SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dit is nieuws voor mij.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat 'huis uit gaan' is wel een dingetje met die huizencrisis
Ben je al bijgekomen van de schrik?quote:
Denk dat als je kinderen hebt je gewoon dingen moet gaan doen die jij leuk vind; niet waarvan je denkt dat je kinderen het leuk vindenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dat doen veel mensen niet blijkbaar, die zijn alleen maar ouders zeg maar.
Als ik kinderen zou hebben zou ik ze niet achterop de motor zetten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat als je kinderen hebt je gewoon dingen moet gaan doen die jij leuk vind; niet waarvan je denkt dat je kinderen het leuk vinden
*disclaimer: niet meenemen naar feestjes waar Dimmy naartoe gaat.
Een auto ook, heb je die ook niet?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kinderen kopen? Voor geen goud. Verliezen alleen maar hun waarde.
Leasequote:Op vrijdag 25 april 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een auto ook, heb je die ook niet?
Trouwens, kinderen kunnen ook wat opleveren als ze later bijbetalen aan je bejaardentehuishutje
Moet je niet aan allerlei voorwaarden voldoen om in een bejaardenhuis te mogen wonen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Is wel een liefdevolle optie natuurlijk, je huis aan je kinderen laten en zelf vroegtijdig in een bejaardenhuis gaan wonen.
Dan maar huis verkopen en rentenieren in Thailand.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je niet aan allerlei voorwaarden voldoen om in een bejaardenhuis te mogen wonen?
Leeftijd?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je niet aan allerlei voorwaarden voldoen om in een bejaardenhuis te mogen wonen?
Heb je al wat leuks uitgevonden voor je modeltreinen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens Karzai was ik een gekke uitvinder met zijn huis vol spullen, dus misschien moet ik maar even niets kopen.
Ze worden snel groot, inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice, ff met je ogen knipperen en ze zijn volwassen
Na verloop van tijd kunnen ze zelf geld verdienen, waarmee ze de investering kunnen terugbetalenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kinderen kopen? Voor geen goud. Verliezen alleen maar hun waarde.
In september is er eentje bij mijn ouders in de straat. Daar ga ik met mijn moeder altijd even kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Kopen jullie wel eens wat op zo'n rommelmarkt? Heb er nog nooit wat gekocht volgens mij.
Kloptquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat je ook niet meer zelfstandig mocht kunnen wonen o.i.d.
Nog niet echt. Ik overwoog om een baan in m'n bureaublad te bouwen op m'n slaapkamer. Maar oorspronkelijk had ik het plan om een 5cm dik verweerd eikenhouten blad voor m'n bureau te gebruiken dat ik nog heb liggen. En van dat idee wil ik nog geen afscheid nemen. Dus terug naar de tekentafel voor een ander plan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je al wat leuks uitgevonden voor je modeltreinen?.
Met een zak geld kan je geheid terecht in een duur privé rusthuis zonder verdere eisenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat je ook niet meer zelfstandig mocht kunnen wonen o.i.d.
Wij keken toen ook naar exclusieve rusthuizen voor mijn moeder, "ja je laat me daar godverdomme geen dagen kreeft vreten en naar pianomuziek luisteren met doodsaaie mensen, ik wil dansen"quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met een zak geld kan je geheid terecht in een duur privé rusthuis zonder verdere eisen
Ander blad er weer op leggen. Daar de treintjes op doen. Stellage maken aan het plafond zodat je het treinenblad omhoog kunt hijsen en aan je mooie verweerde eikenblad andere dingen kunt knutselenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet echt. Ik overwoog om een baan in m'n bureaublad te bouwen op m'n slaapkamer. Maar oorspronkelijk had ik het plan om een 5cm dik verweerd eikenhouten blad voor m'n bureau te gebruiken dat ik nog heb liggen. En van dat idee wil ik nog geen afscheid nemen. Dus terug naar de tekentafel voor een ander plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |