SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
Dat is automatisch als je bij Foqueville komtquote:
Gelukkig heb ik tegenwoordig een snelle stofwisseling.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is automatisch als je bij Foqueville komt
IT'S THE MOOOOOOOOOSTquote:Op donderdag 24 april 2025 09:46 schreef Haags het volgende:
Spotify kerst lijst aan en gaaannnn @:dud0r
Wonderful yearquote:
Bewegend vs niet-bewegend?quote:
ohh. is dat het enige?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bewegend vs niet-bewegend?
Anime geeft het al een beetje weg hequote:
Dit vraag je echt?quote:
We kunnen niet alles wetenquote:
Het verschil tussen getekend op papier en bewegend in een video niet wetenquote:Op donderdag 24 april 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kunnen niet alles weten
Sorry dat we niet alle termen van je tekenfilmpjes kennen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Het verschil tussen getekend op papier en bewegend in een video niet weten
Ik doe zo m'n best.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kunnen niet alles weten
Jij weet alles van chocolade!quote:
Hoef je geen sorry te zeggen, ik dacht dat dit wel bekend zou zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry dat we niet alle termen van je tekenfilmpjes kennen.
dacht dat dit wel bekend zou zijn.quote:
Jaquote:
Weet je wel alles van mijn hobbysquote:Op donderdag 24 april 2025 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry dat we niet alle termen van je tekenfilmpjes kennen.
En je bent nog wel in Japan geweest!quote:Op donderdag 24 april 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
nou ja genoeg mensen die verder geen interesse in manga of anime hebben natuurlijk :p
ja ga wel die winkels en zo in. maar weet er nog steeds niets van af. Enige wat ik ken is pokemon :pquote:Op donderdag 24 april 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En je bent nog wel in Japan geweest!
Zegt ook niks, weet ik
Meeste mensen weten wel dat tekenfilms anime zijn dacht ik. Maar ze hoeven er niet naar te kijken.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
nou ja genoeg mensen die verder geen interesse in manga of anime hebben natuurlijk :p
Als het je écht écht écht geen hol interesseert, weet je het écht niet.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste mensen weten wel dat tekenfilms anime zijn dacht ik. Maar ze hoeven er niet naar te kijken.
Oh, dat blijft ook maar doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor gaanquote:Op donderdag 24 april 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga wel die winkels en zo in. maar weet er nog steeds niets van af. Enige wat ik ken is pokemon :p
Hou je een excelletje bij?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb ik in een notitieboekje staan!
vandaag nog in een pokemonstore geweest. Die zat naast de nintendo store.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dat blijft ook maar doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor gaan
Leeft daar volgens mij veel meer dan hier.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag nog in een pokemonstore geweest. Die zat naast de nintendo store.
Ze hebben hier veel van die winkels van popsterren. Zie ik in bangkok ook en dan staan ze echt in de rij om die winkel in te mogen
Ben je in de Skytree?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag nog in een pokemonstore geweest. Die zat naast de nintendo store.
Ze hebben hier veel van die winkels van popsterren. Zie ik in bangkok ook en dan staan ze echt in de rij om die winkel in te mogen
k denk dat de meeste mensen die niet bekend zijn met anime of manga buiten japan tekenfilms als cartoon zullen omschrijvenquote:Op donderdag 24 april 2025 10:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste mensen weten wel dat tekenfilms anime zijn dacht ik. Maar ze hoeven er niet naar te kijken.
ah nee ben ik niet :pquote:Op donderdag 24 april 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Eiffeltoren in Tokio, kun je in, helemaal naar boven.
Hysterisch?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Osaka heeft toch die hysterische koopgoot langs het water?
quote:Op donderdag 24 april 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm was dat?
ben nu in Osaka. morgen weer naar bangkok
ja waren we gisteren avond. We wilde hierheen maar die was dicht vanwege de regenquote:Op donderdag 24 april 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Osaka heeft toch die hysterische koopgoot langs het water?
oh ziet er vet uitquote:Op donderdag 24 april 2025 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ding, in Tokyo. Zit ook een winkelcentrum in, met een pokemonshop naast een nintendoshop, onder andere.
Maar staat dus in een andere stad
Okonomiyakiquote:Op donderdag 24 april 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
En okonomiyaki.
En nog zo'n gebouw waar je in kunt om van het uitzicht te genieten, maar als je die stad niet goed kent heb je er niet zoveel aan. Die roltrap was wel hoog
Waar zouden ze dan wel wat van weten?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het je écht écht écht geen hol interesseert, weet je het écht niet.
Ja en zo is manga gewoon het Japanse woord voor stripboek.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k denk dat de meeste mensen die niet bekend zijn met anime of manga buiten japan tekenfilms als cartoon zullen omschrijven
Anime is de Japanse afkorting voor animēshon, leenwoord van het Engelse animation. Buiten Japan wordt dit woord gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden. Binnen Japan wordt het woord gebruikt om alle soorten animatiefilms en tekenfilms, zowel binnen- als buitenlandse, aan te duiden.
ja moet je zeker doen. Het is super georganiseerd alles, alles is schoon. Kwaliteit is van vrijwel alles goed. We hebben pas 1 keer niet lekker gegeten en dan lag ik denk ik aan ons. De zaak zat wel vol met japanners namelijk. Ze zijn superrrrrrr beleefd en het is zeer veilig.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Japan wil ik ook nog wel eens heen
ohh naar deze gaan we straksquote:Op donderdag 24 april 2025 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier dus, die roltrap
nee heb het weg gekliktquote:Op donderdag 24 april 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan niet kijken want dan is de verrassing eraf.
Waardoor?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
ja vind japan leuk maar denk dat ik thailand toch leuker vind ja
Je kunt ook naar Singapore gaan voor een paar dagen.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het hier wat stijf. vind de japanners ook stijf. plus alles is zo strikt ook
ja ga ik ook nog een keer heen. Ben ik wel benieuwd naar. Maar schijnt allemaal best duur te zijn geloof ik?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Singapore gaan voor een paar dagen.
Ja gewoon westers. Maar die kassen en bomen met die lampjes zijn helemaal geweldig. En lekker eten ook weerquote:Op donderdag 24 april 2025 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga ik ook nog een keer heen. Ben ik wel benieuwd naar. Maar schijnt allemaal best duur te zijn geloof ik?
Lijkt me wat lastig als je last van flatulentie hebt.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het hier wat stijf. vind de japanners ook stijf. plus alles is zo strikt ook
dat gaat hier trouwens best goed met het etenquote:Op donderdag 24 april 2025 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me wat lastig als je last van flatulentie hebt.
Niet zo vet. Ik was er ook afgevallen na twee wekenquote:Op donderdag 24 april 2025 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat gaat hier trouwens best goed met het eten
Oh, dus het ligt waarschijnlijk wel aan bepaalde ingrediënten dan?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat gaat hier trouwens best goed met het eten
ja dat denk ik eigenlijk wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dus het ligt waarschijnlijk wel aan bepaalde ingrediënten dan?
ik verslaafd aan de warme groene thee die je in de winkel kan kopen. In een flesje en dat is dan gewoon warmquote:Op donderdag 24 april 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Die automaten met drinken zijn ook geweldig. Met warme milky tea enzo. En allerlei soorten frisdrank, gewoon alles proberen, en toen nog best goedkoop.
Ja, en ik denk dat ik met mijn 1.92 een bezienswaardigheid benquote:Op donderdag 24 april 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet je zeker doen. Het is super georganiseerd alles, alles is schoon. Kwaliteit is van vrijwel alles goed. We hebben pas 1 keer niet lekker gegeten en dan lag ik denk ik aan ons. De zaak zat wel vol met japanners namelijk. Ze zijn superrrrrrr beleefd en het is zeer veilig.
mooie natuur ook
Japanners zijn toch niet zo klein?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat ik met mijn 1.92 een bezienswaardigheid ben
Mja, OK, dat snap ik.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sommige wel, maar wij Nederlanders zijn de langste mensen op aarde, gemiddeld genomen.quote:
In zuidelijk China haal je makkelijk een aapje met een mens door elkaar.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat Chinezen ook best klein waren maar dat viel nog mee.
Lange mensen gaan vroeger dood en krijgen eerder allerlei handicaps en kwaaltjes.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat Chinezen ook best klein waren maar dat viel nog mee.
De film King Kong gaat over de eerste Nederlander die aan land komt in Japan.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige wel, maar wij Nederlanders zijn de langste mensen op aarde, gemiddeld genomen.
Paraplu een optie?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Ik wil naar de supermarkt maar ik wil niet zeiknat geregend worden.
Oh dan blijf ik ook wel thuis.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:45 schreef Elvi het volgende:
Ik zou ook wel naar Japan willen, maar volgens mij zijn ze niet zo van de dikke mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |