Misschien goed format voor John Williams. Doet die nog iets op TV?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
De oplossing (zooi uitzoeken en wegdoen) is me nu te confronterend, misschien volgend jaar voor de vrijmarkt.
Eerst m'n schutting verder doen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuinhuisje in de tuin plaatsen. Extra ruimte voor zooi.
Ik wil niet in een Hoarders-programma.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien goed format voor John Williams. Doet die nog iets op TV?
Als die kerel voor de deur staat heb je echt compleet gefaald in het leven.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien goed format voor John Williams. Doet die nog iets op TV?
Voldoet je huis serieus aan de eisen van zo'n programma?' oquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil niet in een Hoarders-programma.
M'n eigen hok momenteel wel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voldoet je huis serieus aan de eisen van zo'n programma?' o
Twee hobbyhokken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Noem het tuinhuisje een hobby hok. Lijkt me een puik plan.
Dit klinkt alsof hij daar al heel lang mee bezig is.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n eigen hok momenteel wel.![]()
Tijdelijk, ik heb geen kledingkast op het moment (kerel is er een aan het bouwen), dus letterlijk al mijn kleding ligt in de weg.
Neuh, paar dagen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof hij daar al heel lang mee bezig is.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Excuseer, ik moet mij even terugtrekken in de hobby dependance.
Oh dat valt nog mee.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, paar dagen.
Het wordt ook niet dát John Williams programma jongens
Ja joh. En hij vindt het zelf al te traag gaan, dus ik maak me niet echt zorgen.quote:
Star Wars?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, paar dagen.
Het wordt ook niet dát John Williams programma jongens
Hij ergert zich al aan de troep die je nog niet kan opruimen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh. En hij vindt het zelf al te traag gaan, dus ik maak me niet echt zorgen.
En ik zou al wat dingen op kunnen gaan bergen als ik wil, dus valt reuze mee.
Nee, hij vindt het vervelend voor mij dat ik m'n kamer niet kan gebruiken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij ergert zich al aan de troep die je nog niet kan opruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |