Denk dat Etto zijn fiets aan het versieren is om zo een rondje door Helmond te rijden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja. Dan mag het wel.
heb je iets oranjes aan?
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja. Dan mag het wel.
heb je iets oranjes aan?
Ja, maar het lijkt me toch wel iets toevoegen om het live te zien.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die kunnen we wel voorspellen toch
Wasknijper met een kaart tegen de spaken aan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat Etto zijn fiets aan het versieren is om zo een rondje door Helmond te rijden.
het is constant zoquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt me toch wel iets toevoegen om het live te zien.
nieuwe TV met soundbar apple TV gekocht?quote:
als hij dat doet is de lol van het raadspelleje wegquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral niet vertellen wat het is.
Soms evenquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Bij alles wat die Japanners doen:![]()
stabiele man.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soms evenmaar dan gaat het al snel weer zo
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral niet vertellen wat het is.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
12" silicium wafer.
Moet ook zo?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soms evenmaar dan gaat het al snel weer zo
Kun je dit eten?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
12" silicium wafer.
dat hoeft pas om 22.00uquote:
ah ja een sillicium waferquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
12" silicium wafer.
daarom dusquote:
Geeft toch een beetje houvast.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Dat pauselijke gewauwel![]()
Wat zijn we toch een vreemde diersoort.
Geef alsof het je laatste dag is. Geef alsof de morgen niet bestaahaahaahaat ah ah ah ahquote:
Voor mensen die het erg hard nodig hebben wel ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geeft toch een beetje houvast.
Die zijn er genoeg zoals je ziet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor mensen die het erg hard nodig hebben wel ja.
Scheelt weer TBS ruimte.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg zoals je ziet.
Een silicium schijf van een cm of 30 waar ze normaal computerchips van maken. Er zijn al chips op gemaakt, maar hij is nog niet in chips gesneden.quote:
Hida skewer?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
misschien maar wat te snacken halen bij de 7/11
Dat. De GGZ kan ook weer leegstromen als mensen iets minder in de war zijn en wat meer geloven.quote:
Onironisch wel het geval hier.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja een sillicium wafer
ja altijd al willen hebben
Je zal maar trek hebben in vies eten...quote:
die houd je voor je cameralens en dan zie je alleen maar rare kleurtjes op de foto?quote:
Ik hang hem aan de muur en dan zie ik rare kleurtjes aan de muur.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
die houd je voor je cameralens en dan zie je alleen maar rare kleurtjes op de foto?
hmm, rare impulsaankopen doe jijquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hang hem aan de muur en dan zie ik rare kleurtjes aan de muur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |