Dat was ook klote voor hun.. Maar in het westen, zeg maar bij "ons" is het nog veel erger, omdat in die landen nog veel meer analoog gaat en buiten dat, gewend zijn aan kleine storingen...quote:Op maandag 28 april 2025 19:13 schreef drakin het volgende:
Ik was op zoek naar een filmpje over wat er zou gebeuren als echt overal geen stroom meer zou zijn, niet uren, maar dagen etc..
Kom ik dit tegen, Venezuela heeft het 5 dagen lang moeten meemaken in 2019
https://www.bbc.com/futur(...)apocalyptic-blackout
Ah Top!quote:
FF gelezen, heftig stukje wel.quote:Op maandag 28 april 2025 19:13 schreef drakin het volgende:
Ik was op zoek naar een filmpje over wat er zou gebeuren als echt overal geen stroom meer zou zijn, niet uren, maar dagen etc..
Kom ik dit tegen, Venezuela heeft het 5 dagen lang moeten meemaken in 2019
https://www.bbc.com/futur(...)apocalyptic-blackout
Tank vol is dus ook handigquote:Op maandag 28 april 2025 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was ook klote voor hun.. Maar in het westen, zeg maar bij "ons" is het nog veel erger, omdat in die landen nog veel meer analoog gaat en buiten dat, gewend zijn aan kleine storingen...
Hiet is alles zo exact (digitaal) op elkaar afgestemt, dat het chaos word.
Benzinepompen.. die stoppen ook! Daar niet..
Dus: Cash in huis, je houtvooraad op pijl en je laptop aan de Bluettie
ik kom er wel een dagje mee vooruitquote:
quote:Op maandag 28 april 2025 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik blijf me verbazen over het niveau van de mensen tegenwoordig.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk die kliek in Hilversum wel.quote:Op maandag 28 april 2025 20:41 schreef chufi het volgende:
Zouden de Nederlandse tv-stations wel generatoren hebben ?
Oh en hoe lang werkt dat ?quote:Op maandag 28 april 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk die kliek in Hilversum wel.
En ik weet dat sommigen zendmasten een waterstof backup hebben.
Geen ideequote:
Ik heb twee kratten bierstofbackupquote:Op maandag 28 april 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk die kliek in Hilversum wel.
En ik weet dat sommigen zendmasten een waterstof backup hebben.
Dat wil ik wel geloven.quote:Op maandag 28 april 2025 21:02 schreef chufi het volgende:
Het was iig grote chaos in Madrid appte mn dochter van boven de Atlantic ....
Wat moet ik met een houtvoorraad?quote:Op maandag 28 april 2025 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus: Cash in huis, je houtvooraad op pijl en je laptop aan de Bluettie
Goede vraagquote:
Iets meer dan een uur vertraging... en ipv met de metro moest ze het vliegveld met de auto zien te bereiken ,, hetgeen gelukt isquote:Op maandag 28 april 2025 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat wil ik wel geloven.
Maar haar vlucht kon dus wel gewoon vertrekken?
Die LP heb ik ooit voor mijn verjaardag gekregenquote:
Zal hem nog wel ergens hebben, vond er niet veel aanquote:
Goede LP welquote:Op maandag 28 april 2025 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Die LP heb ik ooit voor mijn verjaardag gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |