Je bent van harte welkom!quote:
Kun je er vaker naartoequote:Op zaterdag 26 april 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee :p vandaag ben ik om 0905 gevlogen naar samui , 1020 op samui en half 12 ging de boot naar Phangan en dat duurde 20 min
bangkok japan was trouwens wel bizar snel herinner ik mij nu. 4 uur en 20 min vliegtijd
Alleen de vleugeltjesquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wel veel gecko poep. wat dode insecten plus kakkerlakken. Heel veel vleugeltjes
Goede vraag.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen de vleugeltjesWie of wat heeft dan de rest opgegeten.
Of ze hebben de vleugeltjes afgeworpen om te evolueren in grote bloeddorstige wezensquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De muggen ME @essnhillsquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze hebben de vleugeltjes afgeworpen om te evolueren in grote bloeddorstige wezens
denk de geckos. zag echt super veel drolletjesquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga mee.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grandioze tour langs spiesjes, driehoekjes en curryhuizen
Klinkt wel als een decadent luxeprobleem dit, 'ohjee het is zo'n gedoe om even naar Japan te vliegen want dan moet ik eerst mijn tropische eiland af'quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja meeste moeite zit hier van het eiland af te komen eigenlijk
Op je bedquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk de geckos. zag echt super veel drolletjes
ja daar komt het wel op neerquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel als een decadent luxeprobleem dit, 'ohjee het is zo'n gedoe om even naar Japan te vliegen want dan moet ik eerst mijn tropische eiland af'
Wat is makkelijker, een visum voor Japan of voor Thailand?quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krijgt een visum in Thailand ter promotie van Thaise cultuur, wordt sushitourguide in Japan
quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze hebben de vleugeltjes afgeworpen om te evolueren in grote bloeddorstige wezens
denk toch thailandquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is makkelijker, een visum voor Japan of voor Thailand?
Ik gok Thailand.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is makkelijker, een visum voor Japan of voor Thailand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |