Kan zijn dat het nog goed is hoor, droge noten zijn het, geen versproductquote:
Klopt, de zak is ook nog dicht. Alleen de smaak kan wat afgenomen zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan zijn dat het nog goed is hoor, droge noten zijn het, geen versproduct
nou lekker eten danquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, de zak is ook nog dicht. Alleen de smaak kan wat afgenomen zijn.
Dat lijkt mij ook wel logisch.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:58 schreef drakin het volgende:
Ik vond een paar weken geleden een pepernoot onder mijn piano
Was nog van bezoek van Piet die hier afgelopen december heeft gestrooid.
weggegooid natuurlijk
Wat een gezeik! Een hele piano weggooien omdat er een pepernoot onder lagquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:58 schreef drakin het volgende:
Ik vond een paar weken geleden een pepernoot onder mijn piano
Was nog van bezoek van Piet die hier afgelopen december heeft gestrooid.
weggegooid natuurlijk
Marcussss, oude vrind!@quote:Op zondag 27 april 2025 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
Altijd leuk koningsdag,
ME ingezet, diverse steekpartijen. Zelfs in mijn oude dorpje
Dudequote:Op zondag 27 april 2025 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Marcussss, oude vrind!@![]()
Hoe is het? Nog leuke uitstapjes vandaag in Nedermaasch?
quote:Op zondag 27 april 2025 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude
HIer alles relaxt zo
En met u?
Vandaag niet al teveel gedaan. De drommen die hier het centrum in gingen was al genoeg om te zien.
Jij wel los gegaan?
En is het hier geen Supra mosa (oid)?
Maar daar kan je toch ook lekker mee hossen op foute muziek?quote:Op zondag 27 april 2025 00:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Nee, ook niet de drukte opgezocht, niks an:). Een beetje rustig met een deerne op pad geweest.
Mosa is de Maas, right? Ik dacht dat Nedermaas iets met Limburg had te maken, maar nie zekert..
Wel weer beter met de duim/hand en de andere fysiek?
Mooi!quote:Op zondag 27 april 2025 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar daar kan je toch ook lekker mee hossen op foute muziek?
Mosa is maas ja, heet hier een hoop mosa ook
Nedermaas is meer naar het noorden vanaf hier gezien.
Yep, alles redelijk oke.
U ook geen gekke dingen?
En zoveel meer Mosa hierquote:Op zondag 27 april 2025 00:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Koninklijke Mosa ook, tegelboer waar ik wel 'ns was in Maastricht.
Echt verschrikkelijk haha, die Nederlands-talige meuk met een beat en dan van bekende Engelstalige nummerts, is een hele business kennelijk wtf. Hoorde gisternacht bij een winkel in de straat (waar ze vaker feestjes houden) o.a. sex on fire v Kings of Leon, maar dan Nederlandstalig en met een gabber beat of zo wtf![]()
en zo ging het maar door. Met allerlei nummers van over de grens Er was geen ontkomen aan..
Wist ook niet dat dit bestond..Walchuhluck
![]()
Vandaag de stad ontvlucht
Morguh Pullupquote:
Morguh Chanelquote:
Het was de schuld van Pietquote:Op zondag 27 april 2025 00:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat een gezeik! Een hele piano weggooien omdat er een pepernoot onder lag![]()
Schaam je
Nu zijn een keer alle branden uit, de naalden weg en de junks nog in de opvang?quote:Op zondag 27 april 2025 06:19 schreef pullup het volgende:
Zo te zien is na dit nachtje rondkarrende schoonmaakvehikels het weer tiptop netjes in de straat,
Het is zowaar schoner dan normaal
Toen ik eenmaal onderweg was bleek het toch wat tegen te vallenquote:Op zondag 27 april 2025 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu zijn een keer alle branden uit, de naalden weg en de junks nog in de opvang?
Je hebt het wel overleefd weerquote:Op zondag 27 april 2025 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Toen ik eenmaal onderweg was bleek het toch wat tegen te vallen![]()
Veel glas en zooi op de weg, hopen afvalzakken en bergen troep, ondertussen net wat beter
Was lekker weer gelukkig en iedereen is weer foetsiequote:
Tot komend weekend dan?quote:Op zondag 27 april 2025 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Was lekker weer gelukkig en iedereen is weer foetsie
Op zich is het laatste half uur nog wel te doen.quote:Op zondag 27 april 2025 18:12 schreef pullup het volgende:
Uitslag gezien en dat hoef ik zo niet terug te kijken
Mijn chips ookquote:
Als je stil bent horen ze je nietquote:
Dan moet ik ook mijn adem inhouden.quote:
Alleen mag je niet stikken hequote:Op maandag 28 april 2025 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet ik ook mijn adem inhouden.
En je handen?quote:
Holaquote:
Ik keek Flamengo - Corinthians in het Maracana ook een sfeertje en zeker omdat de club uit Rio met 4-0 won van de Memphisquote:Op maandag 28 april 2025 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Hola![]()
Gisteravond River Plate - Boca Juniors zitten kijken. Echt geweldigdat stadion en die sfeer. River vierde de winst alsof ze kampioen geworden waren
Oh dat zal ook wel mooi zijn jaquote:Op maandag 28 april 2025 09:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik keek Flamengo - Corinthians in het Maracana ook een sfeertje en zeker omdat de club uit Rio met 4-0 won van de Memphis
de 1e helft daarna mocht ie zn haarband af doen ... speelde matig of eigenlijk nauwelijks aan de bal en wanneer ie de bal had ging ie lopen kutten en ingewikkelde trucjes etc proberen om daarna de bal weer terug te spelen of te hebben verlorenquote:Op maandag 28 april 2025 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat zal ook wel mooi zijn jadeed Memphis mee?
Klinkt als Memphis jaquote:Op maandag 28 april 2025 11:58 schreef chufi het volgende:
[..]
de 1e helft daarna mocht ie zn haarband af doen ... speelde matig of eigenlijk nauwelijks aan de bal en wanneer ie de bal had ging ie lopen kutten en ingewikkelde trucjes etc proberen om daarna de bal weer terug te spelen of te hebben verloren
Ditquote:
quote:
misschien maar beter ook, maar jouwtoepfilmpjes doen het hier vaak nietquote:
Noodvoorraad stroom welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |