Niks is ze te gekquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Coolblue naar Thailand bezorgde
tuurlijk welquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Coolblue naar Thailand bezorgde
Hier in m'n woonkamer ookquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker rustig in de klimhal vandaag.
Heb je alles meegenomen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:41 schreef Karzai het volgende:
Supermarkt wad ook nog rustig, er stonden wel pallets met bier vandaag in de koelcel bij de zuivel
Ik heb net 6 maanden aan gestaan om bijna elke zaterdag topfit aan de wedstrijd te beginnen, ik heb nu even een welverdiende vakantie van sporten. Geeft me ook de kans om een beetje af te vallen, dat buikje begon iets te dik te worden.quote:
Dus even geen muffins meer?quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net 6 maanden aan gestaan om bijna elke zaterdag topfit aan de wedstrijd te beginnen, ik heb nu even een welverdiende vakantie van sporten. Geeft me ook de kans om een beetje af te vallen, dat buikje begon iets te dik te worden.
Nee, daar ga ik sowieso pas weer aan beginnen richting september. @4EverBlackEyed heeft ons weer eens in de steek gelaten, dus er is ook geen druk meer om ze te kopen.quote:
tis wat raar ja zonder hem. Al was die hier gesmolten denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig ben je daar zo weer aan de gerriederrie.Mis je Buda al?
quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
@:uitstraling![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Lijkt me wel raar dat je nu niet meer zijn reactie op alles kunt zien.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis wat raar ja zonder hem. Al was die hier gesmolten denk ik
muffins met een oranje glazuurlaagje en roomvullingquote:
nou die kunnen we wel voorspellen tochquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me wel raar dat je nu niet meer zijn reactie op alles kunt zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |