Genoeg boeken om jaren vooruit te kunnenquote:
We hebben flink wat pakken water en proberen nu ook blikken te hamsteren. En ook kattenvoer is handig om extra in te slaanquote:
Is dat lekker? Het is ook handig om contant geld te hebbenquote:Op maandag 28 april 2025 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben flink wat pakken water en proberen nu ook blikken te hamsteren. En ook kattenvoer is handig om extra in te slaan
Mijn katten vinden het lekkerquote:Op maandag 28 april 2025 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat lekker? Het is ook handig om contant geld te hebben
Ah tis alleen voor de kattenquote:Op maandag 28 april 2025 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn katten vinden het lekkerEn in het geval als er voorraden opraken of we moeten persé in ons huis blijven is het wel fijn om hen ook in leven te kunnen houden
En als het kattenvoer bij Jobi op is, heb ik ook nog een voorraadjequote:
Ook dit soort blikken?quote:Op maandag 28 april 2025 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben flink wat pakken water en proberen nu ook blikken te hamsteren. En ook kattenvoer is handig om extra in te slaan
Frankrijk ook?quote:Op maandag 28 april 2025 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En uiteraard krijgt het klimaat de schuld..![]()
[ afbeelding ]
Ik was werken, maar een paar uur al geloof ik .quote:Op maandag 28 april 2025 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Frankrijk ook?
Het valt daar regelmatig uit, maar niet op zo'n grote schaal in 1 keer.
Hoelang duurt dit nu al?
om 12:30 begonnenquote:Op maandag 28 april 2025 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Frankrijk ook?
Het valt daar regelmatig uit, maar niet op zo'n grote schaal in 1 keer.
Hoelang duurt dit nu al?
O valt nog meequote:Op maandag 28 april 2025 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was werken, maar een paar uur al geloof ik .
Nou.. 7 uur is toch trouble hoor. Die reizigers nog het minst, dat is ongemak.quote:
Zijn er kerncentrales die nu geen stroom hebben of dammen die kunnen doorbreken?quote:Op maandag 28 april 2025 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. 7 uur is toch trouble hoor. Die reizigers nog het minst, dat is ongemak.
Maar koelhuizen, en centraal geregelde systemen dat betekend ook voedselvoorziening en aanvoer..
En nog veel meer ..
Die zitten goed.. Die maken juist stroomquote:Op maandag 28 april 2025 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn er kerncentrales die nu geen stroom hebben of dammen die kunnen doorbreken?
Weet je hoe fijn al die beademingsapparatuur op een IC isquote:Op maandag 28 april 2025 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. 7 uur is toch trouble hoor. Die reizigers nog het minst, dat is ongemak.
Maar koelhuizen, en centraal geregelde systemen dat betekend ook voedselvoorziening en aanvoer..
En nog veel meer ..
Zolang er diesel is... en die dingen ook werken..quote:Op maandag 28 april 2025 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je hoe fijn al die beademingsapparatuur op een IC is
En hoe lang dat nog werkt op noodgeneratoren
Niet genoeg op dit moment dusquote:Op maandag 28 april 2025 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zitten goed.. Die maken juist stroom
:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |