Ik kan best allerlei foutjes wegmoffelen zonder dat iemand dat ooit doorheeft. Maar precies deze toer vormt de basis van het vierkantquote:Op donderdag 24 april 2025 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus als je wat foutjes maakt die elkaar opheffen zodat de toer uitkomt, ben je tevreden?
daarnaast heb je ook een flikflakquote:
Koegoed!quote:
dat schaap is moequote:
Doe eens een konijntjequote:
Wat een toeval, ik ookquote:
Nee heb andere dieren gekozen voor dit projectquote:Op donderdag 24 april 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe eens een konijntje
doe ut zelfquote:Op donderdag 24 april 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe eens een konijntje
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik ook
[..]
Nee heb andere dieren gekozen voor dit project
Misschien voor een volgende
Boek heeft wel patronen voor een konijn en haas
Hoezo? Wat heb je met konijntjes?quote:
Doe us lief.quote:
doe zelfquote:
Konijntjes zijn liefquote:Op donderdag 24 april 2025 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heb je met konijntjes?
Kom dan.quote:
neequote:
Mietje.quote:
Ik ga er een knisperboekje van maken voor neefje/nichtje die over ongeveer een maand geboren wordtquote:
das dezelfde als het mobiel?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga er een knisperboekje van maken voor neefje/nichtje die over ongeveer een maand geboren wordt![]()
Nog niet, maar komen er uiteindelijk welquote:
Jaquote:
quote:
kind heeft straks een boerderijdierenfobiequote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Die hebben ze al opgehangen op de plek waar de box komt te staan
Nee ik heb braaf twee doosjes gekocht.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Wat veel!
O wacht. Dacht dat het jouw diepvries was, toen zag ik de prijskaartjes
Maar de mobiel was zeediertjesquote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
kind heeft straks een boerderijdierenfobie
ow ja.... die zwemmen niet op een boerderijquote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Wat veel!
dan was flor dr diepvries nog een logischere gedachtengangquote:Op donderdag 24 april 2025 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze in een vaatwasser stonden.
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Wat veel!
Mijn conclusie hieruit is dat @Ama thuis een vaatvriescombi heeft staanquote:Op donderdag 24 april 2025 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze in een vaatwasser stonden.
Met een beetje vloeibaar stikstof spat het vuil er vanaf! En de vaat! En de vaatwasser!quote:Op donderdag 24 april 2025 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Mijn conclusie hieruit is dat @:ama thuis een vaatvriescombi heeft staan
Ik las knisperbroekje en snapte er geen hol vanquote:Op donderdag 24 april 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga er een knisperboekje van maken voor neefje/nichtje die over ongeveer een maand geboren wordt![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las knisperbroekje en snapte er geen hol van.
Superleuk, iig.
Leuk leuk! Wij hebben drie Vlaamse reuzen en 1 Vlaamse Godzilla.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niet, maar komen er uiteindelijk wel
Okee het was niet droog. Maar ja. Toch even kibbeling gegeten bij de visboer.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar even buiten lopen. Het is eindelijk droog.
Oh hoiquote:Op donderdag 24 april 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ben er weer. Vond dat we een goed gesprek hadden over vriendschap maar om nu op alle quotes te reageren is ook weer zoiets
Ken ik niet.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
acteur Chris Cauwenberghs
gelukkig kent iedereen niet iedereen.quote:
Pics van de Vlaamse Godzillaquote:Op donderdag 24 april 2025 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk leuk! Wij hebben drie Vlaamse reuzen en 1 Vlaamse Godzilla.
Speelde Kabouter Lui in de Kabouter Plop serie.quote:
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a3bd7cee/quote:Op donderdag 24 april 2025 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Speelde Kabouter Lui in de Kabouter Plop serie.
Die is permanent gaan slapen?quote:
oh huh, die man is vet jongquote:Op donderdag 24 april 2025 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Speelde Kabouter Lui in de Kabouter Plop serie.
Ik weet niet hoe ik hier foto's moet plaatsenquote:Op donderdag 24 april 2025 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pics van de Vlaamse Godzilla
David?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, ik bedoelde niet plop maar zo'n andere kabouter. nvm
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hier foto's moet plaatsen.
Huhquote:Op donderdag 24 april 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd naar Samzz der hoofd, want die zit in mijn hoofden je kleding.
78. Overleden aan hartfalen. En had al eerder lymfeklierkanker.quote:
midden op je hoofd ?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh
Ik heb een huispak aan en een scheve knot op m'n hoofd.
Ik word daar zo moe van van dansenquote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word daar zo moe van van dansen
Ik ga slapen
Dan zou ik pas echt ontdaan zijnquote:
jij was toch best actief met foto's posten?quote:Op donderdag 24 april 2025 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
78. Overleden aan hartfalen. En had al eerder lymfeklierkanker.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
78. Overleden aan hartfalen. En had al eerder lymfeklierkanker.![]()
ik ben dol op het fonteinenstaartjequote:
Ja, recht bovenop. Maar dan scheef.quote:
Ja nog steeds, nu met fleurige schoenen met eenhoornhakken erbijquote:Op donderdag 24 april 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zou ik pas echt ontdaan zijn
[..]
jij was toch best actief met foto's posten?dat vond ik leuk, en nu heb ik een duidelijk beeld van jouw hoofd en moest daar aan denken toe ik je zag posten en vroeg me af in hoeverre dat nog zou kloppen
en je hield toch van die mooie jurken enzo?dat was leuk om te zien
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, recht bovenop. Maar dan scheef.
[..]
Ja nog steeds, nu met fleurige schoenen met eenhoornhakken erbij.
ohjaaa, was die teckel ook van jou?!quote:Op donderdag 24 april 2025 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I succeed!
Let niet op de troeptuin, die wordt verbouwd
Jurkjesquote:Op donderdag 24 april 2025 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, recht bovenop. Maar dan scheef.
[..]
Ja nog steeds, nu met fleurige schoenen met eenhoornhakken erbij.
Er is ook een teckel, jaquote:Op donderdag 24 april 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohjaaa, was die teckel ook van jou?!
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh
jaaaaquote:Op donderdag 24 april 2025 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is ook een teckel, ja. Die is kleiner dan het konijn. Ze eten samen uit de voerbak.
Ja, zo maak je geen vrienden natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ben er weer. Vond dat we een goed gesprek hadden over vriendschap maar om nu op alle quotes te reageren is ook weer zoiets
Wat een lieve nijnquote:Op donderdag 24 april 2025 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I succeed!
Let niet op de troeptuin, die wordt verbouwd
@CherryLipsquote:Op donderdag 24 april 2025 15:58 schreef Samzz het volgende:
Oh en een chocoladevlek in m'n trui zie ik nu.
We gaan eerst leren hoe we vriendschappen weer kunnen behouden want anders heeft vriendschappen maken ook niet veel zinquote:Op donderdag 24 april 2025 15:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo maak je geen vrienden natuurlijk.
Hmm, ja, daar zit iets in.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We gaan eerst leren hoe we vriendschappen weer kunnen behouden want anders heeft vriendschappen maken ook niet veel zin
ik heb paar mensen waarvan ik niet weet of ik durf te vragen of ze nog contact zouden willenquote:
heeft ze ze voorgeproefd?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
kreeg van mijn mama 8 witte sjokoladeeijtes mee naar huis![]()
Hmm, is misschien wel eng dat ze dan geen behoefte meer hebben aan contact, maar misschien kun je uitleggen waar je mee bezig bent als ze het wel contact willen hebben? Dan snappen ze beter dat je soms stil kunt vallen en dat je daar aan werkt.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb paar mensen waarvan ik niet weet of ik durf te vragen of ze nog contact zouden willenen weet ook niet of dat ik dat echt wil of dat het een makkelijkere optie is (want ik weet ergens al wat ik aan je heb oid)
Hedwegquote:Op donderdag 24 april 2025 16:03 schreef Ama het volgende:
Kat is eindelijk buiten dus ik heb even wat dingen in huis kunnen doen.
Natte kat is straks weer binnen en dan kun je die dingen opnieuw doen.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:03 schreef Ama het volgende:
Kat is eindelijk buiten dus ik heb even wat dingen in huis kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |