Nee, ik sla over.quote:Op zaterdag 26 april 2025 06:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Om als eerste de vrijmarkt af te struinen?
Slaapzequote:Op zaterdag 26 april 2025 06:20 schreef Karzai het volgende:
Ik ga nog even proberen te slapen, halve nacht wakker gelegen van de kolereherrie op straat
Goedemorgenquote:
Ben je aan het oefenen voor afdingen op de Vrijmarkt straks?quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw apparatuur die uit Noorwegen komt.
Heb je de kinderen bij opa en oma afgegeven gisteren?quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:27 schreef Haags het volgende:
Voor het eerst sinds jaren geloof ik weer uitgeslapen op zaterdag. Voor zover je dit uitslapen kunt noemen
Neequote:Op zaterdag 26 april 2025 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je de kinderen bij opa en oma afgegeven gisteren?
Wat een luxe.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Neemaar altijd hockey op zaterdag of wat anders en dit keer niet.
De rest ligt nog te slapen hier
Waarom zou ik daar ooit naartoe willen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:27 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, ga je niet naar Doetinchem?
En wat ga je in dit uitzonderlijk luxe uur doen? FOK!ken..quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Neemaar altijd hockey op zaterdag of wat anders en dit keer niet.
De rest ligt nog te slapen hier
Naar Dimmy en de fam zwaaien?quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar ooit naartoe willen?
Ik heb op zaterdagochtend altijd even een uurtje waarin ik krantje lees, social media even doorspit.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat ga je in dit uitzonderlijk luxe uur doen? FOK!ken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |