Kom ik nou jouw homevideo's tegen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook op je achterwielen rijden.
Oh wat stomquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:03 schreef engine het volgende:
Ik ga morgenochtend een paar uur werken en dacht lekker 200% te gaan vangen. Nou niet dus, in mijn CAO staat 27 april en dat is niet morgen![]()
Wel 150% maar toch
Van allesquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ligt er ook nog interessant spul tussen?
Ja. Het wordt in de cao zelfs als 27 april genoemd en niet als koningsdag.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat stomJe bedoelt dat ze koningsdag nog steeds als 27 april rekenen?
Waarom niet? 5 mei is een landelijke feestdag toch dit jaar?quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:04 schreef engine het volgende:
5 mei is voor mij ook dit jaar geen feestdag. Waardeloze CAO
En bv Pasen etc? Dat valt ook steeds op een andere datum.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Het wordt in de cao zelfs als 27 april genoemd en niet als koningsdag.
Nou dat hadden ze er dan wel even bij mogen zeggen. Ik zou er ook vanuit gaan dat dit jaar 26 april geldt als feestdag.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Het wordt in de cao zelfs als 27 april genoemd en niet als koningsdag.
Ja tenzij er anders staat in je CAO en dat kan zijn. Bij mij is dat het geval.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? 5 mei is een landelijke feestdag toch dit jaar?
quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En bv Pasen etc? Dat valt ook steeds op een andere datum.
Ik gok dat ze het niet per ongeluk vergeten te melden zijnquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou dat hadden ze er dan wel even bij mogen zeggen. Ik zou er ook vanuit gaan dat dit jaar 26 april geldt als feestdag.
Gewoon 200% claimen.. laat hun het maar uitzoekenquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:51 schreef engine het volgende:
Nou moet ik zeggen dat het hier weer net iets anders staat. Wat ik vanmiddag las stond gewoon 27 april. Denk dat mijn collega niet de laatste versie had.
Goed idee wel!quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon 200% claimen.. laat hun het maar uitzoeken
Edit: En erbij zetten: In naam der Koning!
Dat gaat boven alles
Ik doe dat lekker 400 dagen per jaar jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Dat doen we op de andere 364 dagen
Ik werk gewoon morgen en overmorgen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:04 schreef engine het volgende:
5 mei is voor mij ook dit jaar geen feestdag. Waardeloze CAO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 25-04-2025 21:32:47 ]Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik herken het, wat heb ik gewonnen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De mooiste tijd van het jaar... met daarnet prachtig licht![]()
Ben wat foto's in de tuin gaan maken met mijn foon.
Net na de bloei kun je al zien of je bloemen bevrucht zijn en vrucht ontwikkelen.
Wat een prachtige tijd en.. zo te zien, een vruchtbaar begin!
Uitdaging: Wie herkent het ontpoppende fruit?
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Eeuwige bloei!quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik herken het, wat heb ik gewonnen?
En dat in de bloei van mijn leven.quote:
Straks ontpop je nog!quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dat in de bloei van mijn leven.
In een sierlijke zwaan.quote:
Sst, niet doorvertellen.quote:
Vertel jij SBE nou dat je zijn familie aan het wegwerken bent?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< 2de helft kipkluifjes in de fryert
quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vertel jij SBE nou dat je zijn familie aan het wegwerken bent?![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De mooiste tijd van het jaar... met daarnet prachtig licht![]()
Ben wat foto's in de tuin gaan maken met mijn foon.
Net na de bloei kun je al zien of je bloemen bevrucht zijn en vrucht ontwikkelen.
Wat een prachtige tijd en.. zo te zien, een vruchtbaar begin!Kersen aardbeien daslook varen walnoot? paardenbloem, baksteen, lampjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en zie ik er ook vijgen tussen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Kersen aardbeien ✔ daslook ✔ walnoot? ❌ paardenbloem ✔ , baksteen ❌ , lampje ✔
en zie ik er ook vijgen ❌ tussen?
en een bes of framboos iets ertussen, en passievrucht ook?quote:
Nu ga je gokkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
en een bes ❌ of framboos ✔ iets ertussen, en passievrucht ❌ ook?
Ik gok niet, ik ben slecht in vijg of passievrucht herkennen, niet in een framboosachtige plantquote:
Betonklinkersquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:05 schreef drakin het volgende:
en er zitten wel degelijk bakstenen in die tuin, dus kom op met de hoofdprijs.
Jammiequote:Op vrijdag 25 april 2025 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Met een beetje Daslook
![]()
[ afbeelding ]
Nee er zijn meer straatstenen daar, niet die betonnen dingenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betonklinkers![]()
Terug naar start.
Nog even en je stuurt haar naar de gevangenisquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betonklinkers![]()
Terug naar start.
Toch ook peren?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betonklinkers![]()
Terug naar start.
Hand of stoof?quote:
Ook geen bakstenenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee er zijn meer straatstenen daar, niet die betonnen dingen
Oh die ja, Uit genetisch gemanipuleerd betonzaadquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:17 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
De bakstenen groeien daar, daar en daar
Zie je wel!quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh die ja, Uit genetisch gemanipuleerd betonzaad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |