SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Touché.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
... zegt degene die vorige keer nog begon over dat de meeste mensen 200 km rijden voor een vakantie en anders niet![]()
![]()
de aankomende vreetmeet is 2uur en 3 kwartier enkelquote:Op donderdag 24 april 2025 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat doe je ook niet eventjes voor een middagje.
Draag ze met trots.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, even een aantal grijze haren verwijderd. Het worden er zo langzamerhand toch wel veel.
jaquote:Op donderdag 24 april 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd eerlijk gezegd dat het gewoon aan mij ligt, niet aan hen. Maar dat verliest ook z'n waarde op den duur.
Dat zou ik echt chill vinden, gewoon random en vrijblijvend want daarom is internetcontacten ook chill denk ik?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer alleen dat iedereen zo tering ver uit elkaar woont.
dat klinkt wel fijn hoorquote:Op donderdag 24 april 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik het goed met iemand kan vinden en we doen dingen samen, komen bij elkaar over de vloer en zo, dan meestal. Ik weet het zelf ook niet precies, soms gebeurt het gewoon
Als ik die van mij moet verwijderen kan ik net zo goed 3/4e van m'n kop kaalscherenquote:Op donderdag 24 april 2025 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, even een aantal grijze haren verwijderd. Het worden er zo langzamerhand toch wel veel.
Is ook zo. Daarom heb ik 2-3 echt goede vrienden. Meer heb ik er niet nodig.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
[..]
Dat zou ik echt chill vinden, gewoon random en vrijblijvend want daarom is internetcontacten ook chill denk ik?
[..]
dat klinkt wel fijn hoormeer naar je gevoel luisteren ipv (te veel) over na denken
Zo erg bij jou al?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als ik die van mij moet verwijderen kan ik net zo goed 3/4e van m'n kop kaalscheren
Nadeel is bij mensen die je via via kent.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt, dat vind ik ook wel een mooie.
Ja en daar gaat het dus misquote:Op donderdag 24 april 2025 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Af en toe een appje sturen met de vraga hoe het gaat. Af en toe een belletje met hetzelfde idee.
Soms iets delen waarvan je denkt goh daar zal die andere ook wel van moeten lachen
elkaar (minstens) sporadisch een keertje zien
Dan moet het wel goedkomen toch
Zijkanten worden al goed zilvergrijsquote:
Voordeel van een paar vrienden dichtbij is dat het makkelijk last minute afspreken is. (want je weet niet altijd of je over drie weken zin hebt om met iemand af te spreken) En na een bak koffie of een paar biertjes kun je evt. weer naar huis want toch dichtbij. Geen verplichting om meteen een dagdeel met elkaar door te brengen.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
Dat zou ik echt chill vinden, gewoon random en vrijblijvend want daarom is internetcontacten ook chill denk ik?
Ja maar dat moet blijkbaar gewoon kunnen.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de aankomende vreetmeet is 2uur en 3 kwartier enkel
Dud telt ook gelijk voor drie vrienden @Haagsquote:Op donderdag 24 april 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil je opzich best wel het compliment geven dat jij op dit moment de enige vriend bent waarmee ik afspreekmaar het voelt ook echt kutjekansloos om je dit als compliment te geven want ja, nouja, ja
.
haha jaquote:Op donderdag 24 april 2025 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Af en toe een appje sturen met de vraga hoe het gaat. Af en toe een belletje met hetzelfde idee.
Soms iets delen waarvan je denkt goh daar zal die andere ook wel van moeten lachen
elkaar (minstens) sporadisch een keertje zien
Dan moet het wel goedkomen toch
true. Had 'm beter anders kunnen verwoorden, kun jij ook lachen met een zwerver en random mensen en betekent dat jij dat dan als vrienden ziet?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vraag was dan ook wat het voor mij was.
lol ja samequote:Op donderdag 24 april 2025 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies
Ik ben zo sociaal onhandig als wat, maar ga wel naar meets en ben op groepsreizen geweest.
VLEESquote:Op donderdag 24 april 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als ik die van mij moet verwijderen kan ik net zo goed 3/4e van m'n kop kaalscheren
nja, de vorige was ook niet veel minder, maar dat was tenminste nog op een plek waar ze hotels haddenquote:Op donderdag 24 april 2025 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat moet blijkbaar gewoon kunnen.
Ik woon gelukkig nog vrij centraal in het landquote:Op donderdag 24 april 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, de vorige was ook niet veel minder, maar dat was tenminste nog op een plek waar ze hotels hadden
Dacht, toen het er een paar waren, dat ik dat wel zou kunnen.quote:
Ja samequote:Op donderdag 24 april 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja
ik negeer je appjes, en je telefoontjes, en eigenlijk alles
dat negeren wil ik echt het allereerst afleren, dat is echt heel naar vind ik
[..]
Nee, gesprekken met random mensen heb ik geen behoefte aan, doe ik dus ook niet. Mij gewoon lekker met rust laten.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
true. Had 'm beter anders kunnen verwoorden, kun jij ook lachen met een zwerver en random mensen en betekent dat jij dat dan als vrienden ziet?
ja, ik weet dat het meestal niet de meetlocatie, maar mijn eigen locatie is die het probleem vormtquote:Op donderdag 24 april 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig nog vrij centraal in het land
Dat is wel handig. Voor mij is alles een soort wereldreis.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig nog vrij centraal in het land
Hahahaha. Ben gelukkig echt gezegend met een goede volle bos met haar die ook niet lijkt te verminderen, en heb altijd gezegd ik word liever grijs dan kaal. Heb denk ik wel een kop voor grijs maar niet voor kaalquote:
Ik heb ook vrienden die ik soms 3 maanden niet spreek. Maar als ik ze dan spreek dan gaat het verder waar het gebleven is zegmaar....quote:Op donderdag 24 april 2025 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en daar gaat het dus misNiet dat ik die persoon vergeet, maar soms verdwijn ik een tijdje en dan is het heel kut om na drie maanden weer ineens zoiets te hebben van 'joehoe ben ik weer, ik zag dit en moest aan je denken haha'. Dat waardeert niet iedereen, dus ik vind het heel lastig om dan na een tijdje weer ineens contact op te nemen.
En dan heb ik een vriendin (gehad, geen contact meer mee) die met jouw voorbeeld geen genoegen nam.
Ik heb er allang vrede mee. Ik heb nog 1 stukje zwart haar dat dapper weerstand biedt aan de grijze overheersers.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht, toen het er een paar waren, dat ik dat wel zou kunnen.
Kennelijk niet zo goed als ik toen dacht.
Grijze haren op mijn hoofd heb ik al sinds ik met Fera datete. Maar nu ook mijn baard, en zelfs een grijze borsthaar. Ik heb nog even tijd nodig om hier vrede mee te hebben.
Ik werd deze week door meerdere mensen gebeld die zeiden dat ik hun gebeld had.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kunnen die kutspammers eens ophouden met bellen.
Nou ja zo ben ik dus. En als ik weet dat er iets is dan vraag ik wel hoe het gaat en ik stuur stomme memes. En ik stuur verjaardagskaartjes en kerstkaartjes.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook vrienden die ik soms 3 maanden niet spreek. Maar als ik ze dan spreek dan gaat het verder waar het gebleven is zegmaar....
Maar dat soort dingen leveren natuurlijk wel wrijving als de verwachting bij beide erg verschilt.
Ik heb een hele goede vriend die nooit een appje stuurt uit zichzelf. Of een belletje van hoe gaat het? Maar ik weet dat hij zo is. Altijd al geweest. Dat accepteer ik gewoon. Hij is wel enthousiast als ik contact met hem opneem namelijk...
Hoe het hoort. Daarover verschillen de meningen natuurlijk... Zolang ik me prettig voel bij de omgang dan maken de details vaak minder uit..
quote:Op donderdag 24 april 2025 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik werd deze week door meerdere mensen gebeld die zeiden dat ik hun gebeld had.
Mijn nummer is misbruikt
Ha, ik heb Samzz gelokt!quote:
Wil je niet reageren? Voel je een drempel? Waarom negeer je ze?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja
ik negeer je appjes, en je telefoontjes, en eigenlijk alles
dat negeren wil ik echt het allereerst afleren, dat is echt heel naar vind ik
Das lang geleden. Alles goed met u?quote:
Sow.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Wil je niet reageren? Voel je een drempel? Waarom negeer je ze?
Ja hotel Leonardo, beste nacht ooit gehadquote:Op donderdag 24 april 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, de vorige was ook niet veel minder, maar dat was tenminste nog op een plek waar ze hotels hadden
Goed genoeg. En met jou?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Das lang geleden. Alles goed met u?
uhm, ja, goed genoeg lijkt me een treffende omschrijving op dit momentquote:
Dan zeg ik niksquote:Op donderdag 24 april 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn goede vragen hoor. Die ik mezelf ook altijd stel.
hmmquote:Op donderdag 24 april 2025 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja hotel Leonardo, beste nacht ooit gehad
Met de rest van de Turtles?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja hotel Leonardo, beste nacht ooit gehad
Leek wel een psycholoog die net zijn diploma had gehaald en de eerste patiënt tegenover zich hadquote:Op donderdag 24 april 2025 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
vond je me te bot? Ik stel gewoon vragen
quote:
Ja ik dacht dat we nog met zn allen gingen zuipen. Dus had dat hotel geboekt. Ben 's avonds uiteindelijk gewoon in de auto gestapt en naar huis geredenquote:Op donderdag 24 april 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met de rest van de Turtles?
Dat is dan wel een domper.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ja ik dacht dat we nog met zn allen gingen zuipen. Dus had dat hotel geboekt. Ben 's avonds uiteindelijk gewoon in de auto gestapt en naar huis gereden
Welcome to the Matrix.quote:
Nee. Ik had gewoon voorzorgsmaatregelen getroffen die niet nodig bleken.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is dan wel een domper.
ik heb rustig nog wat op de hotelkamer gedronken en ben gaan tukkenquote:Op donderdag 24 april 2025 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. Ik had gewoon voorzorgsmaatregelen getroffen die niet nodig bleken.
Dat was ik van plan maar toen bedacht ik me dat ik liever thuis wakker werd!quote:Op donderdag 24 april 2025 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb rustig nog wat op de hotelkamer gedronken en ben gaan tukken
nou ja, tijdens het eten had ik natuurlijk wel al genoeg gedronken dat naar huis rijden toch al niet meer mochtquote:Op donderdag 24 april 2025 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was ik van plan maar toen bedacht ik me dat ik liever thuis wakker werd!
oh zo. Ja ik had maar 6 biertjes op met eten dus rijden kon nog prima.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, tijdens het eten had ik natuurlijk wel al genoeg gedronken dat naar huis rijden toch al niet meer mocht
Oom agent is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 24 april 2025 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo. Ja ik had maar 6 biertjes op met eten dus rijden kon nog prima.
*high fivequote:Op donderdag 24 april 2025 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, ja, goed genoeg lijkt me een treffende omschrijving op dit moment
Dat is pas een probleem als je staande gehouden wordt.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oom agent is het hier niet mee eens
quote:Op donderdag 24 april 2025 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is pas een probleem als je staande gehouden wordt.
wat brengt jou hier op deze natte donderdagmiddag?quote:
Nulpuntnulletjes?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo. Ja ik had maar 6 biertjes op met eten dus rijden kon nog prima.
Ben je Bitterbal aan het yennen ook?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb dikke Yennen betaald voor dit uitzicht dus ik ging er wel vanuit dat het echt is
Big in Japan is op de radioquote:Op donderdag 24 april 2025 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb dikke Yennen betaald voor dit uitzicht dus ik ging er wel vanuit dat het echt is
Noem je hem nou dik.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Big in Japan is op de radio
Dat is hoe is jou zo voorstel
You're big in Japan
Nee, een jong varkenquote:
Eerder andersomquote:Op donderdag 24 april 2025 14:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je Bitterbal aan het yennen ook?
Noem je me nou dik?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Big in Japan is op de radio
Dat is hoe is jou zo voorstel
You're big in Japan
Nee, ik noem hem groot in Japanquote:
quote:
Biggepestenaar?quote:
Is Buda zo'n spijker dan?quote:
quote:
Nou. De TT als eerste.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat brengt jou hier op deze natte donderdagmiddag?
Twee keer de helft.quote:
Hoiquote:Op donderdag 24 april 2025 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou. De TT als eerste.
Maar, kwam weer op FOK! omdat Sint overleden is, en toen zei ik hoi in R&P SC en toen hoi hier.
En ja. Dat.
Ik had niets gedronkenquote:Op donderdag 24 april 2025 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oom agent is het hier niet mee eens
Denk je naar Japan te gaan, ben je ineens Chineesquote:
Nou Hoi terugquote:Op donderdag 24 april 2025 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou. De TT als eerste.
Maar, kwam weer op FOK! omdat Sint overleden is, en toen zei ik hoi in R&P SC en toen hoi hier.
En ja. Dat.
Zo'n ouderwetse nagel of een modern Ikea geval met allemaal vormpjes?quote:
En ze kijken al zo nauw.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk je naar Japan te gaan, ben je ineens Chinees
Kruiskopquote:Op donderdag 24 april 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n ouderwetse nagel of een modern Ikea geval met allemaal vormpjes?
Dat is een schroef.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Ken verder geen spijkers eigenlijk.
Een kruiskop is een schroefquote:Op donderdag 24 april 2025 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Kopspijkers?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Wat vindt die koe ervan dat je hem haakt?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:00 schreef essnhills het volgende:
Ik was een koe aan het haken, maar heb deze toer al 2x moeten uithalen
De eerste keer kwam ik 2 steken tekort, de tweede keer had ik er 1 over
Straks nog maar eens proberen
Dus als je wat foutjes maakt die elkaar opheffen zodat de toer uitkomt, ben je tevreden?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:00 schreef essnhills het volgende:
Ik was een koe aan het haken, maar heb deze toer al 2x moeten uithalen
De eerste keer kwam ik 2 steken tekort, de tweede keer had ik er 1 over
Straks nog maar eens proberen
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vindt die koe ervan dat je hem haakt?
Ik kan best allerlei foutjes wegmoffelen zonder dat iemand dat ooit doorheeft. Maar precies deze toer vormt de basis van het vierkantquote:Op donderdag 24 april 2025 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus als je wat foutjes maakt die elkaar opheffen zodat de toer uitkomt, ben je tevreden?
daarnaast heb je ook een flikflakquote:
Koegoed!quote:
dat schaap is moequote:
Doe eens een konijntjequote:
Wat een toeval, ik ookquote:
Nee heb andere dieren gekozen voor dit projectquote:Op donderdag 24 april 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe eens een konijntje
doe ut zelfquote:Op donderdag 24 april 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe eens een konijntje
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik ook
[..]
Nee heb andere dieren gekozen voor dit project
Misschien voor een volgende
Boek heeft wel patronen voor een konijn en haas
Hoezo? Wat heb je met konijntjes?quote:
Doe us lief.quote:
doe zelfquote:
Konijntjes zijn liefquote:Op donderdag 24 april 2025 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heb je met konijntjes?
Kom dan.quote:
neequote:
Mietje.quote:
Ik ga er een knisperboekje van maken voor neefje/nichtje die over ongeveer een maand geboren wordtquote:
das dezelfde als het mobiel?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga er een knisperboekje van maken voor neefje/nichtje die over ongeveer een maand geboren wordt![]()
Nog niet, maar komen er uiteindelijk welquote:
Jaquote:
quote:
kind heeft straks een boerderijdierenfobiequote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Die hebben ze al opgehangen op de plek waar de box komt te staan
Nee ik heb braaf twee doosjes gekocht.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Wat veel!
O wacht. Dacht dat het jouw diepvries was, toen zag ik de prijskaartjes
Maar de mobiel was zeediertjesquote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
kind heeft straks een boerderijdierenfobie
ow ja.... die zwemmen niet op een boerderijquote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Wat veel!
dan was flor dr diepvries nog een logischere gedachtengangquote:Op donderdag 24 april 2025 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze in een vaatwasser stonden.
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Wat veel!
Mijn conclusie hieruit is dat @Ama thuis een vaatvriescombi heeft staanquote:Op donderdag 24 april 2025 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze in een vaatwasser stonden.
Met een beetje vloeibaar stikstof spat het vuil er vanaf! En de vaat! En de vaatwasser!quote:Op donderdag 24 april 2025 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Mijn conclusie hieruit is dat @:ama thuis een vaatvriescombi heeft staan
Ik las knisperbroekje en snapte er geen hol vanquote:Op donderdag 24 april 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga er een knisperboekje van maken voor neefje/nichtje die over ongeveer een maand geboren wordt![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las knisperbroekje en snapte er geen hol van.
Superleuk, iig.
Leuk leuk! Wij hebben drie Vlaamse reuzen en 1 Vlaamse Godzilla.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niet, maar komen er uiteindelijk wel
Okee het was niet droog. Maar ja. Toch even kibbeling gegeten bij de visboer.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar even buiten lopen. Het is eindelijk droog.
Oh hoiquote:Op donderdag 24 april 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ben er weer. Vond dat we een goed gesprek hadden over vriendschap maar om nu op alle quotes te reageren is ook weer zoiets
Ken ik niet.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
acteur Chris Cauwenberghs
gelukkig kent iedereen niet iedereen.quote:
Pics van de Vlaamse Godzillaquote:Op donderdag 24 april 2025 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk leuk! Wij hebben drie Vlaamse reuzen en 1 Vlaamse Godzilla.
Speelde Kabouter Lui in de Kabouter Plop serie.quote:
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a3bd7cee/quote:Op donderdag 24 april 2025 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Speelde Kabouter Lui in de Kabouter Plop serie.
Die is permanent gaan slapen?quote:
oh huh, die man is vet jongquote:Op donderdag 24 april 2025 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Speelde Kabouter Lui in de Kabouter Plop serie.
Ik weet niet hoe ik hier foto's moet plaatsenquote:Op donderdag 24 april 2025 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pics van de Vlaamse Godzilla
David?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, ik bedoelde niet plop maar zo'n andere kabouter. nvm
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hier foto's moet plaatsen.
Huhquote:Op donderdag 24 april 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd naar Samzz der hoofd, want die zit in mijn hoofden je kleding.
78. Overleden aan hartfalen. En had al eerder lymfeklierkanker.quote:
midden op je hoofd ?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh
Ik heb een huispak aan en een scheve knot op m'n hoofd.
Ik word daar zo moe van van dansenquote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word daar zo moe van van dansen
Ik ga slapen
Dan zou ik pas echt ontdaan zijnquote:
jij was toch best actief met foto's posten?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
78. Overleden aan hartfalen. En had al eerder lymfeklierkanker.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
78. Overleden aan hartfalen. En had al eerder lymfeklierkanker.![]()
ik ben dol op het fonteinenstaartjequote:
Ja, recht bovenop. Maar dan scheef.quote:
Ja nog steeds, nu met fleurige schoenen met eenhoornhakken erbijquote:Op donderdag 24 april 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zou ik pas echt ontdaan zijn
[..]
jij was toch best actief met foto's posten?dat vond ik leuk, en nu heb ik een duidelijk beeld van jouw hoofd en moest daar aan denken toe ik je zag posten en vroeg me af in hoeverre dat nog zou kloppen
en je hield toch van die mooie jurken enzo?dat was leuk om te zien
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, recht bovenop. Maar dan scheef.
[..]
Ja nog steeds, nu met fleurige schoenen met eenhoornhakken erbij.
ohjaaa, was die teckel ook van jou?!quote:Op donderdag 24 april 2025 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I succeed!
Let niet op de troeptuin, die wordt verbouwd
Jurkjesquote:Op donderdag 24 april 2025 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, recht bovenop. Maar dan scheef.
[..]
Ja nog steeds, nu met fleurige schoenen met eenhoornhakken erbij.
Er is ook een teckel, jaquote:Op donderdag 24 april 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohjaaa, was die teckel ook van jou?!
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh
jaaaaquote:Op donderdag 24 april 2025 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is ook een teckel, ja. Die is kleiner dan het konijn. Ze eten samen uit de voerbak.
Ja, zo maak je geen vrienden natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ben er weer. Vond dat we een goed gesprek hadden over vriendschap maar om nu op alle quotes te reageren is ook weer zoiets
Wat een lieve nijnquote:Op donderdag 24 april 2025 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I succeed!
Let niet op de troeptuin, die wordt verbouwd
@CherryLipsquote:Op donderdag 24 april 2025 15:58 schreef Samzz het volgende:
Oh en een chocoladevlek in m'n trui zie ik nu.
We gaan eerst leren hoe we vriendschappen weer kunnen behouden want anders heeft vriendschappen maken ook niet veel zinquote:Op donderdag 24 april 2025 15:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo maak je geen vrienden natuurlijk.
Hmm, ja, daar zit iets in.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We gaan eerst leren hoe we vriendschappen weer kunnen behouden want anders heeft vriendschappen maken ook niet veel zin
ik heb paar mensen waarvan ik niet weet of ik durf te vragen of ze nog contact zouden willenquote:
heeft ze ze voorgeproefd?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
kreeg van mijn mama 8 witte sjokoladeeijtes mee naar huis![]()
Hmm, is misschien wel eng dat ze dan geen behoefte meer hebben aan contact, maar misschien kun je uitleggen waar je mee bezig bent als ze het wel contact willen hebben? Dan snappen ze beter dat je soms stil kunt vallen en dat je daar aan werkt.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb paar mensen waarvan ik niet weet of ik durf te vragen of ze nog contact zouden willenen weet ook niet of dat ik dat echt wil of dat het een makkelijkere optie is (want ik weet ergens al wat ik aan je heb oid)
Hedwegquote:Op donderdag 24 april 2025 16:03 schreef Ama het volgende:
Kat is eindelijk buiten dus ik heb even wat dingen in huis kunnen doen.
Natte kat is straks weer binnen en dan kun je die dingen opnieuw doen.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:03 schreef Ama het volgende:
Kat is eindelijk buiten dus ik heb even wat dingen in huis kunnen doen.
👀quote:Op donderdag 24 april 2025 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Natte kat is straks weer binnen en dan kun je die dingen opnieuw doen.
neequote:
Nee beter komt ze niet bij de vaat, anders heb je straks nog bevroren katquote:Op donderdag 24 april 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Ja oké de vloer misschien wel maar ik denk niet dat het met de afwas veel zal schelen.
quote:Op donderdag 24 april 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee beter komt ze niet bij de vaat, anders heb je straks nog bevroren kat
Grotendeels wel met wat zwart. Ze heeft haar naam inderdaad uit Harry Potter.quote:
Hm, ja kan wel.. En in principe heb ik nu niks en als het antwoord nee is heb ik nog steeds niks maar dan wel met duidelijkheid.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, is misschien wel eng dat ze dan geen behoefte meer hebben aan contact, maar misschien kun je uitleggen waar je mee bezig bent als ze het wel contact willen hebben? Dan snappen ze beter dat je soms stil kunt vallen en dat je daar aan werkt.
Ik was het vorig jaar aan het kijken want toen was het in Emmen.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
OOOOOOOOOH LOL, ik heb vorig jaar nog koningsdag gevierd. Niks aan de hand mensen
Het is wel normaal het eng te vinden omdat je afgewezen kunt worden. Maar inderdaad, dan heb je wel duidelijkheid. En ik denk dat het aantal jaar niet heel veel uitmaakt.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ja kan wel.. En in principe heb ik nu niks en als het antwoord nee is heb ik nog steeds niks maar dan wel met duidelijkheid.
Het gaat overigens om mensen waar ik echt heel lang geen contact meer mee heb gehad. Ene is 2 jaar, ander is ehnhh 4? jaar en nog één iemand van 6 jaar oid maar die wil wel.
Die laatste ga ik trouwens mn best voor doen heb ik besloten, zes jaar inhalen is wel heftig
Dat wordt ze anders wel als ze in de vaatvriescombi terechtkomtquote:
Booohquote:Op donderdag 24 april 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat wordt ze anders wel als ze in de vaatvriescombi terechtkomt
Zoals het een echte FOK!er betaamt.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee. Gewoon chill thuis voor de buis met FOK en snacks enz.
Ik dacht dat ik met een vriendin even de stad in zou gaan maar ze moet eerst werken en dan kunnen we pas tegen 13:30 en dat vind ik wel echt te laat voor de vrijmarkt enz.quote:
Dan is al het leuke al weg.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met een vriendin even de stad in zou gaan maar ze moet eerst werken en dan kunnen we pas tegen 13:30 en dat vind ik wel echt te laat voor de vrijmarkt enz.
Ja dus ik sla wel over dit jaar. Al dat nieuwe meuk wat nog te koop is dat verkopen ze ook wel op andere markten.quote:
en, was het leuk?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was het vorig jaar aan het kijken want toen was het in Emmen.
Hmm. Nouja, eerst even met één iemand beginnen, anders gaat het ook niet werken.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel normaal het eng te vinden omdat je afgewezen kunt worden. Maar inderdaad, dan heb je wel duidelijkheid. En ik denk dat het aantal jaar niet heel veel uitmaakt.
Toen met een vriendin naar de NSDM werf. Chille vrijmarkt daar en vaak live muziek en terrasjes.quote:
Ja ach leuk is een groot woord maar was wel geinig om een keer te zien dat Emmen het mocht organiseren.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en, was het leuk?
[..]
Hmm. Nouja, eerst even met één iemand beginnen, anders gaat het ook niet werken.
ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld; ik zie het als een hele gezellige dag waarop veel te doen is enzo. Dat de Koning jarig is kan me verder gestolen wordenquote:
Ja, precies zoals ik dusquote:Op donderdag 24 april 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld; ik zie het als een hele gezellige dag waarop veel te doen is enzo. Dat de Koning jarig is kan me verder gestolen worden
Zoals elke zaterdag dus.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet naar werk gaan, oranje tompouce en drinken.
Laat maar weten hoe die smaaktquote:
quote:
Grmblquote:
Essiequote:
Oftewel: je doet iets anders dan normaal op Koningsdag.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld; ik zie het als een hele gezellige dag waarop veel te doen is enzo. Dat de Koning jarig is kan me verder gestolen worden
Ik doe iedere dag anders dan normaal, wat vier ik dan?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oftewel: je doet iets anders dan normaal op Koningsdag.
Dan vier je het.
breng!quote:Op donderdag 24 april 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepepoten, insmeren met honing. Lading paprikapoeder (en wat chili of chipotle kruiden) erover strooien. In afgedekte ovenschaal doen op 180 graden tot ze gaar zijn
Koningsdagquote:Op donderdag 24 april 2025 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe iedere dag anders dan normaal, wat vier ik dan?
Kijk eens wat ik hebquote:
Het leven.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oehhhh... kijk maar uit dat jatten de dames hier zo vanuit je postquote:
@CherryLips en ik niet hoor.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
oehhhh... kijk maar uit dat jatten de dames hier zo vanuit je post
quote:
quote:
quote:
Gewoon geen smaakquote:
Jaquote:Op donderdag 24 april 2025 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
oehhhh... kijk maar uit dat jatten de dames hier zo vanuit je post
Het is wel een doos van 400 grquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
Even overdrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op donderdagquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Grappig hoe de naam van die chocolade het resultaat is als je er teveel van eet.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepepoten, insmeren met honing. Lading paprikapoeder (en wat chili of chipotle kruiden) erover strooien. In afgedekte ovenschaal doen op 180 graden tot ze gaar zijn
Dat plantaardige muntijs als eens geprobeerd van AH? Jude's ofzoiets.quote:
Deze? https://www.ah.nl/product(...)ude-s-mint-chocolatequote:Op donderdag 24 april 2025 17:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat plantaardige muntijs als eens geprobeerd van AH? Jude's ofzoiets.
Ja, moest daarbij gelijk aan jullie hier denkenquote:Op donderdag 24 april 2025 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze? https://www.ah.nl/product(...)ude-s-mint-chocolate
Nee nog nooit op
Misselijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nog nooit op
quote:
quote:plantaardig ijs
quote:Kan bevatten: Melk
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nog nooit op
Chocolade-mint ijs is alleen vaak niet zo spannend, je mist daar het mondgevoel van krakende pure chocolade en smeuïge mintcremequote:Op donderdag 24 april 2025 17:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja, moest daarbij gelijk aan jullie hier denken
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade-mint ijs is alleen vaak niet zo spannend, je mist daar het mondgevoel van krakende pure chocolade en smeuïge mintcreme
After eight schepijs van de ijssalonquote:Op donderdag 24 april 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade-mint ijs is alleen vaak niet zo spannend, je mist daar het mondgevoel van krakende pure chocolade en smeuïge mintcreme
Ah okeequote:Op donderdag 24 april 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat vanilleroomijs met daarin gebroken stukjes Ritter PFEFFERMINZ het lekkerste isquote:Op donderdag 24 april 2025 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
After eight schepijs van de ijssalon![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat vanilleroomijs met daarin gebroken stukjes Ritter PFEFFERMINZ het lekkerste is
Ik heb het groene vierkantje rondom de koe net afquote:
Ze hadden in die chocoladewinkel ook chocolade met sinaasappel, dat is pas des duivelsquote:
Brrr, het is geen halloweenquote:Op donderdag 24 april 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden in die chocoladewinkel ook chocolade met sinaasappel, dat is pas des duivels
Dus koos je ervoor om ons te negeren. Blijkbaar zijn we dus allemaal vrienden van je dat je dat doet.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
It was loveee, true loveeeeeeeeeeequote:Op donderdag 24 april 2025 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus koos je ervoor om ons te negeren. Blijkbaar zijn we dus allemaal vrienden van je dat je dat doet.
Iemand deze al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 24 april 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden in die chocoladewinkel ook chocolade met sinaasappel, dat is pas des duivels
Bedankt voor de verduidelijking!quote:Op donderdag 24 april 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
MURDER MUDER YES INDEED, KAI AI EL EL AI EN GIEEEEEEEEEEE (lees: K I L L I N G)
Weet niet of ze die hier in NL hebben, sowieso maar beperkt assortiment hierquote:Op donderdag 24 april 2025 17:20 schreef Flory- het volgende:
[..]
Iemand deze al eens geprobeerd?
https://www.colruyt.be/nl/producten/8499
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking!
is alleen nog maar beperkter geworden betreft rittersport. Volgens mij hebben ze alleen nog die met hazelnootquote:Op donderdag 24 april 2025 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ze die hier in NL hebben, sowieso maar beperkt assortiment hier
Het is wel heel treurig geworden inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is alleen nog maar beperkter geworden betreft rittersport. Volgens mij hebben ze alleen nog die met hazelnoot
Supermarktscanner zegt Coop, Plus en Deka.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt zonde want vroeger hadden we dat gewoon in de supermarkt.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh iewlquote:Op donderdag 24 april 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kom ik allemaal nooit, zit niet in de buurtquote:Op donderdag 24 april 2025 17:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Supermarktscanner zegt Coop, Plus en Deka.
Ja voor de 'normale' smaken moet je naar de Kruidvat, daar hebben ze die nog wel meestalquote:Op donderdag 24 april 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja echt zonde want vroeger hadden we dat gewoon in de supermarkt.
Die met biscuit.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor de 'normale' smaken moet je naar de Kruidvat, daar hebben ze die nog wel meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |