SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik weet jullie zijn nu uigeluld. gewoon omdat dit iets is wat ik wil of iig nastreef ff nog.
En allerlei blokkades opgeworpen van kan dat wel en met dit en met dat.
Dat is er niet in mijn research. maar oke. wss weten jullie het beter.
Iig ik streef dit na en wat jullie ervan denken boeit me eigenlijk weinig of je moet met iets constructief komen nu nog waardoor ik denk moet even nakijken?Do what you love, love what you do!![]()
Waarom doe je zo raar? Mensen proberen je te helpen door info te verschaffen en dan krijgen ze zo’n reactie van jou.quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:34 schreef kree het volgende:
ik weet jullie zijn nu uigeluld. gewoon omdat dit iets is wat ik wil of iig nastreef ff nog.
En allerlei blokkades opgeworpen van kan dat wel en met dit en met dat.
Dat is er niet in mijn research. maar oke. wss weten jullie het beter.
Iig ik streef dit na en wat jullie ervan denken boeit me eigenlijk weinig of je moet met iets constructief komen nu nog waardoor ik denk moet even nakijken?
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
fuck it. ik ga dat keer doen piloot zijn gewoon omdat het kan. en hoop krijgen we er nog mooi gefilmde docu van.Do what you love, love what you do!![]()
hmm helpen is anders als bekritiseren waarom alles niet zou kunnen. en denk heb daar genoeg antwoord op gegeven want is er niet dus?quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom doe je zo raar? Mensen proberen je te helpen door info te verschaffen en dan krijgen ze zo’n reactie van jou.Do what you love, love what you do!![]()
Ga je een vliegtuig kapenquote:Op vrijdag 25 april 2025 02:36 schreef kree het volgende:
fuck it. ik ga dat keer doen piloot zijn gewoon omdat het kan. en hoop krijgen we er nog mooi gefilmde docu van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga ook even pilootje spelen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Goed ideequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik hoor vooral redenen van mag het wel met jou verleden... of kan dat zo etc etc./
wss van mensen die niet eens iets ervan weten? volgens mijn info kan het mits paspoort aanleveren. we hebben het hier niet over een Boeing vliegen met 300 passagiers he ? wtf
Het is dus redenen zoeken waarom het niet zou kunnen met mijn verleden. Enne ik weet dat. (damn zeg was het zelf0
maargoed maakt niet uit want ben vergevingsgezind dus oke toen ik voor het eerst vertelde dit, iedereen vergeven die liefst doodstraf voor me wenste.
en nee overdrijf niet eens, mss moeten mensen eens wat vaker denken voor ze dat soort dingen zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Oef weer zo’n haarlozequote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Laat je niet zo gek maken. Als jij dit wil, dan neem je toch gewoon een les.quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:42 schreef kree het volgende:
ik hoor vooral redenen van mag het wel met jou verleden... of kan dat zo etc etc./
wss van mensen die niet eens iets ervan weten? volgens mijn info kan het mits paspoort aanleveren. we hebben het hier niet over een Boeing vliegen met 300 passagiers he ? wtf
Het is dus redenen zoeken waarom het niet zou kunnen met mijn verleden. Enne ik weet dat. (damn zeg was het zelf0
maargoed maakt niet uit want ben vergevingsgezind dus oke toen ik voor het eerst vertelde dit, iedereen vergeven die liefst doodstraf voor me wenste.
en nee overdrijf niet eens, mss moeten mensen eens wat vaker denken voor ze dat soort dingen zeggen.
Is toch niet relevant wat een ander er van denkt? Jouw leven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
waar maar wil het ook nog even laten blijken dat een keer een foutje maken niet het einde is ofzo van alles.quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laat je niet zo gek maken. Als jij dit wil, dan neem je toch gewoon een les.
Is toch niet relevant wat een ander er van denkt? Jouw leven.
Enne ik denk voor deel iig dat bewezen, maarja. je weet hoe het gaat, tis altijd makkelijk mensen die al in lastige positie zitten meer af te zeieken want lijk je zelf beter. doe jij niet btw, maar dat sfeertje is er soms.
ik heb ervan geleerd en boeit me niet meer, maar ik zal ook nooit echt gene zijn die dat doet he. nooit meer na dat ik zelf ellende mee maakte.Do what you love, love what you do!![]()
Zeggehh... wellicht proberen we je te behoeden van een teleurstelling?quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:42 schreef kree het volgende:
Dat je het WEL na kan streven?
Kan je er ook van de ANDERE kant naar kijken?En kom NIET aan met dat woord Vergevingsgezind, want dat ben je niet.quote:wss van mensen die niet eens iets ervan weten? volgens mijn info kan het mits paspoort aanleveren. we hebben het hier niet over een Boeing vliegen met 300 passagiers he ? wtf
en nee overdrijf niet eens, mss moeten mensen eens wat vaker denken voor ze dat soort dingen zeggen.
Want je komt er elke keer weer op terug als 'wij' wat tegen je zeggen wat jou niet aan staat.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
"Zou je het wel mogen, @kree ? Ik/We hopen van wel!"
- Maar welllicht goed om vooraf even te checken, voor je 20.000 euro uit gaat geven.
En/of je leven alvast op de kop te zetten of je baan op te geven - of zo.
Zo beter?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
neuh definieer "wij" eens trouwens in wat je zegt wie zijn dat? namen graag?quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeggehh... wellicht proberen we je te behoeden van een teleurstelling?
Dat je het WEL na kan streven?
Kan je er ook van de ANDERE kant naar kijken?
[..]
En kom NIET aan met dat woord Vergevingsgezind, want dat ben je niet.
Want je komt er elke keer weer op terug als 'wij' wat tegen je zeggen wat jou niet aan staat.
Het maakt mij niet uit ik ben wel kritisch op dingen en weet ik? maar ik veroordeel het nooit.
En goed ook dit niet vat ik zo op hoor van jullie, maar hoop vragen wel weer die ik beantwoord en dan komt het weer op CBR en justitie. allemaal van deze kant uit?
Ik weet niet wat willen jullie nou eigenlijk nog weten?Do what you love, love what you do!![]()
Kree is een dromer. Onderneemt geen fuck. Hij zegt van alles te willen maar er komt nooit iets van.quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laat je niet zo gek maken. Als jij dit wil, dan neem je toch gewoon een les.
Is toch niet relevant wat een ander er van denkt? Jouw leven.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
zou wille eigenlijk, ja goed ,man moet jee doen etc balblabla. ]
maar krijg alleen maar negatieve waarom niet ;')Do what you love, love what you do!![]()
Ik geef niet graag namen, maar er was er 1 die jou vroeg ernaar.quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:48 schreef kree het volgende:
[..]
neuh definieer "wij" eens trouwens in wat je zegt wie zijn dat? namen graag?
En je hebt nog antwoord gegeven ook.
ZOek het maar zelf terug in het vorige topic. Net na je aankondiging ongeveer van 'je leuke nieuws'
Bah bah. Ik ga echt geen namen noemen. Niet in het openbaar.
ik hoop voor je dat je het kan waarmaken.
Ik heb geen slechte bedoelingen in dezen met mijn opmerkingen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
R.I.P DTS.![]()
Net zo min als zijn muzikale dromen in MUZ worden gepresenteerd nee.quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kree is een dromer. Onderneemt geen fuck. Hij zegt van alles te willen maar er komt nooit iets van.
Dat is een eng subforum.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
NEE, DAT KRIJG JE NIET.quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:50 schreef kree het volgende:
zou wille eigenlijk, ja goed ,man moet jee doen etc balblabla. ]
maar krijg alleen maar negatieve waarom niet ;')
Je krijgt: denk je dat het wél kan? (invullend: ....want we gunnen het je graag)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
dan moet je niet noemen "wij". je spreekt nl dan namens hun en allen. als wij.quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geef niet graag namen, maar er was er 1 die jou vroeg ernaar.
En je hebt nog antwoord gegeven ook.
ZOek het maar zelf terug in het vorige topic. Net na je aankondiging ongeveer van 'je leuke nieuws'
Bah bah. Ik ga echt geen namen noemen. Niet in het openbaar.
ik hoop voor je dat je het kan waarmaken.
Ik heb geen slechte bedoelingen in dezen met mijn opmerkingen.
maar oke maakt niet uit ik ga het nl ook niet terugzoeken
LOL
Naja tis dat ik morgen moet werken dus mazzel voor jullie en hou ik erover op voor nu. Maar anders was het laatste woord er nog niet over gezegd hier
vast wel spreek ik jullie morgenavond ofzo weer
trusteDo what you love, love what you do!![]()
Echt, waarom doe ik mezelf dit toch aan.Er was iemand eerder dan iik, en ik borduurde erop voort.quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:53 schreef kree het volgende:
[..]
dan moet je niet noemen "wij". je spreekt nl dan namens hun en allen. als wij.
En ik zei al: ik weet niet in hoeverre dingen a) van toepassing zijn en b) van toepassing zijn in jouw specifieke situatie.quote:maar oke maakt niet uit ik ga het nl ook niet terugzoeken
LOL
Naja tis dat ik morgen moet werken dus mazzel voor jullie en hou ik erover op voor nu. Maar anders was het laatste woord er nog niet over gezegd hier
vast wel spreek ik jullie morgenavond ofzo weer
trusteOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
geen zorgen ben niet boos ook hoorquote:Op vrijdag 25 april 2025 02:54 schreef Sally het volgende:
Echt, waarom doe ik mezelf dit toch aan.
[..]
Er was iemand eerder dan iik, en ik borduurde erop voort.
En ik zei al: ik weet niet in hoeverre dingen a) van toepassing zijn en b) van toepassing zijn in jouw specifieke situatie.
[..]
Maar kan me aan die dingetjes irriteren als wij en we en wij vinden dat jij dit of dat moet doen of dat was slecht.
Zeg dan ik, dan weet ik iig wie ik moet aanspreken als ik het er niet mee eens ben.
maar ok
ik weet je bedoelt t niet slecht, maar komt zo kut over ofzo soms.Do what you love, love what you do!![]()
Jep.
Toedels.
Slaap lekker allen.
zelfs kree.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zie je DM.quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:57 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen ben niet boos ook hoor
Maar kan me aan die dingetjes irriteren als wij en we en wij vinden dat jij dit of dat moet doen of dat was slecht.
Zeg dan ik, dan weet ik iig wie ik moet aanspreken als ik het er niet mee eens ben.
maar ok
ik weet je bedoelt t niet slecht, maar komt zo kut over ofzo soms.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wij vinden dat aeque punten moet krijgen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Slaap lekker, Sal!quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:58 schreef Sally het volgende:
Jep.
Toedels.
Slaap lekker allen.
zelfs kree.
weet toch, jij ook slaapt lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2025 02:58 schreef Sally het volgende:
Jep.
Toedels.
Slaap lekker allen.
zelfs kree.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga het tegen mijn moeder zeggen hoor.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
jammer voor jullie gaat geen spektakel worden. gig niet van mij want ga naar bed. hahahaquote:
morgenavond zijn jullie de eerste.Do what you love, love what you do!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Slaapsequote:Op vrijdag 25 april 2025 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
jammer voor jullie gaat geen spektakel worden. gig niet van mij want ga naar bed. hahaha
morgenavond zijn jullie de eerste.![]()
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Beter dan er ‘s nachts uit moeten om te schijten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 03:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja en ik moet er straks gewoon weer uit voor de koter. Jij kan vast uitslapenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Trustenquote:Op vrijdag 25 april 2025 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
jammer voor jullie gaat geen spektakel worden. gig niet van mij want ga naar bed. hahaha
morgenavond zijn jullie de eerste.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HeerlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar is niets mis mee. Want het plonsen klinkt net iets beter in het donkerquote:Op vrijdag 25 april 2025 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beter dan er ‘s nachts uit moeten om te schijten.![]()
Als je je voeten op de wc-bril plaatst en op je hurken gaat zitten plonst ‘ie nog harderquote:Op vrijdag 25 april 2025 03:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. Want het plonsen klinkt net iets beter in het donker.
Alsof jij zo lenig bentquote:Op vrijdag 25 april 2025 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je je voeten op de wc-bril plaatst en op je hurken gaat zitten plonst ‘ie nog harder.
![]()
Doe dit m’n praktisch m’n hele leven al, anders hangt m’n lul in het water.quote:
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan moet je niet op je hurken op de bril gaan zitten, dan kun je beter oefenen met staand poepenquote:Op vrijdag 25 april 2025 03:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe dit m’n praktisch m’n hele leven al, anders hangt m’n lul in het water.![]()
Heb ik eens geprobeerd, maar dat werd zo’n smeerboel, bleef maar vegenquote:Op vrijdag 25 april 2025 04:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet je niet op je hurken op de bril gaan zitten, dan kun je beter oefenen met staand poepen.
X-benen zeker, bekend probleem. Dan maar gewoon uit het raam poepenquote:Op vrijdag 25 april 2025 04:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb ik eens geprobeerd, maar dat werd zo’n smeerboel, bleef maar vegen.
![]()
Nee, goed ontwikkelde glutes.quote:Op vrijdag 25 april 2025 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
X-benen zeker, bekend probleem. Dan maar gewoon uit het raam poepen
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bolkje maar doen ffTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee Dot
Hee gg
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Morguh UNWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Feest in huize _UserName_, beide dames zijn verkouden
Extra verwennen dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu dus oppassen dat jij ook niet verkouden wordt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
Feest in huize _UserName_, beide dames zijn verkoudenHow can I make this topic about me?![]()
Ik ontspring 9 van de 10 keer de dans op een of andere manierquote:Op vrijdag 25 april 2025 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu dus oppassen dat jij ook niet verkouden wordt.Ja idd, en proberen zo veel mogelijk te verlichten.. we hebben het bedje al wat opgehoogd (hoofdeind naar boven) en geven meer voeding, ben ook kijken hoe meer vocht in huis te krijgen en straks even van CB vragen of ze nog tips hebbenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hee Moon![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4210 / +108 / +0 / 9273 / 10290
2. Moeraskat / 1169 / +7 / +10 / 3918 / 4518
3. KillemWieft / 1026 / +56 / +160 / 470 / 723
4. Dr.Mikey / 860 / +1 / +11 / 528 / 770
5. _UserName_ / 768 / +19 / +24 / 491 / 669
6. Bally-b / 590 / +58 / +0 / 180 / 272
7. hemarookworst / 578 / +20 / +1 / 1246 / 1560
8. loveislikeakiss / 565 / +27 / +0 / 2378 / 2784
9. HappyCharly / 522 / +17 / +4 / 1470 / 1718
10. gebrokenglas / 501 / +13 / +8 / 1929 / 2305
11. devzero / 478 / +9 / +35 / 499 / 649
12. Lovely / 428 / +25 / +0 / 2562 / 2975
13. StevenHyde / 336 / +17 / +1 / 1528 / 1846
14. aeque / 332 / +18 / +4 / 1587 / 1836
15. Fogel / 300 / +15 / +0 / 858 / 1101
16. Pinnenmutske / 299 / +5 / +2 / 325 / 447
17. Soury / 278 / +15 / +16 / 347 / 473
18. kree / 268 / +0 / +24 / 871 / 1036
19. mario390 / 266 / +16 / +0 / 24 / 66
20. KoningWouter / 241 / +67 / +0 / 1003 / 1135SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ben zelf ook nog wel moe eigenlijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
vanmiddag nog maar even bedje in, straks even langs mijn favoriete winkel
Helllo Moon en DJMO
Hoe is het met Moonquote:?
eigenlijk ben ik nog druk vandaag.. of nou ja, ik maak het druk![]()
JYSK, Jumbo, sleepoog ophalen, vanavond voetbal en wil eigenlijk rondje kermis doen, al ka dat laatste morgen ook wel, moet even munten opmaken, zijn volgend jaar niet meer geldigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja het gaat best wel goed! Gisteren ff wat minder momentje maar ik kom er snel weer uit, kan echt zeggen dat het een stuk stabieler gaatquote:![]()
Hoe is het met jou dot?![]()
stabiliteit is altijd goed
Ja fijn is dat he, dat je je niet meer druk maakt om de dingen waar je je eerder wel om druk maaktequote:Op vrijdag 25 april 2025 07:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zeker weten, ik ben gewoon echt een stuk vrolijker en kan beter met dingen omgaan
Ja dat gaat echt stukken beter, heb echt nog wel mindere momenten, maar het is heel anders nu!quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja fijn is dat he, dat je je niet meer druk maakt om de dingen waar je je eerder wel om druk maakte![]()
O dat is fijn, nu hopen dat het zo blijftquote:Op vrijdag 25 april 2025 07:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het gaat best wel goed! Gisteren ff wat minder momentje maar ik kom er snel weer uit, kan echt zeggen dat het een stuk stabieler gaat![]()
Hoe is het met jou dot?![]()
Hier alles oke
Morguhquote:
Ja dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn, nu hopen dat het zo blijft![]()
Hier alles oke!
Aah goed om te horen![]()
![]()
quote:
Hee aq
Ik herken het wel met Jyske, eerder was ik best snel druk en nu houd ik juist rust en overzicht, heel raar idee (vind vrouwlief ook overigens)quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat gaat echt stukken beter, heb echt nog wel mindere momenten, maar het is heel anders nu!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Oh wat fijn dat je nu meer rust en overzicht hebt, dat is ook fijn voor je hoofd!quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik herken het wel met Jyske, eerder was ik best snel druk en nu houd ik juist rust en overzicht, heel raar idee (vind vrouwlief ook overigens)![]()
Hmm, United Nations?quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja, maar ook voor dat van jou!quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh wat fijn dat je nu meer rust en overzicht hebt, dat is ook fijn voor je hoofd!
Ben ik toch wakker genoeg, klopt ook wel.. al mijn persoonlijkheden zijn unitedquote:
Dat is altijd goed.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben ik toch wakker genoeg, klopt ook wel.. al mijn persoonlijkheden zijn united
Zeker, soms maak ik een grapje en moeten al mijn persoonlijkheden er om lachenquote:
Dus een enorme lachsalvo in huis af en toequote:Op vrijdag 25 april 2025 08:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeker, soms maak ik een grapje en moeten al mijn persoonlijkheden er om lachen
How can I make this topic about me?![]()
Ja, alsof je 10 koekoeksklokken in huis hebt: allemaal hetzelfde geluid maar toch net wat andersquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus een enorme lachsalvo in huis af en toe
quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, alsof je 10 koekoeksklokken in huis hebt: allemaal hetzelfde geluid maar toch net wat anders
Lacht er tenminste nog iemand toch?quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeker, soms maak ik een grapje en moeten al mijn persoonlijkheden er om lachen
precies!quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Of ze lachen omdat het de baas is die een grapje vertelt, niet omdat het grapje erg grappig was
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Bolkje voor GG
quote:
Nu genoeg gezwaaid hoor, er zit nog een restantje spierpijn in mijn armen.
Zwaaizwaaiquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu genoeg gezwaaid hoor, er zit nog een restantje spierpijn in mijn armen.![]()
![]()
Ja kan ook nog HAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Of ze lachen omdat het de baas is die een grapje vertelt, niet omdat het grapje erg grappig wasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Heb ik opzettelijk nog geen bolk gezegd vandaag, word ik me daar echt keihard gebolkt, door Dotteke nog wel
quote:
*Plof*
Arm is eraf gevallen.
Moggelllll.![]()
What! dat kan toch niet...quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb ik opzettelijk nog geen bolk gezegd vandaag, word ik me daar echt keihard gebolkt, door Dotteke nog wel![]()
Oh wow , nog steeds in dit topic?
Sally, goedemorgen. Ja ik heb geen idee, ik heb niet teruggelezen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Bolk danOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je hebt hem op mijn rug geplakt.quote:
We zaten op jou te wachten om hem volgende te makenquote:
quote:Zo hoef ik zelf niet meer te zwaaien.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb ik opzettelijk nog geen bolk gezegd vandaag, word ik me daar echt keihard gebolkt, door Dotteke nog wel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:32 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Zo hoef ik zelf niet meer te zwaaien.
Bolkje nr 2 voor GG
quote:Ze is lekker op dreef he.quote:
Ja, ze heeft de smaak te pakken.
Maar ik plaats gewoon een tegenbolk, no problem.
Gaan nog vele volgen. Ben in een Bolk die GG moodquote:
Bolk die Dot!quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan nog vele volgen. Ben in een Bolk die GG moodHow can I make this topic about me?![]()
Je bolkt de verkeerdequote:Op vrijdag 25 april 2025 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, ze heeft de smaak te pakken.
Maar ik plaats gewoon een tegenbolk, no problem.![]()
Ohnee Engels mocht niet meer.
En van wie mag je geen Engels meer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Intimidatie op de werkvloer is niet oke.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan nog vele volgen. Ben in een Bolk die GG mood
Gelukkig zijn GG en ik geen collega's en werken we niet bij dezelfde baasquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Intimidatie op de werkvloer is niet oke.
Ik intimideer gewoon terug.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Intimidatie op de werkvloer is niet oke.
Yeahhh GG BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Jussie
Lekker uitgeslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HaaaaiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mja wel best en met jou?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of wel. Weet het niet. En jij?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In welke branche werk jij eigenlijkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En heb je het naar je zin?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je veel leuke collega’s?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je kan gewoon op voor je PPL hoor. Je hele CBR verhaal heeft daar geen invloed op. Met een PPL kun je alleen niet commercieel vliegen, dn heb je een CPL nodig. Pas als je voor een maatschappij wil gaan vliegen kan je CBR geschiedenis naar boven komen. Maar dan ben je echt wel jaren verder.quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:42 schreef kree het volgende:
Ga wel even op zoek naar scholen, dat linkje wat je postte vond ik aan de dure kant. Motorvliegen vanaf Terlet is geen optie. Daar kun je alleen zweefvliegen. Wat wel een hele goede manier is om te leren vliegen.
Voor meer info DM je me maar![]()
Dat scheelt altijd al.
Werk je daar al lang?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan je ook nog doorgroeien of hoeft dat van jou niet?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Fijn
Heb je ambities?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar nu niet meer?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goedemorgen, gefeliciteerdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moguh, weer lekker bezig op de vroege ochtend dusquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:24 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen![]()
(eerste potje tafelvoetbal is gewonnen)![]()
![]()
Naar welk land zou je nog op vakantie willen, Justin?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb vannacht tv liggen kijken kon niet slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denemarken, Zweden, Kroatië. En jij?quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
Naar welk land zou je nog op vakantie willen, Justin?![]()
Owquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb vannacht tv liggen kijken kon niet slapenhelemaal niet kunnen slapen?
![]()
Ja nieuwe aangekochte rechtsbuiten had geen tijd nodig om te wennen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moguh, weer lekker bezig op de vroege ochtend dusBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Goede aankoop dusquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja nieuwe aangekochte rechtsbuiten had geen tijd nodig om te wennen.![]()
![]()
Zweden en Kroatië lijken me ook wel wat ja.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Denemarken, Zweden, Kroatië. En jij?
In welke landen ben je al eens geweest?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O daar ben ik nu ook mee aan het werk,quote:
De financiën bijwerken van mijn vrijwilligers werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt allemaal wel erg dichtbij hè zoquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar ben ik nu ook mee aan het werk,
De financiën bijwerken van mijn vrijwilligers werk
Veel landen binnen Europa.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zweden en Kroatië lijken me ook wel wat ja.
In welke landen ben je al eens geweest?![]()
Dus nooit daarbuiten?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Toch een goedemorgen toegewenst Dotquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb vannacht tv liggen kijken kon niet slapen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon die getallen bolkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar ben ik nu ook mee aan het werk,
De financiën bijwerken van mijn vrijwilligers werk![]()
![]()
Is wel leuk hoor, heb ik ook gedaan en is wel een aanrader.quote:
Heb je al thee op?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
As we speakquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is wel leuk hoor, heb ik ook gedaan en is wel een aanrader.
Heb je al thee op?![]()
Oké lekker.quote:
Wat ga je vanavond eten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee nog. Jij wel?quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké lekker.
Wat ga je vanavond eten?![]()
Nee ik kook nietquote:
Mijn man doet dat.
Hou je van sushi?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet echtquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ik kook niet
Mijn man doet dat.
Hou je van sushi?![]()
Meer van een goed stuk vlees?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt, was vanaf Teuge. Oa hier te boeken https://www.vliegles.nl/en/cessna-teugequote:Op vrijdag 25 april 2025 01:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kan ook in een kleine(re) Chesna bijvoorbeeld. Op Terlet?
Vraag maar aan @:Fogel - die heeft een vlucht gemaakt met instructeur ernaast (of zo?)
Maar ik heb dit allemaal al eerder aan @kree uitgelegd, inclusief dat zelfs als je een PPL ("vliegtuigrijbewijs") hebt dat je nog steeds geen mensen mag vervoeren voor geld. Maar daar wilde hij niet naar luisteren.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Tevens BOLK en goedemorgenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zou je een sterrenrestaurant waarderen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neequote:Op vrijdag 25 april 2025 09:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou je een sterrenrestaurant waarderen?![]()
Waarom niet?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja denk alleen dat het bij Jussie beter werkt als bij mijquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt allemaal wel erg dichtbij hè zo
Ik ben kwijt hoe ik de codes in Exel zet om automatisch op te tellen en af te trekken![]()
Moet nu alles handmatig doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Google is your friendquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja denk alleen dat het bij Jussie beter werkt als bij mij
Ik ben kwijt hoe ik de codes in Exel zet om automatisch op te tellen en af te trekken![]()
Moet nu alles handmatig doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja tot 00.30 uur toen was ik alweer wakkerquote:
EEn paar uurtjes tv gekeken en toen nog een paar uurtjes geslapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Stevenquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Toch een goedemorgen toegewenst Dot
Dat kan ik dus niet en werken en bolken. ALs ik even pauze neem wel maar als ik bezig ben echt niet. Ik snap ook nog steeds niet hoe jij dat doetquote:
Justin kan je wel helpen daarmee.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja denk alleen dat het bij Jussie beter werkt als bij mij
Moet nu alles handmatig doenHow can I make this topic about me?![]()
Bolk excelI'm surrounded by morons!
En nog een man ook, en mannen kunnen - zegt men - maar 1 ding tegelijkquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet en werken en bolken. ALs ik even pauze neem wel maar als ik bezig ben echt niet. Ik snap ook nog steeds niet hoe jij dat doet
JK gebruikt excel om te bolken?quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nog een man ook, en mannen kunnen - zegt men - maar 1 ding tegelijkI'm surrounded by morons!
Of onze excel vogel @Kissingbirdquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Justin kan je wel helpen daarmee.![]()
![]()
Dat hoeven geen liflafjes te zijn hoor?quote:
Of wil jij het liefst naar een steakhouseWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ben al aan het zoeken geweest maar kom er echt niet uitquote:
Moet het weer even zien hoe men het doet en dan weet ik het wel weer.
Het mooie is ik ben tweede penningmeester de echte penningmeester kan het niet
Ondertussen ben ik vice voorzitter, wachten op een nieuwe voorzitter
Doe het secretariaat en dat is een hele klus kan ik je zeggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, totaal niet. Ik heb wel Excel open staan toevallig nu.quote:How can I make this topic about me?![]()
Steakhouse, een goede Indiër, of Italiaanquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat hoeven geen liflafjes te zijn hoor?
Of wil jij het liefst naar een steakhouse![]()
Verkeerde accountquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ik heb wel Excel open staan toevallig nu.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je wilt dat een cel automatisch een berekening doet?quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben al aan het zoeken geweest maar kom er echt niet uit
Moet het weer even zien hoe men het doet en dan weet ik het wel weer.
Het mooie is ik ben tweede penningmeester de echte penningmeester kan het niet
Ondertussen ben ik vice voorzitter, wachten op een nieuwe voorzitter
Doe het secretariaat en dat is een hele klus kan ik je zeggenHow can I make this topic about me?![]()
Ja daarom is het des te bijzonder. Hoe kan ik alles invoeren en dan bolken en dan ook nog drie of 4 keer binnen een minuut. Dan kom ik niet ver met mijn werk als ik dat doe.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nog een man ook, en mannen kunnen - zegt men - maar 1 ding tegelijk
Ik vind het knapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pizza!quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Steakhouse, een goede Indiër, of ItaliaanHow can I make this topic about me?![]()
Of even AI vragen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben al aan het zoeken geweest maar kom er echt niet uit
Ja op tellen, aftrekken en dan ook aan het eind van de maand per kolom het totaal maaktquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je wilt dat een cel automatisch een berekening doet?
en dan aan het eind van het jaar het hele totaal van alle kolommen van de in en uitgavenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Steakhouse, een goede Indiër, of Italiaanben nog nooit bij een Indiër geweest. Heb je aanraders?
quote:ja als je eenmaal doorhebt hoe excel werkt is het een fijn programma.
Smile, it's free therapy.![]()
Weet wel goeie in Rotterdamquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekkerben nog nooit bij een Indiër geweest. Heb je aanraders?
![]()
![]()
Maar je hebt gewoon geen zin om Dot te helpenquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ik heb wel Excel open staan toevallig nu.![]()
rauw of gebakkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Steakhouse, een goede Indiër, of Italiaan
Jij bent de kenner nuquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja als je eenmaal doorhebt hoe excel werkt is het een fijn programma.
![]()
![]()
![]()
Jawel ik ben al bezigquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar je hebt gewoon geen zin om Dot te helpen![]()
* Moeraskat maakt notitiequote:
Bedankt
Heb je ook honger gekregen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij wil toch een kist vliegen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt, was vanaf Teuge. Oa hier te boeken https://www.vliegles.nl/en/cessna-teuge
Maar ik heb dit allemaal al eerder aan @:kree uitgelegd, inclusief dat zelfs als je een PPL ("vliegtuigrijbewijs") hebt dat je nog steeds geen mensen mag vervoeren voor geld. Maar daar wilde hij niet naar luisteren.
Ywquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat maakt notitie
Bedankt
Heb je ook honger gekregen?![]()
Ja ff ontbijten nu![]()
![]()
Waaaaarom doen jullie zoveel moeite. Laat hem het zelf uitkiezen verder. Hij heeft alle info nu toch en al van SdK goede bruikbare info gehad.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat is jouw lievelingseten?quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
Waaaaarom doen jullie zoveel moeite. Laat hem het zelf uitkiezen verder. Hij heeft alle info nu toch en al van SdK goede bruikbare info gehad.![]()
Nee greysie komt naar hierquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar ik moet gaan opstaan want greys komt zo al naar hier![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: