Helpt het om in je agenda te zetten oid om mensen te vragen wat te gaan doen?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan met enige regelmaat en ik ben niet iemand die initiatief neemt, dus als je mij niet vraagt om iets te gaan doen, dan zie je me gewoon niet.
Vrienden komen en gaan en soms heb je er tussen zitten die je eens in de zoveel maanden even prikken of je zin hebt om uit eten te gaanquote:Op donderdag 24 april 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik vind het zo stom voor mn vrienden, en voor mezelf
Absoluut, die behoefte aan instant bevrediging. Zo werkt het gewoon niet. Zelf ook recentelijk nog ervaren met een nieuw instrument leren spelen. Gewoon een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Maar uiteindelijk werkt je wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat dat ook iets is van deze tijd (of langere tijd?) dat je wil dat dingen NU meteen lukken en anders faal je oid
In de tijd dat ik het opschrijf kan ik het ook gewoon doen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helpt het om in je agenda te zetten oid om mensen te vragen wat te gaan doen?
Ik wil je opzich best wel het compliment geven dat jij op dit moment de enige vriend bent waarmee ik afspreekquote:Op donderdag 24 april 2025 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vrienden komen en gaan en soms heb je er tussen zitten die je eens in de zoveel maanden even prikken of je zin hebt om uit eten te gaan
en iniemini stapjes zijn óók stapjes!quote:Op donderdag 24 april 2025 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, die behoefte aan instant bevrediging. Zo werkt het gewoon niet. Zelf ook recentelijk nog ervaren met een nieuw instrument leren spelen. Gewoon een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Maar uiteindelijk werkt je wel.
true, maar als dat niet werkt ja dan weet niet?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de tijd dat ik het opschrijf kan ik het ook gewoon doen natuurlijk.
Kost mij niet echt veel tijd. Ik ben bevriend met iedereen.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Wanneer is iets voor jullie een vriendschap trouwens? Ik doe daar ook wel een tijdje over
Zodra je in mijn vriendenboekje staat.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Wanneer is iets voor jullie een vriendschap trouwens? Ik doe daar ook wel een tijdje over
Ik ook wel. Noem iedereen een kennis eerst.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Goede vraag dit. Komt vanzelf denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Ja ditquote:Op donderdag 24 april 2025 13:41 schreef Crack_ het volgende:
Mijn vrienden geven mij meer ruimte dan dat ik mezelf toe sta en vind al snel dat ik te veel vraag of 'ik kom er niet uit' en dan ga ik wegen kan ik heel goed lang wegblijven
Same hier, over het algemeen.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet iemand die initiatief neemt, dus als je mij niet vraagt om iets te gaan doen, dan zie je me gewoon niet.
Voor mij is iets een vriendschap als je weet dat diegene net zo voor jou klaar staat als jij voor diegene, en als ik diegene volledig (durf te) vertrouw(en)quote:Op donderdag 24 april 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Als ik met iemand kan lachen én serieuze gesprekken kan hebben. Geen wederzijdse verplichtingen.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Maak daar wel onderscheid in.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kost mij niet echt veel tijd. Ik ben bevriend met iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |