handigquote:Op maandag 28 april 2025 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was ook klote voor hun.. Maar in het westen, zeg maar bij "ons" is het nog veel erger, omdat in die landen nog veel meer analoog gaat en buiten dat, gewend zijn aan kleine storingen...
Hiet is alles zo exact (digitaal) op elkaar afgestemt, dat het chaos word.
Benzinepompen.. die stoppen ook! Daar niet..
Dus: Cash in huis, je houtvooraad op pijl en je laptop aan de Bluettie
ik kom er wel een dagje mee vooruitquote:
quote:Op maandag 28 april 2025 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik blijf me verbazen over het niveau van de mensen tegenwoordig.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk die kliek in Hilversum wel.quote:Op maandag 28 april 2025 20:41 schreef chufi het volgende:
Zouden de Nederlandse tv-stations wel generatoren hebben ?
Oh en hoe lang werkt dat ?quote:Op maandag 28 april 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk die kliek in Hilversum wel.
En ik weet dat sommigen zendmasten een waterstof backup hebben.
Ik heb twee kratten bierstofbackupquote:Op maandag 28 april 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk die kliek in Hilversum wel.
En ik weet dat sommigen zendmasten een waterstof backup hebben.
Dat wil ik wel geloven.quote:Op maandag 28 april 2025 21:02 schreef chufi het volgende:
Het was iig grote chaos in Madrid appte mn dochter van boven de Atlantic ....
Wat moet ik met een houtvoorraad?quote:Op maandag 28 april 2025 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus: Cash in huis, je houtvooraad op pijl en je laptop aan de Bluettie
Goede vraagquote:
Iets meer dan een uur vertraging... en ipv met de metro moest ze het vliegveld met de auto zien te bereiken ,, hetgeen gelukt isquote:Op maandag 28 april 2025 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat wil ik wel geloven.
Maar haar vlucht kon dus wel gewoon vertrekken?
Die LP heb ik ooit voor mijn verjaardag gekregenquote:
Zal hem nog wel ergens hebben, vond er niet veel aanquote:
Goede LP welquote:Op maandag 28 april 2025 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Die LP heb ik ooit voor mijn verjaardag gekregen
Mr. Bleu sky word ik altijd wel vrolijk van. Mijn broer had de lp. Er zijn ook een boel filmpje waar dat TING TING TING misbruikt wordtquote:Op maandag 28 april 2025 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal hem nog wel ergens hebben, vond er niet veel aan
Ik zat net allemaal reggae te draaien in die tijd ( eigenlijk nog welquote:
Dat kan natuurlijkquote:Op maandag 28 april 2025 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat net allemaal reggae te draaien in die tijd ( eigenlijk nog wel) dus dat paste niet helemaal
Denk dat ik m op cassette had maar die heb ik iet meerquote:Op maandag 28 april 2025 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal hem nog wel ergens hebben, vond er niet veel aan
Kut muziekquote:
Beterquote:Op maandag 28 april 2025 22:45 schreef drakin het volgende:
Andere major tom
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat had ik net ook op fok het duurt wat langer lijkt wel. Een zwart vakquote:Op maandag 28 april 2025 22:54 schreef drakin het volgende:
Alleen kan ik ze beide zelf niet meer aanklikken hier
Ik moet steeds inloggenquote:Op maandag 28 april 2025 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat had ik net ook op fok het duurt wat langer lijkt wel. Een zwart vak
Oh wat raar?quote:
In Spanje/Portugal?quote:Op maandag 28 april 2025 23:05 schreef chufi het volgende:
15 GigaMegaWatts die in 5 seconden verdwenen , maar waarom is nog steeds de vraag
Oh wat late reactie maar Sex on Fire van deze gast is zo tof om te zien. Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 27 april 2025 00:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Koninklijke Mosa ook, tegelboer waar ik wel 'ns was in Maastricht.
Echt verschrikkelijk haha, die Nederlands-talige meuk met een beat en dan van bekende Engelstalige nummerts, is een hele business kennelijk wtf. Hoorde gisternacht bij een winkel in de straat (waar ze vaker feestjes houden) o.a. sex on fire v Kings of Leon, maar dan Nederlandstalig en met een gabber beat of zo wtf![]()
en zo ging het maar door. Met allerlei nummers van over de grens Er was geen ontkomen aan..
Wist ook niet dat dit bestond..Walchuhluck
![]()
Vandaag de stad ontvlucht
Hier geen probleemquote:
Cookies wissen. Dat werkt meestal.quote:
Dat is niet het probleem, lijkt browser gevoelig. En er is al lang gekut met Youtube maar dat ligt aan YT niet aan Fokquote:Op maandag 28 april 2025 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Cookies wissen. Dat werkt meestal.
Of in Frankrijk...?! maar het belangrijkste is dat de stroom weer terug is in de meeste platsenquote:
Heb ik allemaal al opgegetenquote:Op maandag 28 april 2025 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Cookies wissen. Dat werkt meestal.
Danny eet lekkere koekjes.quote:
Aangezien inloggegevens (die ook als cookie worden opgeslagen) ook niet worden bewaard zit er dus iets vol.quote:Op maandag 28 april 2025 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem, lijkt browser gevoelig. En er is al lang gekut met Youtube maar dat ligt aan YT niet aan Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |