👀quote:Op donderdag 24 april 2025 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Natte kat is straks weer binnen en dan kun je die dingen opnieuw doen.
neequote:
Nee beter komt ze niet bij de vaat, anders heb je straks nog bevroren katquote:Op donderdag 24 april 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Ja oké de vloer misschien wel maar ik denk niet dat het met de afwas veel zal schelen.
quote:Op donderdag 24 april 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee beter komt ze niet bij de vaat, anders heb je straks nog bevroren kat
Grotendeels wel met wat zwart. Ze heeft haar naam inderdaad uit Harry Potter.quote:
Hm, ja kan wel.. En in principe heb ik nu niks en als het antwoord nee is heb ik nog steeds niks maar dan wel met duidelijkheid.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, is misschien wel eng dat ze dan geen behoefte meer hebben aan contact, maar misschien kun je uitleggen waar je mee bezig bent als ze het wel contact willen hebben? Dan snappen ze beter dat je soms stil kunt vallen en dat je daar aan werkt.
Ik was het vorig jaar aan het kijken want toen was het in Emmen.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
OOOOOOOOOH LOL, ik heb vorig jaar nog koningsdag gevierd. Niks aan de hand mensen
Het is wel normaal het eng te vinden omdat je afgewezen kunt worden. Maar inderdaad, dan heb je wel duidelijkheid. En ik denk dat het aantal jaar niet heel veel uitmaakt.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ja kan wel.. En in principe heb ik nu niks en als het antwoord nee is heb ik nog steeds niks maar dan wel met duidelijkheid.
Het gaat overigens om mensen waar ik echt heel lang geen contact meer mee heb gehad. Ene is 2 jaar, ander is ehnhh 4? jaar en nog één iemand van 6 jaar oid maar die wil wel.
Die laatste ga ik trouwens mn best voor doen heb ik besloten, zes jaar inhalen is wel heftig
Dat wordt ze anders wel als ze in de vaatvriescombi terechtkomtquote:
Booohquote:Op donderdag 24 april 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat wordt ze anders wel als ze in de vaatvriescombi terechtkomt
Zoals het een echte FOK!er betaamt.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee. Gewoon chill thuis voor de buis met FOK en snacks enz.
Ik dacht dat ik met een vriendin even de stad in zou gaan maar ze moet eerst werken en dan kunnen we pas tegen 13:30 en dat vind ik wel echt te laat voor de vrijmarkt enz.quote:
Dan is al het leuke al weg.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met een vriendin even de stad in zou gaan maar ze moet eerst werken en dan kunnen we pas tegen 13:30 en dat vind ik wel echt te laat voor de vrijmarkt enz.
Ja dus ik sla wel over dit jaar. Al dat nieuwe meuk wat nog te koop is dat verkopen ze ook wel op andere markten.quote:
en, was het leuk?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was het vorig jaar aan het kijken want toen was het in Emmen.
Hmm. Nouja, eerst even met één iemand beginnen, anders gaat het ook niet werken.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel normaal het eng te vinden omdat je afgewezen kunt worden. Maar inderdaad, dan heb je wel duidelijkheid. En ik denk dat het aantal jaar niet heel veel uitmaakt.
Toen met een vriendin naar de NSDM werf. Chille vrijmarkt daar en vaak live muziek en terrasjes.quote:
Ja ach leuk is een groot woord maar was wel geinig om een keer te zien dat Emmen het mocht organiseren.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en, was het leuk?
[..]
Hmm. Nouja, eerst even met één iemand beginnen, anders gaat het ook niet werken.
ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld; ik zie het als een hele gezellige dag waarop veel te doen is enzo. Dat de Koning jarig is kan me verder gestolen wordenquote:
Ja, precies zoals ik dusquote:Op donderdag 24 april 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld; ik zie het als een hele gezellige dag waarop veel te doen is enzo. Dat de Koning jarig is kan me verder gestolen worden
Zoals elke zaterdag dus.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet naar werk gaan, oranje tompouce en drinken.
Laat maar weten hoe die smaaktquote:
quote:
Grmblquote:
Essiequote:
Oftewel: je doet iets anders dan normaal op Koningsdag.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat je daarmee bedoeld; ik zie het als een hele gezellige dag waarop veel te doen is enzo. Dat de Koning jarig is kan me verder gestolen worden
Ik doe iedere dag anders dan normaal, wat vier ik dan?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oftewel: je doet iets anders dan normaal op Koningsdag.
Dan vier je het.
breng!quote:Op donderdag 24 april 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepepoten, insmeren met honing. Lading paprikapoeder (en wat chili of chipotle kruiden) erover strooien. In afgedekte ovenschaal doen op 180 graden tot ze gaar zijn
Koningsdagquote:Op donderdag 24 april 2025 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe iedere dag anders dan normaal, wat vier ik dan?
Kijk eens wat ik hebquote:
Het leven.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oehhhh... kijk maar uit dat jatten de dames hier zo vanuit je postquote:
@CherryLips en ik niet hoor.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
oehhhh... kijk maar uit dat jatten de dames hier zo vanuit je post
quote:
quote:
quote:
Gewoon geen smaakquote:
Jaquote:Op donderdag 24 april 2025 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
oehhhh... kijk maar uit dat jatten de dames hier zo vanuit je post
Het is wel een doos van 400 grquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
Even overdrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op donderdagquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Grappig hoe de naam van die chocolade het resultaat is als je er teveel van eet.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepepoten, insmeren met honing. Lading paprikapoeder (en wat chili of chipotle kruiden) erover strooien. In afgedekte ovenschaal doen op 180 graden tot ze gaar zijn
Dat plantaardige muntijs als eens geprobeerd van AH? Jude's ofzoiets.quote:
Deze? https://www.ah.nl/product(...)ude-s-mint-chocolatequote:Op donderdag 24 april 2025 17:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat plantaardige muntijs als eens geprobeerd van AH? Jude's ofzoiets.
Ja, moest daarbij gelijk aan jullie hier denkenquote:Op donderdag 24 april 2025 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze? https://www.ah.nl/product(...)ude-s-mint-chocolate
Nee nog nooit op
Misselijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nog nooit op
quote:
quote:plantaardig ijs
quote:Kan bevatten: Melk
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nog nooit op
Chocolade-mint ijs is alleen vaak niet zo spannend, je mist daar het mondgevoel van krakende pure chocolade en smeuïge mintcremequote:Op donderdag 24 april 2025 17:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja, moest daarbij gelijk aan jullie hier denken
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade-mint ijs is alleen vaak niet zo spannend, je mist daar het mondgevoel van krakende pure chocolade en smeuïge mintcreme
After eight schepijs van de ijssalonquote:Op donderdag 24 april 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade-mint ijs is alleen vaak niet zo spannend, je mist daar het mondgevoel van krakende pure chocolade en smeuïge mintcreme
Ah okeequote:Op donderdag 24 april 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat vanilleroomijs met daarin gebroken stukjes Ritter PFEFFERMINZ het lekkerste isquote:Op donderdag 24 april 2025 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
After eight schepijs van de ijssalon![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat vanilleroomijs met daarin gebroken stukjes Ritter PFEFFERMINZ het lekkerste is
Ik heb het groene vierkantje rondom de koe net afquote:
Ze hadden in die chocoladewinkel ook chocolade met sinaasappel, dat is pas des duivelsquote:
Brrr, het is geen halloweenquote:Op donderdag 24 april 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden in die chocoladewinkel ook chocolade met sinaasappel, dat is pas des duivels
Dus koos je ervoor om ons te negeren. Blijkbaar zijn we dus allemaal vrienden van je dat je dat doet.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ben er weer. Vond dat we een goed gesprek hadden over vriendschap maar om nu op alle quotes te reageren is ook weer zoiets
It was loveee, true loveeeeeeeeeeequote:Op donderdag 24 april 2025 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus koos je ervoor om ons te negeren. Blijkbaar zijn we dus allemaal vrienden van je dat je dat doet.
Iemand deze al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 24 april 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden in die chocoladewinkel ook chocolade met sinaasappel, dat is pas des duivels
Bedankt voor de verduidelijking!quote:Op donderdag 24 april 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
MURDER MUDER YES INDEED, KAI AI EL EL AI EN GIEEEEEEEEEEE (lees: K I L L I N G)
Weet niet of ze die hier in NL hebben, sowieso maar beperkt assortiment hierquote:Op donderdag 24 april 2025 17:20 schreef Flory- het volgende:
[..]
Iemand deze al eens geprobeerd?
https://www.colruyt.be/nl/producten/8499
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking!
is alleen nog maar beperkter geworden betreft rittersport. Volgens mij hebben ze alleen nog die met hazelnootquote:Op donderdag 24 april 2025 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ze die hier in NL hebben, sowieso maar beperkt assortiment hier
Het is wel heel treurig geworden inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is alleen nog maar beperkter geworden betreft rittersport. Volgens mij hebben ze alleen nog die met hazelnoot
Supermarktscanner zegt Coop, Plus en Deka.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt zonde want vroeger hadden we dat gewoon in de supermarkt.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh iewlquote:Op donderdag 24 april 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kom ik allemaal nooit, zit niet in de buurtquote:Op donderdag 24 april 2025 17:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Supermarktscanner zegt Coop, Plus en Deka.
Ja voor de 'normale' smaken moet je naar de Kruidvat, daar hebben ze die nog wel meestalquote:Op donderdag 24 april 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja echt zonde want vroeger hadden we dat gewoon in de supermarkt.
Die met biscuit.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor de 'normale' smaken moet je naar de Kruidvat, daar hebben ze die nog wel meestal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |