Mr. Bleu sky word ik altijd wel vrolijk van. Mijn broer had de lp. Er zijn ook een boel filmpje waar dat TING TING TING misbruikt wordtquote:Op maandag 28 april 2025 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal hem nog wel ergens hebben, vond er niet veel aan
Ik zat net allemaal reggae te draaien in die tijd ( eigenlijk nog welquote:
Dat kan natuurlijkquote:Op maandag 28 april 2025 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat net allemaal reggae te draaien in die tijd ( eigenlijk nog wel) dus dat paste niet helemaal
Denk dat ik m op cassette had maar die heb ik iet meerquote:Op maandag 28 april 2025 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal hem nog wel ergens hebben, vond er niet veel aan
Kut muziekquote:
Beterquote:Op maandag 28 april 2025 22:45 schreef drakin het volgende:
Andere major tom
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat had ik net ook op fok het duurt wat langer lijkt wel. Een zwart vakquote:Op maandag 28 april 2025 22:54 schreef drakin het volgende:
Alleen kan ik ze beide zelf niet meer aanklikken hier
Ik moet steeds inloggenquote:Op maandag 28 april 2025 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat had ik net ook op fok het duurt wat langer lijkt wel. Een zwart vak
Oh wat raar?quote:
In Spanje/Portugal?quote:Op maandag 28 april 2025 23:05 schreef chufi het volgende:
15 GigaMegaWatts die in 5 seconden verdwenen , maar waarom is nog steeds de vraag
Oh wat late reactie maar Sex on Fire van deze gast is zo tof om te zien. Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 27 april 2025 00:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Koninklijke Mosa ook, tegelboer waar ik wel 'ns was in Maastricht.
Echt verschrikkelijk haha, die Nederlands-talige meuk met een beat en dan van bekende Engelstalige nummerts, is een hele business kennelijk wtf. Hoorde gisternacht bij een winkel in de straat (waar ze vaker feestjes houden) o.a. sex on fire v Kings of Leon, maar dan Nederlandstalig en met een gabber beat of zo wtf![]()
en zo ging het maar door. Met allerlei nummers van over de grens Er was geen ontkomen aan..
Wist ook niet dat dit bestond..Walchuhluck
![]()
Vandaag de stad ontvlucht
Hier geen probleemquote:
Cookies wissen. Dat werkt meestal.quote:
Dat is niet het probleem, lijkt browser gevoelig. En er is al lang gekut met Youtube maar dat ligt aan YT niet aan Fokquote:Op maandag 28 april 2025 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Cookies wissen. Dat werkt meestal.
Of in Frankrijk...?! maar het belangrijkste is dat de stroom weer terug is in de meeste platsenquote:
Heb ik allemaal al opgegetenquote:Op maandag 28 april 2025 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Cookies wissen. Dat werkt meestal.
Danny eet lekkere koekjes.quote:
Aangezien inloggegevens (die ook als cookie worden opgeslagen) ook niet worden bewaard zit er dus iets vol.quote:Op maandag 28 april 2025 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem, lijkt browser gevoelig. En er is al lang gekut met Youtube maar dat ligt aan YT niet aan Fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |