net erbuitenquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Woon jij er middenin, dat gekkenhuis?
Van die 'wij hebben dit land opgebouwd en hebben recht op alles' types.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
80% van de reacties zijn zure boomers, die niet helemaal snappen dat bepaalde regelgeving is.
Hij ging het niet vieren dit jaar, zei hij vorige week ergensquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Lando Norris ook weten dat vandaag het oranjefeestje is en dat ie niet weer zijn neus breekt.
. Ah okequote:
Ach zijn spirit is al gebroken, beetje zielig als die dan ook nog zijn neus breektquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Lando Norris ook weten dat vandaag het oranjefeestje is en dat ie niet weer zijn neus breekt.
uhmmmquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Welkom terug in Den Haag lieverd!!!
@:airwin @:liesje1979
Zak Brown zal het wel verboden hebben, want Norris moet WDC worden dit seizoen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij ging het niet vieren dit jaar, zei hij vorige week ergens
[..]
. Ah oke
Haha nou dat wordt hij zeker niet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zak Brown zal het wel verboden hebben, want Norris moet WDC worden dit seizoen.
Hey maatjequote:Op zaterdag 26 april 2025 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat je ook niet even meewerkt aan dit gebbetje
Ik denk Piastri of Max WDC wordt dit seizoen.quote:
Jij kent je klassiekers.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey maatje
Ga je flink aan de baco cola?
Denk ik ook hoor. Seizoen is nog lang en als rbr elke race met kleine updates komt dan gaat het wel spannend worden. Ik vind dat Max er sowieso wel goed bij zit tot nu toe, beter dan verwacht met die knakenbak.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk Piastri of Max WDC wordt dit seizoen.
vanaf ergens in 2026 weer haagsquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat je ook niet even meewerkt aan dit gebbetje
Of een vieze stinkhippie met onwelriekende dreadsquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Huis ook niet ondergescheten door de gekko's?
nee :p vandaag ben ik om 0905 gevlogen naar samui , 1020 op samui en half 12 ging de boot naar Phangan en dat duurde 20 minquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe je nou langer over Bangkok - jouw eiland dan over Japan - Bangkok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |