Ah okeequote:Op donderdag 24 april 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade-mint ijs is alleen vaak niet zo spannend, je mist daar het mondgevoel van krakende pure chocolade en smeuïge mintcreme
Denk dat vanilleroomijs met daarin gebroken stukjes Ritter PFEFFERMINZ het lekkerste isquote:Op donderdag 24 april 2025 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
After eight schepijs van de ijssalon![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat vanilleroomijs met daarin gebroken stukjes Ritter PFEFFERMINZ het lekkerste is
Ik heb het groene vierkantje rondom de koe net afquote:
Ze hadden in die chocoladewinkel ook chocolade met sinaasappel, dat is pas des duivelsquote:
Brrr, het is geen halloweenquote:Op donderdag 24 april 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden in die chocoladewinkel ook chocolade met sinaasappel, dat is pas des duivels
Dus koos je ervoor om ons te negeren. Blijkbaar zijn we dus allemaal vrienden van je dat je dat doet.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ben er weer. Vond dat we een goed gesprek hadden over vriendschap maar om nu op alle quotes te reageren is ook weer zoiets
It was loveee, true loveeeeeeeeeeequote:Op donderdag 24 april 2025 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus koos je ervoor om ons te negeren. Blijkbaar zijn we dus allemaal vrienden van je dat je dat doet.
Iemand deze al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 24 april 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden in die chocoladewinkel ook chocolade met sinaasappel, dat is pas des duivels
Bedankt voor de verduidelijking!quote:Op donderdag 24 april 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
MURDER MUDER YES INDEED, KAI AI EL EL AI EN GIEEEEEEEEEEE (lees: K I L L I N G)
Weet niet of ze die hier in NL hebben, sowieso maar beperkt assortiment hierquote:Op donderdag 24 april 2025 17:20 schreef Flory- het volgende:
[..]
Iemand deze al eens geprobeerd?
https://www.colruyt.be/nl/producten/8499
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking!
is alleen nog maar beperkter geworden betreft rittersport. Volgens mij hebben ze alleen nog die met hazelnootquote:Op donderdag 24 april 2025 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ze die hier in NL hebben, sowieso maar beperkt assortiment hier
Het is wel heel treurig geworden inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is alleen nog maar beperkter geworden betreft rittersport. Volgens mij hebben ze alleen nog die met hazelnoot
Supermarktscanner zegt Coop, Plus en Deka.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt zonde want vroeger hadden we dat gewoon in de supermarkt.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh iewlquote:Op donderdag 24 april 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade-mint ijs is alleen vaak niet zo spannend, je mist daar het mondgevoel van krakende pure chocolade en smeuïge mintcreme
Daar kom ik allemaal nooit, zit niet in de buurtquote:Op donderdag 24 april 2025 17:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Supermarktscanner zegt Coop, Plus en Deka.
Ja voor de 'normale' smaken moet je naar de Kruidvat, daar hebben ze die nog wel meestalquote:Op donderdag 24 april 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja echt zonde want vroeger hadden we dat gewoon in de supermarkt.
Die met biscuit.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor de 'normale' smaken moet je naar de Kruidvat, daar hebben ze die nog wel meestal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |