Hier ook, kan nog lekker even boek lezenquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:41 schreef pullup het volgende:
Ze zijn streng denk ik met het toestaan van het opbouwen van de standjes hieronder
Het is nog rustig
Klaar voor koningsdagquote:
De kraampjes zelf staan allemaal netjes klaar door de staatquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:45 schreef Domnivoor het volgende:
Bij ons is het de hele nacht doorgegaan.
Gelukkig woon ik niet in de binnenstad
quote:
Vanmiddag wel ja, ga eerst nog even naar de bosbaan zoquote:
Wat is de bosbaan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanmiddag wel ja, ga eerst nog even naar de bosbaan zo
Je hoeft tegenwoordig niet meer te vechten om een plekje, behalve op strategische locaties.quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:51 schreef pullup het volgende:
[..]
De kraampjes zelf staan allemaal netjes klaar door de staatDie opbouw hoorde ik nog wel
Geloof dat ze vanaf 8 uur mogen beginnen, eerder zaten ze er naast altijd allang met spullen klaar om alles op straat te doen maar zelfs dat zie ik niet nu
quote:
O ze kan zingen? Leuk jij bent vast haar grootste fanquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Aoibhin gaat optreden met haar koor
Men markeert de boel nog wel met tape alhoewel dat ook inderdaad minder leek te zijn dit jaarquote:Op zaterdag 26 april 2025 06:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hoeft tegenwoordig niet meer te vechten om een plekje, behalve op strategische locaties.
Oke, dacht eerst iets in het bos. Wat is er te doen aan die boslaan dan?quote:
Het is in het Amsterdamse bosquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dacht eerst iets in het bos. Wat is er te doen aan die boslaan dan?
O oke, ben daar helemaal niet bekend sorryquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is in het Amsterdamse bos
Meestal roeien we daar
Geeft niks hoorquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ben daar helemaal niet bekend sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |