SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dit is nieuws voor mij.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat 'huis uit gaan' is wel een dingetje met die huizencrisis
Ben je al bijgekomen van de schrik?quote:
Denk dat als je kinderen hebt je gewoon dingen moet gaan doen die jij leuk vind; niet waarvan je denkt dat je kinderen het leuk vindenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dat doen veel mensen niet blijkbaar, die zijn alleen maar ouders zeg maar.
Als ik kinderen zou hebben zou ik ze niet achterop de motor zetten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat als je kinderen hebt je gewoon dingen moet gaan doen die jij leuk vind; niet waarvan je denkt dat je kinderen het leuk vinden
*disclaimer: niet meenemen naar feestjes waar Dimmy naartoe gaat.
Een auto ook, heb je die ook niet?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kinderen kopen? Voor geen goud. Verliezen alleen maar hun waarde.
Leasequote:Op vrijdag 25 april 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een auto ook, heb je die ook niet?
Trouwens, kinderen kunnen ook wat opleveren als ze later bijbetalen aan je bejaardentehuishutje
Moet je niet aan allerlei voorwaarden voldoen om in een bejaardenhuis te mogen wonen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Is wel een liefdevolle optie natuurlijk, je huis aan je kinderen laten en zelf vroegtijdig in een bejaardenhuis gaan wonen.
Dan maar huis verkopen en rentenieren in Thailand.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je niet aan allerlei voorwaarden voldoen om in een bejaardenhuis te mogen wonen?
Leeftijd?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je niet aan allerlei voorwaarden voldoen om in een bejaardenhuis te mogen wonen?
Heb je al wat leuks uitgevonden voor je modeltreinen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens Karzai was ik een gekke uitvinder met zijn huis vol spullen, dus misschien moet ik maar even niets kopen.
Ze worden snel groot, inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice, ff met je ogen knipperen en ze zijn volwassen
Na verloop van tijd kunnen ze zelf geld verdienen, waarmee ze de investering kunnen terugbetalenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kinderen kopen? Voor geen goud. Verliezen alleen maar hun waarde.
In september is er eentje bij mijn ouders in de straat. Daar ga ik met mijn moeder altijd even kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Kopen jullie wel eens wat op zo'n rommelmarkt? Heb er nog nooit wat gekocht volgens mij.
Kloptquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat je ook niet meer zelfstandig mocht kunnen wonen o.i.d.
Nog niet echt. Ik overwoog om een baan in m'n bureaublad te bouwen op m'n slaapkamer. Maar oorspronkelijk had ik het plan om een 5cm dik verweerd eikenhouten blad voor m'n bureau te gebruiken dat ik nog heb liggen. En van dat idee wil ik nog geen afscheid nemen. Dus terug naar de tekentafel voor een ander plan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je al wat leuks uitgevonden voor je modeltreinen?.
Met een zak geld kan je geheid terecht in een duur privé rusthuis zonder verdere eisenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat je ook niet meer zelfstandig mocht kunnen wonen o.i.d.
Wij keken toen ook naar exclusieve rusthuizen voor mijn moeder, "ja je laat me daar godverdomme geen dagen kreeft vreten en naar pianomuziek luisteren met doodsaaie mensen, ik wil dansen"quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met een zak geld kan je geheid terecht in een duur privé rusthuis zonder verdere eisen
Ander blad er weer op leggen. Daar de treintjes op doen. Stellage maken aan het plafond zodat je het treinenblad omhoog kunt hijsen en aan je mooie verweerde eikenblad andere dingen kunt knutselenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet echt. Ik overwoog om een baan in m'n bureaublad te bouwen op m'n slaapkamer. Maar oorspronkelijk had ik het plan om een 5cm dik verweerd eikenhouten blad voor m'n bureau te gebruiken dat ik nog heb liggen. En van dat idee wil ik nog geen afscheid nemen. Dus terug naar de tekentafel voor een ander plan.
Er hangt al een heel katrollenstel met contragewicht om m'n monitor omhoog te schuiven zodat ik bij de sorteerbakjeswand er achter kan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ander blad er weer op leggen. Daar de treintjes op doen. Stellage maken aan het plafond zodat je het treinenblad omhoog kunt hijsen en aan je mooie verweerde eikenblad andere dingen kunt knutselen
Dus even uittekenen hoe je je treinenblad er tussendoor kan wurmenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er hangt al een heel katrollenstel met contragewicht om m'n monitor omhoog te schuiven zodat ik bij de sorteerbakjeswand er achter kan.
Onderhuur mag vaak niet. Soms mag je zelfs op straat worden gezetquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin echt het idee te krijgen dat die muggen ergens in mijn huis een nestje hebben
Vraag me af of de verhuurder het goed vindt als ik huur ga vragen.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij keken toen ook naar exclusieve rusthuizen voor mijn moeder, "ja je laat me daar godverdomme geen dagen kreeft vreten en naar pianomuziek luisteren met doodsaaie mensen, ik wil dansen"
Wonen die muggen daar straks antikraakquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onderhuur mag vaak niet. Soms mag je zelfs op straat worden gezet
Ik grap wel eens dat ik eigenlijk zo'n verticale caroussel nodig heb met werkbladen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus even uittekenen hoe je je treinenblad er tussendoor kan wurmen
doenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik grap wel eens dat ik eigenlijk zo'n verticale caroussel nodig heb met werkbladen.
Bekijk deze YouTube-video
Het wordt steeds minder een grap.
Ik ruik een volgend projectjequote:Op vrijdag 25 april 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik grap wel eens dat ik eigenlijk zo'n verticale caroussel nodig heb met werkbladen.
Even op de knop drukken, computer komt voorbij, soldeerstation, modelbaan, airbrush station, foto-ontwikkelstation.quote:
Lol nee joh. Jij wel?quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:50 schreef Haags het volgende:
@:liesje1979 ga jij vanavond nog de stad in tijdens 'de Nach' ?
Ik heb een vaag vermoeden dat je dat al helemaal voor je ziet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wonen die muggen daar straks antikraak
En de muggen ME die ze er uit ramtquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat je dat al helemaal voor je ziet.
Paternoster maken voor jezelfquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat je dat al helemaal voor je ziet.
Zit er een recept bij?quote:
Gewoon in de woonkamer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even op de knop drukken, computer komt voorbij, soldeerstation, modelbaan, airbrush station, foto-ontwikkelstation.
Helaas is mijn kamer in zijn huidige opzet al te ver gevorderd om dat nog te implementeren. Maar als ik toevallig een woning met een extra slaapkamer krijg, moet ik het maar eens overwegen.
Je later als je groot bent-huis natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ehh. Denk dat me dat niet in dank afgenomen gaat worden.
Nee, dan laat ik hem uit het plafond zakken boven een tweepersoonsbed. Puur zodat als ik ooit een vrouw over de vloer heb, ik haar iets speciaals in de slaapkamer kan laten zien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je later als je groot bent-huis natuurlijk
Boksquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Woonkamer hier is ook gewoon een ratjetoe van mijn zooi en kerel z'n zooi.
En dan nog de extra kamers met nog meer zooi.
Ik heb teveel zooi.
...quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, dan laat ik hem uit het plafond zakken boven een tweepersoonsbed. Puur zodat als ik ooit een vrouw over de vloer heb, ik haar iets speciaals in de slaapkamer kan laten zien.
Tuinhuisje in de tuin plaatsen. Extra ruimte voor zooi.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
De oplossing (zooi uitzoeken en wegdoen) is me nu te confronterend, misschien volgend jaar voor de vrijmarkt.
Misschien goed format voor John Williams. Doet die nog iets op TV?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
De oplossing (zooi uitzoeken en wegdoen) is me nu te confronterend, misschien volgend jaar voor de vrijmarkt.
Eerst m'n schutting verder doen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuinhuisje in de tuin plaatsen. Extra ruimte voor zooi.
Ik wil niet in een Hoarders-programma.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien goed format voor John Williams. Doet die nog iets op TV?
Als die kerel voor de deur staat heb je echt compleet gefaald in het leven.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien goed format voor John Williams. Doet die nog iets op TV?
Voldoet je huis serieus aan de eisen van zo'n programma?' oquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil niet in een Hoarders-programma.
M'n eigen hok momenteel wel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voldoet je huis serieus aan de eisen van zo'n programma?' o
Twee hobbyhokken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Noem het tuinhuisje een hobby hok. Lijkt me een puik plan.
Dit klinkt alsof hij daar al heel lang mee bezig is.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n eigen hok momenteel wel.![]()
Tijdelijk, ik heb geen kledingkast op het moment (kerel is er een aan het bouwen), dus letterlijk al mijn kleding ligt in de weg.
Neuh, paar dagen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof hij daar al heel lang mee bezig is.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Excuseer, ik moet mij even terugtrekken in de hobby dependance.
Oh dat valt nog mee.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, paar dagen.
Het wordt ook niet dát John Williams programma jongens
Ja joh. En hij vindt het zelf al te traag gaan, dus ik maak me niet echt zorgen.quote:
Star Wars?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, paar dagen.
Het wordt ook niet dát John Williams programma jongens
Hij ergert zich al aan de troep die je nog niet kan opruimen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh. En hij vindt het zelf al te traag gaan, dus ik maak me niet echt zorgen.
En ik zou al wat dingen op kunnen gaan bergen als ik wil, dus valt reuze mee.
Nee, hij vindt het vervelend voor mij dat ik m'n kamer niet kan gebruiken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij ergert zich al aan de troep die je nog niet kan opruimen.
Hij reageerde ineens nergens meer op. Ook niet op resetten. Het scherm bleef zwart.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij reageerde ineens nergens meer op. Ook niet op resetten. Het scherm bleef zwart.
Heb hem net een tijdje aan de oplader gehangen, begon hij te updaten
Omdat je niet slaapt?quote:
Nee, ik sla over.quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Om als eerste de vrijmarkt af te struinen?
Slaapzequote:Op zaterdag 26 april 2025 06:20 schreef Karzai het volgende:
Ik ga nog even proberen te slapen, halve nacht wakker gelegen van de kolereherrie op straat
Goedemorgenquote:
Ben je aan het oefenen voor afdingen op de Vrijmarkt straks?quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw apparatuur die uit Noorwegen komt.
Heb je de kinderen bij opa en oma afgegeven gisteren?quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:27 schreef Haags het volgende:
Voor het eerst sinds jaren geloof ik weer uitgeslapen op zaterdag. Voor zover je dit uitslapen kunt noemen
Neequote:Op zaterdag 26 april 2025 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je de kinderen bij opa en oma afgegeven gisteren?
Wat een luxe.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Neemaar altijd hockey op zaterdag of wat anders en dit keer niet.
De rest ligt nog te slapen hier
Waarom zou ik daar ooit naartoe willen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:27 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, ga je niet naar Doetinchem?
En wat ga je in dit uitzonderlijk luxe uur doen? FOK!ken..quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Neemaar altijd hockey op zaterdag of wat anders en dit keer niet.
De rest ligt nog te slapen hier
Naar Dimmy en de fam zwaaien?quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar ooit naartoe willen?
Ik heb op zaterdagochtend altijd even een uurtje waarin ik krantje lees, social media even doorspit.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat ga je in dit uitzonderlijk luxe uur doen? FOK!ken..
Geen idee! Jij vindt de Britse royals toch wel interessant? Is WA een loser of zo?quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar ooit naartoe willen?
Lekker even door de Telegraaf bladeren?quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb op zaterdagochtend altijd even een uurtje waarin ik krantje lees, social media even doorspit.
Bakje koffie erbij, heerlijk man.
Ja snap wel dat ze Amsterdam uitvluchtquote:
quote:Drie mensen zijn ernstig gewond geraakt door een steekpartij op de Prinsengracht in Amsterdam tijdens de koningsnacht, meldt de politie. De verdachten, een groep van ongeveer vijftien jongens, sloegen daarna op de vlucht. De politie is nog naar hen op zoek en heeft daarbij onder meer een politiehelikopter ingezet.
De groep verdachten bestaat volgens de politie uit jongens van 17 à 18 jaar met "donker getinte en lichte huidskleur". De groep is over de Prinsengracht, vanaf de Rozengracht weggevlucht in de richting van de Elandsgracht. De politie roept getuigen of mensen met beeldmateriaal op zich te melden.
Heb een online abo op het AD.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker even door de Telegraaf bladeren?
Als een echte vader in het weekend ruim voor de kinderen uit bed komen zodat je nog wat tijd voor jezelf hebtquote:Op zaterdag 26 april 2025 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb op zaterdagochtend altijd even een uurtje waarin ik krantje lees, social media even doorspit.
Bakje koffie erbij, heerlijk man.
Geen idee, hou me er in Nederland niet zo mee bezig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee! Jij vindt de Britse royals toch wel interessant? Is WA een loser of zo?
Nah nee.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als een echte vader in het weekend ruim voor de kinderen uit bed komen zodat je nog wat tijd voor jezelf hebtEn straks naar de vrijmarkt en daarna de hele middag klussen natuurlijk
Het AD doet tegenwoordig ook niet onder voor de Telegraaf. Populistische stemmingmakerij.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb een online abo op het AD.
Volkskrant en Telegraaf lees ik ook door maar vooral het laatste is vaak wel wat sensationeel aangedikt qua nieuws.
De Telegraaf met o.a. Wierd Dukquote:Op zaterdag 26 april 2025 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het AD doet tegenwoordig ook niet onder voor de Telegraaf. Populistische stemmingmakerij.
In de tuin werken dan?quote:
Allemaal 1 pot nat die DPGquote:Op zaterdag 26 april 2025 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het AD doet tegenwoordig ook niet onder voor de Telegraaf. Populistische stemmingmakerij.
De reacties onder een artikel zijn wel leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuws van de dag en VI skip als hij daar zit. Wat een onzin kraamt die man uit. Hij kan beter werken voor FOX News.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:58 schreef Haags het volgende:
[..]
De Telegraaf met o.a. Wierd Dukis echt velen malen erger nog.
Het sterkt mij vooral in de behoefte om te verhuizen naar een onbewoond eiland. Mensen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De reacties onder een artikel zijn wel leuk om te lezen.
Vi kijk ik echt al een tijd niet meer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nieuws van de dag en VI skip als hij daar zit. Wat een onzin kraamt die man uit. Hij kan beter werken voor FOX News.
Ik ook al een tijd niet meer. Het is beetje hetzelfde geworden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Vi kijk ik echt al een tijd niet meer.
"ik dacht dat het vandaag koningsdag was, maar het wordt niet echt enthousiast gevierd"quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zullen morgen vergistoeristen krijgen, die denken dat koningsdag morgen wordt gevierd ipv vandaag.
En 30 april nog eens voor de toeristen met een oude reisgids.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zullen morgen vergistoeristen krijgen, die denken dat koningsdag morgen wordt gevierd ipv vandaag.
80% van de reacties zijn zure boomers, die niet helemaal snappen dat bepaalde regelgeving is.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het sterkt mij vooral in de behoefte om te verhuizen naar een onbewoond eiland. Mensen.
Dubbel feestquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En 30 april nog eens voor de toeristen met een oude reisgids.
Woon jij er middenin, dat gekkenhuis?quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:02 schreef Karzai het volgende:
vluchten kan niet meer, zou niet weten hoe, maar even naar de supermarkt voordat het gekkenhuis opgang komt straks
net erbuitenquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Woon jij er middenin, dat gekkenhuis?
Van die 'wij hebben dit land opgebouwd en hebben recht op alles' types.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
80% van de reacties zijn zure boomers, die niet helemaal snappen dat bepaalde regelgeving is.
Hij ging het niet vieren dit jaar, zei hij vorige week ergensquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Lando Norris ook weten dat vandaag het oranjefeestje is en dat ie niet weer zijn neus breekt.
. Ah okequote:
Ach zijn spirit is al gebroken, beetje zielig als die dan ook nog zijn neus breektquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Lando Norris ook weten dat vandaag het oranjefeestje is en dat ie niet weer zijn neus breekt.
uhmmmquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Welkom terug in Den Haag lieverd!!!
@:airwin @:liesje1979
Zak Brown zal het wel verboden hebben, want Norris moet WDC worden dit seizoen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij ging het niet vieren dit jaar, zei hij vorige week ergens
[..]
. Ah oke
Haha nou dat wordt hij zeker niet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zak Brown zal het wel verboden hebben, want Norris moet WDC worden dit seizoen.
Hey maatjequote:Op zaterdag 26 april 2025 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat je ook niet even meewerkt aan dit gebbetje
Ik denk Piastri of Max WDC wordt dit seizoen.quote:
Jij kent je klassiekers.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey maatje
Ga je flink aan de baco cola?
Denk ik ook hoor. Seizoen is nog lang en als rbr elke race met kleine updates komt dan gaat het wel spannend worden. Ik vind dat Max er sowieso wel goed bij zit tot nu toe, beter dan verwacht met die knakenbak.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk Piastri of Max WDC wordt dit seizoen.
vanaf ergens in 2026 weer haagsquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat je ook niet even meewerkt aan dit gebbetje
Of een vieze stinkhippie met onwelriekende dreadsquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Huis ook niet ondergescheten door de gekko's?
nee :p vandaag ben ik om 0905 gevlogen naar samui , 1020 op samui en half 12 ging de boot naar Phangan en dat duurde 20 minquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe je nou langer over Bangkok - jouw eiland dan over Japan - Bangkok?
Je bent van harte welkom!quote:
Kun je er vaker naartoequote:Op zaterdag 26 april 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee :p vandaag ben ik om 0905 gevlogen naar samui , 1020 op samui en half 12 ging de boot naar Phangan en dat duurde 20 min
bangkok japan was trouwens wel bizar snel herinner ik mij nu. 4 uur en 20 min vliegtijd
Alleen de vleugeltjesquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wel veel gecko poep. wat dode insecten plus kakkerlakken. Heel veel vleugeltjes
Goede vraag.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen de vleugeltjesWie of wat heeft dan de rest opgegeten.
Of ze hebben de vleugeltjes afgeworpen om te evolueren in grote bloeddorstige wezensquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De muggen ME @essnhillsquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze hebben de vleugeltjes afgeworpen om te evolueren in grote bloeddorstige wezens
denk de geckos. zag echt super veel drolletjesquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga mee.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grandioze tour langs spiesjes, driehoekjes en curryhuizen
Klinkt wel als een decadent luxeprobleem dit, 'ohjee het is zo'n gedoe om even naar Japan te vliegen want dan moet ik eerst mijn tropische eiland af'quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja meeste moeite zit hier van het eiland af te komen eigenlijk
Op je bedquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk de geckos. zag echt super veel drolletjes
ja daar komt het wel op neerquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel als een decadent luxeprobleem dit, 'ohjee het is zo'n gedoe om even naar Japan te vliegen want dan moet ik eerst mijn tropische eiland af'
Wat is makkelijker, een visum voor Japan of voor Thailand?quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krijgt een visum in Thailand ter promotie van Thaise cultuur, wordt sushitourguide in Japan
quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze hebben de vleugeltjes afgeworpen om te evolueren in grote bloeddorstige wezens
denk toch thailandquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is makkelijker, een visum voor Japan of voor Thailand?
Ik gok Thailand.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is makkelijker, een visum voor Japan of voor Thailand?
quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel als een decadent luxeprobleem dit, 'ohjee het is zo'n gedoe om even naar Japan te vliegen want dan moet ik eerst mijn tropische eiland af'
quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
had ik verteld dat ik mijn eerste vlucht van samui naar bangkok had gemist omdat ik aan het kitesurfen was
Ik ken iemand en die koopt die stoelen op en verpatst ze weer, nooit begrepen hoe precies maar hij heeft een garage met kwekveel auto's onder zijn huis en een Poolse pornoster in bed.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Dat is waarom ze extra stoelen verkopen voor vluchten.
Die dropkick was ook hilarischquote:
Hier werd geluilaktquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat je je telefoon pakt ipv je nog eens omdraaien :’)
De was is echt zo'n ding wat ik zo snel mogelijk weggewerkt wil hebben na een vakantie. Wat een rot werk is dat.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.alleen nog eten vanaaf. Morgen begin ik met de was
Ja en ik moet hier ook nog es naar een wasserettequote:Op zaterdag 26 april 2025 10:17 schreef Haags het volgende:
[..]
De was is echt zo'n ding wat ik zo snel mogelijk weggewerkt wil hebben na een vakantie. Wat een rot werk is dat.
Dan zou ik echt nooit schone was hebben. Heb er thuis al een hekel aan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en ik moet hier ook nog es naar een wasserette
ja denk als ik terug ben van NL ik een wasmachine koopquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik echt nooit schone was hebben. Heb er thuis al een hekel aan.
Ik wist niet dat Coolblue naar Thailand bezorgdequote:Op zaterdag 26 april 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk als ik terug ben van NL ik een wasmachine koop
Niks is ze te gekquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Coolblue naar Thailand bezorgde
tuurlijk welquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Coolblue naar Thailand bezorgde
Hier in m'n woonkamer ookquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker rustig in de klimhal vandaag.
Heb je alles meegenomen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:41 schreef Karzai het volgende:
Supermarkt wad ook nog rustig, er stonden wel pallets met bier vandaag in de koelcel bij de zuivel
Ik heb net 6 maanden aan gestaan om bijna elke zaterdag topfit aan de wedstrijd te beginnen, ik heb nu even een welverdiende vakantie van sporten. Geeft me ook de kans om een beetje af te vallen, dat buikje begon iets te dik te worden.quote:
Dus even geen muffins meer?quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net 6 maanden aan gestaan om bijna elke zaterdag topfit aan de wedstrijd te beginnen, ik heb nu even een welverdiende vakantie van sporten. Geeft me ook de kans om een beetje af te vallen, dat buikje begon iets te dik te worden.
Nee, daar ga ik sowieso pas weer aan beginnen richting september. @4EverBlackEyed heeft ons weer eens in de steek gelaten, dus er is ook geen druk meer om ze te kopen.quote:
tis wat raar ja zonder hem. Al was die hier gesmolten denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig ben je daar zo weer aan de gerriederrie.Mis je Buda al?
quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
@:uitstraling![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Lijkt me wel raar dat je nu niet meer zijn reactie op alles kunt zien.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis wat raar ja zonder hem. Al was die hier gesmolten denk ik
muffins met een oranje glazuurlaagje en roomvullingquote:
nou die kunnen we wel voorspellen tochquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me wel raar dat je nu niet meer zijn reactie op alles kunt zien.
Denk dat Etto zijn fiets aan het versieren is om zo een rondje door Helmond te rijden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja. Dan mag het wel.
heb je iets oranjes aan?
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja. Dan mag het wel.
heb je iets oranjes aan?
Ja, maar het lijkt me toch wel iets toevoegen om het live te zien.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die kunnen we wel voorspellen toch
Wasknijper met een kaart tegen de spaken aan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat Etto zijn fiets aan het versieren is om zo een rondje door Helmond te rijden.
het is constant zoquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt me toch wel iets toevoegen om het live te zien.
nieuwe TV met soundbar apple TV gekocht?quote:
als hij dat doet is de lol van het raadspelleje wegquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral niet vertellen wat het is.
Soms evenquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Bij alles wat die Japanners doen:![]()
stabiele man.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soms evenmaar dan gaat het al snel weer zo
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral niet vertellen wat het is.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
12" silicium wafer.
Moet ook zo?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soms evenmaar dan gaat het al snel weer zo
Kun je dit eten?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
12" silicium wafer.
dat hoeft pas om 22.00uquote:
ah ja een sillicium waferquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
12" silicium wafer.
daarom dusquote:
Geeft toch een beetje houvast.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Dat pauselijke gewauwel![]()
Wat zijn we toch een vreemde diersoort.
Geef alsof het je laatste dag is. Geef alsof de morgen niet bestaahaahaahaat ah ah ah ahquote:
Voor mensen die het erg hard nodig hebben wel ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geeft toch een beetje houvast.
Die zijn er genoeg zoals je ziet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor mensen die het erg hard nodig hebben wel ja.
Scheelt weer TBS ruimte.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg zoals je ziet.
Een silicium schijf van een cm of 30 waar ze normaal computerchips van maken. Er zijn al chips op gemaakt, maar hij is nog niet in chips gesneden.quote:
Hida skewer?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
misschien maar wat te snacken halen bij de 7/11
Dat. De GGZ kan ook weer leegstromen als mensen iets minder in de war zijn en wat meer geloven.quote:
Onironisch wel het geval hier.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja een sillicium wafer
ja altijd al willen hebben
Je zal maar trek hebben in vies eten...quote:
die houd je voor je cameralens en dan zie je alleen maar rare kleurtjes op de foto?quote:
Ik hang hem aan de muur en dan zie ik rare kleurtjes aan de muur.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
die houd je voor je cameralens en dan zie je alleen maar rare kleurtjes op de foto?
hmm, rare impulsaankopen doe jijquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hang hem aan de muur en dan zie ik rare kleurtjes aan de muur.
Soort edibles.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hang hem aan de muur en dan zie ik rare kleurtjes aan de muur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |