SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
Dat is automatisch als je bij Foqueville komtquote:
Gelukkig heb ik tegenwoordig een snelle stofwisseling.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is automatisch als je bij Foqueville komt
IT'S THE MOOOOOOOOOSTquote:Op donderdag 24 april 2025 09:46 schreef Haags het volgende:
Spotify kerst lijst aan en gaaannnn @:dud0r
Wonderful yearquote:
Bewegend vs niet-bewegend?quote:
ohh. is dat het enige?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bewegend vs niet-bewegend?
Anime geeft het al een beetje weg hequote:
Dit vraag je echt?quote:
We kunnen niet alles wetenquote:
Het verschil tussen getekend op papier en bewegend in een video niet wetenquote:Op donderdag 24 april 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kunnen niet alles weten
Sorry dat we niet alle termen van je tekenfilmpjes kennen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Het verschil tussen getekend op papier en bewegend in een video niet weten
Ik doe zo m'n best.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kunnen niet alles weten
Jij weet alles van chocolade!quote:
Hoef je geen sorry te zeggen, ik dacht dat dit wel bekend zou zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry dat we niet alle termen van je tekenfilmpjes kennen.
dacht dat dit wel bekend zou zijn.quote:
Jaquote:
Weet je wel alles van mijn hobbysquote:Op donderdag 24 april 2025 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry dat we niet alle termen van je tekenfilmpjes kennen.
En je bent nog wel in Japan geweest!quote:Op donderdag 24 april 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
nou ja genoeg mensen die verder geen interesse in manga of anime hebben natuurlijk :p
ja ga wel die winkels en zo in. maar weet er nog steeds niets van af. Enige wat ik ken is pokemon :pquote:Op donderdag 24 april 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En je bent nog wel in Japan geweest!
Zegt ook niks, weet ik
Meeste mensen weten wel dat tekenfilms anime zijn dacht ik. Maar ze hoeven er niet naar te kijken.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
nou ja genoeg mensen die verder geen interesse in manga of anime hebben natuurlijk :p
Als het je écht écht écht geen hol interesseert, weet je het écht niet.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste mensen weten wel dat tekenfilms anime zijn dacht ik. Maar ze hoeven er niet naar te kijken.
Oh, dat blijft ook maar doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor gaanquote:Op donderdag 24 april 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga wel die winkels en zo in. maar weet er nog steeds niets van af. Enige wat ik ken is pokemon :p
Hou je een excelletje bij?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb ik in een notitieboekje staan!
vandaag nog in een pokemonstore geweest. Die zat naast de nintendo store.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dat blijft ook maar doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor gaan
Leeft daar volgens mij veel meer dan hier.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag nog in een pokemonstore geweest. Die zat naast de nintendo store.
Ze hebben hier veel van die winkels van popsterren. Zie ik in bangkok ook en dan staan ze echt in de rij om die winkel in te mogen
Ben je in de Skytree?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag nog in een pokemonstore geweest. Die zat naast de nintendo store.
Ze hebben hier veel van die winkels van popsterren. Zie ik in bangkok ook en dan staan ze echt in de rij om die winkel in te mogen
k denk dat de meeste mensen die niet bekend zijn met anime of manga buiten japan tekenfilms als cartoon zullen omschrijvenquote:Op donderdag 24 april 2025 10:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste mensen weten wel dat tekenfilms anime zijn dacht ik. Maar ze hoeven er niet naar te kijken.
ah nee ben ik niet :pquote:Op donderdag 24 april 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Eiffeltoren in Tokio, kun je in, helemaal naar boven.
Hysterisch?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Osaka heeft toch die hysterische koopgoot langs het water?
quote:Op donderdag 24 april 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm was dat?
ben nu in Osaka. morgen weer naar bangkok
ja waren we gisteren avond. We wilde hierheen maar die was dicht vanwege de regenquote:Op donderdag 24 april 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Osaka heeft toch die hysterische koopgoot langs het water?
oh ziet er vet uitquote:Op donderdag 24 april 2025 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ding, in Tokyo. Zit ook een winkelcentrum in, met een pokemonshop naast een nintendoshop, onder andere.
Maar staat dus in een andere stad
Okonomiyakiquote:Op donderdag 24 april 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
En okonomiyaki.
En nog zo'n gebouw waar je in kunt om van het uitzicht te genieten, maar als je die stad niet goed kent heb je er niet zoveel aan. Die roltrap was wel hoog
Waar zouden ze dan wel wat van weten?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het je écht écht écht geen hol interesseert, weet je het écht niet.
Ja en zo is manga gewoon het Japanse woord voor stripboek.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k denk dat de meeste mensen die niet bekend zijn met anime of manga buiten japan tekenfilms als cartoon zullen omschrijven
Anime is de Japanse afkorting voor animēshon, leenwoord van het Engelse animation. Buiten Japan wordt dit woord gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden. Binnen Japan wordt het woord gebruikt om alle soorten animatiefilms en tekenfilms, zowel binnen- als buitenlandse, aan te duiden.
ja moet je zeker doen. Het is super georganiseerd alles, alles is schoon. Kwaliteit is van vrijwel alles goed. We hebben pas 1 keer niet lekker gegeten en dan lag ik denk ik aan ons. De zaak zat wel vol met japanners namelijk. Ze zijn superrrrrrr beleefd en het is zeer veilig.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Japan wil ik ook nog wel eens heen
ohh naar deze gaan we straksquote:Op donderdag 24 april 2025 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier dus, die roltrap
nee heb het weg gekliktquote:Op donderdag 24 april 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan niet kijken want dan is de verrassing eraf.
Waardoor?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
ja vind japan leuk maar denk dat ik thailand toch leuker vind ja
Je kunt ook naar Singapore gaan voor een paar dagen.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het hier wat stijf. vind de japanners ook stijf. plus alles is zo strikt ook
ja ga ik ook nog een keer heen. Ben ik wel benieuwd naar. Maar schijnt allemaal best duur te zijn geloof ik?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Singapore gaan voor een paar dagen.
Ja gewoon westers. Maar die kassen en bomen met die lampjes zijn helemaal geweldig. En lekker eten ook weerquote:Op donderdag 24 april 2025 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga ik ook nog een keer heen. Ben ik wel benieuwd naar. Maar schijnt allemaal best duur te zijn geloof ik?
Lijkt me wat lastig als je last van flatulentie hebt.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het hier wat stijf. vind de japanners ook stijf. plus alles is zo strikt ook
dat gaat hier trouwens best goed met het etenquote:Op donderdag 24 april 2025 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me wat lastig als je last van flatulentie hebt.
Niet zo vet. Ik was er ook afgevallen na twee wekenquote:Op donderdag 24 april 2025 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat gaat hier trouwens best goed met het eten
Oh, dus het ligt waarschijnlijk wel aan bepaalde ingrediënten dan?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat gaat hier trouwens best goed met het eten
ja dat denk ik eigenlijk wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dus het ligt waarschijnlijk wel aan bepaalde ingrediënten dan?
ik verslaafd aan de warme groene thee die je in de winkel kan kopen. In een flesje en dat is dan gewoon warmquote:Op donderdag 24 april 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Die automaten met drinken zijn ook geweldig. Met warme milky tea enzo. En allerlei soorten frisdrank, gewoon alles proberen, en toen nog best goedkoop.
Ja, en ik denk dat ik met mijn 1.92 een bezienswaardigheid benquote:Op donderdag 24 april 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet je zeker doen. Het is super georganiseerd alles, alles is schoon. Kwaliteit is van vrijwel alles goed. We hebben pas 1 keer niet lekker gegeten en dan lag ik denk ik aan ons. De zaak zat wel vol met japanners namelijk. Ze zijn superrrrrrr beleefd en het is zeer veilig.
mooie natuur ook
Japanners zijn toch niet zo klein?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat ik met mijn 1.92 een bezienswaardigheid ben
Mja, OK, dat snap ik.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sommige wel, maar wij Nederlanders zijn de langste mensen op aarde, gemiddeld genomen.quote:
In zuidelijk China haal je makkelijk een aapje met een mens door elkaar.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat Chinezen ook best klein waren maar dat viel nog mee.
Lange mensen gaan vroeger dood en krijgen eerder allerlei handicaps en kwaaltjes.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat Chinezen ook best klein waren maar dat viel nog mee.
De film King Kong gaat over de eerste Nederlander die aan land komt in Japan.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige wel, maar wij Nederlanders zijn de langste mensen op aarde, gemiddeld genomen.
Paraplu een optie?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Ik wil naar de supermarkt maar ik wil niet zeiknat geregend worden.
Oh dan blijf ik ook wel thuis.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:45 schreef Elvi het volgende:
Ik zou ook wel naar Japan willen, maar volgens mij zijn ze niet zo van de dikke mensen
Ik had een reisgenootje waar jij twee keer in past.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:45 schreef Elvi het volgende:
Ik zou ook wel naar Japan willen, maar volgens mij zijn ze niet zo van de dikke mensen
Zetten ze die in een aparte container met sushi en octopus restenquote:Op donderdag 24 april 2025 11:45 schreef Elvi het volgende:
Moest die met de spek-takel @Haagsquote:Op donderdag 24 april 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een reisgenootje waar jij twee keer in past.
oh niet? ik dacht juist van welquote:Op donderdag 24 april 2025 11:45 schreef Elvi het volgende:
Het internet: hEt KoMt DoOr dE gIfSpUiTquote:Onderzoekers ontdekten dat de darmkankercijfers onder 15- tot 49-jarigen tussen 1998 en 2023 flink stegen.
*pak meeneemtquote:Op donderdag 24 april 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De film King Kong gaat over de eerste Nederlander die aan land komt in Japan.
Daar heb ik in elk geval geen last van.quote:Ook wordt geadviseerd alert te zijn wanneer er sprake is van aanhoudende buikpijn of onverklaarbaar gewichtsverlies.
De film King Kong speelt zich niet af in Japan.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De film King Kong gaat over de eerste Nederlander die aan land komt in Japan.
Detailsquote:Op donderdag 24 april 2025 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De film King Kong speelt zich niet af in Japan.
quote:Op donderdag 24 april 2025 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
Ga Edo ni arawareta Kingu Kongu maar eens kijken dan.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het komt door sodomie!quote:Op donderdag 24 april 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het internet: hEt KoMt DoOr dE gIfSpUiT
quote:Op donderdag 24 april 2025 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als ze een beetje kunnen worstelen.
oh ik heb dit wel, incl buikpijn maar kan ook door mn mislukte eetpatroon komenquote:Op donderdag 24 april 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik in elk geval geen last van.
Even afkloppen.
En zelfs die worstelaars leven vrij gezond. Ze eten alleen achterlijk veelquote:Op donderdag 24 april 2025 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als ze een beetje kunnen worstelen.
Godzillaquote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 12:09 schreef Fogel het volgende:
Godzillahoofd op het dakterras van je hotel
Hardgekookte eieren en bammetjes met ham en kaasquote:
Is dit een uitnodiging.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:13 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat zaterdag maar eens de bbq aangaat jongens.
Ja, en je hebt ook King Kong vs Godzilla, King Kong Escapes, en Godzilla vs King Kong. Ik zeg niet dat hij nooit op bezoek is geweest. Maar King Kong is van origine een Amerikaans iets en de King Kong film is dus beroemd om de scènes in New York.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga Edo ni arawareta Kingu Kongu maar eens kijken dan.
Godzilla en pals. Er zijn er zoveel, het is een wonder dat ze nog de moeite doen om die stad steeds weer op te bouwen.quote:
Leuke films ookquote:
En die pagode.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Godzilla en pals. Er zijn er zoveel, het is een wonder dat ze nog de moeite doen om die stad steeds weer op te bouwen.
Ik ben op kantoor. Dus gewoon bammetjes.quote:
lekkerquote:Op donderdag 24 april 2025 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hardgekookte eieren en bammetjes met ham en kaas
Kan niet wachten op de volgendequote:
Maandag weer 20 graden.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:13 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat zaterdag maar eens de bbq aangaat jongens.
Tijd voor de motorquote:
Ja daar heb ik ook wel zin in.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de volgende
Maar eerst Jurassic World Rebirth
20 is nog iets te vroeg om te gaan zonnen, wel tijd om een zichtdicht terras te gaan makenquote:
Lekker popcornvermaakquote:
Mijn kennis gaat alleen zover als Pacific Rim en de recente Godzilla/King Kong filmsquote:Op donderdag 24 april 2025 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn onnodige kennis over kaiju is een ui die je niet wil pellen.
Of dat ze dan met andere voorstellen komen en jij denkt 'ik wilde dit doen!'quote:Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Heb zin om zaterdag een zuipje te zetten maar heb hier geen mensen voor. Zou opzich wel een verzoekje op insta willen plaatsen oid met de vraag of mensen zin hebben om wat te gaan drinken maar beetje nadeel dat mensen soms het idee hebben dat het dan een soort vrije intekenlijst is en ik alles maar leuk en gezellig ga vinden, yeano.
En kan zijn dat er niemand 'intekent' waarmee het mij ook gezellig lijktoke even over nadenken
![]()
een oranje zuipje, of gewoon een algemeen zuipje?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Heb zin om zaterdag een zuipje te zetten maar heb hier geen mensen voor. Zou opzich wel een verzoekje op insta willen plaatsen oid met de vraag of mensen zin hebben om wat te gaan drinken maar beetje nadeel dat mensen soms het idee hebben dat het dan een soort vrije intekenlijst is en ik alles maar leuk en gezellig ga vinden, yeano.
En kan zijn dat er niemand 'intekent' waarmee het mij ook gezellig lijktoke even over nadenken
![]()
Misschien willen mensen hier wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Dat is slechts de gedroogde schil van de ui.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn kennis gaat alleen zover als Pacific Rim en de recente Godzilla/King Kong films
"Een zuipje te zetten."quote:Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
'we kunnen ook daar gaan kijken'quote:Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dat ze dan met andere voorstellen komen en jij denkt 'ik wilde dit doen!'
ik denk eerlijk gezegd dat wat voor mij 'een zuipje zetten' is iets is wat jij meerdere keren in de week doet?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
"een zuipje te zetten"?Wauw ik dacht dat ik hier de drinkelor was
een oranje zuipje!quote:Op donderdag 24 april 2025 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een oranje zuipje, of gewoon een algemeen zuipje?
ohja vast, en met sommige lijkt het me leuk en met sommige no thanksquote:Op donderdag 24 april 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien willen mensen hier wel.
Ik teken wel in, hoef je je over het laatste geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
*schrijft op als optiequote:Op donderdag 24 april 2025 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik teken wel in, hoef je je over het laatste geen zorgen te maken.
I knowquote:Op donderdag 24 april 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is slechts de gedroogde schil van de ui.
Ohwquote:Op donderdag 24 april 2025 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een oranje zuipje!want de koning is mijn vriend
[..]
ohja vast, en met sommige lijkt het me leuk en met sommige no thanks
De nieuwe Fok.rar.quote:
... Een optie op de 'no thanks' lijst?quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik teken wel in, hoef je je over het laatste geen zorgen te maken.
Direct zin om nu al te gaan zuipen.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Onze huilie is er weer, ben gewaarschuwd
Dat lijkt me best chillquote:
als dat een optie is maar niet definitie, is best positief toch?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Een optie op de 'no thanks' lijst?
jij blijft nuchter zaterdag?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga geen zuipje zetten zaterdag, zo veel is duidelijk
oh, wieso?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had oorspronkelijk plannen om zaterdag naar de doka te gaan, maar dat gaat dus niet door.
Ja jezus ik ga wel weer hoorquote:Op donderdag 24 april 2025 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Onze huilie is er weer, ben gewaarschuwd
donderdagmiddag 12:53, tijd voor een shotje!!quote:Op donderdag 24 april 2025 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Direct zin om nu al te gaan zuipen.
Nee blijfquote:
Goed kans van ja. Ben op zich best koningsgezind hoorquote:
Ik ben dus een optie tot een betere optie zich aandient?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:52 schreef Crack_ het volgende:
als dat een optie is maar niet definitie, is best positief toch?![]()
Ga flirten met Amalia, dan ben je over een tijdje de Koning van Nederland.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed kans van ja. Ben op zich best koningsgezind hoorMaar ik ga niet de drukte opzoeken in de stad en zo
Ben gisteren ook niet naar diehuldiging van Go Ahead geweest.
ook lang haar toch?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jezus?? vind je mij op jezus lijken?????
is go ahead hatseflats nu landskampioen geworden?!!?!?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed kans van ja. Ben op zich best koningsgezind hoorMaar ik ga niet de drukte opzoeken in de stad en zo
Ben gisteren ook niet naar diehuldiging van Go Ahead geweest.
En gaten in de handen?quote:
Ik ga wel gewoon aan het werk, zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 24 april 2025 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga flirten met Amalia, dan ben je over een tijdje de Koning van Nederland.
Nee Beker gewonnen.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is go ahead hatseflats nu landskampioen geworden?!!?!?
en oh oke, had ik neit van je verwacht, niks drinken op je zaterdag
Kroontjespatroon in je haren laten scheren?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zaterdag naar de kapper trouwens. Een coupeje zetten
Ja waarom niet. Of misschien eerder op God.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jezus?? vind je mij op jezus lijken?????
Op zaterdag, dacht dat je daarvan teveel stress had?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon aan het werk, zouden meer mensen moeten doen
ahja, ik blijf me er ook wel over verbazen dat koningsdag echt als een officiele feestdag wordt gezien en 5 mei veel minder.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gesloten omdat koningsdag.
Was te verwachten natuurlijk, maar ik stond er niet bij stil.
beter? neequote:Op donderdag 24 april 2025 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben dus een optie tot een betere optie zich aandient?
eigenlijk wat er nu ook is maar dan wat er in mensen hun hoofd afspeelt; van iedereen in je omgeving weten of ze ook met jou om willen gaan en daar vrijblijvend op in kunnen spelen maar ook vrijblijvend kunnen afwijzenquote:
oh, ja ok ik weet niet wat dat is. Alsnog wel leuk voor zequote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja waarom niet. Of misschien eerder op God.
Ik zou zeggen dat ik vrijblijvend prima met je om wil gaan, of vrij blijf.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eigenlijk wat er nu ook is maar dan wat er in mensen hun hoofd afspeelt; van iedereen in je omgeving weten of ze ook met jou om willen gaan en daar vrijblijvend op in kunnen spelen maar ook vrijblijvend kunnen afwijzen
quote:Op donderdag 24 april 2025 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ik vrijblijvend prima met je om wil gaan, of vrij blijf.
Snoozewig!quote:
Same. Ik ga lekker genieten van een goede film/serie en wat te snacken/drinken thuis. Geen zin in die drukte.quote:
Ga je ook nog Koningsdag kijken op tvquote:Op donderdag 24 april 2025 13:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Same. Ik ga lekker genieten van een goede film/serie en wat te snacken/drinken thuis. Geen zin in die drukte.
Misschien een stukje, maar denk niet heel aandachtigquote:
Ik ga het begin wel even kijken denk ik maar op den duur is mijn aandacht toch weg.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Misschien een stukje, maar denk niet heel aandachtig
Fijn dat je er ondersteuning bij krijgt. Afgaande op wat ik zo lees hier, is dit een belangrijk iete voor jequote:Op donderdag 24 april 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga mijn vriendschappen dit jaar weer oppakken is de bedoeling (met ondersteuning), want dit gaat niet oke. En het lukt me niet (meer) in mn eentje, schijnbaar. Of er gebeurt toch niks.
Veel beestjes weer zichtbaar ja, na wat regen. Heerlijkquote:Op donderdag 24 april 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
Wow het is droog buiten. En ik kwam gewoon alweer naaktslakken tegen op het fietspad van de week.
Ja leuk man al die naaktslakken op het fietspad. Echt lachen.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel beestjes weer zichtbaar ja, na wat regen. Heerlijk
Same. Geef het een kwartier voordat ik wegzapquote:Op donderdag 24 april 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga het begin wel even kijken denk ik maar op den duur is mijn aandacht toch weg.
Ben altijd wel nieuwsgierig wat ze aan hebben nou ja de dames want Willem Lex ziet er nooit zo bijzonder uit.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Same. Geef het een kwartier voordat ik wegzap
Hier ook goed aan 't regenen, op zich wel lekker ffquote:Op donderdag 24 april 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
Oh het is echt totaal nog niet droog buiten.
Ja maar ik wil naar de winkel en mijn kat wil naar buiten.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hier ook goed aan 't regenen, op zich wel lekker ff
Wimlex is inderdaad eigenlijk al-tijd wel 't zelfde.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben altijd wel nieuwsgierig wat ze aan hebben nou ja de dames want Willem Lex ziet er nooit zo bijzonder uit.
Extra sober dit jaar vanwege de uitvaart van de paus.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wimlex is inderdaad eigenlijk al-tijd wel 't zelfde.
jaquote:Op donderdag 24 april 2025 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je er ondersteuning bij krijgt. Afgaande op wat ik zo lees hier, is dit een belangrijk iete voor je
Misschien wel in 't wit.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Extra sober dit jaar vanwege de uitvaart van de paus.
Dan ga je niet over het fietspad.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk man al die naaktslakken op het fietspad. Echt lachen.
En goed van je dat je het dan wel gewoon wil aangaan, ook al vind je het lastig. Gaat goedkomen.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaen ook de reden waarom het lastig is (o.a.)
maar heel fijn ja.
Aan wat voor ondersteuning moet ik dan denken?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaen ook de reden waarom het lastig is (o.a.)
maar heel fijn ja.
Ja maar ja wil niet weer aangereden worden.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga je niet over het fietspad.
Opgelost. Slotje.
In Lutjebroek heet dé feestlocatie Café De Pausquote:Op donderdag 24 april 2025 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Extra sober dit jaar vanwege de uitvaart van de paus.
Tja Mensen....quote:Op donderdag 24 april 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)gend-zorg-nodig.html
Jezelf de rust en tijd gunnen om dingen te leren is ook zo lastigquote:Op donderdag 24 april 2025 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En goed van je dat je het dan wel gewoon wil aangaan, ook al vind je het lastig. Gaat goedkomen.
therapiequote:Op donderdag 24 april 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan wat voor ondersteuning moet ik dan denken?
Hufters.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)gend-zorg-nodig.html
Jaquote:
Nieuwe dingen aanleren kost tijd. En frustratie omdat het niet vanzelf lijkt te lukken. Blijven oefenen en dan wordt het vanzelf elke keer een stukje beter.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezelf de rust en tijd gunnen om dingen te leren is ook zo lastigen oprecht niet (meer) weten hoe dingen moeten is echt heel vervelend, maargoed, dingen mogen vervelend zijn *blaast in zak
De meeste heb je niks aan.quote:
moet je dan ook met mensen afspreken en zo?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook echt geen vriendschappen meer onderhoudenWeet gewoon niet hoe dat moet.
Al die keren dat ik CL heb uitgenodigd en ze niet durfde omdat ze bang was dat ik haar weer zou ophangen boven mijn eettafel.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je dan ook met mensen afspreken en zo?
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die keren dat ik CL heb uitgenodigd en ze niet durfde omdat ze bang was dat ik haar weer zou ophangen boven mijn eettafel.
Vertel?quote:
Nu hangt er een Poulsen lamp. Ook mooi.quote:
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 24 april 2025 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook echt geen vriendschappen meer onderhoudenWeet gewoon niet hoe dat moet.
om moe van te wordenquote:Op donderdag 24 april 2025 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk dat dat ook iets is van deze tijd (of langere tijd?) dat je wil dat dingen NU meteen lukken en anders faal je oidquote:Op donderdag 24 april 2025 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuwe dingen aanleren kost tijd. En frustratie omdat het niet vanzelf lijkt te lukken. Blijven oefenen en dan wordt het vanzelf elke keer een stukje beter.
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Helpt het om in je agenda te zetten oid om mensen te vragen wat te gaan doen?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan met enige regelmaat en ik ben niet iemand die initiatief neemt, dus als je mij niet vraagt om iets te gaan doen, dan zie je me gewoon niet.
Vrienden komen en gaan en soms heb je er tussen zitten die je eens in de zoveel maanden even prikken of je zin hebt om uit eten te gaanquote:Op donderdag 24 april 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik vind het zo stom voor mn vrienden, en voor mezelf
Absoluut, die behoefte aan instant bevrediging. Zo werkt het gewoon niet. Zelf ook recentelijk nog ervaren met een nieuw instrument leren spelen. Gewoon een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Maar uiteindelijk werkt je wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat dat ook iets is van deze tijd (of langere tijd?) dat je wil dat dingen NU meteen lukken en anders faal je oid
In de tijd dat ik het opschrijf kan ik het ook gewoon doen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helpt het om in je agenda te zetten oid om mensen te vragen wat te gaan doen?
Ik wil je opzich best wel het compliment geven dat jij op dit moment de enige vriend bent waarmee ik afspreekquote:Op donderdag 24 april 2025 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vrienden komen en gaan en soms heb je er tussen zitten die je eens in de zoveel maanden even prikken of je zin hebt om uit eten te gaan
en iniemini stapjes zijn óók stapjes!quote:Op donderdag 24 april 2025 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, die behoefte aan instant bevrediging. Zo werkt het gewoon niet. Zelf ook recentelijk nog ervaren met een nieuw instrument leren spelen. Gewoon een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Maar uiteindelijk werkt je wel.
true, maar als dat niet werkt ja dan weet niet?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de tijd dat ik het opschrijf kan ik het ook gewoon doen natuurlijk.
Kost mij niet echt veel tijd. Ik ben bevriend met iedereen.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Wanneer is iets voor jullie een vriendschap trouwens? Ik doe daar ook wel een tijdje over
Zodra je in mijn vriendenboekje staat.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Wanneer is iets voor jullie een vriendschap trouwens? Ik doe daar ook wel een tijdje over
Ik ook wel. Noem iedereen een kennis eerst.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Goede vraag dit. Komt vanzelf denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Ja ditquote:Op donderdag 24 april 2025 13:41 schreef Crack_ het volgende:
Mijn vrienden geven mij meer ruimte dan dat ik mezelf toe sta en vind al snel dat ik te veel vraag of 'ik kom er niet uit' en dan ga ik wegen kan ik heel goed lang wegblijven
Same hier, over het algemeen.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet iemand die initiatief neemt, dus als je mij niet vraagt om iets te gaan doen, dan zie je me gewoon niet.
Voor mij is iets een vriendschap als je weet dat diegene net zo voor jou klaar staat als jij voor diegene, en als ik diegene volledig (durf te) vertrouw(en)quote:Op donderdag 24 april 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Als ik met iemand kan lachen én serieuze gesprekken kan hebben. Geen wederzijdse verplichtingen.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Maak daar wel onderscheid in.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kost mij niet echt veel tijd. Ik ben bevriend met iedereen.
Heb je die?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra je in mijn vriendenboekje staat.
Dit dusquote:Op donderdag 24 april 2025 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik met iemand kan lachen én serieuze gesprekken kan hebben. Geen wederzijdse verplichtingen.
Ik beschouw iemand pas een vriend als ik met die persoon ook andere activiteiten die dan waarvan ik die persoon ken.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Online is ook weer een aparte categorie vriendschappen vind ik welquote:Op donderdag 24 april 2025 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Maar als hier een meet is ofzo dan denk ik vaak van 'ja leuk!' Heel krom eigenlijk.
ja datquote:Op donderdag 24 april 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook wel. Noem iedereen een kennis eerst.
En wanneer is dat voor jou zo?quote:Op donderdag 24 april 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede vraag dit. Komt vanzelf denk ik.
En de woorden 'maar ik wil wel écht hoor!!!' verliezen dan echt hun waarde, ookal meen je ze wel heel erg oprechtquote:Op donderdag 24 april 2025 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit![]()
Heb sinds de kerst ongeveer weer contact met die ene vriend die graag leest, we hebben eind februari afgesproken, en nu zijn we ineens twee maanden verder en ik heb nog steeds niet gevraagd van 'goh heb je zin om hier en hiernaartoe te gaan?'Dan denk ik ook: hoezo zijn we ineens twee maanden verder? Wat heb ik gedaan in die tijd? Heb ook echt nergens tijd voor voor m'n gevoel.
dat kan ik ook met een junkiezwerver op straat, is nog geen vriend voor mijquote:Op donderdag 24 april 2025 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik met iemand kan lachen én serieuze gesprekken kan hebben. Geen wederzijdse verplichtingen.
Als ik het goed met iemand kan vinden en we doen dingen samen, komen bij elkaar over de vloer en zo, dan meestal. Ik weet het zelf ook niet precies, soms gebeurt het gewoonquote:Op donderdag 24 april 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja datniet per se hardop trouwens, is niet altijd vriendschapbevorderend
[..]
En wanneer is dat voor jou zo?
Jammer alleen dat iedereen zo tering ver uit elkaar woont.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Online is ook weer een aparte categorie vriendschappen vind ik wel
De vloek van internet.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer alleen dat iedereen zo tering ver uit elkaar woont.
Ik heb ook altijd eerlijk gezegd dat het gewoon aan mij ligt, niet aan hen. Maar dat verliest ook z'n waarde op den duur.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En de woorden 'maar ik wil wel écht hoor!!!' verliezen dan echt hun waarde, ookal meen je ze wel heel erg oprechtsuper begrijpelijk maar grrr
ik vind onbekende mensen en groepen het meest makkelijke want alles is leuk en het is niet persoonlijk. Ik begrijp het wel als mensen dat apart vinden dat ik dat wel doe en mn vrienden links laat liggen, maar ja. Dat is dus alleen omdat het super oppervlakkig isquote:Op donderdag 24 april 2025 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Maar als hier een meet is ofzo dan denk ik vaak van 'ja leuk!' Heel krom eigenlijk.
oh echt, dat vind ik ook wel een mooie.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik beschouw iemand pas een vriend als ik met die persoon ook andere activiteiten die dan waarvan ik die persoon ken.
Nou ja, wat is ver in NL. Maximale wat je moet reizen is 2 uurtjes.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer alleen dat iedereen zo tering ver uit elkaar woont.
Ja preciesquote:Op donderdag 24 april 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind onbekende mensen en groepen het meest makkelijke want alles is leuk en het is niet persoonlijk. Ik begrijp het wel als mensen dat apart vinden dat ik dat wel doe en mn vrienden links laat liggen, maar ja. Dat is dus alleen omdat het super oppervlakkig is
Je vraag was dan ook wat het voor mij was.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat kan ik ook met een junkiezwerver op straat, is nog geen vriend voor mij
Maar dat doe je ook niet eventjes voor een middagje.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja, wat is ver in NL. Maximale wat je moet reizen is 2 uurtjes.
Airwin, de grote vriend van Haagse junksquote:Op donderdag 24 april 2025 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vraag was dan ook wat het voor mij was. : P
Junks zijn ook mensen.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Airwin, de grote vriend van Haagse junks
"I see you, hooman."quote:
Nee over het algemeen wil ik dan wel een hele dag met die persoon spenderen. Wat leuks ondernemen, hapje eten/drinken ergens.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat doe je ook niet eventjes voor een middagje.
Af en toe een appje sturen met de vraga hoe het gaat. Af en toe een belletje met hetzelfde idee.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
... zegt degene die vorige keer nog begon over dat de meeste mensen 200 km rijden voor een vakantie en anders nietquote:Op donderdag 24 april 2025 13:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja, wat is ver in NL. Maximale wat je moet reizen is 2 uurtjes.
Contact houden iddquote:Op donderdag 24 april 2025 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Af en toe een appje sturen met de vraga hoe het gaat. Af en toe een belletje met hetzelfde idee.
Soms iets delen waarvan je denkt goh daar zal die andere ook wel van moeten lachen
elkaar (minstens) sporadisch een keertje zien
Dan moet het wel goedkomen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |